0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: پنکک و برنزر

Luminous Silk Cream Powder

پنکک چرب نوت مدل لومینوس سیلک

شناسه کالا:
شناسه کالا:
انتخاب شماره رنگ : 01
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
552,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پنکک چرب نوت مدل لومینوس سیلک
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
 

اگر شما هم نیز همچون بسیاری از بانوان به دنبال داشتن پوستی صاف، خوش رنگ و عیب و نقص هستید؛ استفاده از پنکک و برنزر بهترین و البته ساده‌ترین راه پیش روی شماست. شرکت‌های تولید محصولات و لوازم آرایشی متعددی هستند که شما را در این راه یاری می‌کنند.

کمپانی نوت (Note) یک برند معتبر ترکیه‌ای است که از زمان تاسیس تا به حال، توانسته موفقیت‌های زیادی کسب کند. با وجود کیفیت بالا و طراحی جذاب، محصولات نوت مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته است.

در رابطه با محصولات نوت این نکته قابل توجه است که تمامی تولیدات آن حاوی مواد طبیعی بوده که برای پوست‌های حساس مناسب هستند برخی از محصولات معروف این برند شامل رژلب، کرم پودر، پنکک و برنزر، انواع پالت سایه چشم، رژگونه و غیره است.

یکی از محصولات محبوب این برند که در داروخانه آنلاین صبا نیز موجود است پنکک چرب نوت مدل لومینوس سیلک نام دارد که با قیمتی مناسب عرضه می‌شود.

در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی و بررسی پنکک چرب نوت مدل لومینوس سیلک (Luminous Silk Cream Powder) بپردازیم. با ما همراه باشید.

 


 

پنکک چیست و چه کاربردی دارد؟

پنکک، پودر فشرده‌ای است که کاربرد اصلی آن پوشش دهی ایراد‌های پوست و یکدست کردن آن است. معمولا استفاده از پنکک‌ها بعد از پایه سازی با کرم پودر اصلی است که برای محو کردن و از بین بردن چربی‌ پوست یا روغن‌های مواد آرایشی به کار می‌آید.

بنابراین می‌توان گفت پنکک نوت یکی از ابزارهای اصلی در لوازم آرایشی است که در پوشاندن منافذ باز پوست تاثیر بسزایی دارد.

پنکک نوت یک محصول با کیفیت و مرغوبی است که علاوه برکاربرد‌های گفته شده دارای خواص ضد پیری بوده و سبب شادابی و طراوت پوست شما خواهد شد.

 


 

ویژگی‌های پنکک چرب نوت مدل لومینوس سیلک

  • آزمایش شده و مورد تایید متخصصین پوست
  • کمک به حفظ رطوبت پوست
  • ضد پیری و ضد حساسیت
  • مناسب برای انواع پوست
  • حاوی عصاره سدر
  • حاوی ویتامین E
  • ماندگاری بالا
  • فاقد پارابن

 


 

مزایای مصرف پنکک چرب نوت مدل لومینوس سیلک

پنکک چرب نوت مدل لومینوس سیلک (Luminous Silk Cream Powder) یک پنکک فوق‌العاده با پوشش دهی عالی است که با ترکیبات منحصر به فرد خود ضمن رطوبت رسانی عمقی به پوست سبب نرمی و لطافت آن خواهد شد.

پنکک نوت حاوی مقادیر قابل توجهی روغن آرگان است که دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بوده و پیری پوست مبارزه می‌کند، آثار آن را از بین می‌برد و در نهایت موجب جوانی پوست خواهد شد.

از دیگر ترکیبات تاثیر گذار موجود در این پنکک ویتامین ای است که از پوست در مقابل رادیکال‌های آزاد محافظت و به پیشگیری از تحریک و قرمز شدن پوست نیز کمک می‌کند.

از دیگر مزایای استفاده از این پنکک ماندگاری بالای آن در کنار پوشش دهی بالا و رفع عیوب پوست است.

فرمولاسیون خاص این محصول طوری بوده است که می‌توان آن را با خیالی آسوده از اینکه پوستتان خشک شود؛ به تنهایی یا همراه کرم پودر در آرایش‌های روزانه استفاده کنید و از نرمی و لطافت بافت آن لذت ببرید.

از دیگر محاسن پنکک نوت می‌توان به رنگبندی جذاب آن اشاره کرد که به خوبی روی پوست خوابیده و جلوه‌ای نچرال و زیبا را روی پوست خلق می‌کند.

نحوه مصرف پنکک چرب نوت مدل لومینوس سیلک

  • ابتدا صورت را با آب و شوینده مناسب پوست خود تمیز کنید
  • از یک مرطوب کننده یا آبرسان استفاده کنید تا پوستتان نرم و آماده شود
  • بعد از جذب مرطوب کننده پرایمر بزنید تا منافذ و چروک‌های ریز پوست پوشیده شود و سطح آن کاملا صاف و یکدست شود
  • در انتها برس یا اسفنج خشک را آغشته به پنکک کنید و به صورت ضربه‌ای به پوست خود بزنید و بعد از پخش شدن آن را به خوبی روی پوست محو کنید تا ظاهری نچرال داشته باشید

 


 

خرید پنکک چرب نوت مدل لومینوس سیلک

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه‌کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 

یادداشت پایانی

پنکک نوت یک محصول معمولی نیست بلکه با ترکیبات گیاهی منحصر به فرد خاصیت ضد پیری روی پوست خواهد داشت و با آبرسانی به پوست از خشکی و پوسته پوسته شدن آن پیشگیری می‌کند.

این پنکک بافتی جذاب دارد و تلفیقی از پنکک و کرم پودر بوده و همه افراد با پوست‌های خشک، نرمال و مستعد جوش نیز می‌توانند از پوشش دهی بالای آن لذت ببرند.

پنکک چرب نوت مدل لومینوس سیلک که در این نوشتار به معرفی آن پرداختیم با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه در داروخانه صبا عرضه می‌شود.

 

پنکک چرب نوت مدل لومینوس سیلک
پنکک چرب نوت مدل لومینوس سیلک
01
قیمت:
552,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;