0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: پروتئین وی

HYPER WHEY Pow

پودر هایپر وی رانتک 2270 گرمی

شناسه کالا: 824631
شناسه کالا: 824631
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
2,923,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پودر هایپر وی رانتک 2270 گرمی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

پودر هایپر وی رانتک 2270 گرمی

پودر هایپر وی رانتک 2270 گرمی (Runtech Hyper Whey 2270 gr) یک مکمل ورزشی مناسب برای ورزشکاران و بدنسازان است. این مکمل یک محصول جدید از شرکت ایلیا پارس بوده که در بسته‌بندی‌های بهداشتی و قوطی شکل تولید و به داروخانه‌ها و فروشگاه‌های مجاز فروش مکمل عرضه می‌شود. پودر هایپر وی رانتک یک منبع پروتئین عالی و محبوب در بین ورزشکاران است. این مکمل ورزشی موجب افزایش حجم عضلات و افزایش وزن شده و ورزشکاران می‌توانند در دوران حجم گرفتن از آن استفاده کنند. شما می توانید انواع پروتئین وی را از داروخانه اینترنتی صبا تهیه کنید.

 


 

پودر هایپر وی رانتک

پودر هایپر وی رانتک 2270 گرمی یکی از مکمل‌های ورزشی جدید اما محبوب بین ورزشکاران است. این مکمل موجب افزایش ظرفیت ماهیچه‌ها در حین انجام تمرین و ورزش شده و به بالا رفتن سرعت ریکاوری عضلات کمک می‌کند. بنابراین با مصرف این مکمل ورزشی می‌توانید از آسیب ماهیچه‌ای پس از تمرینات سخت ورزشی جلوگیری کنید.

به طور کلی این محصول عالی و با کیفیت از وی کنسانتره، پروتئین شیر (کازئین) و پروتئین ایزوله سویا تهیه و ساخته شده است و به عضله‌سازی هر چه بیشتر کمک می‌کند. در نتیجه ورزشکاران پس از یک دوره مصرف این مکمل، می‌توانند به سایز و قدرت بدنی دلخواه خود برسند.

پودر هایپر وی رانتک (Runtech Hyper Whey) یک منبع پروتئین عالی برای بدن بوده که به وسیله این پروتئین هضم آنزیم سریع‌تر و بهتر در بدن انجام می‌شود. در نتیجه سرعت رشد، ترمیم و ریکاوری ماهیچه‌ها افزایش پیدا می‌کند. برخی ترکیبات موثر و عالی در این محصول موجب شده تا این مکمل برای بدن ورزشکار و بدنساز مزایا و فواید بسیار زیادی داشته باشد. در ادامه درباره این ترکیبات تشکیل‌دهنده این محصول اطلاعات جامع و مفیدتری را به شما ارائه خواهیم کرد.

 


 

اثرگذاری پودر هایپر وی رانتک

یکی از اهداف انجام تمرینات سخت ورزشی و ورزش کردن منظم، تقویت عضلات و رشد آنها است. اگر از مربیان ورزشی در این خصوص سوال کنید، قطعا به شما می‌گویند که افزایش حجم عضلات تنها با ورزش امکانپذیر نیست و شما باید در کنار ورزش حتما از یک مکمل ورزشی مناسب نیز بهره بگیرید.

بی‌شک شما با دریافت میزان کافی پروتئین می‌توانید حجم عضلانی خود را افزایش دهید و بهبود عملکرد ماهیچه‌ها کمک کنید. پروتئین موجود در پودر هایپر وی رانتک می‌تواند نقش مهمی را در افزایش حجم عضلات و همچنین تقویت ماهیچه‌ها ایفا کند. بنابراین با بهره از این مکمل شما می‌توانید به سرعت فرآیند حجم‌گیری را انجام دهید و روند ورزشی خود رضایت کامل را داشته باشید. این مکمل ورزشی با دارا بودن میزان قابل توجهی بی سی ای ای BCAA می‌تواند از تحلیل عضلات پس از تمرینات سخت ورزشی جلوگیری کند و سرعت ریکاوری را افزایش دهد.

علاوه بر ترکیبات بالا، کراتین موجود در این محصول موجب رشد انفجاری عضلات و همچنین افزایش ظرفیت ماهیچه‌ها می‌شود. بنابراین اگر به دنبال خرید یک محصول عالی جهت افزایش توده عضلانی هستید، پودر هایپر وی رانتک یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود. برای خرید کافیست به فروشگاه داروخانه آنلاین سر بزنید و پس از سفارش محصول آن را درب منزل تحویل بگیرید.

 


 

مزایای مصرف پودر هایپر وی رانتک

همانطور که در بالا مطالعه کردید، مکمل ورزشی هایپر وی رانتک یک محصول عالی و فوق‌العاده برای ورزشکاران و بدنسازان است. این محصول برای ورزشکاران مزایای بسیار زیادی دارد که برخی از آنها به شرح زیر است:

  • مفید در حفظ توده عضلانی و حفاظت از عضلات
  • کمک به رشد عضلات
  • ریکاوری سریع بعد از تمرین

 


 

خطرات احتمالی مصرف پودر هایپر وی رانتک

تاکنون برای این محصول عارضه خاصی گزارش نشده است. جهت مصرف این محصول باید به میزان و دوز مصرفی مکمل هایپر وی رانتک توجه کنید. اگر در میزان پیشنهادی این مکمل را در طول روز استفاده نمایید، عارضه یا آسیبی شما تهدید نخواهد کرد. اما به طور کلی برخی از هشدارهای مصرف را نباید نادیده گرفت.

هشدارهای مصرف:

  • خانم‌های باردار و شیرده منع مصرف دارند.
  • در صورت مصرف همزمان با دارو یا مکمل دیگری با پزشک یا داروساز مشورت کنید.
  • مصرف مقدار زیاد پروتئین در مدت کوتاه باعث تحت فشار قرار گرفتن کبد و کلیه‌ها می‌شود.
  • افراد دارای حساسیت به شیر گاو یا عدم تحمل لاکتوز از مصرف این محصول خودداری کنند.
  • افراد مبتلا به دیابت با مشورت پزشک مصرف کنند.
  • برای افراد زیر ۱۸ سال منع مصرف دارد.

 


 

نحوه مصرف پودر هایپر وی رانتک

جهت دریافت نتیجه مطلوب از این مکمل ورزشی باید حتما با نحوه مصرف آن به خوبی آشنایی داشته باشید. زمان مصرف و میزان دوز مصرفی بسیار مهم و حائز اهمیت خواهد بود. برای استفاده از مکمل هایپر وی رانتک باید مقداری توصیه شده از این پودر را با 300 میلی‌لیتر آب سرد یا آبمیوه مخلوط و سپس نوش جان کنید.

میزان مصرف

میزان مصرف این پودر 1 پیمانه 2 ساعت قبل از تمرین و 1 پیمانه بلافاصله بعد از تمرین است.

 


 

شرایط نگهداری پودر هایپر وی رانتک

این محصول را باید در دمای زیر 30 درجه سانتیگراد و دور از نور خورشید و دور از دسترس کودکان نگهداری کنید. فراموش نکنید پس از هر بار مصرف از بسته بودن کامل درب اطمینان حاصل کنید.

 


 

جدول ترکیبات پودر هایپر وی رانتک (به ازای 2 پیمانه 60 گرم)

عنوان

مقدار

نیاز روزانه

Calorie

295.125 Kcal

*

Total Fat

0.75 g

*

Saturated Fat

0.3 g

*

Trans Fat

0 g

*

Total Carbohydrates

25.2 g

*

Creatine

6 g

*

Protein

23.5 g

*

 

*نیاز مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

 

 

پودر هایپر وی رانتک 2270 گرمی
پودر هایپر وی رانتک 2270 گرمی
قیمت:
2,923,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;