در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

پودر وی پروتئین ویثر نوتریشن 908 گرمی

WHEY PROTEIN

شناسه محصول: 818677
شناسه محصول: 818677
دسته بندی: پروتئین وی
تولید کننده: ویثر - Wisser ویثر - Wisser
آماده ارسال
1,308,000 تومان
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • صادر کننده مجوز : سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای : عمومی
  • نوع محفظه : قوطی پلاستیکی
  • کشور تولید کننده : ایران
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

مصرف پروتئین موجب احساس سیری در فرد می شود، بدین صورت که فرد تمایلی برای مصرف کربوهیدرات و چربی در خود نمی بیند و این به چربی سوزی و کاهش وزن منتهی می شود. پودر پروتئین وی  ویثر گزینه ی خوبی برای ورزشکارانی است که می خواهند وزن خود را کاهش دهند.

معرفی پودر وی پروتئین ویثر نوتریشن 908 گرمی

این محصول دارای پروتئین وی کنسانتره و ایزوله می باشد که دارای آمینو اسید شاخه ای بی سی ای ای (BCAA) بوده و هورمون رشد را تحریک می کند. پودر وی پروتئین ویثر دارای هضم راحت و جذب بالا بوده و سرشار از آنتی اکسیدان می باشد، لذا افرادی که به منابع پروتئینی نظیر شیر یا تخم مرغ حساسیت دارند این محصول می تواند برآورده کننده ی نیاز های پروتئینی بدن آنها باشد.

از جمله خاصیت هایی که پودر وی پروتئین ویثر دارد این است که برای افزایش حجم عضلات و نیز حفظ آن، منبع پروتئینی خوبی می باشد و در تقویت سیستم ایمنی و سلامت عضلات بسیار موثر است. با توجه به تحقیقات انجام شده این محصول خاصیت دارویی دارد به عنوان مثال با توجه به منبع آنتی اکسیدانی خوبی که دارد مصرف آن به با رادیکال های آزاد مبارزه کرده و از ابتلای به سرطان جلوگیری می کند.

پودر وی پروتئین ویثر نوتریشن 908 گرمی حاوی 24 گرم پروتئین و فاقد شکر و گلوتن می باشد. این محصول 28 سروینگ است.

ویژگی های پودر وی پروتئین ویثر نوتریشن 908 گرمی

  • کمک به افزایش حجم توده های عضلانی
  • کمک به چربی سوزی و کاهش وزن
  • حاوی پروتئین وی هیدرولیزه شده و کنسانتره می باشد.
  • دارای اسید آمینه های ایزولوسین، والین و لوسین می باشد.
  • مقاومت ورزشکار در حین فعالیت های ورزشی را بالا می برد.

موارد مصرف پودر وی پروتئین ویثر

  • افزایش عضله سازی: با توجه به میزان پروتئین و دارای اسید آمینه بودن این محصول، برای ورزشکارانی که می خواهند حجم عضلات خود را افزایش دهند مناسب است.
  • ریکاوری: ورزش های استقامتی و قدرتی در معرض آسیب های عضلانی قرار دارند و به همین دلیل سرعت بهبودی نقش مهمی دارد. مکمل های پروتئین موجب تسریع روند تولید عضلات شده و به همین دلیل زمان ریکاوری را کاهش می دهد.
  • رژیم غذایی: با توجه به میزان بالای پروتئین و میزان پائین چربی و کربوهیدرات. در زمان مصرف کربوهیدرات توسط بدن مصرف شده و پروتئین در عضلات موجب بازسازی ماهیچه ها می شود و به کاهش حجم چربی های بدن کمک می کند.
  • آلرژی: این مکمل دارای کمترین میزان لاکتوز می باشد و به همین دلیل مصرف آن برای افرادی که حساسیت به شیر و مواد لبنی دیگر دارند، توصیه می گردد.
  • التیام زخم: مطالعات جدید نشان داده مصرف این مکمل سبب بهبود زخم های سوختگی و آسیب دیدگی می گردد.

افزایش حجم عضلات با پودر وی پروتئین ویثر

پودر وی پروتئین ویثر در افزایش حجم عضلات به خوبی عمل می کند به همین دلیل در میان ورزشکاران طرفداران زیادی پیدا کرده است. همچنین این مکمل برای افرادی که می خواهند رژیم بگیرند ولی عضلات خود را حفظ کنند مناسب است زیرا با کاهش میزان کالری دریافتی توده های عضلانی از بین نمی رود.

وجود اسید آمینه های لیزین و آرژینین در این محصول موجب تحریک هورمون رشد شده و این نکته برای مصرف کنندگان حائز اهمیت است.

نقش پودر وی پروتئین ویثر در کاهش وزن

پودر وی پروتئین ویثر دارای اسید آمینه های ضروری است و از شیر بدست می آید و نیز به صورت زود جذب می باشد. پودر وی پروتئین ویثر با ایجاد حس سیری در فرد احساس نیاز به غذا خوردن علی الخصوص شب هنگام را کاهش می دهد و با کاهش وزن ارتباط مستقیم دارد زیرا هورمون سیری را افزایش می دهد و هورمون گرسنگی یا همان گرلین را کاهش می دهد.

عوارض جانبی پودر وی پروتئین ویثر

این محصول را باید به اندازه و طبق نظر متخصص تغذیه یا پزشک و به طور استاندارد مصرف نمود و بیش از اندازه مصرف نشود. اگر مصرف بی رویه داشته باشید امکان حالت تهوع، سرگیجه، گرفتگی عضلات و افزایش حرکات روده وجود دارد.

تداخلات دارویی پودر وی پروتئین ویثر

این محصول به عنوان یک مکمل شناخته می شود و اگر با برنامه مصرف شود مشکلی پیش نمی آید ولی اگر حساسیت به لاکتوز دارید از مصرف آن اجتناب کنید زیرا پایه تشکیل دهنده ی آن شیر است. زنان باردار با مشورت پزشک مجاز به مصرف می باشند. تمامی فعل و انفعالات وی پروتئین ویثر در کبد است؛ پس اگر بیماری کبدی یا کلیوی دارید مصرف خود سرانه آن جایز نیست. افراد مبتلا به پوکی استخوان و زوال عقلی یا بیماری های خاص می بایست محتاطانه تر آن را مصرف کنند. اگر حساسیت یا آلرژی نسبت به آن پیدا کردید نظیر تورم و تنگی نفس باید سریعا مصرف مکمل را قطع کنید.

طریقه مصرف پودر وی پروتئین ویثر

برای مصرف این محصول می بایست یک پیمانه 32 گرمی را با 250 میلی لیتر آّب یا شیر یا آبمیوه مخلوط نمود و مصرف کرد. اگر در حال انجام تمرین ورزشی هستید باید 3 ساعت قبل از شروع تمرین و نیم ساعت بعد از اتمام فعالیت، آن را مصرف کنید. برای زمان هایی که فعالیت ورزشی ندارید بعد از وعده های صبحانه، نهار، شام و نیز قبل خواب مصرف کنید. لازم به ذکر است پس از مصرف حتما یک لیوان آب بنوشید.

شرایط نگهداری پودر وی پروتئین ویثر

  • این محصول در جای خشک و خنک و دور از تابش مستقیم خورشید باشد.
  • دور از دسترس کودکان نگه دارید.
  • پس از مصرف درب محصول را ببندید.
  • از جابه جایی و انتقال محصول به ظروف شیشه ای خودداری نمایید.
  • از پیمانه خود محصول برای مصرف استفاده شود.

داروخانه صبا فروشنده انواع مکمل های ورزشی

داروخانه اینترنتی صبا دارای چند سال سابقه فروش محصولات مکمل ورزشی، این امکان را ایجاد کرده است که از طریق سایت بتوانید تمامی مکمل های ورزشی را مشاهده کرده و محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسب از سراسر کشور سفارش دهید. همچنین کارشناسان ما پاسخگوی سوالات شما در این زمینه و نیز امکان مشاوره در مورد محصول مورد نظر شما را دارند. برای ارتباط با کارشناسان ما می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمایید.


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس