0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Whey Gold

پودر وی گلد ژن استار 908 گرمی

شناسه کالا: 818504
شناسه کالا: 818504
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پودر وی گلد ژن استار 908 گرمی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

پودر وی گلد ژن استار 908 گرمی یک پروتئین وی فوق‌العاده است که بسیاری از ورزشکاران طی مدت زمان ورزش و دوره از آنها استفاده می‌کنند. مکمل ژن استار یکی از مکمل‌های ورزشی است که از با حذف چربی اضافی و افزایش حجم عضلات موجب می‌شود افراد به هیکل ایده‌آل خود برسند. این محصول یک مکمل ساخت ایران بوده که توسط شرکت ستارگان نیک ساخته و به بازار عرضه می‌شود. شما برای تهیه این محصول می‌توانید به داروخانه‌های معتبر و نمایندگی‌های مجاز فروش مراجعه کنید. در ادامه اطلاعات دقیق‌تری از پودر وی گلد ژن استار را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 


 

پروتئین وی چیست و چه کاربردی دارد؟

همانطور که می‌دانید همه پروتئین‌ها یکسان نیستند و هر پروتئین برای بدن فایده خودش را دارد. پروتئین وی یکی از پروتئین‌های بسیار مهم برای بدن انسان‌هاست. براساس مطالعات صورت گرفته، دانشمندان به این نتیجه رسیدند که پروتئین وی و همچنین مکمل ژن استار باعث افزایش قدرت، رشد عضلانی و از دست دادن چربی زیادی می‌شود. این پروتئین حاوی مواد مغذی بوده و برای بدن بسیار مفید است.  

پروتئین وی از بروز افسردگی، فشارخون، قند خون بالا جلوگیری کرده و حتی موجب بهبود نشانه‌های بیماری‌های سرطان و اچ آی وی (علائم اولیه ایدز) می‌شود. در حقیقت این مکمل ورزشی یکی از بهترین مکمل‌های غذایی بازار بوده که ورزشکاران و افراد زیادی طی دوره‌های مختلف از آن بهره می‌گیرند. پودر گلد ژن استار نیز یک پروتئین وی بسیار باکیفیت و فوق‌العاده است که مربیان بسیار زیادی این محصول را به ورزشکاران خود معرفی می‌کنند.

 


 

پروتئین وی گلد ژن استار

پروتئین گلد ژن استار با طعم وانیل یکی از بهترین، محبوب‌ترین و پرمصرف‌ترین مکمل‌های ورزشی است. زیرا این مکمل نه تنها در ورزش بدنسازی بلکه در سایر رشته‌های ورزشی بسیار موثر بوده و افراد زیادی از آن نتیجه مطلوب کسب کرده‌اند. به عبارتی این محصول تنها برای ورزشکاران حرفه‌ای طراحی نشده و سایر ورزشکاران مبتدی نیز می‌توانند در طول تمرینات خود از این مکمل ژن استار بهره بگیرند.

پروتئین وی دقیقا همان پروتئین موجود در کشک است. مصرف این محصول موجب کاهش درصد احتمال ابتلا به سرطان می‌شود. همچنین همانطور که در بخش بالا مطالعه کردید از دیگر ویژگی‌های این محصول حاوی پروتئین وی می‌توان به افزایش عملکرد فیزیکی بدن، کاهش بافت چربی، تنظیم فشار خون، کاهش استرس، پایین آوردن کلسترول بد و... اشاره کرد. به همین دلیل است که مکمل ژن استار و پروتئین وی در برنامه غذایی ورزشکاران جایگاهی ویژه‌ای دارند.

در انتخاب مکمل پروتئین گلد وی مرغوب باید به ارزش بیولوژیکی بالا و مقدار اسیدهای آمینه چند شاخه‌ای (BCAA) توجه داشته باشید. در این حالت این می‌توانید نتیجه مطلوب‌تری را دریافت کنید. برندهای مختلفی این محصول را تولید می‌کنند. برای خرید این محصول به میزان رضایت مصرف‌کنندگان حتما توجه داشته باشید. در صورتی که در انتخاب این محصول دقت کنید و از محصولات دارای مجوز سازمان غذا و دارو کشور ایران استفاده نمایید، هیچ عارضه و خطری شما را تهدید نمی‌کند.

 

 


 

نحوه تاثیرگذاری پروتئین وی گلد ژن استار

همانگونه که در بخش‌های بالا مطالعه کردید پروتئین وی گلد ژن استار یکی از بهترین منابع پروتئین برای ورزشکاران است. این محصول حاوی پروتئین وی از نوع کنستانتره و هیدرولیز است. پروتئین وی کنستانتره علاوه بر داشتن 3 آمینواسید ضروری (والین، لوسین و ایزولوسین)، دارای مواد معدنی نیز است. مکمل ژن استار با دارا بودن این ترکیبات موجب افزایش توده عضلات و تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود. در این حالت افراد با تقویت سیستم ایمنی می‌توانند راحت‌تر با بیماری‌های ویروسی و عفونی مختلف مبارزه کنند.

این محصول دارای پروتئین وی هیدرولیز شده است که علاوه بر قابل هضم بالا، به سرعت جذب پروتئین در بدن کمک می‌کند. این مکمل را در طعم‌های متفاوت بسته به نوع ذائقه می‌توانید از مراکز فروش معتبر نظیر داروخانه‌ها تهیه کنید.

 

 


 

مزایای مصرف پودر پروتئین وی گلد ژن استار

همانطور که در بالا با نحوه اثربخشی این محصول آشنا شدید، پودر پروتئین وی گلد ژن استار مزایای و فواید بسیار زیادی برای بدن دارد که در کل بخشی از آنها عبارتند از:

  • پروتئین WPC خالص تولید شده در Saputo آمریکا
  • شامل اسیدهای آمینه والین-لوسین و ایزولوسین
  • افزایش حجم عضلانی و رشد و تقویت عضلات
  • دارای طیف کامل اسید آمینه ها
  • افزایش حجم عضلانی با کیفیت
  • بازسازی عضلات تخریب شده
  • ریکاوری سریع

خطرات احتمالی پودر پروتئین وی گلد ژن استار

در صورتی که به صورت درست و در دوز مصرف مناسب پروتئین وی را مصرف کنید، هیچگونه عارضه یا خطری شما را تهدید نخواهد کرد. اما در هر صورت باید به نکات زیر نیز توجه کنید. چرا که مصرف این مکمل ژن استار در برخی مواقع برای بعضی از افراد ممنوع است.

  • در صورتی که پس از مصرف هر گونه حساسیت پوستی، گوارشی و... را مشاهده کردید، مصرف را متوقف کنید و به یک پزشک متخصص مراجعه و با او مشورت کنید.
  • مقادیر مصرف این پودر براساس وزن، جنس، طول دوره و... توسط پزشک یا مربی باشگاه تعیین می‌شود. افراد برای جلوگیری از رخداد هرگونه عارضه یا خطری باید از افزایش خودسرانه این پودر اجتناب کنند.
  • این فرآورده برای تشخیص، پیشگیری و درمان نیست و تنها یک مکمل غذایی محسوب می‌شود.
  • خانم‌های باردار و شیرده باید از مصرف این مکمل ورزشی اجتناب کنند و در صورت نیاز با پزشک خود حتما مشورت کنند.
  • مصرف پودر پروتئین وی گلد ژن استار برای نوجوانان و جوانان زیر 18 سال ممنوع است. در صورت نیاز با یک پزشک صحبت کنید.
  • در صورت حساسیت به شیر، بادام، تخم مرغ و سویا قبل از استفاده با پزشک مشورت نمایید.
  • افراد مبتلا به آلرژی، بیماران کبدی و کلیوی، افراد حساس به گلوتن، بیماران دیابتی و فشار خون بالا، با صلاحدید پزشک مصرف نمایند.
  • این محصول را نمی‌توانید به جای وعده اصلی یا میان‌وعده جایگزین کنید.

 


 

نحوه مصرف پودر پروتئین وی گلد ژن استار

برای مصرف پروتئین وی گلد ژن استار کافیست یک پیمانه از این محصول را در 250 میلی لیتر آب، شیر یا آبمیوه اضافه و سپس به طور کامل ترکیب کنید. توجه کنید که برای مخلوط کردن این پودر درون مایعات می‌توانید از شیکر بهره بگیرید و آن را به مدت 25 تا 30 دقیقه تکان دهید. توجه داشته باشید که ایجاد یک مخلوط یکدست در جذب سریع پروتئین نقش اساسی دارد. توصیه ما به شما ترکیب این پودر با آب ولرم یا شیر است. چرا که در انتخاب آبمیوه باید به این نکته توجه کنید که از آبمیوه‌های اسیدی بهره نگیرید.

نکته مهم: پروتئین وی گلد ژن استار باید همراه با آب زیاد مصرف شود تا مواد زاید حاصل از متابولیسم پروتئین از بدن دفع شود و اختلال عضلانی هنگام تمرین ایجاد نکند. بنابراین پس از مصرف این پودر به این نکته توجه کنید که به میزان 8 لیوان آب بنوشید. در حالت هیچگونه عارضه یا اختلالی شما را تهدید نخواهد کرد.

میزان مصرف

همانطور که در بالا مطالعه کردید شما می‌توانید روزانه یک پیمانه از این پودر پروتئین وی را در 250 میلی لیتر آب ترکیب و میل کنید. بنابراین از افزایش دوز مصرفی جددا خودداری نمایید. البته این مقدار بسته به شرایط ورزشکار می‌تواند براساس صلاحدید مربی باشگاه در برخی مواقع بیشتر باشد.

شرایط نگهداری پودر پروتئین وی گلد ژن استار

پودر پروتئین وی گلد ژن استار را باید در جایی خشک و بدون رطوبت و در دمای زیر 25 درجه سانتیگراد به دور از دسترس اطفال نگهداری کنید. در ضمن پس از مصرف درب قوطی پروتئین وی گلد ژن استار را کامل ببندید تا بتوانید رطوبت و گرد و خاک وارد بسته‌بندی مکمل نشود.

 

 


 

خرید پودر پروتئین وی گلد ژن استار

داروخانه آنلاین صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات پودر پروتئین وی گلد ژن استار

این مکمل ژن استار مخلوطی از پروتئین (کنستانتره پروتئین وی، پپتیدهای پروتئین وی)، مجموعه آنزیمی، لستین، شیرین‌کننده و طعم‌دهنده‌های مجاز خوراک.

ترکیبات

مقدار در هر وعده روزانه

درصد نیاز مصرف روزانه

چربی کل

۱g

۳,۴%

کلسترول

۳۰mg

**

سدیم

۱۳۰mg

۵%

پتاسیم

۲۳۰mg

۶%

کربوهیدرات کل

۳g

۱%

شکر

۱g

**

پروتئین

۲۴g

**

ویتامین A

*

۰%

کلسیم

*

۱۰%

ویتامین C

*

۰%

آهن

*

۳%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پودر وی گلد ژن استار 908 گرمی
پودر وی گلد ژن استار 908 گرمی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;