0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

WHEY

پودر پروتئین وی اولترا پاور پگاه 2000 گرمی

شناسه کالا:
شناسه کالا:
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پودر پروتئین وی اولترا پاور پگاه 2000 گرمی
5
از 5
عالی
0 (100%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

پروتئین ها نقش اساسی در سلامت بدن دارند. از آنجایی که هر سال به طور متوسط 1 درصد از ذخیره پروتئین بدن کاهش می یابد. ورزش و احیای عضلات علاوه بر ورزشکاران برای سایر افراد نیز ضروری است. جذب مواد و املاح با ورزش های روزانه و منظم افزایش پیدا می کند. پروتئین ها از مواد ضروری برای ساختن عضلات می باشند که از واحد هایی به نام آمینواسیدها تشکیل شده اند. این مکمل رژیمی- غذایی بوده و برای آقایان و خانم ها طراحی شده است و در طعم های مختلف عرضه می شود. این محصول دارای حجم 2000 گرمی است و هر پیمانه (سروینگ) دارای 33 گرم می باشد.

معرفی پودر پروتئین وی الترا پاور پگاه 2000 گرمی

پودر پروتئین وی الترا پاور پگاه حاوی انواع آمینواسیدها و ویتامین های ضروری بدن است که علاوه بر تولید و بازسازی عضلات، با داشتن انواع ویتامین و مواد معدنی، سیستم ایمنی بدن را تقویت می نماید. به علاوه میزان خلوص بالای پروتئین این محصول موجب جذب بالا و سریع در بدن می گردد.

ویژگی های پودر پروتئین وی الترا پاور پگاه 2000 گرمی

  • حاوی آمینو اسیدهای ضروری
  • حاوی انواع ویتامین ها و مواد معدنی
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • مناسب برای ورزشکاران
  • مناسب جهت رژیم های لاغری
  • بدون کلسترول، شکر و فیبر
  • مناسب برای زنان و مردان
  • دارای طعم های مختلف
  • مناسب برای آسیب دیدگی های عضلانی
  • جذب بالا

کاربرد پودر پروتئین وی الترا پاور پگاه 2000 گرمی

  • تحلیل عضلات: کاهش کارایی عضلات یکی از مشکلات سالمندان و ورزشکاران می باشد که برای پیشگیری از تحلیل و افزایش کارایی عضلات، مصرف مکمل های پروتئینی موثر می باشد.
  • افزایش جذب: وجود ماده پرمیکس در این مکمل، سبب افزایش جذب و هضم بالا می گردد.
  • رژیم های کم چرب با پروتئین بالا: در برخی رژیم های لاغری مدرن، پروتئین جایگزین مناسبی برای تامین کالری های روزانه است و استفاده از این مکمل برای کمک به کاهش میزان توده چربی پیشنهاد می گردد.

ترکیبات پودر پروتئین وی الترا پاور پگاه 2000 گرمی

هر پیمانه از این محصول دارای 24 گرم پروتئین است. میزان کالری این محصول به ازای یک پیمانه در حدود 140 کالری، چربی 21.5، چربی کل 2.4 گرم و فاقد چربی ترنس می باشد. مقدار کربوهیدرات 4.25 گرم و یا در حدود 1 درصد می باشد.

ترکیبات در هر 1 پیمانه ( 24 گرم)

ترکیبمقدار
پروتئین 24.5 گرم
فیبر 0 گرم
چربی کل 2.4 گرم
کربوهیدرات 4.25 گرم
سدیم 0
کلسترول 0
چربی اشباع شده 0
شکر 0

میزان ویتامین ها و مواد معدنی در هر پیمانه ( 24 گرم)

ترکیبمقدار
ویتامین A 385.44 IU
ویتامین D3 87.12 IU
ویتامین E 2.95 IU
ویتامین B1 0.14 mg
ویتامین B6 0.15 mg
ویتامین B2 0.39 mg
ویتامین B12 3.795 mcg
ویتامین C 32.42 mg
ویتامین K 7.7 mcg
نیاسین 1.36 mg
فولیک اسید 217.71 mcg
بیوتن 3.77 mcg
تائورین 5.5 mg
کولین 11 mg
ال کارنیتین 2 mg

طریقه مصرف پودر پروتئین

مصرف درست، به موقع و تحت نظر مربی و پزشک در افزایش کارایی عضلانی نقش مهمی دارد. در صورتی که این مکمل با یک برنامه ورزشی و تغذیه مناسب استفاده نگردد، نتیجه خاصی نخواهد داشت. قبل از مصرف حتما با مربی و یا پزشک در مورد تعداد و دفعات مصرف، مشورت نمایید. تعداد، دوز و نحوه مصرف با توجه به سن، جنسیت و طول دوره تمرینات ورزشی متفاوت می باشد.

برای مصرف حتما از پیمانه خود محصول استفاده کنید که مقدار مناسب و درست را در هر وعده دریافت نمایید. معمولا توصیه می گردد که قبل از تمرین یک پیمانه از محصول را با 120 میلی لیتر آب یا شیر بدون چربی حل کنید و مصرف نمایید. استفاده از مایعات جهت رقیق کردن و جذب بهتر ضروری است. در صورتی که به لاکتوز شیر حساسیت دارید می توانید فقط با آب مخلوط کنید. برخی توصیه می کنند که برای جذب بهتر، یک وعده نیز بعد از ورزش و تمرینات، استفاده شود. حداکثر میزان مصرف، 4 پیمانه در روز است و بهتر است بیش تر از این مقدار، مصرف نگردد.

سن مصرف پودر پروتئین وی الترا پاور پگاه 2000 گرمی

این محصول برای افراد بالای 18 سال با رعایت میزان فعالیت روزانه ورزشی طراحی و تولید شده است. این محصول مناسب کودکان و سالمندان و زنان در سن یائسگی نیست.

هشدار مصرف

این مصرف برای پیشگیری و یا درمان هیچ بیماریی طراحی نشده است و نباید به عنوان وعده یا میان وعده جایگزین گردد. قبل از مصرف، با پزشک و یا مربی مشورت نمایید. در صورت ایجاد علائم حساسیت از ادامه مصرف آن خودداری نمایید. در صورت حساسیت به شیر، بادام، سویا و تخم مرغ از مصرف مکمل خودداری نمایید.

منع مصرف پودر پروتئین وی الترا پاور

در صورت ایجاد علائم گوارشی نظیر تهوع، استفراغ ،سنگینی در معده و یا داشتن سندورم روده تحریک پذیر از ادامه مصرف این محصول خودداری نمایید. افراد مبتلا به بیماری های قلبی و عروقی، دیابت، مشکلات کبدی و کلیوی قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایند. همچنین زنان باردار و شیرده با نظر پزشک مصرف نمایند . تمام بیمارانی که دارای بیماری های خاص، سابقه عمل جراحی دارند، لازم است قبل از مصرف با پزشک مربوطه مشورت نمایند.

پیشنهاد می شود بیشتر از دوز تجویزی استفاده نکنید و در صورت ایجاد علائم حساسیت زا، مصرف را قطع نموده و به پزشک مراجعه کنید. این محصول صرفا به عنوان مکمل معرفی شده است و به هیچ وجه جایگزین وعده های غذایی نیست. این محصول مکمل است و نمی تواند جهت پیشگیری از بیماری استفاده شود.

شرایط نگهداری پودر پروتئین وی الترا پاور پگاه 2000 گرمی

پودر پروتئین وی التراپاور را در جای خشک و خنک با دمای حدود 18 تا 24 درجه نگهداری نمایید. مکان مورد نگهداری باید به دور از نورخورشید، رطوبت، بخارات و یخ زدگی باشد. دور از دسترسی اطفال قرار گیرد و از جابه جایی مواد موجود به ظروف شیشه ای و شفاف جلوگیری شود و از پیمانه خود محصول برای برداشتن مکمل استفاده شود. در صورت تغییر در رنگ، بو و طعم از ادامه مصرف خودداری نمایید.

خرید پودر پروتئین وی الترا پاور پگاه 2000 گرمی

داروخانه اینترنتی صبا یک مرکز بزرگ فروش انلاین محصولات غذایی و ورزشی می باشد. انواع مکمل های ورزشی با توضیحات تکمیلی را می توانید در این سایت مشاهده نمایید. در صورت نیاز به مشاوره و طرح سوال با شماره 02141971 تماس حاصل فرمایید.

پودر پروتئین وی اولترا پاور پگاه 2000 گرمی
پودر پروتئین وی اولترا پاور پگاه 2000 گرمی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 1 )
5
از 5
عالی
(100%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;