در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

پاک کننده آرایش چشم وت اند وایلد

Eye Make Up Remover

شناسه محصول: 822370
شناسه محصول: 822370
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
به من اطلاع بده ناموجود - به من اطلاع بده
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • ناحیه مصرف : چشم
  • نوع پوست : انواع پوست
  • مناسب برای : خانم ها
  • سن مصرف : بزرگسالان
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

همانطورکه می‌دانید، چشم‌ها بسیار حساس هستند و ممکن است هنگام آرایش، مواد شیمیایی موجود در محصولات آرایشی باعث ایجاد حساسیت و قرمزی در چشم‌ها شوند. این امر در برخی موارد آسیب‌های جبران ناپذیری به این عضو از بدن وارد می‌کند و کمتر قابل جبران است. برای جلوگیری از این آسیب، بهتر است از محصولات آرایشی مناسب که فرمولاسیون آن‌ها به صورت تخصصی برای چشم در نظر گرفته شده است استفاده کنید. برند آمریکایی وت اند وایلد باز هم در این زمینه خوش درخشیده و با تولید پاک کننده‌های آرایش کاملا گیاهی و ضد حساسیت، مانع از آسیب جدی به چشم‌های شما می‌شود.

این برند یکی از بهترین و با ارزشمندترین برندهای کشور آمریکا است که به دلیل استفاده از مواد مرغوب و گیاهی طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا دارد. پاک کننده آرایش چشم وت اند وایلد یکی از محصولات این شرکت است که به صورت ویژه برای پاک کردن آرایش چشم ساخته شده تا از قرمزی چشم‌ها و حساسیت آن‌ها جلوگیری کند.


پاک کننده آرایش چیست و چه کاربردی دارد؟

میکاپ ریمور یا پاک کننده آرایش به موادی گفته می‌شود که قادر هستند مواد آرایشی بر روی پوست را به راحتی و سرعت بالا پاک کنند. در واقع پاک کننده‌ها، یا پاک کننده‌های کلی هستند که برای پاک کردن آرایش تمامی اعضای صورت استفاده می‌شوند، یا پاک کننده‌هایی با فرمولاسیون تخصصی هستند که مخصوصا برای پاک کردن چشم یا لب‌ها به کار می‌روند.

پاک کننده‌ها به دلیل قدرت بالایی که در زدودن مواد آرایشی دارند، چربی‌ها و آلودگی‌های موجود در منافذ پوست را کاملا تمیز می‌کنند. پاک کننده‌های آرایشی تنها برای میکاپ‌های سنگین و غلیظ استفاده می‌شوند، بلکه بعد از یک آرایش روتین روزانه هم می‌توانید از این محصولات استفاده کنید. همچنین اگر در شهر شلوغ و پر از دوده زندگی می‌کنید بهتر است بعد از برگشت به منزل صورت خود را با پاک کننده آرایش تمیز کنید تا از تجمع دوده و چربی در منافذ باز پوست جلوگیری کنید.

از شوینده و پاک کننده چشم وت اند وایلد می‌توانید برای پاک کردن ریمل یا خط چشم استفاده کنید.


نحوه اثرگذاری پاک کننده آرایش چشم وت اند وایلد بر پوست

پاک کننده آرایش چشم وت اند وایلد از مواد باکیفیتی ساخته شده است و قادر است مواد آرایشی را در خود جذب کرده و آن‌ها را از پوست شما بزداید. همانطور که در بالا گفته شد، این محصول به صورت تخصصی برای پاک کردن آرایش چشم مورد استفاده قرار می‌گیرد و قادر است سخت‌ترین فرمولاسیون‌ها را پاک کند. در واقع میکاپ ریمور چشم وت اند وایلد این توانایی را دارد که خط چشم و ریمل ضد آب را به صورت کامل پاک کند.  گفتنی است که پاک کننده آرایش چشم وت اند وایلد تمام چربی‌ها و آلودگی‌هایی را که در طول روز بر روی پلک‌ها نشسته پاک می‌کند و هیچ گونه حساسیتی در چشم ایجاد نمی‌کند.

در بحث اثرگذاری این محصول، باید به خاصیت آبرسانی آن هم اشاره کنیم. همانطور که می‌دانید پلک‌ها به دلیل بافت نرم‌تری که دارند، زودتر دچار چروک و افتادگی می‌شوند. اما آبرسان بودن این محصول رطوبت مورد نیاز پوست را تامین و از افتادن پلک به مرور زمان جلوگیری می‌کند.


ویژگی های پاک کننده آرایش چشم وت اند وایلد

از ویژگی‌های آرایش پاک کن وت اند وایلد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای فرمولاسیون ملایم

پاک کننده آرایش چشم وت اند وایلد با مواد موثره و فرمولاسیون سبک و ملایمی که دارد، کاملا روی پوست اثر می‌گذارد و سخت ترین محصولات آرایشی را پاک می‌کند.

  • پاک کننده محصولات آرایشی ضد آب

این محصول قادر است انواع محصولات آرایشی ضد آب مانند سایه، ریمل، خط چشم و ... را به راحتی و سرعت بالا پاک کند.

  • کاملا گیاهی

 پاک کننده آرایش چشم wet n wild از مواد گیاهی ساخته می‌شود و فاقد مواد شیمیایی است.

  •  بدون ایجاد حساسیت در چشم‌ها

این محصول به دلیل مواد تشکیل دهنده مرغوب و با کیفیت کاملا ضد حساسیت است و باعث قرمزی چشم‌ها و التهاب پوستی نمی‌شود.

  • پاک کننده کامل چربی‌ها و آلودگی‌های اطراف چشم

فرمولاسیون قوی این محصول، هرگونه آلودگی و چربی را از سطح پوست پاک می‌کند تا هوا به راحتی با منافذ پوست در تماس باشد.

  • کنترل ترشح چربی

با استفاده مداوم از محصولات آرایشی، پوست کمی چرب و مستعد جوش‌های زیر پوستی می‌شود. اما پاک کننده آرایش چشم وت اند وایلد با کنترل ترشح چربی پوست از چرب شدن پلک‌ها و براق شدن آن‌ها جلوگیری می‌کند.

  •  مناسب برای همه افراد


مزایای پاک کننده آرایش چشم وت اند وایلد

اگر بخواهیم از مزیت پاک کننده آرایش چشم وت اند وایلد بگوییم، می‌توانیم شاخصه مهم آن را در مقابل شستشوی آرایش با آب و صابون بیان کنیم. درواقع آب و صابون نه تنها PH پوست را تغییر می‌دهد، بلکه به مرور باعث خشک شدن پوست و ایجاد چین چروک می‌شود. اما پاک کننده آرایش چشم با ترکیبات موثری که دارد باعث تنظیم ترشح چربی و آبرسانی به پوست می‌شود.

مزیت دیگری که این محصول نسبت به سایر محصولات دارد، قابلیت پاک کردن محصولات ضد آب است که آن‌ها را با سرعت بالا از روی پلک و مژه‌ها برمی‌دارد.


نحوه مصرف پاک کننده آرایش چشم وت اند وایلد

  • بطری حاوی محصول را به خوبی تکان دهید تا مواد ته نشین شده به حالت اولیه برگردند.
  • یک پد دیسکی یا پنبه را برداشته و مقداری از محصول را بر روی آن بریزید.
  • سپس به آرامی بر روی پلک و مژه‌ها بکشید تا مواد آرایشی پاک شوند.

نکته:

  • محصول را در جای خشک و خنک و به دور از تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید.
  • حتی الامکان محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.

مناسب برای افراد

میکاپ ریمور چشم وت اند وایلد برای همه افراد به خصوص کسانی که چشم حساسی دارند و از لنز استفاده می‌کنند، مناسب است.


یادداشت پایانی

داروخانه صبا، یکی از داروخانه‌های فعال در کشور است که به صورت آنلاین به فروش محصولاتی همچون لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع مکمل‌های دارویی و ورزشی و محصولات آرایشی مشغول است. شما می‌توانید برای خرید پاک کننده آرایش چشم وت اند وایلد و یا هر محصول دیگر به سایت داروخانه صبا مراجعه کرده یا با شماره 02141971 تماس بگیرید.


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس