0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Whey Protein

پودر پروتئین وی گلد آی اس اس اسپورت نوتریشن 908 گرمی

شناسه کالا:
شناسه کالا:
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پودر پروتئین وی گلد آی اس اس اسپورت نوتریشن 908 گرمی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

این محصول یکی از پرفروش ترین و مهمترین محصول برای مصرف ورزشکاران می باشد و از آنجایی که دارای دو نوع پروتئین لبنی می باشد در افزایش عضله سازی و ریکاوری به ورزشکاران کمک می کند. این محصول دارای دارای سه نوع بسته بندی در وزن های 908، 2000 و 4000 گرمی می باشد. این حجم های متنوع موجب می شود که شما بسته به نیاز و برنامه ورزشی خود بهترین نوع را انتخاب و مصرف کنید. وجود میزان بالای پروتئین کنسانتره به رفع کمبود و افزایش حجم و ریکاوری ماهیچه ها کمک می کند.

مشخصات پروتئین وی گلد آی اس اس 908 گرمی

هر پیمانه 33 گرمی از پودر پروتئین وی آی اس اس 908 گرمی حاوی 126 کالری انرژی، 25 گرم پروتئین، 2.8 گرم کربوهیدرات و 1.8 گرم چربی می باشد. این محصول دارای طعم های مختلف می باشد که می توانید بر اساس ذائقه خود از هر کدام از طعم های مطبوع این محصول استفاده نمایید. همانطور که اشاره شد میزان پائین کربوهیدرات و چربی باعث می شود که بدن برای تامین انرژی از این مواد استفاده نموده و موجب افزایش تشکیل پروتئین و عضله سازی و ریکاوری فیبرهای عضلانی شود.

به علاوه جایگزین مناسبی جهت تامین پروتئین برای افرادی است که به لاکتوز شیر حساسیت دارند. این محصول فاقد گلوتن است و برای افرادی که به این ماده حساسیت دارند مانند بیماری سلیاک یا سندورم روده تحرکی پذیر. مکمل غذایی مناسبی به شمار می رود.

موارد مصرف پروتئین وی

  • ورزش: شواهد نشان می دهد مصرف پروتئین وی با یک برنامه منزل به همراه ورزش موجب افزایش توده عضلانی و قدرت می گردد. علاوه بر ایجاد عضلات، این مکمل یکی از بهترین روش ها در جهت افزایش حجم عضلات است که به ایجاد نتایج مثبت در بدنسازی می انجامد. همچنین این پروتئین به عنوان ریکاوری پس از ورزش شدید به عضلات بدن کمک می کند. به علاوه در جهت نگهداری عضلات و حفظ توده های ماهیچه مصرف این مکمل در یک دوره ورزشی به تقویت عضلات کمک شایانی خواهد کرد.
  • سوء تغذیه: این پروتئین می تواند به افرادی که مشکل وزن دارند و یا مبتلایان به بیماری های خاصی که با مشکل وزن رو به رو هستند، کمک کند.
  • التیام زخم: مطالعات نشان داده است که پروتئین وی برای افرادی که دچار سوختگی یا آسیب عضلانی شده اند، روند بهبودی را تسریع کرده است.
  • آلرژی: تحقیقات نشان داده است که پروتئین وی به صورت هیدرولیز شده برای نوزادانی که مبتلا به درماتیت آتوپیک(اگزما) هستند، خطر ابتلا به آلرژی را کاهش می دهد.

ویژگی های پودر پروتئین وی گلد آی اس اس اسپورت نوتریشن 908 گرمی

  • دارای پروتئین وی با خلوص بالا
  • جذب سریع
  • افزایش عضله سازی و بهبود عملکرد عضلات
  • دارای طعم های مختلف
  • بهبود وزن در رژیم غذایی لاغری
  • تسریع روند ریکاوری

ترکیبات پودر پروتئین وی گلد آی اس اس اسپورت نوتریشن 908 گرمی

کنستانتره پودر آب پنیر (پروتئین وی) ، پروتئین تخم مرغ و افزودنی های مجاز خوراکی

ترکیبات در هر 1 پیمانه ( 33 گرم)

عنوانمقدار
کالری 126 کالری
پروتئین 25 گرم
چربی 1.8 گرم
کربوهیدرات 2.8 گرم
سدیم 0
کلسترول 0
چربی اشباع شده 0
شکر 0.99 گرم

طریقه مصرف پودر پروتئین وی گلد آی اس اس

1 الی 3 پیمانه از محصول را با آب سرد مخلوط کنید و قبل از ورزش مصرف کنید. هر پیمانه از این محصول بهتر است با 150 میلی لیتر آب سرد مخلوط شود و بلافاصله مصرف گردد. در زمان مصرف به تاریخ انقضا و تولید حتما توجه شود. توصیه می شود یک پیمانه صبح و یک پیمانه قبل از خواب مصرف شود.

دستور مصرف روزهای تمرینی

  • 30 دقیقه پس از بیدار شدن: 1 پیمانه را در 250 میلی لیتر آب یا شیر کم چرب حل کنید.(شروع پر انرژی).
  • قبل از تمرین: 60 دقیقه قبل از تمرین 1 پیمانه را در 250 گرم آب یا شیر کم چرب حل کنید و بنوشید.
  • بعد از تمرین: برای کمک به یک تمرین قدرتی 1 پیمانه را در 250 میلی لیتر حل کنید.
  • قبل از خواب: نیز 1 پیمانه را در 250 میلی لیتر آب یا شیر کم چرب حل کنید.

برای غلیظ شدن نوشیدنی می توانید آب کمتری مصرف کنید. بین وعده های غذایی 20 تا 40 گرم را بین وعده های غذایی استفاده کنید. باید توجه داشته باشید که مصرف این پروتئین باید تحت نظر مربی مربوطه باشد.

هشدار مصرف

این فرآورده مکمل غذایی است و به هیچ عنوان جایگزین مواد غذایی نمی گردد، بنابراین قبل از استفاده با پزشک مشورت کنید.

باید توجه داشت که کودکان، افراد زیر 18 سال، زنان باردار و شیرده قبل از مصرف این محصول و یا مکمل های دیگر، باید با اجازه پزشک مصرف نمایند. افرادی که تحت درمان بیماری های خاصی مانند بیماری های قلب، نارسایی های کلیه، فشار خون و دیابت قرار دارند و به صورت مرتب دارو، مصرف می نمایند،برای جلوگیری از تداخل دارویی، قبل از استفاده با پزشک خود مشورت نمایند.

سن مصرف

معمولا توصیه می شود که افراد بالغ بالای 18 سال از این مکمل استفاده نمایند

منع مصرف پودر پروتئین وی آی اس اس

در صورتی که حساسیت به مواد غذایی نظیر شیر، بادام، سویا، تخم مرغ و گلوتن دارید، مصرف نشود.

پیشنهاد می شود بیشتر از دوز تجویزی استفاده نکنید و در صورت ایجاد علائم حساسیت زا، مصرف را قطع نموده و به پزشک مراجعه کنید. این محصول صرفا به عنوان مکمل معرفی شده است و به هیچ وجه جایگزین وعده های غذایی نیست. این محصول مکمل است و نمی تواند جهت پیشگیری از بیماری استفاده شود.

شرایط نگهداری

این محصول را در جای خشک و خنک، دور از آفتاب، رطوبت و یخ زدگی نگهداری کنید. دمای مناسب برای این محصول بین 18 تا 24 درجه سانتیگراد است و اکیدا توصیه می گردد دور از دسترس کودکان قرار بگیرد. پس از مصرف حتما درب آن را محکم ببندید و از پیمانه تمیز برای برداشتن پودر استفاده نمایید. از جابه جایی این محصول در ظرف های شیشه ای خودداری نمایید. در صورت تغییر در رنگ، بو و مزه از مصرف آن خودداری کنید.

خرید پودر پروتئین وی آی اس اس اسپورت نوتریشن 908 گرمی

داروخانه اینترنتی صبا یکی از شناخته شده ترین و بزرگترین مرکز فروش انواع مکمل های غذایی و ورزشی می باشد، در این سایت (www.sabads.com) شما می توانید بهترین و متنوع ترین محصولات را مشاهده و سفارش دهید. همچنین امکان مشاوره تلفنی برای محصولات نیز وجود دارد و در صورت نیاز به توضیحات محصول می توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل فرمایید.

پودر پروتئین وی گلد آی اس اس اسپورت نوتریشن 908 گرمی
پودر پروتئین وی گلد آی اس اس اسپورت نوتریشن 908 گرمی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;