0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
پيشنهاد شگفتانه
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

BCAA 2:1:1 Pow

پودر بی سی ای ای اس ان ان 250 گرمی

شناسه کالا: 824179
شناسه کالا: 824179
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
تخفیف:
975663
10 %
قیمت:
878,097 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پودر بی سی ای ای اس ان ان 250 گرمی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

پودر بی سی ای ای اس ان ان، دارای آمینواسیدهای ضروری بوده و نقش پررنگی در ساخت عضلات جدید در بدن دارد. این مکمل ورزشی مانع از ایجاد خستگی و کوفتگی پس از انجام تمرینات ورزشی سنگین شده و فرآیند ریکاوری عضلات را سرعت می‌بخشد. بی سی ای ای دارای 3 نوع آمینواسید لوسین، ایزولوسین و والین هستند.

در ادامه مکمل بی سی ای ای ان ان را مورد بررسی قرار  و مزایا و خطرات احتمالی مصرف آن را برایتان شرح دادیم. برای آشنایی بیشتر با آمینواسید، نحوه اثرگذاری آن بر بدن و خرید این مکمل ورزشی اطلاعات مفیدتری را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

شما این محصول را می‌توانید از طریق یک داروخانه آنلاین معتبر خریداری کنید. برای نحوه خرید ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

 


 

آمینواسید چیست و چه کاربردی دارد؟

آمینواسیدها واحدهای سازنده‌ی پروتئین‌ها هستند. به طور کلی حدودا 20 درصد از بدن را پروتئین‌ها تشکیل می‌دهند و در تمامی فرآیندهای بیولوژیکی بدن نقش دارند. به بیان ساده‌تر آمینواسیدها نقشی کاملا کلیدی در بدن انسان داشته و بدون حضور آن‌ها ادامه حیات غیرممکن خواهد بود. درون سلول‌ها، پوست، عضلات بدن و... آمینواسیدها قرار گرفته‌اند و فعالیت‌های گسترده‌ای در بدن دارند.

آمینواسیدها به دو دسته آمینواسیدهای ضروری و آمینواسیدهای غیرضروری طبقه‌بندی می‌شوند. آمینواسیدهای ضروری به طور طبیعی توسط بدن فرد ساخته نمی‌شود به همین جهت لازم است تا از طریق رژیم غذایی استاندارد دریافت شود و به همین دلیل آمینواسید ضروری نام گرفته است. آمینواسیدهای ضروری عبارتند از: ایزولوسین، لوسین، لیزین، متیونین، فنیل آلانین، ترئونین، تریپتوفان و والین. اما در مقابل آمینواسیدهای غیر ضروری به طور طبیعی توسط بدن فرد ساخته شده و نیازی به دریافت آن از طریق غذا و مکمل‌های دارویی نیست.

آمینواسیدهای شاخه‌دار یا بی سی ای ای ها حاوی 3 آمینواسید لوسین، ایزولوسین و والین هستند و نقش کلیدی در ساخت عضلات بدن دارند. شما می‌توانید این مکمل ورزشی را از داروخانه آنلاین تهیه کرده و روزانه مصرف کنید.

 


 

پودر بی سی ای ای اس ان ان

پودر بی سی ای ای اس ان ان 250 گرمی (SNN) دارای آمینواسیدهای شاخه‌دار بوده و کمک فراوانی به ساخت عضلات جدید در بدن می‌کند. این مکمل ورزشی از تحلیل رفتن عضلات بدن جلوگیری کرده و منبعی غنی از پروتئین است. برای استفاده در دوران افزایش حجم، افزایش وزن و همچنین کاهش وزن مناسب است. مکمل بی سی ای ای ان ان سطح انرژی بدن را برده و میزان چربی‌سوزی را افزایش می‌دهد.

 


 

نحوه اثرگذاری پودر بی سی ای ای اس ان ان بر بدن

BCAAها که از آن‌ها به عنوان آمینواسیدهای شاخه‌دار نیز نام برده می‌شود، اهمیتی زیادی در ساخت عضلات جدید دارند. شاخه‌دار نامیدن این آمینواسیدها چندان بدون دلیل نبوده، چرا که ساختار مولکولی بی سی ای ای ها به صورت شاخه‌ای بوده و به همین جهت این نام را برای آن‌ها انتخاب کرده‌اند. مکمل‌های BCAAها شامل آمینواسیدهای ایزولوسین، لوسین و والین بوده که در برندهای مختلف مکمل‌های دارویی نسبت استفاده از این ترکیبات با یکدیگر متفاوت است. دلیل آن که بی سی ای ای ها باعث رشد عضلات بدن می‌شوند آن است که لوسین موجود در این ترکیبات به سنتز پروتئین در بدن کمک بسزایی می‌کند.

مکمل دارویی BCAA به طور معمول برای افزایش عملکرد ورزشی در بدنسازان و همچنین رشد عضلات جدید استفاده می‌شود. از سویی دیگر این مکمل امکان دارد تا حدی به کاهش وزن افراد نیز کمک کند، به همین منظور استفاده از آن در دوران کات بسیار کارآمد خواهد بود. در حالت کلی بدن برای ساخت عضله به 8 آمینواسید ضروری نیاز دارد که 3 مورد ذکر شده در بالا در ترکیبات BCAAها جا داشته و بیشترین تاثیر را در ساخت عضله در بدن دارند.

 


 

مزایای مصرف پودر بی سی ای ای اس ان ان

  • کمک به حفظ توده عضلانی بدن کرده و از تجزیه رفتن آن جلوگیری می‌کند.
  • سرشار از پروتئین بوده و برای افرادی که رژیم کاهش وزن دارند مناسب است.
  • میزان تجزیه عضلات در حین تمرینات سنگین ورزشی را کاهش داده و حجم عضلات را افزایش می‌دهد.
  • میزان خستگی پس از تمرینات ورزشی را کاهش می‌دهد.
  • عملکرد ورزشی بدنسازان را بهبود می‌بخشد.
  • به ساخت توده عضلانی جدید کمک می‌کند.
  • سرعت ریکاوری عضلات را افزایش می‌دهد.

 


 

خطرات احتمالی مصرف پودر بی سی ای ای اس ان ان

  • مصرف این مکمل دارویی به نوجوانان و جوانان زیر 18 سال توصیه نمی‌شود و بهتر است پیش از مصرف با متخصص تغذیه مشورت کنند.
  • استفاده از این مکمل در زنان باردار و مادران شیرده ممنوع است.
  • افراد دارای بیماری‌های خاص نظیر بیماری دیابت، مشکلات کلیوی، اختلالات کبدی و... از مصرف این مکمل خودداری فرمایند.
  • در صورت بروز هرگونه حساسیت دارویی به محصول، مصرف آن را قطع کرده و به پزشک متخصص مراجعه فرمایید.
  • از مصرف همزمان این مکمل دارویی با دیگر داروها خودداری کرده و پیش از مصرف آن‌ها با پزشک خود مشورت نمایید.
  • از مصرف دوزهای بالاتر از دوز پیشنهادی درج شده روی بسته‌بندی محصول اکیدا خودداری فرمایید.
  • این محصول تنها یک مکمل دارویی و ورزشی بوده و به جهت تشخیص، پیشگیری و درمان استفاده نمی‌شود.
  • پس از استفاده از محصول درب آن را به خوبی بسته و در جای خشک قرار دهید.
  • این محصول دارای مقادیر بالایی کربوهیدرات است، بنابراین افراد دارای بیماری کلیوی و کبدی در جذب آن ممکن است دچار مشکل شوند.

نحوه مصرف پودر بی سی ای ای اس ان ان

پودر بی سی ای ای اس ان ان (SNN) را باستی در طول روز 2 اسکوپ (معادل 10 میلی‌گرم) در مقدار معینی آب ریخته و به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید. سپس ترکیب به دست آمده را پیش از شروع تمرین ورزشی خود به طور کامل میل کنید.

میزان مصرف

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم، پودر بی سی ای ای اس ان ان را بایستی روزانه 2 پیمانه (معادل 10 میلی‌گرم) در آب ریخته و به خوبی با یکدیگر مخلوط کرده و قبل از شروع تمرین ورزشی میل کنید. از مصرف دوزهای بالاتر از دوز پیشنهادی درج شده روی بسته‌بندی محصول اکیدا خودداری کنید.

 


 

شرایط نگهداری پودر بی سی ای ای اس ان ان

پودر بی سی ای ای اس ان ان را بایستی در محیطی کاملا خشک و به دور از رطوبت احتمالی، در دمای اتاق (دمای بین 15 تا 25 درجه سانتی‌گراد)، دور از تابش مستقیم نور خورشید و همچنین دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.

 


 

سایر ترکیبات موثر در کنار پودر بی سی ای ای اس ان ان

مصرف همزمان پودر بی سی ای ای اس ان ان با کراتین نه تنها خطرناک نیست بلکه ترکیبی فوق‌العاده برای ورزشکاران بوده و به افزایش رشد عضلات، کاهش مدت زمان ریکاوری عضلات و افزایش قدرت بدنی آن‌ها کمک می‌کند. این دو مکمل دارویی از نظر ترکیبات و نحوه اثرگذاری بر بدن هیچگونه تداخلی با یکدیگر ندارند.

از دلایل دیگر مفید بودن مصرف این دو مکمل در کنار یکدیگر که می‌توان از آن نام برد، آن است که مکمل BCAA و مکمل کراتین هر دو دارای آمینواسیدهای موثر و کارآمد در ساخت عضله جدید هستند و افزایش تعداد آمینواسیدها در بدن شما حین انجام تمرینات ورزشی، تا حد چشمگیری می‌تواند به روند عضله‌سازی شما کمک کرده و نتایج مطلوبی در اختیار شما قرار دهد.

 


 

خرید پودر بی سی ای ای اس ان ان

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات پودر بی سی ای ای اس ان ان

عنوان

مقدار

درصد مصرف روزانه

L-Isoleucine

1.25 g

*

L-Leucine

1.25 g

*

L-Valine

2.5 g

*

 

مقادیر ذکر شده در جدول بالا به ازای هر 1 پیمانه (معادل 5 گرم) از پودر بی سی ای ای اس ان ان گفته شده است.

 

پودر بی سی ای ای اس ان ان 250 گرمی
پودر بی سی ای ای اس ان ان 250 گرمی
تخفیف:
975663
10 %
قیمت:
878,097 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;