0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه

WHEY PROTEIN FOR MEN

پودر وی پروتئین وی لایف بایوکس مخصوص آقایان 2250 گرمی همراه با شیکر

شناسه کالا: 823222
شناسه کالا: 823222
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پودر وی پروتئین وی لایف بایوکس مخصوص آقایان 2250 گرمی همراه با شیکر
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

پودر وی پروتئین وی لایف بایوکس مخصوص آقایان 2500 گرمی همراه با شیکر مخصوص آقایان است و موجب عضله‌سازی و افزایش حجم آنها می‌شود. پروتئین موجود در این محصول باعث بالا رفتن سطح آمینواسید خون می‌شود. پودر وی پروتئین وی لایف بایوکس با سه طعم مختلف نظیر وانیل، شکلات-توت‌فرنگی و موز در بازار موجود است. در بسته‌بندی این محصول 75 ساشه 35 گرمی موجود است که در هر بسته بزرگ این مکمل پروتئین یک عدد شیکر نیز وجود دارد. پودر وی پروتئین وی لایف بایوکس مخصوص آقایان ساخت شرکت سام اکسیر فارمد بوده که در کشور ایران تولید و به داروخانه‌ آنلاین و سایر داروخانه ها و نمایندگی مجاز عرضه می‌شود.

آمینو اسید چیست و چه کاربردی دارد؟

آمینو اسیدها مولکول‌هایی هستند که توسط همه موجودا زنده برای ساختن پروتئین استفاده می‌شود. بدن شما برای عملکرد صحیح به 20 اسید آمینه مختلف نیاز دارد. 9 مورد از این اسیدهای آمینه را اسید آمینه ضروری می‌نامند. آمینواسیدهای ضروری باید از طریق غذایی که می‌خورید مصرف شوند. اسیدهای آمینه ضروری را می‌توان در انواع غذاها از جمله گوشت، گاو، تخم مرغ و لبنیات یافت می‌شود.

آمینواسیدها اجزای سازنده پروتئین هستند که هر کدام وظایف مختلفی در بدن دارند. هر پروتئین دارای توالی اسیدهای آمینه خاص خود هستند. این توالی موجب می‌شود که پروتئین‌ها هر کدام اشکال مختلفی داشته باشند. به همین دلیل است که پروتئین‌ها عملکرد متفاوتی دارند. آمینو اسیدها مانند مهره‌های یک تسبیح هستند که به صورت متوالی پشت هم قرار گرفته‌اند.

بدن شما برای عملکرد صحیح به 20 نوع اسید آمینه مختلف نیاز دارد. این 20 اسید آمینه به روش‌های مختلف ترکیب می‌شوند تا پروتئین‌ها را در بدن شما بسازند.

بدن شما صدها آمینو اسید می‌سازد، اما این در حالیست که بدن قادر نیست که 9 آمینو اسید مورد نیاز بدن شما را بسازد. این اسید آمینه‌ها ضروری نامیده می‌شوند. شما این آمینو اسیدها را می‌توانید از طریق یک رژیم غذایی مناسب دریافت کنید. 9 آمینو اسید ضروری عبارتند از:

هیستیدین: هیستیدین به ساخت یک ماده شیمیایی مغز (انتقال دهنده عصبی) به نام هیستامین کمک می‌کند. هیستامین نقش مهمی در عملکرد ایمنی بدن، هضم غذا، خواب و عملکرد جنسی دارد.

ایزولوسین: ایزولوسین با متابولیسم عضلانی و عملکرد سیستم ایمنی بدن شما درگیر است. همچنین به بدن شما در ساخت هموگلوبین و تنظیم انرژی کمک می‌کند.

لوسین: لوسین به بدن شما در ساخت پروتئین و هورمون‌های رشد کمک می‌کند. همچنین به رشد و ترمیم بافت عضلانی، التیام زخم‌ها و تنظیم سطح قند خون کمک می‌کند.

لیزین: لیزین در تولید هورمون‌ها و انرژی نقش دارد. همچنین برای کلسیم و عملکرد سیستم ایمنی مهم است.

متیونین: متیونین به رشد بافت بدن، متابولیسم و سم‌زدایی کمک می‌کند. متیونین همچنین به جذب مواد معدنی ضروری از جمله روی و سلنیوم نیز کمک می‌کند.

فنیل آلانین: فنیل آلانین برای تولید پیام‌رسانهای شیمیایی مغز شما از جمله دوپامین، اپی نفرین و نوراپی نفرین مورد نیاز است. همچنین برای تولید اسیدهای آمینه دیگر مهم است.

ترئونین: ترئونین نقش مهمی در کلاژن و الاستین دارد. این پروتئین‌ها ساختاری برای پوست و بافت همبند شما فراهم می‌کنند. علاوه بر این ترئونین به تشکیل لخته‌های خون و همچنین جلوگیری از خونریزی کمک می‌کند. ترئونین نقش مهمی در متابولیسم چربی و عملکرد سیستم ایمنی دارد.

تریپتوفان: تریپتوفان به حفظ تعادل صحیح نیتروژن بدن شما کمک می‌کند. تریپتوفان به ساخت یک ماده شیمیایی مغز به نام سروتونین نیز کمک می‌کند. سروتونین موجب تنظیم خلق‌خو، اشتها و خواب می‌شود.

والین: والین در رشد عضلات، بازسازی بافت و تولید انرژی نقش دارد.

پودر وی پروتئین وی لایف بایوکس

پودر وی پروتئین وی لایف بایوکس یکی از مکمل‌های معروف مخصوص آقایان است. این محصول در راستای حفاظت از سلامت بدن ساخته شده و برای ورزشکاران بسیار مفید است. هنگامی که شما درب محصول را باز می‌کنید هر 3 طعم وانیل، شکلاتی-توت فرنگی و موز را آن مشاهده خواهید کرد. بنابراین در روز می‌توانید هر بار یک ساشه با طعم مختلف بخورید و به عبارتی شما حق انتخاب دارید. با خرید این پودر پروتئین شما یک شیکر بسیار زیبا هدیه می‌گیرید که با استفاده از آن می‌توانید پروتئین لازم برای باشگاه یا ورزش خودتان را قبل از تمرین آماده کنید.

پروتئین وی بایوکس یک مکمل ورزشی است که پروتئین آن، از قسمت آبکی شیر یعنی همان آب پنیر گرفته می‌شود. این پروتئین ورزشی می‌تواند روی افزایش حجم ماهیچه‌ها و استقامت بدن در ی ورزش‌های سخت کمک کند. این مکمل برای افرادی که به مقدار پروتئین بیشتری در رژیم غذایی خود نیاز دارند، مناسب است.

نحوه اثرگذاری پودر وی پروتئین وی لایف بایوکس بر بدن

این مکمل پروتئین معمولا مناسب ورزشکارانی است به صورت سنگین ورزش می‌کنند. فرمولاسیون این محصول به گونه‌ای است که به صورت در بدن هضم می‌شود. علاوه بر این ساشه وی بایوکس حاوی برخی ویتامین‌های مفید نظیر ویتامین ب 6 است. این ویتامین در بدن سطح هموسیستئین را کاهش و تولید اکسید نیترات را افزایش می‌دهد. در نتیجه کاهش هموسیستئین و افزایش اکسید نیترات دو رویداد خونرسانی در سطح بدن افزایش پیدا می‌کند.

مزایای پودر وی پروتئین وی لایف بایوکس

همانطور که در ابتدا مطالعه کردید، این محصول مزایای بی‌نظیری دارد. برخی از ویژگی‌های این مکمل پروتئین عبارتند از:

  • کمک به تأمین بخشی از پروتئین موردنیاز بدن
  • کمک به حفظ سلامت و رشد عضلات
  • افزایش متابولیسم بدن
  • حمل آسان و جلوگیری از آلودگی به علت بسته‌بندی ساشه
  • دارای سه طعم مختلف
  • همراه با یک عدد شیکر باکیفیت

خطرات احتمالی مصرف پودر وی پروتئین وی لایف بایوکس

این محصول در صورتی که در دوز مصرفی مناسب مصرف شود، مشکلی پیش نخواهد آمد. در هر صورت شما باید هشدارهای مصرفی را جدی بگیرید.

  • بانوان باردار و شیرده نباید سر خود از این مصرف مکمل ورزشی مصرف کنند.
  • افراد مبتلا به بیماری خاص از مصرف این مکمل باید خودداری کنند.
  • بیش از دوز پیشنهادی از این محصول استفاده نکنید.
  • در صورت مشاهده هر گونه علائم حساسیت مانند قرمزی پوست، مشکلات تنفسی یا همچنین مشکلات گوارشی باید مصرف آن را متوقف و به یک پزشک متخصص مراجعه نمایید.
  • این فرآورده مکمل تغذیه‌ای است و برای تشخیص، پیشگیری و درمان نیست.

نحوه مصرف پودر وی پروتئین وی لایف بایوکس

روزانه یک ساشه از این مکمل را باید با 170 میلی‌لیتر یا نوشیدنی دلخواه ترکیب و سپس آن را میل کنید.

میزان مصرف

میزان مصرف هر مکمل ورزشی کاملا وابسته به نوع تمرین و همچنین شدت و سن فرد است. بنابراین برای میزان مصرف آن باید از یک پزشک تغذیه یا مربی باشگاه مشاوره دریافت کنید. اما همانطور که در بالا مطالعه کردید به طور کلی شما روزانه یک ساشه از این محصول را می‌توانید مصرف کنید.

شرایط نگهداری پودر وی پروتئین وی لایف بایوکس

این محصول را باید دور از دسترس اطفال و در جای خنک نگهداری کنید.

سایر ترکیبات موثر در کنار پودر وی پروتئین وی لایف بایوکس

اگر شما هم قصد داریم تاثیرات مثبت این مکمل را بیشتر کنید، پیشنهاد ما به شما مصرف برخی از ویتامین‌ها و سایر مکمل‌هاست.

خرید پودر وی پروتئین وی لایف بایوکس

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات پودر وی لایف بایوکس

نیاز روزانهمقدارعنوان
2.4 % 6 Total Fat
7.6 % 5 Saturated Fat
0 Trans Fat
17.1 % 50 mg Cholesterol
80 Protein
0.35 % 1 g Total Carbohydrate
0 g Sugar
25 kcal Calories
153.8 % 2 mg Vitamin B6
پودر وی پروتئین وی لایف بایوکس مخصوص آقایان 2250 گرمی همراه با شیکر
پودر وی پروتئین وی لایف بایوکس مخصوص آقایان 2250 گرمی همراه با شیکر
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;