0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
پيشنهاد شگفتانه
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

BCAA Powder 300 g

پودر بی سی ای ای فانتوم نوتریشن 300 گرمی

شناسه کالا: 823728
شناسه کالا: 823728
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
تخفیف:
643000
5 %
قیمت:
610,850 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پودر بی سی ای ای فانتوم نوتریشن 300 گرمی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

پودر بی سی ای ای فانتوم نوتریشن، دارای ترکیباتی فوق‌العاده‌ای نظیر آمینواسیدهای شاخه‌دار، ویتامین‌های C و B6، ال گلوتامین و اچ ام بی‌ها بوده و نقش کلیدی در ساخت عضلات جدید و حفظ توده عضلانی دارد. بدنسازان حرفه‌ای به نسبت دیگر افراد نیاز بیشتری به پروتئین داشته و بایستی این پروتئین اضافی را از طریق مصرف مکمل‌های ورزشی جبران کنند. مکمل فانتوم امروزه با توجه به تاثیرات بی‌نظیری که از خود نشان داده است مورد توجه ورزشکاران قرار گرفته است. در ادامه اطلاعات جامعی از این مکمل ورزشی و تاثیرات آن بر بدن در اختیار شما قرار خواهیم داد. برای آشنایی بیشتر با پودر بی سی ای ای فانتوم نوتریشن ما را تا انتهای مطلب همراهی فرمایید.

 


 

آمینواسید چیست و چه کاربردی دارد؟

آمینواسیدها به عنوان واحدهای سازنده پروتئین‌ها شناخته شده‌اند. این مولکول‌های آلی همانند دانه‌های مرواریدی در کنار یکدیگر قرار گرفته و پروتئین‌ها را تشکیل می‌دهند. آمینواسیدها دارای مزایای فراوانی برای موجودات زنده هستنید و بدون حضور آن‌ها عملا ادامه حیات غیرممکن است. تمامی ویژگی‌ها فیزیولوژیکی و تشریحی موجودات زنده از طریق آمینواسیدها امکان‌پذیر می‌شود. آمینواسیدها به 3 دسته کلی تقسیم می‌شوند که عبارتند از:

  • آمینواسیدهای ضروری
  • آمینواسیدهای غیرضروری
  • آمینواسیدهای مشروط

9 اسید آمینه ضروری عبارتند از هیستیدین، ایزولوسین، لوسین، لیزین، متیونین، فنیل آلانین، ترئونین، تریپتوفان و والین. این آمینواسیدها نمی‌توانند در بدن تولید شوند، اما برای طیف حیرت انگیزی از عملکردهای فیزیولوژیکی حیاتی هستند.

ایزولوسین یکی از سه آمینواسید شاخه‌دار یا بی سی ای ای (BCAA) است. به افزایش سرعت سنتز پروتئین و تشکیل بافت عضلانی کمک می‌کند. علاوه بر این، ایزولوسین برای افزایش مصرف گلوکز، رشد روده و عملکرد ایمنی شناخته شده است. لیزین نقش مهمی در تقسیم و رشد سلولی ایفا می‌کند، زیرا بلوک اصلی سازنده فاکتورهای رشد است. بهبود سریع زخم با استفاده از املاح مبتنی بر لیزین منجر به تشکیل بافت اسکار کمتری می‌شود. علاوه بر این، لیزین به متابولیسم چربی نیز کمک می‌کند. مکمل فانتوم در ترکیبات خود آمینواسیدهای شاخه‌دار را جا داده و به ساخت عضلات و افزایش حجم آن‌ها کمک زیادی می‌کند.

 


 

پودر بی سی ای ای فانتوم نوتریشن

پودر بی سی ای ای فانتوم نوتریشن 300 گرمی، حاوی اچ ام بی (HMB)، ال گلوتامین و ویتامین‌های B6 و C در ترکیبات خود بوده و به همین دلیل مورد توجه و استقبال ورزشکاران و علاقه‌مندان به ورزش قرار گرفته است. این مکمل ورزشی به ترمیم بافت آسیب دیده عضلات کمک کرده و فرآیند ریکاوری را بهبود می‌بخشد. از سویی دیگر به دلیل دارا بودن آمینواسیدهای شاخه‌دار ایزولوسین، لوسین و والین در ساخت عضلات جدید بدن نیز نقش دارند. بدنسازان برای شرکت در مسابقات ورزشی به میزان پروتئین بیشتری نسبت به دیگر افراد نیاز دارند، از این رو مصرف پودر بی سی ای ای فانتوم نوتریشن به حفظ ذخایر پروتئینی در بدن آن‌ها کمک می‌کند. ویتامین B6 موجود در ترکیبات آن موجب ساخت گلبول‌های قرمز در خون شده و از این طریق خونرسانی به بافت عضلانی را افزایش می‌دهند.

 


 

نحوه اثرگذاری پودر بی سی ای ای فانتوم نوتریشن بر بدن

پودر بی سی ای ای فانتوم نوتریشن، موجب به افزایش وزن و حجم عضلات بدن بدون افزایش بافت چربی می‌شود. در زمان انجام تمرینات سنگین گاهی اوقات پیش می‌آید که پروتئین موجود در عضلات تخریب شده و به همین دلیل عضلات تحلیل بروند. مکمل فانتوم در ترمیم این پروتئین‌های آسیب دیده نقش حائز اهمیتی دارد. آمینواسید لوسین نقش کلیدی در سنتز پروتئین در عضلات داشته و به رشد بافت ماهیچه‌ای کمک می‌کند. به همین جهت میزان این آمینواسید نسبت به دو آمینواسید ایزولوسین و والین بیشتر بوده و موجب دریافت نتایج بهتری خواهد شد. آمینواسید والین نیز مانع از افزایش سطح تریپتوفان در بدن ورزشکاران می‌شود و از این طریق استقامت آن‌ها را بالا می‌برد. وجود ویتامین B6 در ترکیبات مکمل فانتوم به سوخت و ساز بهتر آمینواسیدها، ساخت گلبول‌های قرمز خون و تولید انتقال‌دهنده‌های عصبی کمک می‌کند.

 


 

مزایای مصرف پودر بی سی ای ای فانتوم نوتریشن

  • به فرآیند ریکاوری و بازسازی بافت آسیب دیده در عضلات کمک می‌کند.
  • از سنتز پروتئین در عضلات پشتیبانی می‌کند.
  • موجب افزایش قدرت عضلات حین انجام تمرینات ورزشی می‌شود.
  • به حفظ توده عضلانی بدن کمک کرده و مانع از تحلیل رفتن آن‌ها می‌شود.
  • مانع از بروز ایجاد خستگی و درد در عضلات می‌شود.
  • عملکرد ورزشی را تقویت می‌کند.
  • میزان سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهد.

خطرات احتمالی مصرف پودر بی سی ای ای فانتوم نوتریشن

  • در صورت مشاهده هرگونه حساسیت دارویی، مصرف مکمل را قطع کرده و به پزشک متخصص مراجعه فرمایید.
  • مصرف این مکمل ورزشی در دوران بارداری زنان و شیردهی مادران شیرده ممنوع است.
  • بهتر است نوجوانان و جوانان زیر 18 سال از مصرف این محصول خودداری کنند.
  • توصیه می‌شود بیشتر از دوز پیشنهادی درج شده روی بسته‌بندی محصول استفاده نفرمایید.
  • افراد دارای بیماری‌های خاص پیش از مصرف این مکمل ورزشی با پزشک معالج خود مشورت کنند.
  • در صورت مصرف داروی دیگر نوع و میزان دوز مصرفی آن را به مربی ورزشی یا پزشک خود اطلاع دهید.
  • این محصول تنها یک مکمل ورزشی بوده و برای تشخیص، پیشگیری و درمان تجویز نمی‌شود.
  • بهتر است پیش از مصرف این محصول با مربی خود یا کارشناس تغذیه مشورت نمایید.

نحوه مصرف پودر بی سی ای ای فانتوم نوتریشن

پودر بی سی ای ای فانتوم نوتریشن را باید روزانه دو مرتبه در وعده‌های مختلف مصرف کنید. در ابتدا 2 پیمانه (معادل 10 گرم) از محصول را در آب سرد یا آبمیوه دلخواه ریخته و به خوبی با یکدیگر مخلوط نمایید. سپس ترکیب به دست آمده را قبل از شروع تمرین خود به طور کامل میل کنید. برای گرفتن نتیجه بهتر، 2 پیمانه دیگر از این مکمل ورزشی را بلافاصله بعد از اتمام ورزش خود مصرف نمایید.

میزان مصرف

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره نمودیم، پودر بی سی ای ای فانتوم نوتریشن را باید روزانه 4 پیمانه در دو وعده متفاوت مصرف نمایید. برای گرفتن نتیجه‌ای بهتر از این مکمل ورزشی، 2 پیمانه (معادل 10 گرم) از آن را در 200 میلی‌لیتر آب یا دیگر نوشیدنی دلخواه ریخته و به خوبی مخلوط کنید. سپس ترکیب به دست آمده را پیش از آغاز تمرین خود میل کنید. 2 پیمانه دیگر از این محصول را نیز بلافاصله پس از اتمام تمرین خود مصرف نمایید.

شرایط نگهداری پودر بی سی ای ای فانتوم نوتریشن

پودر بی سی ای ای فانتوم نوتریشن 300 گرمی را باید در دمای محیط (دمای 15 تا 25 درجه سانتی‌گراد)، به دور از هرگونه رطوبت احتمالی و تابش مستقیم نور خورشید نگهداری فرمایید. از در دسترس قرار دادن این مکمل ورزشی مقابل کودکان خود خودداری فرمایید.

 


 

سایر ترکیبات موثر در کنار پودر بی سی ای ای فانتوم نوتریشن

بی سی ای ای‌ها شبکه‌های آمینواسیدی بوده که شامل آمینواسیدهای بنیادی هستند. ایزولوسین، لوسین و والین در این دسته از آمینواسیدها قرار دارند. حدودا یک سوم از ساختار ماهیچه‌های بدن ما را آمینواسیدها تشکیل می‌دهند. حال در کنار مصرف مکمل بی سی ای ای، مصرف مکمل گلوتامین نیز پیشنهاد می‌شود. به این دلیل که غلظت آمونیاک و به همراه آن غلظت گلوتامین تاثیر مستقیمی بر متابولیسم بی سی ای ای‌ها دارند. دلیل دیگر برای ترکیب این دو مکمل با یکدیگر آن است که سلول‌ها برای جذب کردن گلوتامین به بی سی ای ای‌ها برای انجام یکسری از متابولیسم‌ها نیاز دارند. مصرف این دو مکمل ورزشی با یکدیگر سرعت عضله‌سازی را تا حد قابل قبولی افزایش می‌دهد.

 


 

خرید پودر بی سی ای ای فانتوم نوتریشن

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات پودر بی سی ای ای فانتوم نوتریشن

عنوان

مقدار

درصد مصرف روزانه

L-Glutamine

3500 mg

*

HMB

1000 mg

*

BCAA 2:1:1

5000 mg

*

Vitamin C

500 mg

*

Vitamin B6 ( Pyridoxine )

10 mg

*

 

مقادیر ذکر شده در جدول بالا به ازای هر 2 پیمانه (معادل 10 گرم) از پودر بی سی ای ای فانتوم نوتریشن گفته شده است.

 

پودر بی سی ای ای فانتوم نوتریشن 300 گرمی
پودر بی سی ای ای فانتوم نوتریشن 300 گرمی
تخفیف:
643000
5 %
قیمت:
610,850 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;