0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه
برند:
دسته بندی: بی سی ای ای (BCAA)

BCAA PLUS

پودر بی سی ای ای پلاس ویثر نوتریشن 300 گرمی

شناسه کالا:
شناسه کالا:
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پودر بی سی ای ای پلاس ویثر نوتریشن 300 گرمی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

پودر بی سی ای ای پلاس ویثر نوتریشن به دلیل ترکیبات آمینواسیدی خاص خود نظیر آمینواسیدهای شاخه‌دار در فرآیند عضله‌سازی کمک شایانی کرده و به همین جهت مورد استقبال ورزش دوستان و علاقه‌مندان به حرفه‌ی بدنسازی قرار گرفته است. این مکمل در مدت زمان کوتاهی حجم عضلات شما را افزایش داده و شما را به اندام دلخواهتان نزدیک می‌کند. در ادامه مطلب قصد دارید اطلاعات کاملی نظیر مزایا و خطرات احتمالی مصرف این مکمل ورزشی، نحوه اثرگذاری آن بر بدن و میزان مصرف آن در اختیار شما قرار دهیم.

 

 


 

آمینواسید چیست و چه کاربردی دارد؟

آمینواسیدها مولکول‌هایی هستند که بدن انسان از آن‌ها برای ساخت پروتئین‌ها، هورمون‌ها، انتقال‌دهنده‌های عصبی و سایر مواد حیاتی استفاده می‌کند. آن‌ها نقش‌های حیاتی زیادی در سلامت بدن ایفا می‌کنند، مانند تنظیم جریان خون و فشار، حمایت از عملکرد سیستم ایمنی، به عنوان آنتی اکسیدان و ترویج سم زدایی نیز عمل می‌کنند. اسیدهای آمینه همچنین بر رشد عضلات، انرژی، استقامت، خلق و خو، چربی بدن، زمان ریکاوری عضلات و کیفیت خواب نیز تأثیر می‌گذارند. 20 آمینواسید مختلف وجود دارد که 9 مورد از آن‌ها ضروری هستند، به این معنی که بدن نمی‌تواند آن‌ها را تولید کند و لازم است که آن‌ها را از غذا یا مکمل‌ها دریافت کند. غذاهای غنی از پروتئین مانند گوشت، ماهی و سویا منابع خوبی از اسیدهای آمینه هستند، اما پروتئین‌های گیاهی نیز با برنامه‌ریزی دقیق می‌توانند نیازهای بدن را تامین کنند. مکمل ورزشی بی سی ای ای پلاس ویثر نوتریشن دارای انواع آمینواسیدهای ضروری در ترکیبات خود بوده و نیاز بدنی افراد را به آسانی تامین می‌کند.

 


 

پودر بی سی ای ای پلاس ویثر نوتریشن

پودر بی سی ای ای پلاس ویثر نوتریشن 300 گرمی، یکی از بهترین و موثرترین مکمل‌ها برای تمامی رشته‌های ورزشی بوده و حاوی آمینواسیدهای ضروری به ویژه آمینواسیدهای شاخه‌دار لوسین،ایزولوسین و والین در ترکیبات خود است، به همین جهت نقش پررنگی در ساخت عضلات جدید در بدن داشته و به حفظ توده عضلانی نیز کمک بسزایی می‌کند. این مکمل ورزشی بافت‌های عضلانی آسیب دیده در تمرینات سنگین را ترمیم کرده و از این طریق مانع از تحلیل رفتن عضلات بدن می‌شود. پودر بی سی ای ای پلاس ویثر نوتریشن به دلیل اثرات مثبتی که در مدت زمان کوتاه از خود نشان داده است، امروزه مورد توجه ورزشکاران به ویژه بدنسازان قرار گرفته است.

 


 

نحوه اثرگذاری پودر بی سی ای ای پلاس ویثر نوتریشن بر بدن

پودر بی سی ای ای پلاس ویثر نوتریشن، دارای انواع آمینواسیدهای شاخه‌دار مانند لوسین، ایزولوسین و والین در ترکیبات خود بوده و به همین جهت بیشترین تاثیر را بر ساخت عضلات بدن دارد. این مکمل ورزشی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به افزایش حجم عضلات بدن کمک کرده و برای استفاده در دوران حجم‌گیری ورزشکاران مناسب است. از سویی دیگر به حفظ تعادل ازت در بدن و جلوگیری از کاتابولیزم در حین انجام تمرینات ورزشی کمک می‌کند. پودر بی سی ای ای پلاس ویثر نوتریشن در کاهش وزن و بازسازی بافت عضلانی آسیب دیده نقش داشته و منبعی غنی از پروتئین‌های موردنیاز بدن است.

 


 

مزایای مصرف پودر بی سی ای ای پلاس ویثر نوتریشن

  • این محصول دارای آمینواسیدهای شاخه‌دار ایزولوسین، لوسین، والین و مقادیری کربوهیدرات در ترکیبات خود است.
  • به حفظ تعادل ازت در بدن کمک کرده و از کاتابولیزم حین تمرینات ورزشی جلوگیری می‌کند.
  • در بازسازی بافت‌های عضلانی آسیب دیده نقش داشته و از تحلیل رفتن آن‌ها جلوگیری می‌کند.
  • در شرایط استرس فیزیکی و ورزشی به حفظ عضلات بدن کمک می‌کند.
  • آمینواسیدهای موردنیاز بدن برای ساخت عضلات را تامین می‌کند.
  • در مدت زمان کوتاهی حجم عضلات را افزایش خواهد داد.
  • کارایی و عملکرد مغز را بهبود می‌بخشد.
  • از تحلیل رفتن عضلات بدن در تمرینات ورزشی سنگین تا حد چشمگیری جلوگیری خواهد کرد.

خطرات احتمالی مصرف پودر بی سی ای ای پلاس ویثر نوتریشن

  • این محصول تنها یک مکمل ورزشی است و برای تشخیص، پیشگیری و درمان مصرف نمی‌شود.
  • توصیه می‌شود نوجوانان و جوانان زیر 18 سال از این مکمل استفاده نکنند.
  • مصرف این محصول در دوران بارداری زنان و شیردهی مادران ممنوع است.
  • بهتر است پیش از مصرف مکمل با مربی ورزشی، پزشک متخصص یا کارشناس تغذیه مشورت نمایید.
  • افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای مانند بیماری دیابت، بیماری کلیوی و کبدی از مصرف این مکمل خودداری کرده یا پیش از مصرف با پزشک معالج خود مشورت کنند.
  • در صورت بروز هرگونه حساسیت دارویی به محصول، مصرف آن را قطع کرده و به پزشک متخصص مراجعه فرمایید.
  • از مصرف دوزهای بالاتر از دوز پیشنهادی درج شده روی بسته‌بندی محصول اکیدا خودداری کنید.
  • در صورت مصرف هرگونه داروی درمانی دیگری در کنار این مکمل، میزان دوز مصرفی و نوع آن را به مربی خود یا پزشک معالج اطلاع دهید.

نحوه مصرف پودر بی سی ای ای پلاس ویثر نوتریشن

پودر بی سی ای ای پلاس ویثر نوتریشن را بایستی روزانه 2 پیمانه (معادل 10 گرم) در 200 میلی‌لیتر آبمیوه دلخواه یا آب ریخته و به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید. در نهایت شیک به دست آمده را به صورت کامل میل فرمایید. توصیه می‌شود برای گرفتن نتیجه بهتر از این مکمل ورزشی، 1 پیمانه از آن را 30 دقیقه قبل از شروع تمرین خود و 1 پیمانه دیگر را بلافاصله پس از اتمام تمرین خود میل نمایید.

میزان مصرف

در بخش بالا نیز به آن اشاره نمودیم که پودر بی سی ای ای پلاس ویثر نوتریشن را باید روزانه 2 پیمانه (معادل 10 گرم) در 200 میلی‌لیتر آب سرد یا آبمیوه دلخواه ریخته و با یکدیگر مخلوط نمایید. سپس ترکیب به دست آمده تا به طور کامل میل کنید.

شرایط نگهداری پودر بی سی ای ای پلاس ویثر نوتریشن

پودر بی سی ای ای پلاس ویثر نوتریشن 300 گرمی را باید دور از تابش مستقیم نور خورشید و رطوبت احتمالی، در جایی کاملا خشک و تاریک، دمای بین 15 تا 25 درجه سانتی‌گراد (دمای اتاق) و دور از دسترس کودکان نگهداری فرمایید. پس از استفاده از محصول، از بسته بودن درب آن اطمینان حاصل فرمایید.

 


 

سایر ترکیبات موثر در کنار پودر بی سی ای ای پلاس ویثر نوتریشن

طبق نتایج به دست آمده از تحقیقات گسترده‌ای که صورت گرفته است، مصرف همزمان مکمل بی سی ای ای در کنار پودر پروتئین وی، فرآیند عضله‌سازی را سرعت می‌بخشد. پروتئین وی آمینواسیدهای موردنیاز برای ساخت فیبرهای عضلانی را به آسانی تامین کرده و به عضله‌سازی هرچه بهتر بدن کمک می‌کند. اما در صورتی که تمایل دارید سرعت ساخت عضله را در بدن خود بالا ببرید، این دو مکمل را به طور همزمان مصرف نمایید.

یکی دیگر از دلایلی که بهتر است بی سی ای ای و پروتئین وی را با هم مصرف کنید آن است که، در شرایط فعالیت‌های بدنی سنگین بدن دیگر قادر به ساخت عضله نخواهد بود. هنگامی که از این دو مکمل همزمان مصرف نمایید، فرآیند عضله‌سازی را بار دیگر تقویت کرده و شما را به هدف نهاییتان که داشتنی اندامی رو فرم است نزدیک می‌کند.

 


 

خرید پودر بی سی ای ای پلاس ویثر نوتریشن

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات پودر بی سی ای ای پلاس ویثر نوتریشن

عنوان

مقدار

درصد مصرف روزانه

Calories

40

*

Carbohydrate

5 g

*

L-Isoleucine

1.25 g

*

L-Leucine

2.5 g

*

L-Valine

1.25 g

*

 

مقادیر ذکر شده در جدول بالا به ازای هر 2 اسکوپ (معادل 10 گرم) از پودر بی سی ای ای پلاس ویثر نوتریشن گفته شده است.

 

پودر بی سی ای ای پلاس ویثر نوتریشن 300 گرمی
پودر بی سی ای ای پلاس ویثر نوتریشن 300 گرمی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;