0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: پروتئین وی

Whey Protein Isolate

پودر وی پروتئین ایزوله ویثر نوتریشن 2270 گرمی

شناسه کالا:
شناسه کالا:
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پودر وی پروتئین ایزوله ویثر نوتریشن 2270 گرمی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

پروتئین ایزوله ویثر یک فرآورده مکمل از پروتئین وی داروخانه ای می باشد، که دارای پروتئین وی کنستانتره و ایزوله می باشد. به طور کلی پروتئین وی شامل سه نوع اصلی (کنستانتره، هیدرولیز و ایزوله) می باشد. پروتئین وی کنستانتره مقدار زیادی آمینواسید به همراه ویتامین ها و مواد معدنی ضروری دارد و پروتئین وی ایزوله سرعت جذب را در بدن بالا می برد. این محصول در هر پیمانه (سروینگ) 28 گرمی دارای 24 گرم پروتئین، 2 گرم کربوهیدرات، 10 میلی گرم کلسترول و 112 میلی گرم پتاسیم می باشد.

علاوه بر ترکیبات اصلی دارای اسید آمینه های شاخه دار (بی سی ای ای) می باشد، که تاثیر زیادی در تحریک هورمون های رشد دارد. این محصول دارای سطح بالایی از گلوتامین است که یک آنتی اکسیدان مهم در بدن به شمار می رود.

ویژگی های وی پروتئین ایزوله ویثر

  • افزایش جذب پروتئین
  • حاوی مواد ضروری بدن
  • حجم دهنده عضلات
  • حاوی انواع آمینواسیدها
  • مناسب برای تمرین های روزانه
  • کاهش وزن
  • افزایش قدرت عضلانی
  • افزایش عملکرد سیستم ایمنی
  • کاهش توده چربی

کاهش وزن با وی پروتئین ایزوله ویثر نوتریشن

مطالعات نشان داده است که نه تمام مکمل ها، بلکه مکمل های حاوی پروتئین وی، نقش زیادی در ایجاد یک وزن ایده آل در بدن دارد. پروتئین وی ایزوله موجب افزایش جذب آمینواسیدها در بدن می گردند و افزایش سوخت و ساز پروتئین ها، موجب کاهش توده های چربی بدن می شوند. مصرف مکمل های پروتئین موجب ایجاد احساس سیری می شود و در نتیجه مصرف کربوهیدرات و چربی کاهش می یابد به علاوه بدن با دریافت مقدار زیادی آمینواسید آنها را به صورت پروتئین جذب نمود و ذخیره می کند و برای سوخت و ساز از چربی ها و کربوهیدرات ها استفاده می کند که موجب کاهش ذخایر چربی بدن می گردد.

افزایش حجم عضلات با وی پروتئین ایزوله ویثر

یکی از مهمترین کاربردهای وی پروتئین ایزوله ویثر برای افزایش حجم عضلات می باشد. باید توجه نمود که بدون یک برنامه ورزشی مناسب و منظم، عضله سازی در بدن اتفاق نخواهد افتاد. مصرف منظم پروتئین هر روز و به دفعات، در زمان ورزش و یا قبل از شروع ورزش های قدرتی و استقامتی موجب جذب سریع مواد مغذی و انواع آمینواسیدهای ضروری می گردد. به علاوه این پروتئین در افزایش حجم عضلات نقش مهمی دارد و در زمان آسیب دیدگی به سرعت ساختن سلول های آسیب دیده کمک می کند. سرعت عملکرد پروتئین ایزوله ویثر نوتریشن به سبب سرعت جذب بالا، نسبت به پروتئین های دیگر بالاتر می باشد. وجود برخی ترکیبات در این مکمل، سبب تحریک هورمون های رشد شده و با ترشح میزان بالای این هورمون ها، عضلات بیشتری در بدن ساخته و تقویت می گردند.

ترکیبات پودر پروتئین ایزوله ویثر نوتریشن

ترکیبمقدار
پروتئین 25 گرم
قند 0
اسید چرب اشباع شده 0
کربوهیدرات 1 گرم
سدیم 50 میلی گرم
کلسترول 0
آهن 0.5 درصد
کلسیم 13 درصد

طریقه مصرف پروتئین وی ایزوله ویثر

برای مصرف هر نوع مکمل، قبل از استفاده درباره منع مصرف و هشدارهای مصرف مطالعه کنید و حتما از داروخانه ها یا داروخانه آنلاین معتبر تهیه نمایید و حتما درباره نحوه مصرف و تعداد دفعات آن با پزشک و مربی مشورت نمایید و از مصرف خودسرانه و نامنظم این محصول جدا خودداری نمایید زیرا موجب ایجاد مشکلات گوارشی، کبدی و کلیوی خواهد شد. برای اندازه گیری میزان مصرف از سروینگ یا پیمانه خود محصول استفاده نمایید و به طور معمول 2 الی 3 مرتبه قبل و یا بعد از تمرین پیشنهاد می شود. در روزهای تمرین بعد از صبحانه، یک پیمانه از مکمل ایزوله ویثر نوتریشن را در 120 میلی لیتر آب ولرم و یا شیر مخلوط کنید. در وعده دوم بعد از تمرین یا کمی قبل از تمرین مصرف کنید و وعده سوم را قبل از خواب استفاده نمایید که می تواند در افزایش جذب پروتئین کمک کند.

رقیق شدن این پودر در آب به افزایش جذب آن کمک می کند. در صورتی که به لاکتوز شیر حساسیت دارید، می توانید فقط با آب مخلوط کنید. باید توجه داشته باشید که با آب داغ مخلوط نکنید زیرا موجب از بین رفتن مواد مغذی خواهد شد. به علاوه به هیچ وجه پروتئین را با آب میوه های اسیدی مصرف نکنید.

طریقه نگهداری وی پروتئین ایزوله ویثر

پودر پروتئین ایزوله ویثر مشابه سایر داروها و مکمل ها باید در مکان های خشک و خنک نگهداری شود. از قرار دادن این محصول در مجاورت گرما و یخ زدگی جدا خودداری نمایید. نورخورشید و رطوبت موجب تجزیه محصول می گردد و موجب کاهش کیفیت و یا تولید مواد مضر می گردد. ظرف محصول از پلاستیک فشرده و تیره ساخته شده که از نفوذ هوا و نور به داخل آن جلوگیری می کند، بنابراین بعد از هر وعده مصرف درب آنها را محکم ببندید. از انتقال این پودر به ظروف شیشه ای خودداری نمایید و از پیمانه خود محصول برای برداشتن هر وعده و محاسبات میزان کالری دریافتی استفاده نمایید. در صورت هر گونه تغییر در بو، مزه و رنگ از ادامه مصرف خودداری نمایید.

هشدارهای مصرف وی پروتئین ایزوله ویثر

این محصول به هیچ عنوان جایگزین وعده های غذایی و یا میان وعده ها نیست و نمی تواند قبل از وعده ها استفاده شود به علاوه جبران مشکلات سوء تغذیه نیز نمی باشد و نباید برای پیشگیری و درمان برخی مشکلات تغذیه ای استفاده شود. میزان مصرف و دفعات مصرف باید بر اساس نظر پزشک تعیین گردد. در صورتی که در زمان مصرف دچار علائم حساسیت نظیر خارش پوستی، تهوع و مشکلات گوارشی شدید ، از ادامه مصرف خودداری نمایید.

این مکمل برای افرادی که به مواد لبنی، شیرسویا و تخم مرغ حساسیت دارند، منع مصرف دارد. سن مصرف این مکمل 18 سال به بالا و برای افرادی که دارای فعالیت روزانه ورزشی هستند، مناسب است. این مکمل برای افراد زیر 18 سال و سالمندان مناسب نمی باشد. در صورتی که فعالیت ورزشی ندارید از مصرف این مکمل خودداری نمایید.

پودر وی پروتئین ایزوله ویثر نوتریشن 2270 گرمی
پودر وی پروتئین ایزوله ویثر نوتریشن 2270 گرمی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;