0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: پنکک و برنزر

Extreme Bronze Matt Compact Powder

پودر برنز پوپا مدل اکستریم مت

شناسه کالا:
شناسه کالا:
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پودر برنز پوپا مدل اکستریم مت
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

 

داشتن پوستی خوش رنگ و البته صاف دیگر یک رویا نسیت. دیگر نیاز نیست بانوان خود را در معرض نور شدید آفتاب قرار دهند تا کمی رنگ‌ پوستشان گرم و دلنشین شود؛ کمپانی‌ها و برندهای زیادی در اقصی نقاط دنیا وجود دارند که به همراهی بانوان برای رسیدن به آنچه دلخواهشان است؛ شتافته‌اند.

یکی از این برندهای معروف از مهد مد و طراحی جهان، ایتالیا؛ با نام پوپا وارد بازار شد و با توجه به سلایق و علایق بانوان، محصولات متنوع آرایشی را تولید و عرضه کرد.

پوپا سال‌هاست که با ایده‌های خلاقانه، استفاده از متریال درجه یک و تکیه بر علم و تکنولوژی پیشرفته لوازم آرایشی را در لاین‌های مختلف تولید می‌کند. محصولاتی از قبیل کرم پودر، رژگونه، پنکک و برنزر، خط چشم، بی بی کرم تنها برخی از تولیدات گسترده این کمپانی خوش آوازه است.

پودر برنز پوپا مدل اکستریم مت یکی از محصولات محبوب بانوان شیک پسند است که در داروخانه آنلاین صبا نیز با قیمتی مناسب به فروش می‌رسد. در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی و بررسی این این محصول بپردازیم. با ما همراه باشید.


 

پودر برنز چیست و چه کاربردی دارد؟

همانطور که از نام پودر برنز پیداست؛ این محصول آرایشی به بانوانی که دوست‌دار پوستی گرم و درخشان هستند کمک می‌کند تا بدون دردسرهای آفتاب گرفتن به راحتی پوست صورت خود را به رنگ دلخواهشان در بیاورند.

از دیگر کاربردهای پودر برنز کانتورینگ و فرم دهی به صورت است. این محصول با پوشش دهی قابل توجه می‌تواند جایگزین خوبی برای پنکک باشد. ضمن اینکه این پودر برنز با رنگ گرم و جذابی که دارد می‌تواند به عنوان رژگونه نیز استفاده شود.


 

ویژگی‌های پودر برنز پوپا مدل اکستریم مت

  • حاوی عصاره نارگیل، وانیل و عسل که سبب شفافیت پوست می‌شوند
  • قابل استفاده به عنوان پنکک، رژگونه و کانتورینگ
  • مخصوص پوست نرمال، چرب و مختلط
  • دارای ترکیبات جاذب چربی پوست
  • دارای رنگدانه‌های غلیظ و بادوام
  • جلوه نهایی طبیعی و مات
  • فاقد پارابن

 

مزایای استفاده از پودر برنز پوپا مدل اکستریم مت

پودر برنز پوپا (Extreme Bronze Matt Compact Powder) محصولی مناسب برای افرادی است که علاقه‌مند به داشتن پوستی خوش رنگ و لعاب هستند. رنگ طبیعی، ماندگاری بالا، بافت بسیار سبک، پوشش دهی عالی، جذب فوق‌العاده باعث تمایز آن از محصولات مشابه شده است.

این پودر برنز دارای ترکیباتی منحصر به فرد نظیر عصاره نارگیل، وانیل و عسل است که در صورت استفاده مداوم سبب شفافیت و شادابی پوست می‌شود. از دیگر مواد به کار رفته در این پودر نشاسته ذرت است که با جذب چربی اضافی پوست به خود، جلوه‌ مات و مخملی به پوست می‌بخشد.

این محصول ضمن پوشش دهی طبیعی و خوش رنگ به خوبی روی پوست می‌خوابد و به اصطلاح حالت ماسیدگی روی پوست ایجاد نمی‌کند.

استفاده از پودر برنز پوپا مدل اکستریم مت برای چه افرادی مناسب است؟

اگر پوستی رنگ پریده دارید یا علاقه‌مند به پوستی با رنگ گرم و درخشان هستید استفاده از پودر برنز پوپا مدل اکستریم مت را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این نیز گفتنی است که این پودر فاقد پارابن بوده و انتخابی مناسب برای افرادی با پوست نرمال، مختلط و چرب است.


 

خرید پودر برنز پوپا مدل اکستریم مت

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 

یادداشت پایانی

اگر شما هم مثل بسیاری از افراد خواهان داشتن پوستی گرم و جذاب هستید؛ مضرات آفتاب گرفتن را تحمل نکنید و استفاده از پودر برنز را جایگزین آن کنید.

پودر برنز پوپا مدل اکستریم مت یکی از بهترین محصولات موجود در داروخانه صبا است که در این نوشتار به معرفی آن پرداختیم. امیدواریم مفید واقع شده باشد.

پودر برنز پوپا مدل اکستریم مت
پودر برنز پوپا مدل اکستریم مت
1
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;