0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Whey Protein

پودر پروتئین وی گلد آی اس اس اسپورت نوتریشن 4000 گرمی

شناسه کالا:
شناسه کالا:
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پودر پروتئین وی گلد آی اس اس اسپورت نوتریشن 4000 گرمی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

پودر پروتئین وی اسپورت نوتریشن دارای فرمولاسیون ویژه‌ای بوده و 9 آمینواسید ضروری را در ترکیبات خود جای داده است. این مکمل از تحلیل عضلات بدن در شرایط فیزیکی سخت جلوگیری کرده و از این طریق به حفظ توده عضلانی بدن کمک می‌کند.

پروتئین وی در ساخت عضلات بدون چربی نقش داشته و موجب افزایش حجم بدن ورزشکاران می‌شود. از سویی دیگر این محصول از کم ضررترین مکمل‌های ورزشی بوده و میزان چربی و کربوهیدرات آن ناچیز است. همچنین برای استفاده افرادی که به لاکتوز حساسیت دارند کاملا مناسب است.

در ادامه پروتئین وی اسپورت نوتریشن را به طور کامل مورد بررسی قرار داده و نحوه اثرگذاری آن را برای شما شرح دادیم. برای خرید این مکمل ورزشی از داروخانه آنلاین و آشنایی بیشتر با محصول، ما را تا انتهای متن همراهی کنید.

 


 

پروتئین وی چیست و چه کاربردی دارد؟

در شیر دو نوع پروتئین وجود دارد: پروتئین وی (آب پنیر) و کازئین. آب پنیر به قسمت مایع نیمه شفاف شیر گفته می‌شود که پس از فرآیند تولید پنیر، بعد از انعقاد و حذف کشک باقی می‌ماند.

اصطلاح "آب پنیر" به ماده پیچیده‌ای گفته می‌شود که ترکیبی از پروتئین، لاکتوز، مواد معدنی، ایمونوگلوبولین‌ها و مقادیر کمی چربی است. پروتئین و برخی از پپتیدهای بسیار فعال زیستی موجود در آب پنیر آن را به یک غذای فوق‌العاده برای کاهش چربی و ساخت عضلات بدون چربی تبدیل کرده است. پودر پروتئین وی به 3 صورت وجود دارد که عبارتند از:

  • پروتئین وی کنسانتره: اساسی‌ترین شکل پروتئین وی بوده و دارای سطوح پایین چربی و کربوهیدرات است. این نوع مکمل ارزان‌ترین منبع پروتئین است.
  • پروتئین وی ایزوله: این نوع پروتئین بیشتر تحت پردازش قرار می‌گیرد و از این رو مقادیر کمتری کربوهیدرات، چربی و لاکتوز دارد. خاصیت حلال بودن پروتئین وی ایزوله از دیگر انواع آن بهتر بوده و به آسانی در مایعات حل می‌شود.
  • پروتئین وی هیدرولیز شده: پروتئین وی هیدرولیز شده نسبت به دو نوع دیگر سرعت جذب بالاتری دارد که دلیل آن عدم نیاز معده به هضم هیدرولیزها است. این پروتئین حالت دناتوره دارد و میزان حساسیت‌زا بودن آن از دو نوع دیگر پروتئین کمتر است.

پودر پروتئین وی گلد آی اس اس اسپورت نوتریشن دارای مقادیر مناسبی پروتئین وی بوده و به بهبود عملکرد عضلات شما کمک می‌کند. شما می‌توانید این مکمل را از داروخانه آنلاین تهیه کرده و میل کنید.

 


 

پودر پروتئین وی گلد آی اس اس اسپورت نوتریشن

پودر پروتئین وی گلد آی اس اس اسپورت نوتریشن 4000 گرمی دارای 9 آمینواسید ضروری بوده و به ساخت عضلات بدون چربی در بدن کمک می‌کند. این مکمل ورزشی تنها یک گرم قند داشته و برای مصرف روزانه افراد بسیار مناسب است. این مکمل سرشار از مواد مغذی بوده و به پایین آمدن فشار و قندخون کمک بسزایی می‌کند.

مصرف پروتئین وی از وارد شدن آسیب احتمالی به عضلات جلوگیری کرده و عملکرد آن‌ها را بهبود می‌بخشد. به دلیل آن که این پروتئین طعم خوبی ندارد، به آن طعم‌دهنده اضافه می‌کنند. از سویی دیگر این مکمل ورزشی از تحلیل رفتن عضلات حین انجام تمرینات سنگین جلوگیری کرده و موجب بهبود عملکرد ورزشکاران می‌شود.

 

 


 

نحوه اثرگذاری پودر پروتئین وی گلد آی اس اس اسپورت نوتریشن بر بدن

پودر پروتئین وی اسپورت نوتریشن، برای افرادی که به بیماری‌های خاص مبتلا هستند و مشکل وزنی دارند مناسب بوده و پروتئین موردنیاز بدن آن‌ها را تامین می‌کند. این مکمل ورزشی روند بهبودی عضلات آسیب دیده را سرعت بخشیده و مانع از ایجاد کوفتگی در آن‌ها می‌شود.

پودر پروتئین وی به صورت هیدرولیز شده برای نوزادانی که به درماتیت آتوپیک یا اگزما هستند مناسب بوده و میزان ابتلا به آلرژی را کاهش می‌دهد. لوسین موجود در این مکمل ورزشی به تقویت عضلات کمک کرده و توان قدرتی آن‌ها را بالا می‌برد.

با افزایش میزان متابولیسم بدن به چربی‌سوزی کمک کرده و از این طریق سبب کاهش وزن می‌شود. پروتئین وی میزان کلسترول خون را کاهش می‌دهد. پودر پروتئین وی اسپورت نوتریشن فاقد گلوتن است و برای استفاده افرادی که مبتلا به بیماری سلیاک یا سندروم روده تحریک‌پذیر هستند کاملا مناسب است.

 


 

مزایای مصرف پودر پروتئین وی گلد آی اس اس اسپورت نوتریشن

  • دارای لوسین بوده و به تقویت عضلات بدن کمک می‌کند.
  • از تحلیل رفتن عضلات بدن جلوگیری می‌کند.
  • به دلیل دارا بودن کازئین در ترکیبات خود سبب احساس سیری و کاهش وزن می‌شود.
  • از آسیب دیدن عضلات بدن جلوگیری کرده و التهابات آن را رفع می‌کند.
  • این مکمل متابولیسم بدن را افزایش داده و موجب چربی‌سوزی بهتر می‌شود.
  • پروتئین‌های مورد نیاز بدن را تامین می‌کند.
  • به ساخت توده عضلانی جدید کمک می‌کند.
  • عملکرد عضلات را حین تمرینات ورزشی بهبود می‌بخشد.
  • حجم عضلات را افزایش می‌دهد.
  • مناسب برای افرادی است که به لاکتوز حساسیت دارند.
  • سرعت ریکاوری را در عضلات افزایش می‌دهد.
  • میزان کلسترول را کاهش می‌دهد.
  • در ساخت عضلات بدون چربی نقش دارد.

 


 

خطرات احتمالی مصرف پودر پروتئین وی گلد آی اس اس اسپورت نوتریشن

  • توصیه می‌شود نوجوانان و جوانان زیر 18 سال از مصرف این مکمل خودداری کنند.
  • مصرف این محصول در دوران بارداری و شیردهی زنان ممنوع است.
  • افراد مبتلا به بیماری‌های خاص مانند نارسایی کلیوی، آلرژی، دیابت، مشکلات قلبی و عروقی و فشارخون بالا پیش از مصرف این مکمل با پزشک معالج خود مشورت کنند.
  • افرادی که به گلوتن حساسیت دارند از مصرف این مکمل خودداری کنند.
  • در صورت بروز هرگونه حساسیت به مکمل، مصرف آن را قطع کرده و در صورت لزوم به پزشک مراجعه کنید.
  • از مصرف دوزهای بالاتر از دوز پیشنهادی درج شده روی محصول اجتناب کنید.
  • این محصول تنها یک مکمل ورزشی است و برای تشخیص، پیشگیری و درمان تجویز نمی‌شود.
  • مکمل پروتئین وی به هیچ عنوان جایگاه وعده‌های غذایی اصلی را نمی‌گیرد.
  • در صورت حساسیت به محصولاتی نظیر شیر، سویا، بادام، گلوتن و تخم مرغ پیش از استفاده با پزشک معالج خود مشورت کنید.

 


 

نحوه مصرف پودر پروتئین وی گلد آی اس اس اسپورت نوتریشن

پودر پروتئین وی اسپورت نوتریشن را بایستی روزانه 1 الی 3 پیمانه در 150 میلی‌لیتر آب سرد ریخته و به کمک شیکر به خوبی مخلوط کنید. ترکیب به دست آمده را یک ساعت قبل یا بعد از تمرین ورزشی خود میل کنید.

میزان مصرف

همانطور که در بخش بالا به آن اشاره کردیم، پودر پروتئین وی اسپورت نوتریشن را بایستی روزانه 1 الی 3 پیمانه در 150 میلی‌لیتر آب سرد ریخته و به خوبی مخلوط کنید. ترکیب به دست آمده را یک ساعت پیش از شروع تمرین یا یک ساعت پس از اتمام تمرین ورزشی خود میل کنید.

 


 

شرایط نگهداری پودر پروتئین وی گلد آی اس اس اسپورت نوتریشن

پودر پروتئین وی گلد آی اس اس اسپورت نوتریشن 4000 گرمی را بایستی در محیطی کاملا خنک و خشک و در دمایی حدودا بین 15 تا 25 درجه سانتی‌گراد (دمای محیط)، به دور از هرگونه تابش مستقیم نور خورشید و رطوبت احتمالی قرار دهید. محصول را از دسترس کودکان خود دور نگه دارید.

 


 

سایر ترکیبات موثر در کنار پودر پروتئین وی گلد آی اس اس اسپورت نوتریشن

با توجه به برنامه ورزشی که مربی برای شما طراحی می‌کند، پودر پروتئین وی اسپورت نوتریشن را می‌توانید در کنار مکمل بی سی ای ای مصرف کنید. پروتئین وی آمینواسیدهای مورد نیاز برای ساخت فیبرهای عضلانی را تامین کرده و تا حد چشمگیری به فرآیند عضله‌سازی کمک می‌کند.

چنانچه قصد دارید سرعت ساخت عضله را افزایش دهید، بایستی پودر پروتئین وی را در کنار مکمل بی سی ای ای به طور همزمان مصرف کنید. گاهی اوقات پیش می‌آید که به دلیل انجام تمرینات ورزشی سنگین تصور کنید که فرآیند ساخت عضله در بدن شما متوقف شده است. در این زمان بهتر است که این دو مکمل ورزشی را با هم مصرف کنید تا بار دیگر بدن فرآیند ساخت عضله را از سر بگیرد.

 


 

خرید پودر پروتئین وی گلد آی اس اس اسپورت نوتریشن

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای اطلاع از قیمت پروتئین وی  و خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات پودر پروتئین وی گلد آی اس اس اسپورت نوتریشن

عنوان

مقدار

درصد مصرف روزانه

Calories

126 cal

*

Protein

25 g

*

Total Fat

1.8 g

*

Carbohydrate

2.8 g

*

Sodium

0 g

*

Cholesterol

0 g

*

Saturated Fat

0 g

*

Sugar

0.99 g

*

 

مقادیر ذکر شده در جدول بالا به ازای هر 1 پیمانه (معادل 33 گرم) از پودر پروتئین وی گلد آی اس اس اسپورت نوتریشن گفته شده است.

 

پودر پروتئین وی گلد آی اس اس اسپورت نوتریشن 4000 گرمی
پودر پروتئین وی گلد آی اس اس اسپورت نوتریشن 4000 گرمی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;