0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه
برند:
دسته بندی: کربو

CARBO

پودر کربو فول اف بی آر 2600 گرمی

شناسه کالا:
شناسه کالا:
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پودر کربو فول اف بی آر 2600 گرمی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

ورزشکاران حرفه‌ای و بدنسازان در مدت تمرین طولانی گاهی دچار افت قند خون می‌شوند. مکمل‌های ورزشی در این موارد می‌تواند از افت ناگهانی قند خون جلوگیری نماید. پودر کربو فول اف بی آر 2600 گرمی یکی از موثرترین مکمل‌های ورزشی جهت ثبات قند خون است. ترکیب کربو نید نوتریشن موجود در این محصول شامل انواع مواد مغدی است که به آرامی حین ورزش انرژی لازم ورزشکاران را تامین می‌کند. پودر کربو فول اف بی آر 2600 گرمی علاوه بر تامین انرژی ورزشکاران برای تمرین طولانی، سبب افزایش استقامت آنها نیز میشود.

مزایای پودر کربو فول اف بی آر 2600 گرمی

  • این ترکیب در تامین انرژی کافی در تمرینات استقامتی و پرفشار بسیار موثر عمل می‌کند.
  • تأثیرات کربو فول اف بی آر جهت افزایش وزن ثابت شده است.
  • این محصول جهت حفظ و افزایش حجم عضلات ورزشکان اثبات شده است.
  • به سرعت و راحت از دیواره روده جذب می‌شود.

ترکیبات پودر کربو فول اف بی آر

پودر کربو فول اف بی آر شامل قندهای مالتودکسترین و دکستروز است. مالتودکسترین در گروه کربوهیدارت‌های پیچیده قرار دارد، با این تفاوت که قند آن به سرعت از روده جذب می‌شود. به همین جهت سبب افزایش قند خون با سرعت بیشتر خواهد شد. مالتودکسترین از هیدرولیز نشاسته به دست می‌آید و طعم غالب آن شیرین است. از طرفی به دلیل منشا کروبوهیدارتی پودر کربو فول اف بی آر، این محصول جهت افزایش وزن ورزشکاران توصیه می‌شود. لازم به ذکر است پودر کربو کالری نسبتاً بالایی دارد و باید از مصرف بیش از اندازه آن خودداری کرد.

راحتترین روش افزایش وزن

تحقیقات اخیر نشان داده‌اند نوشیدن یک لیوان شیر همراه با پودر کربو فول اف بی آر نتایج بهتری جهت افزایش وزن و عضله به همراه دارد. از آن جایی که شیر منبع غنی از پروتئین و چربی است، به افزایش ذخایر چربی و عضله کمک می‌کند. اگر به دنبل افزایش وزن یا حجم عضلات خود هستید، شیک پروتئینی با مخلوطی از شیر، پودر کربو فول اف بی آر 2600 گرمی و یک موز بهترین ترکیب پروتئینی برای شماست. برای طعم شیرین بیشتر شیک خود می‌توانید تعدادی خرما نیز به آن اضافه کنید.

برای افزایش تنوع میان وعده‌های خود شیک پروتینی خود را گاهی با غلات کامل مخلوط کنید. سبوس جو، سبوس برنج و گندم به شیک پروتئین شما غلظت بیشتری می‌دهد. همچنین با منابع سرشار از کربوهیدرات، انرژی لازم جهت تمرینات ورزشی را در اختیار شما می‌گذارد. سبوس غلات دارای انواع ویتامین‌های مورد نیاز و مواد مغذی است که در افزایش انرژی و ذخایر انرژی بدن نیز موثر است. بیشتر افرادی که دچار کمبود وزن هستند، توانایی جذب مواد مغذی را ندارند. سبوس غلات، همراه با شیر راحتترین روش دریافت مواد مغدی براي اين افراد است.

بهترین شیوه مصرف کربو

با توجه به هدف شما از مصرف این پودر و شرایط فیزیولوژیک بدن شما، میزان استفاده از آن متفاوت است. با این وجود بیشترین دوز مجاز روزانه پودر کربو فول اف بی آر 2600 گرمی، 46 گرم در هر وعده غذایی است. شما می‌توانید این مقدار را در یک لیوان آب یا شیر مخلوط نمایید. از آن جایی که این محصول دارای ترکیبات کربوهیدارت است، از مصرف آن به همراه آبمیوه خودداری کنید. زیرا با افزایش قند خون احتمال ابتلا به دیابت را افزایش می‌دهد.

موارد منع مصرف

در صورت ابتلا به دیابت یا داشتن سابقه دیابت در خانواده پیش از مصرف پودر کربو فول اف بی آر 2600 گرمی با پزشک و مربی خود مشورت کنید. سعی کنید حداکثر به میزان مجاز و مطابق با دستور این محصول استفاده نمایید تا از هر گونه عارضه ناگهانی پیشگیری نمایید. مصرف کربو فول اف بی آر برای بانوان در دوران بارداری و شیردهی ممنوع است. حداقل سن مجاز برای مصرف پودر کربو فول اف بی آر 2600 گرمی 18 سال است. افرادی که دارای اضافه وزن هستند، بهتر است جهت تامین انرژی خود حین ورزش از مکمل‌های مناسب دیگر استفاده نمایند.

خرید آُسان و سریع پودر کربو فول اف بی آر 2600 گرمی

با توجه به مزاياي بينظير پودر کربو فول اف بی آر 2600 گرمی لازم است تمامي جوانب جهت مصرف موثر آن را را بررسي كرد. داشتن يك برنامه تمريني منظم همراه با رژیم غذایی مناسب میتواند شما را به هدف تمرین نزدیک کند. مکملهای ورزشی جهت کمبود مواد مغذی یا مشکل درعدم توانایی جذب آنها توصیه میشود. پودر کربو فول اف بی آر یکی از بهترین و موثرترین مکملهای ورزشی در ورزشهای استقامتی و فشار بالاست. با توجه به نیاز هر فرد میزان مصرف مجاز 30 تا 46 گرم پیش از ورزش، هنگام یا پس از تمرین است.

پودر کربو فول اف بی آر 2600 گرمی
پودر کربو فول اف بی آر 2600 گرمی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;