0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: کربو

CARBO VIT

پودر کربو ویت ویتاپی 2600 گرمی

شناسه کالا:
شناسه کالا:
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پودر کربو ویت ویتاپی 2600 گرمی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

پودر کربو ویت ویتاپی دارای نسبت مساوی از دکستروز (د-گلوکز یا قند خون) و دکسترین است، به همین جهت یک انتخاب مناسب برای وعده بعد از ورزش به حساب می‌آید. پودر کربو به حفظ ذخایر گلیکوژنی در بدن کمک کرده و مانع از افت قند خون افراد می‌شود. از سویی دیگر مکمل ویتاپی آب موردنیاز بدن را تامین کرده و مانع از دهیدراسیون آن می‌شود. در ادامه اطلاعات جامعی از این محصول و مزایا و خطرات احتمالی مصرف آن در اختیار شما قرار خواهیم داد. برای آشنایی بیشتر با این مکمل ما را تا انتهای مطلب همراهی فرمایید.

 


 

کربوهیدرات چیست و چه کاربردی دارد؟

به دسته‌ای از کلیه ترکیبات طبیعی و مشتقات به وجود آمده از آن‌ها، کربوهیدرات می‌گویند. این احتمال وجود دارد که کربوهیدرات‌ها فراوان‌ترین و گسترده‌ترین مواد آلی در طبیعت بوده و اجزای اصلی و اساسی تمامی موجودات زنده را تشکیل دهند. این مولکول‌ها به دست گیاهان سبز، از طریق کربن دی اکسید و آب در طول فرآیند فتوسنتز به وجود می‌آیند. کربوهیدرات‌ها به عنوان منابع انرژی شناخته شده و در اجزای ساختاری ضروری ارگانیسم‌ها عمل می‌کنند. علاوه بر این، بخشی از ساختار اسیدهای نوکلئیک که حاوی اطلاعات ژنتیکی است، از کربوهیدرات‌ها تشکیل شده است. کربوهیدرات‌ها را به 4 دسته کلی تقسیم می‌کنند که عبارتند از:

  • مونوساکاریدها
  • دی ساکاریدها
  • اولیگوساکاریدها
  • پلی ساکاریدها

پودر کربو مکمل ویتاپی دارای مقادیر مناسبی از کربوهیدرات در ترکیبات خود بوده و برای مصرف روزانه ورزشکاران بسیار کارآمد است و بازدهی و راندمان آن‌ها را افزایش می‌دهد.

 


 

پودر کربو ویت ویتاپی

پودر کربو ویت ویتاپی 2600 گرمی، به حفظ سلامتی و بهبود عملکرد ورزشکاران کمک بسزایی می‌کند. پودر کربوهیدرات برای سوخت و ساز بسیار مناسب است چرا که در مقایسه با دیگر درشت مولکول‌ها نظیر چربی‌ها و پروتئین‌ها به میزان اکسیژن کمتری برای تولید انرژی نیاز دارد. حدودا 50 تا 60 درصد انرژی افراد از مصرف کربوهیدرات‌ها به دست می‌آید و این مقدار در ورزشکاران حرفه‌ای به 60 تا 70 درصد نیز می‌رسد. برای گرفتن بهترین نتیجه از پودر کربو ویت ویتاپی، این مکمل را بایستی قبل، حین و بعد از اتمام تمرین ورزشی خود به منظور تامین انرژی موردنیاز بدن مصرف نمایید.

 


 

نحوه اثرگذاری پودر کربو ویت ویتاپی بر بدن

پودر کربو ویت ویتاپی، انرژی موردنیاز بدن را تامین کرده و موجب افزایش قدرت افراد حین تمرینات ورزشی سنگین و طاقت‌فرسا می‌شود. ورزشکاران در هنگام انجام فعالیت‌های بدنی سنگین در هر دقیقه 3 تا 4 گرم از کربوهیدرات ذخیره‌ای خود را از دست می‌دهند. حال ورزش کردن به مدت زیاد باعث از دست دادن مقادیر بالایی کربوهیدرات ذخیره‌ای در بدن شده که اهمیت ندادن به این موضوع در طولانی مدت میزان راندمان کاری ورزشکار را کاهش می‌دهد. در حالت کلی حدودا 24 تا 48 ساعت زمان لازم است تا مقدار ذخیره گلیکوژن در کبد و عضلات بعد از تمرین به مقدار اولیه برسد. هنگامی که مقدار گلیکوژن در عضلات و گلوکز در خون کاهش پیدا کند، میزان کارایی ورزش کار نیز کم خواهد شد.

طبق تحقیقات گسترده‌ای که صورت گرفته است، جایگزین شدن کربوهیدرات در طول تمرینات ورزشی بسیار حائز اهمیت است. استفاده از پودر کربو ویت ویتاپی، پیش از تمرین، حین تمرین و پس از اتمام آن مانع از افت گلوکز خون شده و ذخایر گلیکوژنی را در بدن حفظ می‌کند. از سویی دیگر با مصرف مکمل کربو آب موردنیاز بدن را تا حد قابل قبولی می‌توان تامین کرده و مانع از دهیدراسیون بدن شد. این محصول از به پیشگیری از کاهش قند خون کمک کرده و عملکرد ورزشکار را حین تمرین کردن افزایش می‌دهد. میزان انرژی دریافتی در هر وعده از این مکمل 210 کالری خواهد بود.

 


 

مزایای مصرف پودر کربو ویت ویتاپی

  • به حفظ ماندن ذخایر گلیکوژنی در بدن کمک بسزایی می‌کند.
  • از پایین آمدن سطح گلوکز خود جلوگیری می‌کند.
  • مانع از کاهش قند خون در افراد می‌شود.
  • میزان راندمان ورزشکاران حین انجام تمرینات ورزشی را افزایش می‌دهد.
  • از دهیدراسیون شدن بدن جلوگیری می‌کند.
  • میزان آب موردنیاز بدن را به آسانی تامین می‌کند.
  • دارای مقادیر مناسبی کربوهیدرات است.

 


 

خطرات احتمالی مصرف پودر کربو ویت ویتاپی

  • پیش از مصرف پودر کربو با متخصص تغذیه یا پزشک متخصص مشورت نمایید.
  • مصرف مکمل کربو در دوران بارداری زنان و شیردهی مادران توصیه نمی‌شود مگر طبق تجویز پزشک متخصص.
  • از مصرف دوزهای بالاتر از دوز پیشنهادی محصول اکیدا خودداری فرمایید.
  • توصیه می‌شود نوجوانان و جوانان زیر 18 سال از این مکمل استفاده نکنند.
  • استفاده از پودر کربو ویت ویتاپی برای بیماران مبتلا به دیابت ممنوع است.
  • در صورت بروز هرگونه عارضه احتمالی مصرف مکمل را قطع کرده و در صورت نیاز به پزشک متخصص مراجعه فرمایید.
  • این محصول تنها یک مکمل غذایی بوده و برای پیشگیری، تشخیص و درمان مصرف نمی‌شود.

نحوه مصرف پودر کربو ویت ویتاپی

پودر کربو ویت ویتاپی را توصیه می‌شود روزانه در دو وعده با فاصله از هم مصرف کنید. به این صورت که در هر وعده، 2 پیمانه (معادل 55 گرم) از محصول را در 800 میلی‌لیتر آب سرد، آبمیوه دلخواه یا شیر ریخته و به خوبی مخلوط کنید. در نهایت ترکیب به دست آمده را مصرف نمایید.

میزان مصرف

در بخش بالا نیز به این موضوع اشاره کردیم که پودر کربو ویت ویتاپی را باید در دو وعده متفاوت میل نمایید. در هر وعده 2 پیمانه (معادل 55 گرم) از محصول را با 800 میلی‌لیتر آب، شیر یا آبمیوه دلخواه به خوبی ترکیب کرده و به طور کامل میل نمایید. از مصرف دوزهای بالاتر این مکمل به طور سرخود اکیدا خودداری فرمایید.

شرایط نگهداری پودر کربو ویت ویتاپی

توصیه می‌شود پودر کربو ویت ویتاپی 2600 گرمی را در دمای اتاق (دمای 15 تا 25 درجه سانتی‌گراد)، در فضایی کاملا خشک و تاریک و به دور از رطوبت احتمالی و تابش مستقیم نور خورشید نگهداری فرمایید. از قرار دادن این محصول در درسترس کودکان خردسال جدا خودداری فرمایید.

 


 

سایر ترکیبات موثر در کنار پودر کربو ویت ویتاپی

تعداد زیادی از مربیان ورزشی مصرف همزمان مکمل کراتین و مکمل کربوهیدرات را با یکدیگر پیشنهاد می‌دهند. یکی از دلایلی که می‌توان به آن اشاره نمود، بالا رفتن میزان انسولین در خون است. مصرف کربوهیدرات بر میزان انسولین در خون اثر گذاشته و آن را افزایش می‌دهد. به همین جهت بالا رفتن سطح انسولین در خون، میزان جذب کراتین را پس از انجام تمرینات ورزشی بالا برده و در نتیجه کارایی بدن در انجام تمرینات هوازی مانند دویدن را بهبود می‌بخشد.

طبق تحقیقات فراوانی که تاکنون صورت گرفته است، مصرف همزمان این دو مکمل با یکدیگر میزان کراتین موجود در عضلات بدن را تا حدود 60 درصد افزایش می‌دهد. از این بدون هیچ نگرانی می‌توانید کراتین و کربوهیدرات را به طور همزمان مصرف نمایید. اما با این حال بهتر است برای مصرف همزمان هر مکملی، پیش از آن با مربی ورزشی یا کارشناس تغذیه مشورت نمایید.

 


 

خرید پودر کربو ویت ویتاپی

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات پودر کربو ویت ویتاپی

 

عنوان

مقدار

درصد مصرف روزانه

Calories

210

*

Total Fat

*

% 0

Saturated Fat

*

% 0

Cholesterol

*

% 0

Sodium

35 mg

% 1

Potassium

*

% 0

Total Protein

*

% 0

Total Carbohydrate

52 g

% 17

Sugars

11 g

*

Dietry Fiber

*

% 0

 

مقادیر ذکر شده در جدول بالا به ازای هر یک سروینگ (معادل 55 گرم) از پودر کربو ویت ویتاپی گفته شده است.

نوع مادهمقدار
کالری 210 کیلوکالری
کربوهیدرات 96 گرم
سدیم 35 میلی گرم
شکر 11 گرم
چربی کل 0
فیبر 0
پروتئین 0
چربی اشباع 0
پتاسیم 0
پودر کربو ویت ویتاپی 2600 گرمی
پودر کربو ویت ویتاپی 2600 گرمی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;