0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

C-Prime Liquid Syndet

پن مایع پاک کننده پوست پریم مدل سی پریم حاوی ویتامین سی

شناسه کالا: 813614
شناسه کالا: 813614
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
243,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پن مایع پاک کننده پوست پریم مدل سی پریم حاوی ویتامین سی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

شستشوی صورت، امری مهم و ضروری است که باید به صورت روزانه انجام شود. در طول روز، آلودگی‌ها و چربی‌های زیادی روی پوست می‌نشینند و ممکن است به داخل منافذ نفوذ کنند که در نتیجه باعث ایجاد پیری پوست، کدری و حتی جوش و آکنه می‌شوند.

محصولات شوینده و پاک کننده صورت، محصولاتی کاربردی هستند که در از بین بردن این آلودگی‌ها و چربی‌ها کمک زیادی به شما می‌کنند. این محصولات از مواد و ترکیبات با فرمولاسیون بالا ساخته شده‌اند که چربی‌های اضافی را در خود حل می‌کنند و باعث کنترل ترشح چربی و تنظیم PH طبیعی پوست می‌شوند. شوینده‌ها، بر خلاف صابون‌ها که باعث قلیایی شدن پوست و ایجاد خشکی و کشیدگی در پوست می‌شوند، حاوی مواد نرم کننده و آبرسان هستند که خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می‌دهند و با حفظ رطوبت پوست از خشکی و کشیدگی آن جلوگیری می‌کنند.

یکی از شوینده‌های خوب بازار که مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است، پن پاک کننده پریم Prime مدل سی پریم است. این شوینده، حاوی ویتامین C است که علاوه بر پاکسازی پوست از چربی‌ها، باعث روشن شدن، شفافیت، کاهش چین و چروک و افزایش کلاژن سازی پوست می‌شود. برای آشنایی بیشتر با نحوه اثرگذاری این محصول، مزایای استفاده از آن و نحوه خرید می‌توانید تا پایان این صفحه با ما همراه باشید.

 


 

 

شوینده و پاک کننده چیست و چه کاربردی دارد؟

شوینده‌ها محصولات مراقبتی هستند که بدون آسیب به بافت پوست، باعث از بین رفتن چربی اضافه، سلول‌های مرده، آلودگی‌های روی پوست و حتی پاک کردن آرایش می‌شوند. محصولات شوینده زیادی در بازار وجود دارد که این شما را در انتخاب شوینده مناسب کمی‌ گمراه می‌کند. اما این نکته را در نظر داشته باشید که همیشه باید شوینده‌ای را انتخاب کنید که با پوست چرب یا خشک شما سازگار باشد. شوینده‌ها در انواع ژل، فوم، پن و ... در بازار وجود دارند که هر کدام بر اساس ساختار و ترکیبات خود، بافت متفاوتی دارند اما اساس همه آن‌ها ایجاد کف و شستن چربی و آلودگی از روی پوست است.

پن مایع پاک کننده پوست پریم مدل سی پریم یک شوینده حاوی ویتامین C است که برای انواع پوست فرموله شده است. ویتامینه بودن این محصول باعث روشن شدن پوست شما می‌شود و از آن در برابر آلودگی‌ها و سایر عوامل محیطی محافظت می‌کند. در نتیجه به کاهش روند پیری پوست و ایجاد چین و چروک کمک می‌کند.

 


 

نحوه اثرگذاری پن مایع پاک کننده پوست پریم Prime مدل سی پریم حاوی ویتامین سی بر پوست

مسلما این ترکیبات و مواد تشکیل دهنده محصول هستند که خواص و اثرات خوب آن را تشکیل می‌دهند. در ساختار پن مایع پاک کننده پوست پریم نیز از مواد بی‌نظیری همانند عصاره آلوئه ورا، عصاره بابونه، عصاره گل گاوزبان، عصاره کاکادو، عصاره مرکبات و سدیم اسکوربیل فسفات استفاده شده است. این محصول به دلیل برخورداری از مواد آبرسان و مرطوب کننده، باعث نرمی ‌پوست شما پس از شستشو می‌شود و احساس کشیدگی یا خشکی در پوست ایجاد نمی‌کند. همچنین به دلیل برخورداری از ویتامین C، خاصیت آنتی اکسیدانی به خود گرفته است که می‌تواند از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت کند و مانع چین و چروک و پیری پوست شود. از دیگر خواص ویتامین سی، تحریک پوست به ساخت کلاژن و همچنین از بین بردن سلول‌های مرده است که در مجموع باعث جوان‌تر به نظر رسیدن پوست و یکرنگ شدن آن می‌شود.

گفتنی است که با استفاده از پن مایع پاک کننده پوست پریم مدل سی پریم می‌توانید چربی‌ها و آلودگی‌های روی پوست خود را به طور کامل پاک کنید. همچنین از این محصول می‌توانید برای پاک کردن آرایش استفاده کنید. ضمن اینکه پن مایع پاک کننده پوست پریم برای پوست صورت، بدن و حتی چشم‌ها قابل استفاده است و مشکلی برای پوست اطراف چشم ایجاد نمی‌کند.

 


 

ویژگی‌های پن مایع پاک کننده پوست پریم مدل سی پریم حاوی ویتامین سی

  • دارای PH=5.5 و سازگار با پوست
  • مناسب برای پاک کردن آرایش و از بین بردن آلودگی‌های روی پوست
  • از بین بردن سلول‌های مرده و چربی‌های اضافه
  • آنتی اکسیدان و محافظت از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد
  • جلوگیری از ایجاد چین و چروک
  • روشن کننده پوست
  • نرم کننده و مرطوب کننده
  • بدون ایجاد کشیدگی و خشکی در پوست
  • تسکین پوست و ضد التهاب
  • قابل استفاده برای بدن، صورت و حتی چشم‌ها
  • حاوی ویتامین C و شفاف کننده پوست

 


 

مزایای مصرف پن مایع پاک کننده پوست پریم مدل سی پریم حاوی ویتامین سی

مزیت استفاده از پن مایع پاک کننده پوست پریم Prime، ترکیباتی است که در آن به کار رفته است. معمولا شوینده‌ها تنها برای پاک کردن چربی اضافه از روی پوست ساخته می‌شوند و در نهایت می‌توانند پوست را آبرسانی و مرطوب نگه دارند. اما پن مایع پاک کننده پوست پریم حاوی ویتامین سی است که علاوه بر پاکسازی پوست، باعث روشن شدن پوست و جلوگیری از چین و چروک می‌شود. همچنین این محصول، PH طبیعی پوست را حفظ می‌کند و از این طریق مانع ایجاد جوش و آکنه می‌شود.

با همه این تفاسیر، با استفاده از پن مایع پاک کننده پوست پریم در روتین روزانه خود می‌توانید پوستی شفاف و درخشان داشته باشید!

نحوه مصرف پن مایع پاک کننده پوست پریم مدل سی پریم حاوی ویتامین سی

برای استفاده از پن مایع پاک کننده پوست پریم، مقداری از پن را روی دست خود بریزید و کف حاصل از آن را روی صورت خیس خود ماساژ دهید. کمی ‌صبر کنید و سپس صورت خود را با آب ولرم بشویید.

توجه داشته باشید که:

  • در صورت بروز حساسیت مصرف را متوقف کنید.
  • از قرار دادن محصول در معرض نور خورشید اجتناب کنید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.

 


 

 پن مایع پاک کننده پوست پریم Prime برای چه افرادی مناسب است؟

پن مایع پاک کننده پوست پریم حاوی ویتامین سی برای انواع پوست‌ها فرموله شده است و افراد دارای پوست خشک، معمولی، مختلط یا چرب می‌توانند از این محصول استفاده کنند.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا، از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین و اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به مشتریان خود عرضه می‌کند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید پن مایع پاک کننده پوست پریم مدل سی پریم حاوی ویتامین سی، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

جدول ترکیبات پن مایع پاک کننده پوست پریم مدل سی پریم حاوی ویتامین سی

ترکیبات

مقدار

عصاره آلوئه ورا

*

عصاره بابونه

*

عصاره گل گاوزبان

*

عصاره کاکادو

*

عصاره مرکبات

*

سدیم آسکوربیل فسفات

*

ویتامین C

*

 

پن مایع پاک کننده پوست پریم مدل سی پریم حاوی ویتامین سی
پن مایع پاک کننده پوست پریم مدل سی پریم حاوی ویتامین سی
قیمت:
243,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;