0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Photofocus Luminous Primer Stick

پرایمر براق وت اند وایلد مدل لومینوس فتوفوکوس

شناسه کالا: 820835
شناسه کالا: 820835
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پرایمر براق وت اند وایلد مدل لومینوس فتوفوکوس
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

دغدغه بسیاری از بانوان داشتن پوستی صاف و یکدست است و همیشه تلاش می‌کنند از بهترین مواد آرایشی برای پر کردن چین و چروک‌ها و منافذ خود استفاده کنند. پرایمرها به راحتی می‌توانند این کار را انجام دهند و یک زیر ساز مناسب برای آرایش ایجاد کنند. پرایمر براق وت اند وایلد مدل لومینوس فتوفوکوس یکی از صدها نوع پرایمر شرکت وت اند وایلد است که از کیفیت و دوام بالایی برخوردار است. این پرایمر به عنوان بیس آرایش، تمامی‌ منافذ و چین و چروک‌های سطحی را می‌پوشاند و پوستی صاف و یکدست به ارمغان می‌آورد.

وت اند وایلد که برندی شناخته شده در کشور آمریکا است و طرفداران زیادی دارد، همواره محصولات خود را بر پایه گیاهان تولید می‌کند تا بر خلاف مواد شیمیایی آسیبی به پوست وارد نکند. این شرکت در سال 1979 تاسیس شد و محصولات اندکی به بازار عرضه کرد. اما اکنون از بزرگترین کمپانی‌ها با متنوع‌‌ترین محصولات آرایشی است.

 


 

پرایمر چیست و چه کاربردی دارد؟

چین و چروک، منافذ باز، لک، کک و مک و ... همیشه بر روی آرایش تاثیر می‌گذارند و خروجی جالبی ارائه نمی‌دهند. در گذشته، مردم علم استفاده از مواد آرایشی را نداشتند و خیلی نامنظم انواع کرم‌ها بر روی پوست خود امتحان می‌کردند تا ذره‌ای از چین و چروک‌ها را بپوشانند! اما امروزه با ساخت پرایمرها، این مشکل حل شد. پرایمرها مواد آرایشی هستند که اغلب بر پایه کرم می‌باشند و بافت نرم و بسیار سبکی دارند. این محصولات که با نام بیس و پایه آرایش شناخته می‌شوند. قبل از شروع میکاپ مورد استفاده قرار می‌گیرند و اثرات جادویی بر روی پوست می‌گذارند. درواقع پرایمرها، بافتی کرمی ‌و سبک بر روی پوست ایجاد می‌کنند و هر نوع چین و چروک سطحی و لک را می‌پوشانند.

گفتنی است که پایه آرایشی علاوه بر پوشاندن ناهمواری‌ها، به آبرسانی پوست هم کمک می‌کند. پرایمرها بر حسب نوعی که دارند می‌توانند صورت شما را براق، مات و مخملی و یا نرمال جلوه دهند. همچنین این محصولات، در رنگ‌های مختلف با شماره‌های یک، 2، 3 و ... عرضه می‌شوند تا راحت‌‌تر بتوانید پرایمر متناسب با رنگ پوست خود را انتخاب کنید.

 


 

ویژگی‌های پرایمر براق وت اند وایلد مدل لومینوس فتوفوکوس

پرایمر براق کننده وت اند وایلد مدل لومینوس فتوفوکوس ویژگی‌های بی نظیری دارد که در ادامه به توضیح آن‌ها پرداخته ایم:

  • بافت نرم و سبک با فرمولاسیون قدرتمند

این محصول از مواد قدرتمند با فرمولاسیون بالا ساخته شده است و با بافت نرم و سبکی که دارد، راحت بر روی پوست پخش می‌شود و احساس سنگینی ایجاد نمی‌کند.

  • صاف و یکدست کردن پوست

از ویژگی‌های خوب پرایمر وت اند وایلد مدل لومینوس فتوفوکوس، پر کردن چین و چروک‌های سطحی و جای جوش، پوشاندن لک و کک و مک است. با استفاده از این پرایمر پوستی صاف و براق خواهید داشت.

  • زیرسازی مناسب برای آرایش

قابلیت پرایم کردن این محصول به شما این امکان را می‌دهد که انواع کرم پودر، سایه و خط چشم را به راحتی بر روی صورت خود فیکس کنید و جلوه‌ای طبیعی به پوست خود بدهید.

  • با دوام، افزایش ماندگاری آرایش

پرایمر براق وت اند وایلد پایداری و دوام بالایی دارد و قادر است بافت سبک خود را ساعت‌ها حفظ کند. علاوه بر این، ماندگاری آرایش را هم افزایش می‌دهد و از ریختن خط چشم و پخش شدن سایه جلوگیری می‌کند.

  • براق کننده

پایه آرایشی وت اند وایلد مدل لومینوس فتوفوکوس افکت براقی بر روی پوست ایجاد می‌کند. در نتیجه سایه، خط چشم و سایر محصولات آرایشی را با جلوه بیشتری در معرض دید قرار می‌دهد.

  • گیاهی و فاقد پارابن

در‌‌ترکیب این بیس از مواد کاملا گیاهی استفاده شده و با عدم تست بر روی حیوانات طرفداران زیادی برای خودش جمع کرده است.

 


 

مزایای مصرف پرایمر براق وت اند وایلد مدل لومینوس فتوفوکوس

پایه آرایشی وت اند وایلد مدل لومینوس فتوفوکوس با فناوری مروارید ظریف اپال ساخته شده است که درخشش درونی پوست را تقویت می‌کند و ظاهری درخشان و بی عیب و نقص ایجاد می‌کند. همچنین در‌‌ترکیبات پرایمر wet n wild، موادی به کار رفته است که آن را نسبت به محصولات رقیب بی نظیر‌‌تر می‌کند.  مواد مهم و موثره این محصول عبارتند از:

  • روغن آرگان

روغن آرگان موجود در این پرایمر خواص بی‌نظیری به آن داده است. درواقع روغن آرگان مثل یک آبرسان قوی عمل می‌کند و با مرطوب نگه داشتن پوست از پیری زودرس پوست و ایجاد چین و چروک و افتادگی آن جلوگیری می‌کند. همچنین روغن آرگان سرشار از ویتامین E است و با خاصی آنتی اکسیدانی که دارد، در مقابل رادیکال‌های آزاد پوست و اثرات مخرب آن‌ها مقاومت می‌کند.  

  • عصاره پشن فروت

در این محصول از عصاره میوه پشن هم استفاده شده است. پشن فروت سرشار از ویتامین C و یک آنتی اکسیدان قوی است که از ایجاد التهاب در پوست جلوگیری می‌کند.

  • روغن تخمه آفتابگردان

روغن تخمه آفتابگردان که در این محصول استفاده شده، خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی دارد و قادر است از پیری زودرس پوست و ایجاد آکنه جلوگیری کند.

نحوه مصرف پرایمر براق وت اند وایلد مدل لومینوس فتوفوکوس

قبل از استفاده از بیس آرایشی مدل photo focus luminous موارد زیر را مطالعه کنید:

  • ابتدا صورت خود را با شوینده مناسب بشویید.
  • قبل از استفاده، از یک مرطوب کننده مناسب بر روی پوست صورت خود استفاده کنید.
  • استیک پرایمر وت اند وایلد را بر روی صورت به خطی یا نقطه نقطه بزنید. سپس با کمک براش آن را در تمام نواحی صورت به صورت ضربه ای پخش کنید.

نکته:

  • قبل از استفاده، پرایمر را بر روی پوست دست تست کنید و از عدم بروز حساسیت مطمئن شوید.
  • به دور از دسترس کودکان، به دو از تابش مستقیم نور خورشید و در جای خشک و خنک قرار دهید.

 


 

یادداشت پایانی

استیک بیس آرایشی وت اند وایلد مدل لومینوس فتوفوکوس یکی از محصولات خوب برند وت اند وایلد است که بافت نرم و فرمولاسیون بالایی دارد. در این محصول از عصاره پشن فروت، روغن آرگان و روغن تخمه آفتابگردان استفاده است که این ‌‌ترکیب خاصیت آبرسانی و آنتی اکسیدانی بالایی در آن ایجاد می‌کند. برای خرید پایه آرایشی وت اند وایلد مدل لومینوس فتوفوکوس می‌توانید با مراجعه به سایت داروخانه صبا مراجعه و یا از طریق شماره 02141971 ثبت سفارش کنید. همچنین می‌توانید قیمت و ویژگی‌های این محصول را مشاهده و آن را با سایر فروشگاه‌های دیگر مقایسه کنید.

 

 

 

 

 

پرایمر براق وت اند وایلد مدل لومینوس فتوفوکوس
پرایمر براق وت اند وایلد مدل لومینوس فتوفوکوس
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;