0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Gold Whey Protein

پودر وی پروتئین گلد فانتوم نوتریشن 4540 گرمی

شناسه کالا: 818114
شناسه کالا: 818114
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
5,395,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پودر وی پروتئین گلد فانتوم نوتریشن 4540 گرمی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

این محصول یکی از پرفروش ترین و مهمترین و بهترین پروتئین وی برای مصرف ورزشکاران می باشد و دارای یک محصول با وزن 4540 گرمی می باشد. پروتئین وی گلد فانتوم نوتریشن با وزن 4540 گرمی دارای 66 سروینگ می باشد و حاوی 4000 میلی گرم بی سی ای ای در هر سروینگ می باشد و دارای تمام آمینواسیدهای ضروری برای بدن می باشد. این محصول توسط شرکت داروسازی عرشیا مکمل عرضه شده است و دارای تاریخ تولید و انقضا می باشد و لازم است در زمان خرید و مصرف تاریخ تولید و انقضای محصول دقت شود.

مزایای پروتئین وی گلدفانتوم نوتریشن

  • افزایش توده عضلانی: یکی از اهداف مهم ورزشکاران بدنساز حرفه ای ورزش منظم و افزایش تولید ماهیچه می باشد به طور کلی این امر مهم مگر با تغذیه و رعایت رژیم روزانه محقق نمی گردد. مکمل پروتئین وی گلد فانتوم یکی از بهترین محصولات جهت عضله سازی محسوب می گردد.
  • بازسازی عضلات: باید توجه داشت که تنها کاربرد پروتئین وی گلد فانتوم برای بدنسازی نیست. در بسیاری از رشته های ورزشی مانند فوتبال، کشتی، دو میدانی و... ورزشکاران در هنگام تمرین های شدید دچار آسیب دیدگی می گردند و استفاده از مکمل های پروتئین وی گلد فانتوم کمک زیادی به بازسازی و سرعت در بهبودی می گردد.
  • عدم وجود سدیم و کلسترول: یکی از مزایای مهم این مکمل فقدان این دو ماده میباشد که موجب جذب بهتر پروتئین و ذخیره سازی صحیح آن در سلول ها می گردد.
  • دارای آمینواسیدهای شاخه دار بی سی ای ای (BCAA): این آمینواسیدها گروهی از پروتئین ها می باشند که موجب عمکرد بهتر پروتئین ها در بدن می شوند و علاوه بر آن نقش حیاتی در ترشح انسولین و برخی هورمون های مرتبط بریا رشد هستند.
  • کاهش توده چربی: وجود توده چربی یکی از مهمترین مشکلات رژیم های لاغری است که علاوه بر ورزش، نوع تغذیه نیز بر کاهش آن نقش زیادی دارد. مصرف مکمل پروتئین وی گلد فانتوم، موجب ذخیره سازی این ماده در بدن و افزایش سوخت و ساز چربی در بدن می گردد.

معایب پروتئین وی گلدفانتوم نوتریشن

مصرف بیش از حد و بدون مشورت پزشک موجب ایجاد اختلالاتی در بدن می گردد که شامل موارد زیر است:

  • دردهای شکمی
  • کاهش اشتها
  • سردرد
  • گرفتگی عضلات
  • خستگی

در صورت داشتن هر کدام از این علائم مصرف را قطع نموده و با پزشک مشورت نمایید.

ترکیبات پروتئین گلد فانتوم نوتریشن

این محصول دارای انواع پروتئین های ضروری و مقدار کمی کربوهیدرات می باشد. کربوهیدرات موجود در این محصول برای تامین میزان قند در زمان ورزش و ایجاد انرژی لازم جهت تداوم فعالیت شروری اسست. از طرفی کربوهیدرات و سوخت و ساز آن مانع شکسته شدن ترکیبات آمینواسیدها می گردد و به جذب پروتئین و ذخیره سازی توسط سلول های ماهیچه ای کمک می کند.

ترکیبات در هر 1 پیمانه ( 33 گرم)

عنوانمقدار
لوسئین 2000 میلی گرم
پروتئین 40 گرم
چربی 1 گرم
کربوهیدرات 22 گرم
سدیم 0
کلسترول 0
چربی اشباع شده 0
شکر 0 گرم

طریقه مصرف پودر وی پروتئین گلد فانتوم نوتریشن 4540 گرمی

برای اثرگذاری مناسب بهتر است روزانه دو پیمانه از پودر پروتئین وی گلدفانتوم نوتریشن مصرف گردد. با توجه به اینکه این پروتئین به صورت محلول سریعا جذب بدن می گردد لذا توصیه می گردد با آب سرد و یا شیرسرد مخلوط گردد. این محصول در هر سروینک دارای 22 گرم کربوهیدرات است.

دستور مصرف روزهای تمرینی

باید توجه داشت که میزان مصرف و دستور انواع پروتئین به عواملی مانند سن ، جنس، وزن ورزشکار و میزان و تعداد دفعات ورزش بستگی دارد. بنابراین توصیه می شود که حتما با مربی و پزشک مربوطه مشورت شود.

  • در ورزش های استقامتی: 1.2 تا 1.4 گرم به ازاء هر کیلوگرم وزن می باشد و 30 دقیقه پس از بیدار شدن 1 پیمانه را در 250 میلی لیتر آب یا شیر کم چرب حل کنید.(شروع پر انرژی) .
  • قبل از تمرین: 60 دقیقه قبل از تمرین 1 پیمانه را در 250 گرم آب یا شیر کم چرب حل کنید و بنوشید و بعد از تمرین برای کمک به یک تمرین قدرتی 1 پیمانه را در 250 میلی لیتر حل کنید و قبل از خواب نیز 1 پیمانه را در 250 میلی لیتر آب یا شیر کم چرب حل کنید. برای غلیظ شدن نوشیدنی می توانید آب کمتری مصرف کنید. بین وعده های غذایی 20 تا 40 گرم را بین وعده های غذایی استفاده کنید. باید توجه داشته باشید که مصرف این پروتئین باید تحت نظر مربی مربوطه باشد.

این فرآورده مکمل غذایی است و به هیچ عنوان جایگزین مواد غذایی نمی گردد، بناربراین به هیچ عنوان به عنوان وعده و میان وعده غذایی استفاده نشود. در صورتی که دچار مشکلات گوارشی، آلرژیک و سوء تغذیه هستید، قبل از استفاده با پزشک مشورت کنید.

سن مصرف پودر وی پروتئین گلد فانتوم نوتریشن 4540 گرمی

معمولا توصیه می شود که افراد بالغ بالای 18 سال از این مکمل استفاده نمایند.

منع مصرف پودر وی پروتئین گلد فانتوم نوتریشن 4540 گرمی

کودکان و زنان باردار و شیرده نباید از این مکمل استفاده نمایند. افراد مبتلا به آلرژی های شدید و نارسایی کبد و کلیه، افراد حساس یه گلوتن، افراد دارای بیماری های خاص، افراد دیابتی و افراد دارای مشکلات قلبی و فشار خون بالا منع مصرف دارند و قبل از استفاده باید با پزشک خود مشاوره کنند. پیشنهاد می شود بیشتر از دوز تجویزی استفاده نکنید و در صورت ایجاد علائم حساسیت زا، مصرف را قطع نموده و به پزشک مراجعه کنید. این محصول صرفا به عنوان مکمل معرفی شده است و به هیچ وجه جایگزین وعده های غذایی نیست. این محصول مکمل است و نمی تواند جهت پیشگیری از بیماری استفاده شود.

شرایط نگهداری پودر وی پروتئین گلد فانتوم نوتریشن 4540 گرمی

تمام محصولات پروتئینی و مکمل باید در ظرف تولیدی خودشان که از پلاستیک فشرده و غیرشفاف است، نگهداری شود و بنابراین از حمل و جابه جایی آن به ظروف دیگر و همراه با مواد دیگر جدا خودداری نمایید. بهترین حالت نگهداری جای خشک و خنک و به دور از نورخورشید و یا احتمال یخ زدگی است. پس از هر بار مصرف درب آن را محکم ببندید و از پیمانه خود محصول برای برداشتن مقدار مورد نظر استفاده نمایید. در صورت ایجاد و مشاهده هر نوع تغییر در بو و مزه از مصرف آن خودداری نمایید.

پودر پروتئین گلد فانتوم نوتریشن 4540 گرمی را می توانید از داروخانه آنلاین صبا تهیه کنید.

پودر وی پروتئین گلد فانتوم نوتریشن 4540 گرمی
پودر وی پروتئین گلد فانتوم نوتریشن 4540 گرمی
قیمت:
5,395,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;