0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: پنکک و برنزر

Extreme Bronze Radiant Compact Powder

پودر برنز پوپا مدل اکستریم رادیانت

شناسه کالا:
شناسه کالا:
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پودر برنز پوپا مدل اکستریم رادیانت
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

پنکک و برنزر همان محصول مورد نیاز و البته ناجی بانوانی است که برای تغییر رنگ پوستشان؛ خود را در معرض خطر استفاده از دستگاه‌های سولار یا نور آفتاب قرار می‌دهند. با وجود پودر برنز پوپا مدل اکستریم رادیانت دیگر داشتن پوستی گرم و دلنشین یک رویا نیست چرا که به سادگی، تنها در کسری از ثانیه در منزل می‌توانید به رنگ پوست دلخواهتان برسید.

پوپا؛ تولید کننده این برنزر بی نظیر یکی از این برندهای معروف از مهد مد و طراحی جهان، ایتالیا است که در چندین دهه حضورش در صنعت آرایش توانسته با تولید و عرضه محصولات آرایشی مرغوب و با کیفیت به خوبی اعتماد مصرف‌کنندگان را به خود جلب کند.

یکی از محصولات محبوب پوپا؛ پودر برنز (Extreme Bronze Radiant Compact Powder) نام دارد که در داروخانه آنلاین صبا نیز موجود است.

در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی و بررسی این محصول بپردازیم. با ما همراه باشید.


 

پودر برنز چیست و چه کاربردی دارد؟

 با وجود برنزرها دیگر نیازی نیست که خطرات و دردسرهای آفتاب گرفتن و روش‌های دیگر را به جان بخرید تا کمی رنگ پوست‌تان تغییر کند. پودر برنز یکی از محصولات آرایشی است که به بانوان کمک می‌کند تا با سهولت پوستی گرم و درخشان داشته باشند.

از دیگر کاربردهای پودر برنز پوپا مدل اکستریم رادیانت کانتورینگ و فرم دهی به صورت است. این محصول با پوشش دهی قابل توجه می‌تواند جایگزین خوبی برای پنکک باشد. ضمن اینکه پاین محصول با رنگ گرم و جذابی که دارد می‌تواند به عنوان رژگونه نیز استفاده شود.


 

ویژگی‌های پودر برنز پوپا مدل اکستریم رادیانت

  • محصولی چندمنظوره و جایگزین پنکک، رژگونه و کانتورینگ
  • حاوی نشاسته‌ ذرت و دارای خاصیت جذب چربی
  • مناسب برای پوست نرمال، چرب و مختلط
  • جلوه‌ نهایی طبیعی و مات
  • فاقد پارابن

 

مزایای استفاده از پودر برنز پوپا

پودر برنز پوپا مدل اکستریم رادیانت (Extreme Bronze Radiant Compact Powder) یک محصول تک کاربردی نیست بلکه یک پنکک فشرده است که می‌تواند جایگزین رژگونه و کانتور شود.

این محصول دارای بافتی بسیار سبک با ماندگاری بالا، پوشش‌دهی و جذب عالی نیز همراه است.

یکی از ترکیبات موجود در این پودر برنزر پوپا نشاسته ذرت است. وجود این ماده در این پنکک موجب می‌شود که چربی را به خود جذب کرده و در نهایت جلوه‌ای طبیعی و جذاب را برای شما به ارمغان آورد. از دیگر مواد به کار رفته در محصول مذکور عصاره نارگیل، وانیل و عسل است که موجب شفافیت و زیبایی پوست خواهند شد.


 

خرید پودر برنز پوپا مدل اکستریم رادیانت

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه‌کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

یادداشت پایانی

تغییر رنگ پوست یکی از مسائلی است که در سال‌های اخیر خواهان بسیاری پیدا کرده است. این کار به روش‌های مختلفی نظیر آفتاب گرفتن یا استفاده از دستگاه انجام می‌شود و دردسرهای زیادی به همراه دارد اما با وجود پودر برنز پوپا با خیالی آسوده و در کمال سادگی و آسایش می‌توانید رنگ پوستتان را تغییر دهید و از پوست گرم، دلنشین و درخشان خود لذت ببرید.

پودر برنز پوپا مدل اکستریم رادیانت یکی از محصولات مرغوب و محبوب موجود در داروخانه صبا است که در این نوشتار به معرفی آن پرداختیم. امیدواریم مفید واقع شده باشد.

پودر برنز پوپا مدل اکستریم رادیانت
پودر برنز پوپا مدل اکستریم رادیانت
10
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;