در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

پرایمر سایه چشم وت اند وایلد مدل فتوفوکوس

Photofocus Eyeshadow Primer

شناسه محصول: 820743
شناسه محصول: 820743
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
به من اطلاع بده ناموجود - به من اطلاع بده
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • نوع : پایه سایه چشم
  • بافت محصول : کرم
  • سایت شرکت سازنده : www.wetnwildbeauty.com
  • طیف رنگی : بی رنگ
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

یکی از اعضای صورت که در میکاپ‌ها مورد توجه زیادی قرار دارد و آرایشگران حرفه‌‌ای یا حتی افراد عادی بر روی آن تمرکز بیشتری دارند، چشم‌ها هستند. درواقع چشم‌ها مرکز توجه یک میکاپ خوب هستند، پس جلوه زیادی به آرایش شما و زیبایی صورتتان می‌دهند. در بعضی از بانوان، به هر دلایلی ممکن است پوست اطراف چشمشان کمی تیره‌‌‌تر باشد و‌‌این موضوع بر خروجی نهایی آرایش تاثیر بگذارد. اما استفاده از یک پایه آرایش یا پرایمر خوب ‌می‌تواند ‌‌این مشکل را تا حدودی حل کند و سیاهی زیر چشم یا حتی چین و چروک‌های آن را بپوشاند.

یکی از برندهایی که در ‌‌این زمینه محصولات زیادی تولید کرده است، برند وت اند وایلد است.‌‌ این برند در سال 1979 در کشور آمریکا تاسیس شد و فعالیت خود را با تولید لاک ناخن، رژ لب و ... شروع کرد. در ادامه، سلامتی و زیبایی مشتریان را هدف خود قرار داد و با تولید وسیع‌‌‌تر با بسیاری از برند‌های معروف رقابت کرد. ‌‌این درحالی است که اکنون اولین و ارزشمندترین برند در ‌‌ایالات متحده محسوب می‌شود و رنج وسیعی از محصولات آرایشی را تولید می‌کند.

پرایمر چشم وت اند وایلد مدل فتوفوکوس، از محصولات خوب ‌‌این برند است که مانند تمامی محصولات وت اند وایلد کاملا گیاهی است و بر روی حیوانات تست نشده است. پس گیاهخواران و حامیان حقوق حیوانات با خیال راحت و وجدان آسوده ‌می‌توانند از این محصول استفاده کنند.


پرایمر چشم چیست و چه کاربردی دارد؟

پرایمر یکی از محبوب‌‌‌ترین محصولات آرایشی است! درواقع پرایمرها از فرمولاسیون قوی برخوردار هستند و‌‌این توانایی را دارند که هر نوع منفذ باز و چین و چروک اطراف چشم را کاملا بپوشانند. در واقع پرایمرها با پر کردن هر نوع منفذ، پوست را صاف و یکدست می‌کنند و آن را برای آرایش کردن آماده می‌کنند. به همین خاطر است که این محصولات با نام پایه آرایش هم شناخته می‌شوند.

اما بحث ما در مورد پرایمر چشم است. محصولی که به صورت تخصصی‌‌‌تر ساخته می‌شود و قادر است بر پوست نازک و حساس پلک اثر بگذارد و آن را با آبرسانی و سفت کردن برای هر نوع آرایش از جمله کرم پودر و سایه آماده کند. از کاربردهای پرایمر چشم ‌می‌توانیم به برطرف کردن سیاهی زیر چشم، برطرف کردن چین و چروک‌های پایین و بالای چشم و حتی یکدست کردن پوست اطراف چشم اشاره کنیم.

پرایمر چشم وت اند وایلد مدل فتوفوکوس‌‌این کار را به خوبی انجام می‌دهد و یک زیرسازی صاف و یکدست برای میکاپ به ارمغان می‌آورد.


ویژگی‌های پرایمر سایه چشم وت اند وایلد مدل فتوفوکوس

  • بافت نرم و سبک

یکی از ویژگی‌های خوب پرایمر چشم وت اند وایلد بافت نرم و پوشش سبک آن است تا احساس سنگینی بر روی پلک و اطراف چشم نداشته باشید.

  • ساخته شده از مواد گیاهی

این محصول کاملا گیاهی است و در ساخت آن از بهترین مواد موجود استفاده شده است. گیاهی بودن ‌‌این محصول، برخلاف مواد شیمیایی، جنبه درمانی دارد و به مرور باعث ‌‌ایجاد چین و چروک و افتادگی پوست نمی‌شود.

  • صاف و یکدست کردن پلک

این پرایمر چشم با نفوذ در منافذ و چین و چروک‌ها، پوست را صاف و یکدست می‌کند تا آرایش چشم جذاب‌‌‌تری داشته باشید.

  • جلوگیری از تعریق و تجمع کرم پودر در چین و چروک‌ها

پرایمر چشم فتوفوکوس با پر کردن چین و چروک‌ها، از جمع شدن کرم پودر در ‌‌این نواحی و به اصطلاح ریزش آن جلوگیری می‌کند. بنابراین در هنگام تعریق ظاهر طبیعی و مات پوست تغییر نمی‌کند و براق نمی‌شود.

  • طبیعی‌‌‌تر نشان دادن رنگ سایه

این محصول با ‌‌ایجاد افکتی شفاف بر روی پلک‌ها، رنگ سایه مورد استفاده در آرایش را طبیعی‌‌‌تر نشان می‌دهد و باعث جذاب‌‌‌تر شدن چشم‌ها می‌شود.

  • برطرف کردن سیاهی زیر

پرایمر چشم وت اند وایلد مدل فتوفوکوس با برطرف کردن سیاهی زیر چشم، چشم‌ها را بزرگتر و گیراتر می‌کند.

  • کرولتی فری

این محصول کرولتی فری است. به ‌‌این معنی که بر روی حیوانات تست نشده است، بنابراین با وجدان آسوده ‌می‌توانید از آن استفاده کند.

  • افزایش ماندگاری آرایش

به دلیل ‌‌اینکه ‌‌این محصول یک زیرساز قوی است و فرمولاسیون قدرتمندی دارد، دوام و ماندگاری بالایی دارد و ‌می‌تواند ساعت‌ها آرایش چشم شما را بدون تغییر حفظ کند. بنابراین دیگر نگران ریزش سایه و خط چشم در اطراف چشم و ‌‌‌ترکیب مواد آرایشی با یکدیگر نخواهید بود.

  • مناسب برای انواع پوست

این محصول با خاصیت فوق العاده‌‌ای که دارد برای انواع پوست خشک و چرب مناسب است و از پوسته پوسته شدن مناطق خشک یا براق شدن مناطق چرب جلوگیری می‌کند.


مزایای مصرف پرایمر سایه چشم وت اند وایلد مدل فتوفوکوس

همانطور که در بالا اشاره شد، پرایمر چشم wet n wild مدل فتوفوکوس، قابلیت پوشانندگی بالایی دارد.‌‌ این محصول با بافت سبک و نرمی که دارد، کاملا منافذ باز پوست را پر می‌کند و چشم‌هایی گیراتر بر فراز صورت شما به ارمغان می آورد. با استفاده از پرایمر وت اند وایلد مدل فتوفوکوس ‌می‌توانید آبرسانی به پوست را تامین کنید و از افتادن پلک و خستگی آن بر اثر ساعت‌ها ماندن در زیر آرایش جلوگیری کنید.

نحوه مصرف پرایمر سایه چشم وت اند وایلد مدل فتوفوکوس

قبل از استفاده از پرایمر چشم وت اند وایلد مدل photofocus به موارد زیر کاملا توجه کنید:

  • ابتدا صورت و چشم‌های خود را با یک شوینده مناسب بشویید.
  • برای تاثیرگذاری بهتر پرایمر، از یک مرطوب کننده ملایم استفاده کنید.
  • سپس کمی از پرایمر را بر روی پد یا براش آرایشی ریخته یا با استفاده نوک انگشتان بر روی پوست قرار دهید.
  • به صورت ضربه‌‌ای پرایمر را در اطراف چشم پخش و فید کنید تا تمامی چین و چروک‌ها و سیاهی زیر چشم محو شود.
  • 2 الی 3 دقیقه صبر کنید تا پرایمر فیکس شود، سپس از کرم پودر مناسب استفاده کنید.


یادداشت پایانی

داروخانه صبا یکی از بهترین داروخانه‌های آنلاین کشور است که محصولات بسیاری از جمله لوازم آرایشی، کرم‌های آرایشی، مکمل ورزشی، مکمل تقویتی و دارویی، عطر و ادکلن را با قیمتی مقرون به صرفه به فروش می رساند. داروخانه صبا همواره بر اصل رضایت مشتری، کیفیت محصول و ارائه مشاوره به مشتریان خود پایبند است و همیشه در تلاش است که بهترین محصولات را عرضه کند.

برای خرید پرایمر چشم وت اند وایلد مدل فتوفوکوس ‌می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا محصول مورد نظر را ثبت سفارش کنید و یا با شماره 02141971 تماس بگیرید و محصولات انتخابی خود را به کارشناسان فروش مجموعه سفارش دهید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس