0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

WHEY PRO

پودر وی پرو یورو ویتال 1800 گرمی

شناسه کالا: 819937
شناسه کالا: 819937
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پودر وی پرو یورو ویتال 1800 گرمی
5
از 5
عالی
0 (100%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

معرفی وی پرو یورو ویتال

پروتئین ها اصلی ترین سازندگان ماهیچه های بدن هستند که از آمینواسیدها تشکیل شده اند. منابع پروتئین وی می تواند انواع مواد خوراکی از گوشت حیوانات تا پروتئین های گیاهی و لبنی باشد، اما شرایط تولید آنها متفاوت است. در برخی موارد برای سهولت و در دسترس بودن این مواد به صورت مکمل تولید می گردد . شیر یکی از منابع مهم در تولید انواع پروتئین می باشد که در هنگام تولید مواد لبنی دو نوع پروتئین از آنها استخراج می شود: پروتئین وی و پروتئین کازئین. در قدیم به علت ناشناخته ماندن این ماده مفید، در هنگام تولید پنیر جدا شده و دور انداخته می شد. امروزه به علت ارزشمند بودن این پروتئین که سرشار از انواع آمینواسیدهای مفید بدن می باشد، برای تولید مکمل از این ماده استفاده می گردد.

پروتئین وی پرو یورو ویتال تولید شرکت Euro OTC pharma می باشد که برند آلمانی می باشد. پودر وی پرو یورو ویتال 1800 گرمی: این محصول دارای 22 گرم پروتئین در هر سروینگ (پیمانه) می باشد و شامل 60 سروینگ است. میزان انرژی این محصول به ازای 30 گرم، 112 کیلو کالری، چربی 1.6 گرم، چربی اشباع شده 1.2 گرم و کربوهیدرات 2 گرم دارد. این محصول دارای دو طعم شکلاتی و وانیلی است. یکی از مزایای این مکمل وجود ویتامین B6 است. ترکیبات این پروتئین طبق جدول زیر می باشد:

مادهمقدار
پروتئین 76
شکر 3
چربی 6
کربوهیدرات 7

امروزه پروتئین های موجود در بازار می توانند ترکیبی از هیدرولیز و ایزوله و یا بصورت کنستانتره باشد. پودر پروتئین پرو یورو ویتال ترکیبی از پروتئین کنستانتره و ایزوله شده می باشد که یکی از بهترین پودرهای موجود در بازار می باشد و میزان جذب و عملکرد بالاتری دارد.

ویژگی های پروتئین وی پرویورو ویتال

  • ورزش: آمینو اسیدها یکی از اصلی ترین مواد سازنده ماهیچه و عضله در بدن می باشد و از آنجایی که میزان این مواد در تغذیه روزانه پاییئن است. مکمل های پروتئین وی این کمبود را جبران می نمایند. پروتئین وی پرو یورو ویتال دارای 9 نوع آمینواسیدهای ضروری است که در زمان ورزش می تواند موجب عضله سازی گردد.
  • رژیم لاغری: علاوه بر عضله سازی در ورزش های هوازی و قدرتی، در رژیم های لاغری که نیاز به استفاده از پروتئین می باشد، پروتئین وی پرویورو ویتال، علاوه بر ایجاد حس سیری و نداشتن مقدار ناچیز چربی و مواد مضر، جهت کاهش وزن مکمل مناسبی به شمار می رود.
  • التیام زخم: یکی از چالش های ورزش های قهرمانی، آسیب دیدگی عضلات است که مدت زمان ریکاوری را طولانی می کند. مطالعات نشان داده است که استفاده از پروتئین وی پرو یورو ویتال در التیام زخم ها و سرعت بهبودی نقش مثبتی دارد.
  • آلرژی: در پروتئین طبیعی که از شیر تهیه می شود مقداری مواد چربی و مواد مغذی و معدنی وجود دارد که همراه با لاکتور در برخی از افراد ایجاد حساسیت می کند. پروتئین وی پرو یورو ویتال از نوع هیدرولیز و ایزوله می باشد که فاقد مواد آلرژی زاست و از طرفی جذب بالایی نیز دارد.

مزایای استفاده از پروتئین وی پرویورو ویتال

  • فاقد مواد حساسیت زا: بسیاری از افراد ورزشکار به لاکتوز شیر حساسیت دارند. پروتئین وی جایگزین مناسبی برای مکمل های دیگر است. از طرفی این محصول فاقد گلوتن می باشد و برای افرادی که مشکلاتی نظیر روده تحرک پذیر دارند مکمل مناسبی به شمار می رود.
  • کاهش وزن: پروتئین وی دارای مخلوطی از بتا- لاکتوگلوبین، آلفا لاکتالبومین، آلبومین و ایمونوگلوبین ها است که مزایای آن شامل کاهش وزن، کاهش کلسترول و کاهش خطرات ناشی از تهوع و سردرد است.
  • کاهش خطر بیماری های قلبی: مطالعات نشان داده است. استفاده از پروتئین وی و مکمل های آن موجب کاهش سطح کلسترول خون می گردد و خطر بیماری های قلبی و سکته را کاهش می دهد.
  • کاهش اثرات بیماری آسم: میزان استفاده از مواد پروتئینی و به ویژه انواع آمینواسیدها موجب بهبود پاسخ هورمون های بدن می گردد و از علائم آسم به میزان زیادی می کاهد.

طریقه مصرف پروتئین وی پرو یورو ویتال

باید توجه داشت که میزان مصرف و دستور انواع پروتئین ها به عواملی مانند سن، جنس، وزن ورزشکار و میزان و تعداد دفعات ورزش بستگی دارد. بنابراین توصیه می شود که قبل از استفاده از پروتئین وی پرو یورو ویتال حتما با مربی و پزشک مربوطه مشورت شود.

در ورزش های استقامتی 1.2 تا 1.4 گرم به ازاء هر کیلوگرم وزن می باشد و 30 دقیقه پس از بیدار شدن 1 پیمانه را در 250 میلی لیتر آب یا شیر کم چرب حل کنید. (شروع پر انرژی) برای اثر بخشی بیشتر حتما پروتئین را با آب و یا شیر حل کنید و به صورت محلول مصرف کنید.

قبل از تمرین: 60 دقیقه قبل از تمرین 1 پیمانه را در 250 گرم آب یا شیر کم چرب حل کنید و بنوشید و بعد از تمرین برای کمک به یک تمرین قدرتی 1 پیمانه را در 250 میلی لیتر حل کنید و قبل از خواب نیز 1 پیمانه را در 250 میلی لیتر آب یا شیر کم چرب حل کنید. برای غلیظ شدن نوشیدنی می توانید آب کمتری مصرف کنید. بین وعده های غذایی 20 تا 40 گرم را بین وعده های غذایی استفاده کنید.

هشدار و موارد منع مصرف پروتئین وی پرو یورو ویتال 1800 گرمی

باید توجه داشت که این ماده به عنوان مکمل معرفی شده است و نمی تواند جایگزین وعده های اصلی شود. در صورتی که در هر زمان از مصرف علائم آلرژیک و گوارشی داشتید، مصرف را قطع نموده و با پزشک تغدیه مشورت نمایید. همچین مصرف این پروتئین باید تحت تظر مربی یا پزشک و با دوز مشخص شده باشد. این محصول برای مصرف افراد بزرگسال است و به هیچ وجه کودکان، زنان باردار، زنان شیرده و افراد کمتر از 18 سال نمی توانند از این مکمل نمی توانند استفاده نمایند. برخی از مواد منع مصرف برای بیماری های شامل موارد آلرژی شدید، بیماری قلبی، نارسایی های کلیوی و کبدی، فشار خون و دیابت می باشد.

منع مصرف پروتئین وی پرو یورو ویتال

  • کودکان و افراد کمتر از 18 سال
  • زنان باردار و شیرده
  • افراد دارای آلرژی های شدید
  • افراد دارای نارسایی کلیوی و کبدی
  • افراد دارای مشکلات قلبی
  • افراد دارای فشارخون
  • افراد دیابتی

عوارض استفاده بیش از حد از پروتئین وی پرو یورو ویتال

  • دردهای شکمی
  • کاهش اشتها
  • سردرد
  • گرفتگی عضلات
  • خستگی

شرایط نگهداری پروتئین وی پرو یورو ویتال

توصیه می گردد که مکمل های پروتئینی در ظرف های مخصوص خود محصول که معمولا از نوع پلاستیک فشرده با رنگ تیره می باشند نگهداری گردد و از جابه جایی آنها با ظروف دیگر خودداری نگردد. بهترین مکان برای نگهداری مکمل پروتئین وی پرو یورو ویتال در جای خشک و خنک به دور از نورخورشید است.

خرید پروتئین وی پرو یورو ویتال 1800 گرمی از داروخانه صبا

داروخانه اینترنتی صبا یکی از بهترین و معتبرترین داروخانه های آنلاین است که به راحتی می توانید مکمل های مورد نظر خود را خریداری نمایید. پروتئین وی پرو یورو ویتال در وزن ها و حجم های متفاوت عرضه شده است که می توانید بنا به میزان مصرف و تعدد استفاده، هر کدام از محصولات عرضه شده در سایت را خریداری نمایید.

پودر وی پرو یورو ویتال 1800 گرمی
پودر وی پرو یورو ویتال 1800 گرمی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 1 )
5
از 5
عالی
(100%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;