0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

ISO WHEY %100

پودر ایزو وی 100% نوتریمد 2270گرمی

شناسه کالا:
شناسه کالا:
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پودر ایزو وی 100% نوتریمد 2270گرمی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

معرفی پودر ایزو وی 100 درصد نوتریمد

این محصول یکی از پرفروش ترین و مهمترین و بهترین پروتئین وی برای مصرف ورزشکاران می باشد و از آنجایی که دارای دو نوع پروتئین لبنی می باشد در افزایش عضله سازی، ریکاوری و عدم تحلیل عضلات به ورزشکاران کمک می کند. همچین این محصول مکمل مناسبی برای رژیم های کم کالری با چربی کم می باشد. ایم مکمل برای آقایان و خانم ها مناسب است و ویژه جنس خاصی نیست. این محصول دارای دارای یک نوع بسته بندی 2270 گرمی می باشد. می باشد و دارای طعم های مختلف می باشد. این محصول در هر سروینگ دارای 25 گرم پروتئین است. مقادیر قابل توجهی آمینواسیدهای ضروری بدن دارد و فاقد هر گونه شکر و چربی است و تنها 1 گرم کربوهیدرات دارد.

نوع پروتئین استفاده شده در این ترکیب از نوع پروتئین وی ایزو می باشد که دارای بیش از 90 درصد پروتئین می باشد و مقدار کمی چربی دارد. این میزان خلوص در پردر ایزو وی نوتریمد سبب جذب بالای این مکمل نسبت به نوع کنستانتره شده است. تحقیقات نشان می دهد که میزان جذب پروتئین در نوع ایزو وی ، سه برابر بیشتر از پروتئین های کنستانتره می باشد. از طرفی میزان مواد مغذی و مواد معدنی پودر ایزو کمتر از نوع کنستانتره می باشد. این محصول را می توانید از داروخانه اینترنتی صبا تهیه کنید.

ویژگی های پودر پروتئین ایزووی 100 % نوتریمد

  • جذب پروتئین بالا
  • مقدار بالای آمینواسید
  • مناسب برای ورزشکاران
  • مناسب جهت رژیم های لاغری
  • بدون کلسترول، شکر و چربی
  • مناسب برای زنان و مردان
  • مناسب برای آسیب دیدگی های عضلانی
  • دارای بی سی ای ای (BCAA)
  • جذب بالا

کاربرد پودر پروتئین ایرو وی 100 درصد نوتریمد

  • افزایش عملکرد عضلات: این محصول یکی از مهمترین مکمل ها جهت افزایش کارایی عضلات می باشد
  • رژیم های کم چرب با پروتئین بالا: در برخی رژیم های لاغری مدرن، پروتئین جایگزین مناسبی برای تامین کالری های روزانه است و استفاده از این مکمل برای کمک به کاهش میزان توده چربی پیشنهاد می گردد.

ترکیبات پودر ایزو وی 100% نوتریمد 2270 گرمی

بی سی ای ای گروهی از سه نوع اسیدآمینه ضروری برای بدن (لوسین، ایزولوسین و والین ) می باشند. بی سی ای ای (BCAA) در پودر ایزووی نوتریمد موجب افزایش انرژی و کاهش زمان ریکاوری می گردد. باید توجه داشت که شرکت های سازنده انواع مکمل های پروتئینی اغلب نسبت بین این سه نوع پروتئین را روی قوطی درج می کنند اعدادی نظیر 1:1:2 نشان دهنده نسبت های این مواد در مکمل می باشد. این سه نوع آمینواسید تاثیر بالایی برای عضله سازی و کاهش زمان ریکاوری می گردند. نسبت بی سی ای ای (BCAA) در پودر ایزو وی 1:1:1 می باشد. میزان کالری به ازای هر 1 پیمانه ( 28 گرم) در حدود 104 می باشد. مقدار کلسترول و چربی در این محصول بسیار ناچیز است. باید توجه داشت که مقدار کربوهیدراتی که در حدود 1 گرم می باشد از سوخت و ساز پروتئین و شکسته شدن زنجیره آمینواسیدها جلوگیری می کند.

ترکیبات در هر 1 پیمانه ( 33 گرم)

عنوانمقدار
پروتئین 25 گرم
اسپارتیک اسید 2.93 گرم
چربی 0 گرم
کربوهیدرات 1 گرم
سدیم 0
کلسترول 0
چربی اشباع شده 0
شکر 0

طریقه مصرف پروتئین وی ایزو وی 100 درصد نوتریمد

برای افزایش توده عضلانی، کارایی و افزایش سرعت قبل و در زمان فعالیت 28 گرم از مکمل را در 120 میلی لیتر آب حل شده و به صورت روزانه مصرف کنید. 1 پیمانه از این مکمل دارای 130 گرم پودر می باشد که می بایست قبل از تمرین و در یک وعده دو ساعته بعد از تمرین مصرف گردد. پیشنهاد می گردد با توجه به متفاوت بودن شرایط تمرینی افراد، قبل از مصرف با مربی خود مشورت نمایید. برای جذب بهتر این مکمل بهتر است با آب یا شیرسرد حل گردد. از مخلوط کردن این پروتئین با آب داغ جدا خودداری نمایید.

سن مصرف پروتئین وی ایزو وی 100 درصد نوتریمد

معمولا توصیه می شود که افراد بالغ بالای 18 سال از این مکمل استفاده نمایند. افراد سالمند نمی توانند از این مکمل استفاده نمایند.

منع مصرف پروتئین وی ایزو وی 100 درصد نوتریمد

برای جلوگیری از گرفتگی عضلات و مشکلات گوارشی، باید این پروتئین با آب فراوان مخلوط گردد و سپس مصرف گردد. کودکان نباید از این مکمل استفاده کنند و مصرف آنها توسط زنان باردار و شیرده منع دارد و موجب مشکلات گوارشی در این افراد می گردد. افراد مبتلا به مشکلات گوارشی، کلیوی و کبدی نباید از این مکمل استفاده نمایند و در صورتی که دارای مشکلات قلبی و فشارخون و دیابت هستید قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنید. بیمارانی که دارای بیماری فنیل کتونوری هستند از مصرف این ماده خودداری کنند. این محصول برای افرادی که داروهایی نظیر ترکیبات تئوفیلین و آنتی پیرین مصرف می کنند، توصیه نمی گردد.

پیشنهاد می شود بیشتر از دوز تجویزی استفاده نکنید و در صورت ایجاد علائم حساسیت زا، مصرف را قطع نموده و به پزشک مراجعه کنید. این محصول صرفا به عنوان مکمل معرفی شده است و به هیچ وجه جایگزین وعده های غذایی نیست. این محصول مکمل است و نمی تواند جهت پیشگیری از بیماری استفاده شود.

شرایط نگهداری پروتئین وی ایزو وی 100 درصد نوتریمد

این محصول را در جای خشک و خنک، دور از آفتاب، رطوبت و یخ زدگی نگهداری کنید. دمای مناسب برای این محصول بین 18 تا 24 درجه سانتیگراد است و اکیدا توصیه می گردد دور از دسترس کودکان قرار بگیرد. پس از مصرف حتما درب آن را محکم ببندید و از پیمانه تمیز برای برداشتن پودر استفاده نمایید. در صورت تغییر در رنگ، بو و مزه از مصرف آن خودداری کنید. از جابه جایی این محصول به ظروف شیشه ای شفاف و یا نگهداری در مجاورت پلاستیک یا مواد دیگر جدا خودداری نمایید. در صورت تغییر در رنگ، بو و مزه از ادامه مصرف اجتناب نمایید.

پودر ایزو وی 100% نوتریمد 2270گرمی
پودر ایزو وی 100% نوتریمد 2270گرمی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;