0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Feminine Intimate Cleansing Gel

ژل بهداشتی بانوان ریچلند

شناسه کالا: 824359
شناسه کالا: 824359
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
504,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: ژل بهداشتی بانوان ریچلند
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

بسیاری از خانم‌ها، از عفونت واژن و بیماری‌های قارچی در ناحیه تناسلی خود رنج می‌برند و در موارد حاد دچار خارش و سوزش در ناحیه واژینال ‌می‌شوند. برخلاف سایر اعضای بدن، ناحیه تناسلی کمتر در معرض نور خورشید قرار دارد و همیشه تاریک است. همچنین در این ناحیه رطوبت زیادی وجود دارد که این دو عامل باعث رشد باکتری‌ها و قارچ‌ها در این ناحیه ‌می‌شوند و به دنبال آن خارش، عفونت زنان و عفونت ادرار به وجود ‌می‌آورند. یکی از محصولاتی که ‌می‌تواند در این زمینه به خانم‌های عزیز کمک کند و بیماری‌های قارچی تناسلی را از بین ببرد، استفاده از محصولات بهداشت بانوان است.

ریچلند از جمله برندهای معروف در میان مشتریان است که محصولات بی‌نظیری برای بهداشت و سلامت بدن و همچنین مراقبت از پوست و مو راهی بازار کرده است. ژل بهداشتی بانوان ریچلند یکی از محصولات خوب این شرکت است که مخصوص شستشو ناحیه تناسلی ساخته شده است. این محصول، حاوی مواد و ترکیباتی است که باکتری‌های موجود در ناحیه واژینال را از بین ‌می‌برند و از عفونت و خارش جلوگیری ‌می‌کنند. بافت این محصول صابونی است و به صورت کف روی ناحیه زده ‌می‌شود. ضمن اینکه ژل بهداشتی بانوان ریچلند، باعث لطافت و مرطوب شدن ناحیه واژینال ‌می‌شود و رنگ پوست این ناحیه را روشن‌تر ‌می‌کند.

 


 

ژل بهداشتی بانوان ریچلند Richland برای چه افرادی مناسب است؟

اگر در ناحیه داخلی واژن خارش دارید و از عفونت شدید همراه با بوی بد رنج ‌می‌برید، ‌می‌توانید از ژل بهداشتی بانوان ریچلند استفاده کنید. این ژل، با قارچ‌ها و باکتری‌های موجود در ناحیه واژینال مبارزه ‌می‌کند و درنتیجه سوزش، خارش و عفونت‌های قارچی حاد را از بین ‌می‌برد.

همچنین ژل بهداشتی بانوان ریچلند تورم و عفونت ادرار را بهبود ‌می‌بخشد و با حفظ PH طبیعی پوست، حالت ارتجاعی این ناحیه را تقویت ‌می‌کند و باعث بهبود بافت پوست ‌می‌شود.

ناگفته نماند که ژل بهداشتی بانوان ریچلند به دلیل برخورداری از آربوتین، یک محصول ضد لک و روشن کننده است، بنابراین با استفاده از این ژل مخصوص بانوان ‌می‌توانید ناحیه تناسلی خود را روشن‌تر کنید.

خاصیت تسکین و مرطوب کنندگی ژل بهداشتی بانوان ریچلند نیز موجب شادابی و آبرسانی پوست ‌می‌شود و از ایجاد چین و چروک و پیری پوست در این ناحیه جلوگیری ‌می‌کند.

 

 


 

نحوه استفاده از ژل بهداشتی بانوان ریچلند

برای استفاده از ژل بهداشتی بانوان ریچلند، ابتدا دست‌های خود را به خوبی بشویید تا آلودگی های دستتان به ناحیه تناسلی منتقل نشود، سپس مقداری از محصول را بردارید و به صورت کف در این ناحیه بمالید. پس از گذشت یک دقیقه با آب بشویید.

از این ژل بهداشتی ریچلند ‌Richland می‌توانید برای شستشو ناحیه تناسلی پس از رابطه جنسی و همچنین برای مصرف روزانه استفاده کنید.

 


 

ویژگی‌های ژل بهداشتی بانوان ریچلند

  • از بین بردن باکتری‌ها و قارچ‌های ناحیه تناسلی
  • بهبود خارش، سوزش و عفونت شدید
  • تسکین دهنده و مرطوب کننده
  • ایجاد نر‌می‌و لطافت در این ناحیه
  • متعادل کردن PH طبیعی واژن جهت تقویت دفاعی این ناحیه
  • کاهش تورم و از بین بردن عفونت ادرار
  • افزایش حالت ارتجاعی در بافت پوست
  • حاوی آربوتین و روشن کننده ناحیه تناسلی
  • جلوگیری از عفونت
  • از بین بردن بوی بد ناحیه تناسلی

 


 

مزایای استفاده از ژل بهداشتی بانوان ریچلند

از مزیت‌های خوب ژل بهداشتی بانوان ریچلند ‌Richland این است که علاوه بر از بین بردن باکتری‌های ناحیه تناسلی و جلوگیری از خارش، سرشار از مواد ضد لک و روشن کننده است. با مصرف این محصول، هم ‌می‌توانید ازشر عفونت ادرار و عفونت واژن خود خلاص شوید و هم ناحیه تناسلی خود را سفیدتر کنید.

ضمن اینکه این محصول، بافت پوست را بهبود ‌می‌بخشد و با خاصیت مرطوب کنندگی که دارد، از چروک شدن و پیری پوست در این ناحیه جلوگیری ‌می‌کند.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا، از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین و اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به مشتریان خود عرضه می‌کند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید ژل بهداشتی بانوان ریچلند، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

 

 

ژل بهداشتی بانوان ریچلند
ژل بهداشتی بانوان ریچلند
قیمت:
504,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;