0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

PUMP

پودر پمپ فانتوم نوتریشن 600 گرمی

شناسه کالا: 818937
شناسه کالا: 818937
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
1,100,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پودر پمپ فانتوم نوتریشن 600 گرمی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

پودر پمپ فانتوم نوتریشن 600 گرمی

پودر پمپ فانتوم نوتریشن 600 گرمی یک انرژی زا بسیار عالی برای ورزشکاران است. این مکمل فانتوم به عنوان یک محرک می‌تواند موجب افزایش قدرت عضلانی و عملکرد بدنی فرد شود. پودر پمپ فانتوم نوتریشن 600 گرمی علاوه بر افزایش توان بدنی باعث بهبود روحه فرد برای انجام ورزش‌های سخت و سنگین می‌شود. این مکمل برای افرادی که برای مسابقات مختلف ورزشی آماده می‌شوند گزینه مناسبی خواهد بود. این مکمل پودر پمپ فانتوم نوتریشن ساخت کشور ایران و تولید شرکت عرشیا مکمل است. به همین منظور افراد می‌توانند از داروخانه‌های معتبر یا نمایندگی‌های مجاز این پودر را خریداری کنند. در ادامه اطلاعات جامع و دقیق‌تری از پودر پمپ فانتوم نوتریشن را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 


  

پمپ انرژی‌زا چیست و چه کاربردی دارد؟

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم مکمل فانتوم یک انرژی‌زا بسیار عالی و فوق‌العاده برای ورزشکاران است. به همین منظور شما می‌توانید جهت بهبود عملکرد خود از این مکمل‌های ورزشی بهره بگیرید.

به طور کلی پمپ‌ها مناسب‌ترین و بهترین مکمل‌های ورزشی جهت بهبود و ارتقاء آمادگی جسمانی پیش از تمرین هستند. این مکمل‌ها جهت افزایش سطح انرژی و بهبود عملکرد ورزشی حین تمرین طراحی شده‌اند. این در حالیست که علاوه بر موارد ذکر شده، پمپ‌ها روی افزایش انرژی، قدرت، استقامت و تمرکز ذهنی نیز تاثیرگذارند و آن را نیز افزایش خواهند داد.

در طی تمرینات خود می‌توانید از پمپ‌های انرژی‌زا بهره بگیرید تا قدرت و همچنین عملکرد شما بیشتر شود. در حقیقت این مکمل‌های ورزشی به شما کمک می‌کنند در مدت زمان طولانی‌تر و شدت بیشتری ورزش کنید و احساس خستگی کمتری داشته باشید.

 

 


 

پودر پمپ فانتوم نوتریشن

پودر پمپ فانتوم نوتریشن دارای طعم میوه‌ای بسیار عالی و جذابی است که شما می‌توانید در طول مدت تمرینات سخت از آن بهره بگیرید. این مکمل ورزشی حاوی مجموعه از مواد محرک جهت افزایش قدرت عضلانی و عملکرد بدنی است. این پودر در حین تمرینات سخت به کمک ورزشکاران می‌آید و به آنها کمک می‌کند. پودر پمپ فانتوم نوتریشن با افزایش پمپاژ خون در بدن علاوه بر افزایش توان بدنی موجب بهبود روحیه افراد برای انجام تمرینات سخت می‌شود. به همین خاطر ورزشکارانی که قصد دارند در مسابقات حرفه‌ای و سخت شرکت کنند می‌توانند از این مکمل ورزشی عالی بهره بگیرند تا برای آن روز آماده باشند.

علاوه بر تقویت روحیه فرد، این مکمل موجب افزایش قدرت و استقامت بدن نیز می‌شود. در این حالت ورزشکار بدون خستگی و در مدت زمان طولانی‌تری می‌تواند کار کند.

 

 


 

نحوه اثرگذاری پودر پمپ فانتوم نوتریشن

در ترکیبات پودر پمپ فانتوم نوتریشن کراتین، ال آرژنین، ال سیترولین، ال تائورین، بتا آلانین، آرژنین آلفاکتوگلوتارات، کافئین، ویتامین ث و کربوهیدارت وجود دارد. این ترکیبات قدرت عضلانی بدن را حین تمرین افزایش می‌دهند و به ورزشکار کمک می‌کنند تا با توان بیشتری و در مدت زمان طولانی‌تری تمرین‌های خود را انجام دهند. در حقیقت پس از مصرف پودر فانتوم نوتریشن استقامت و همچنین سطح انرژی افراد طی تمرینات‌ سنگین بالا می‌رود. در نتیجه این امر افراد می‌توانند شدت و زمان تمرینات خود را بالا ببرند.  

علاوه بر همه این موارد، همانطور که در بالا مطالعه کردید، این مکمل ورزشی روی پمپاژ خون در رگ‌ها قلب نیز تاثیرگذار است. در حقیقت با افزایش پمپاژ روحیه فرد نیز تغییر می‌کند. همچنین با مصرف این محصول عملکرد عضلات بهبود و فرد احساس خستگی کمتری می‌کند.

 

 


 

مزایای مصرف پودر پمپ فانتوم نوتریشن

همانطور که در ابتدا این محتوا مطالعه کردید، پودر پمپ فانتوم نوتریشن یکی از حاوی برخی ترکیبات بسیار مفید برای ورزشکاران است. افراد با مصرف یک دوره از این مکمل ورزشی در طی طول ورزش خود می‌توانند خستگی کمتری را احساس کنند و عملکرد ورزش‌شان را ارتقاء بدهند.

  • افزایش حجم خشک توده عضلانی
  • پمپاژ خون به عضلات
  • افزایش قطر عروق خونی
  • کاهش حجم چربی زاید
  • افزایش گلبول‌های قرمز و اکسیژن رسانی
  • افزایش تمرکز حواس و جذب مواد مغذی به عضلات
  • ریکاوری سریع و تامین گلیکوژن لازم و جلوگیری از تخریب عضلات
  • بهبود ترشح هورمون‌های آنابولیک در بدن
  • فاقد آسپارتام و قند

 


 

خطرات احتمالی پودر پمپ فانتوم نوتریشن

همانطور که می‌دانید پودر پمپ فانتوم نوتریشن در صورتی که به اندازه و دوز مصرف مناسبی مصرف شود، برای بدن نه تنها ضرر ندارد بلکه همانطور که در ابتدا مطالعه کردید، فواید و مزایای بسیاری نیز دارد. اما با این وجود هشدارها و خطرات احتمالی موجود را نیز باید جدی گرفت.

  • افرادی که تحت درمان و مبتلا به بیماری خاصی هستند، نباید از این مکمل ورزشی استفاده کنند.
  • بهتر است قبل از خرید و مصرف این پودر حتما با یک کارشناس تغذیه یا مربی باشگاه مشورت کنید.
  • این محصول یک مکمل غذایی و ورزشی است. بنابراین جهت پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری نیست.
  • در صورت مشاهده هر گونه حساسیت پوستی، گوارشی و... باید مصرف را متوقف کنید و به پزشک متخصص مراجعه نمایید.
  • بیشتر از دوز مشخص شده، استفاده نکنید.
  • زنان باردار و شیرده باید از مصرف این پودر جدا خودداری کنند.
  • مصرف پودر پمپ فانتوم نوتریشن برای نوجوانان و جوانان زیر 18 سال ممنوع است. در صورت نیاز باید حتما نظارت پزشک این پودر را مصرف کنند.

 


 

نحوه مصرف پودر پمپ فانتوم نوتریشن

جهت مصرف پودر پمپ فانتوم نوتریشن ورزشکار باید مقدار مشخص شده از این پودر را با 500 میلی لیتر آب سرد مخلوط کند. پس از ترکیب فرد باید این آن را 30 تا 45 دقیقه قبل از شروع ورزش بنوشد.

میزان مصرف

 همانطور که بالا مطالعه کردید، این مکمل ورزشی باید به میزان مشخصی مصرف شود. در صورت افزایش خودسرانه دوز مصرفی امکان آسیب به بدن وجود خواهد داشت. مصرف سه پیمانه (15 گرم) پمپ فانتوم در طی روز به ورزشکاران توصیه می‌شود.

 

 


 

شرایط نگهداری پودر پمپ فانتوم نوتریشن

این پودر را باید دور از نور و در دمای 15 تا 25 درجه سانتی‌گراد نگهداری کنید. دور از دسترس کودکان نگهداری شود. پس از هر بار مصرف این پودر باید درب قوطی را محکم ببنیدید.

 


 

خرید پودر پمپ فانتوم نوتریشن

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات پودر پمپ فانتوم نوتریشن

عنوان

مقدار

نیاز روزانه

Creatine Monohydrate

2250

*

L-Arginine HCL

750

*

L-Citrulline

1500

*

L-Taurine

1500

*

Beta Alanine

750

*

Arginine Alpha Ketoglutarate

1500

*

Caffein Anhydrous

100

*

Vitamin C

750

*

Total Carbohydrate

5000

*

 

 

پودر پمپ فانتوم نوتریشن 600 گرمی
پودر پمپ فانتوم نوتریشن 600 گرمی
قیمت:
1,100,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;