0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Acnex Anti Acne Gel

ژل آنتی آکنه پریم مدل آکنکس

شناسه کالا: 301981
شناسه کالا: 301981
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
245,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: ژل آنتی آکنه پریم مدل آکنکس
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

آکنه یک عارضه شایع پوستی است که در آن منافذ پوست شما مسدود می‌شود. انسداد منافذ باعث ایجاد جوش‌های سرسیاه، سرسفید و دیگر انواع جوش می‌شود. جوش‌ها برآمدگی‌هایی پر از چرک و گاهی دردناک روی پوست شما هستند که روی ظاهر و زیبایی شما نیز تاثیر می‌گذارند. معمولاً آکنه همه افراد را در مقطعی از زندگی تحت تأثیر قرار می‌دهد. این عارضه در میان نوجوانان و بزرگسالان جوان که تحت تغییرات هورمونی قرار می‌گیرند شایع‌تر است، اما آکنه می‌تواند در بزرگسالی نیز رخ دهد. اگر سابقه خانوادگی آکنه (ژنتیک) دارید، ممکن است بیشتر در معرض خطر ابتلا به آکنه باشید.

روش‌های زیادی برای از بین بردن جوش و آکنه وجود دارد که بهترین آن‌ها استفاده از محصولات کنترل چربی و ضد جوش در کنار رژیم غذایی سالم است. این محصولات، ترشح چربی پوست را تنظیم می‌کنند و با کوچک کردن منافذ مانع پر شدن آن‌ها از چربی اضافه می‌شوند. در نتیجه احتمال بروز جوش و آکنه را از بین می‌برند و پوست شما را صاف و یکدست می‌کنند.

یکی از محصولات کنترل چربی موجود در بازار، ژل آنتی آکنه پریم مدل آکنکس است که برای از بین بردن جوش و آکنه فرموله شده است. این محصول قادر است چربی پوست را تنظیم و با با کتری‌های مولد جوش مبارزه کند تا آن‌ها را به صورت کلی ریشه کن کند و مانع ایجاد جوش شود.

 


 

محصولات پاک کننده چربی چه کاربردی دارند؟

مسدود شدن فولیکول‌ها یا منافذ باعث ایجاد آکنه می‌شود. همانطور که می‌دانید، پوست در حال ترشح چربی است تا بتواند بافت پوست را سالم نگه دارد. اگر ترشح چربی بیش از حد باشد، این مواد در داخل فولیکول‌ها نفوذ می‌کنند و باعث مسدود شدن منافذ پوست می‌شوند که در نتیجه آن جوش و آکنه ظاهر می‌شود. منافذ شما ممکن است با موارد زیر مسدود شود:

  • سبوم: سبوم یک ماده روغنی است که یک سد محافظ برای پوست ایجاد می‌کند.
  • باکتری‌ها: به طور طبیعی، مقادیر کمی‌از باکتری‌ها روی پوست شما زندگی می‌کنند. اما اگر تعداد این باکتری‌ها بیش از حد باشد، می‌تواند منافذ شما را مسدود کند.
  • سلول‌های مرده پوست: سلول‌های پوست اغلب می‌ریزند تا فضای بیشتری برای رشد سلول‌های جدید ایجاد شود. هنگامی‌که پوست سلول‌های مرده را آزاد می‌کند، احتمال گیر کردن آن‌ها در در فولیکول‌ها بسیار است. بنابراین ممکن است منافذ پوست مسدود شده و باعث ایجاد جوش شود.

محصولات پاک کننده چربی، محصولاتی هستند که ترشح بیش از حد چربی را کنترل می‌کنند، سلول‌های مرده را از بین می‌برند و مانع مسدود شدن منافذ می‌شوند. در نتیجه صورت را پاکسازی کرده و از ایجاد آکنه جلوگیری می‌کنند. همچنین برخی از این محصولات خاصیت لایه برداری خفیف دارند و می‌توانند جای جوش و لک قهوه ای آن را از بین ببرند.

ژل آنتی آکنه پریم Prime مدل آکنکس نیز یک محصول پاک کننده چربی و ضد جوش است که پوست شما را از چربی و آلودگی پاک می‌کند و با کوچک کردن منافذ مانع مسدود شدن آن‌ها و در نتیجه ایجاد جوش می‌شود.

 


 

نحوه اثرگذاری ژل آنتی آکنه پریم Prime مدل آکنکس بر پوست

ژل آنتی آکنه پریم حاوی مواد و ترکیباتی است که آن را به یک محصول ایده ال برای از بین بردن جوش تبدیل کرده‌اند. در این ژل آنتی آکنه از موادی مانند عصاره اسپیره کوهی، سالیسیلیک اسید (BHA)، آلفا هیدروکسی اسید (AHA)، سلول‌های بنیادی گل یاس و روغن درخت چای استفاده شده است که در ادامه به توضیح مختصر آن‌ها می‌پردازیم:

روغن درخت چای یک ضد باکتری و ضد التهاب است که با باکتری‌های مولد جوش مبارزه می‌کند و مانع ایجاد جوش می‌شود. این ماده، به هنگام اعمال روی پوست جوش دار، التهاب جوش‌های چرکی را از بین می‌برد و باعث ریشه کن شدن آن‌ها می‌شود. سلول بنیادی گل یاس نیز خاصیت ضد جوش و ضد عفونی کننده دارد و با حفاظت از پوست در برابر عوامل محیطی از ایجاد جوش جلوگیری می‌کند. البته ناگفته نماند که این ماده در برطرف کردن ترک‌های پوستی و همچنین افزایش خاصیت ارتجاعی پوست موثر است. عصاره اسپیره کوهی که در ژل آنتی آکنه پریم مدل به کار رفته است، ترشح چربی پوست را تنظیم می‌کند و با جلوگیری از تکثیر و رشد باکتری‌ها، مانع ایجاد آکنه می‌شود.

در مورد سالیسیلیک اسید (BHA) و آلفا هیدروکسی اسید (AHA) باید بگوییم که این دو ماده، لایه بردار خفیف هستند که به صورت ملایم از پوست لایه برداری می‌کنند. در نتیجه سلول‌های مرده را از بین می‌برند و لک‌های قهوه‌ای ناشی از جوش را محو می‌کنند. این اسیدهای ملایم که از میوه گرفته می‌شوند، با عفونت‌های قارچی مبارزه می‌کنند و بیماری‌های تینه‌آ و پسوزیاریس را ریشه‌کن می‌کنند.

 


 

ویژگی‌های ژل آنتی آکنه پریم مدل آکنکس

  • جلوگیری از مسدود شدن منافذ بر اثر چربی، سلول‌های مرده، سبوم و آلودگی‌ها
  • از بین بردن باکتری‌های مولد جوش
  • کنترل ترشح چربی و سبوم در پوست
  • ضد التهاب و ضد عفونی کننده
  • لایه بردار ملایم
  • از بین بردن لک و جای جوش
  • شفاف و یکدست کردن پوست
  • جذب بالا بدون ایجاد خشکی در پوست
  • مناسب برای پوست چرب و جوشدار

 


 

مزایای مصرف ژل آنتی آکنه پریم Prime مدل آکنکس

بهترین مزیت ژل آنتی آکنه پریم ترکیبات لایه بردار آن است. برخی از محصولات ضد جوش تنها این قابلیت را دارند که از ایجاد جوش جلوگیری کنند و توانایی بهبود لک‌های ناشی از جوش را ندارند. اما ژل ضد جوش پریم حاوی مواد لایه بردار AHA و BHA است که توانایی محصول را در از بین بردن لک‌های قهوه‌ای و جای جوش بی‌نظیر کرده است. این محصول، پوست را به صورت ملایم لایه برداری می‌کند و به تدریج بافت آسیب دیده بر اثر جوش، چاله‌های ایجاد روی پوست و... را بهبود می‌بخشد. با استفاده از ژل آنتی آکنه پریم، هم جوش‌های خود را درمان می‌کنید و هم پوست خود را از شر جای جوش خلاص کرده و صاف و یکدست می‌کنید.

نحوه مصرف ژل آنتی آکنه پریم مدل آکنکس Acnex

برای استفاده از ژل آنتی آکنه پریم Prime و تاثیر بهتر این محصول، بهتر است طبق روش زیر پیش بروید:

  • ابتدا صورت خود را با شوینده مناسب پوست چرب و جوشدار بشویید. این کار باعث کاهش چربی‌ها و آلودگی‌های روی پوست می‌شود.
  • سپس از یک تونر مناسب برای پاکسازی کامل منافذ پوست استفاده کنید.
  • پس از آن، مقداری از ژل ضد جوش پریم را برداشته و روی جوش و جای جوش‌ها بمالید.

توجه داشته باشید که:

  • این محصول حاوی مواد لایه بردار است. بنابراین 20 دقیقه پس از استفاده از محصول حتما از کرم ضد آفتاب پوست چرب استفاده کنید.
  • روزی 2 مرتبه صبح و شب از این کرم روی پوست جوشدار خود بزنید.
  • در صورت بروز حساسیت مصرف را متوقف کنید.
  • محصول را در دسترس کودکان قرار ندهید.
  • محصول را به دور از تابش مستقیم خورشید نگهداری کنید.
  • پس از استفاده درب محصول را محکم ببندید.

 


 

ژل آنتی آکنه پریم مدل آکنکس برای چه افرادی مناسب است؟

ژل آنتی آکنه پریم مدل Acnex برای پوست چرب و جوشدار فرموله شده است. بنابراین افراد داری جوش‌های چرکی، عفونی، زیرپوستی، تینه‌آ و... می‌توانند از این محصول استفاده کنند.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا، از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین و اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به مشتریان خود عرضه می‌کند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید ژل آنتی آکنه پریم مدل آکنکس، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

جدول ترکیبات ژل آنتی آکنه پریم مدل آکنکس

ترکیبات

مقدار

عصار اسپیره کوهی

*

سلول‌های بنیادی گل یاس

*

روغن درخت چای

*

سالیسیلیک اسید

*

آلفا هیدروکسی اسید

*

 

ژل آنتی آکنه پریم مدل آکنکس
ژل آنتی آکنه پریم مدل آکنکس
قیمت:
245,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;