0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Aqualift Creamy Syndet Gel

ژل شستشوی غیر صابونی کرمداردرمالیفت مدل آکوالیفت

شناسه کالا: 814858
شناسه کالا: 814858
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
128,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: ژل شستشوی غیر صابونی کرمداردرمالیفت مدل آکوالیفت
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

هر نوع پوست به شوینده مخصوص خود نیاز دارد. به عنوان مثال، پوست چرب به شوینده‌ای احتیاج دارد که باعث تنظیم چربی و کنترل جوش شود، و پوست خشک به شوینده‌ای نیاز دارد که موجب آبرسانی و افزایش خاصیت کشسانی آن شود. برند درمالیفت (Dermalift) در این زمینه خوش درخشیده و شوینده‌های بسیاری را برای انواع پوست از چرب گرفته تا خشک عرضه کرده است.

ژل شستشوی غیر صابونی کرمدار درمالیفت مدل آکوالیفت یکی از محصولات خوب این برند است که برای شستشو پوست‌های خشک ساخته شده است. این محصول، خشکی صورت و پوسته ریزی آن را برطرف می‌کند و با ایجاد نرمی‌ و لطافت در پوست، در افزایش خاصیت کشسانی آن نیز موثر است.

 


 

 نحوه اثرگذاری ژل شستشوی غیر صابونی کرمدار درمالیفت Dermalift مدل آکوالیفت

شوینده‌ها محصولاتی هستند که از آن‌ها می‌توان برای شستشو روزانه صورت و پاک کردن آلودگی‌ها استفاده کرد. همچنین این محصولات به عنوان پاک‌کننده آرایش نیز کاربرد دارند و اگر متناسب با نوع پوست باشند، به مراقبت از پوست و کاهش آثار مخرب ناشی از مواد آرایشی کمک می‌کنند. ژل شستشوی غیر صابونی کرمدار درمالیفت یک محصول تخصصی برای شستشو صورت است که برای پوست خشک فرموله شده است.

از این شوینده و پاک کننده صورت می‌توان برای شستشو و پاک کردن آلودگی از روی پوست استفاده کرد. همچنین جهت پاک کردن مواد آرایشی می‌توانید از این محصول بهره ببرید. از آنجاییکه ژل شستشو آکوالیفت درمالیفت برای پوست‌های خشک مناسب است، بنابراین حاوی ترکیبات متناسب با این نوع پوست از جمله اوره، سدیم لاکتات، روغن آووکادو و شی باتر است که هرکدام نقش بسزایی در کاهش خشکی و زبری پوست دارند.

روغن آووکادو

روغن آووکادو خاصیت تسکین دهنده و مرطوب‌کننده دارد و باعث افزایش رطوبت در پوست خشک می‌شود. درواقع این ماده با آبرسانی پوست، خشکی و زبری آن را برطرف می‌کند و در نرم‌تر شدن پوست صورت و بدن موثر است. ناگفته نماند که این روغن به درمان اگزما، پسوریازیس و درماتیت نیز کمک می‌کند.

شی باتر

شی باتر مانند لوسیون عمل می‌کند و باعث نرمی‌ و لطافت پوست‌های خشک می‌شود. این ماده قدرت جذب بالایی دارد و با نفوذ به لایه اپیدرم باعث قفل شدن سطح پوست و جلوگیری از خارج شدن آب میان بافتی آن می‌شود. این امر از خشک شدن پوست، ایجاد اگزما و زبری آن جلوگیری می‌کند.

اوره

اوره یکی از بهترین ترکیبات آبرسان پوست است که باعث اتصال مولکول‌های آب به یکدیگر، حفظ رطوبت پوست و درمان خشکی و زبری آن می‌شود. همچنین این ماده خاصیت ضد خارش دارد و برای درمان التهاب و خارش ناشی از خشکی یا همان اگزما مناسب است.

سدیم لاکتات

کمبود سدیم لاکتات باعث کم آبی پوست و به دنبال آن، خشکی و زبری پوست می‌شود. این ماده قادر است رطوبت پوست را حفظ کند و میزان آب میان بافتی را افزایش بدهد. در نتیجه این امر، پوستی نرم‌تر و شفاف‌تر خواهید داشت که دیرتر دچار چین‌وچروک می‌شود.

 


 

ویژگی‌های ژل شستشوی غیر صابونی کرمدار درمالیفت Dermalift مدل آکوالیفت

  • حاوی ترکیبات آبرسان و ‌مرطوب‌کننده پوست
  • حاوی کرم ‌مرطوب‌کننده جهت ایجاد نرمی ‌و لطافت در پوست
  • حفظ رطوبت و جلوگیری از تبخیر آب میان بافتی پوست
  • حفظ PH طبیعی پوست
  • درمان خشکی و زبری پوست
  • فاقد ترکیبات صابونی و مضر
  • موثر در درمان پسوریازیس، اگزما و درماتیت
  • عرضه شده برای پوست خشک و خیلی خشک
  • مناسب برای استفاده روزانه صورت و بدن
  • فاقد پارابن

 


 

مزایای مصرف ژل شستشوی غیر صابونی کرمدار درمالیفت مدل آکوالیفت

یکی از مزایای ژل شستشوی غیر صابونی کرمدار درمالیفت Dermalift این است که فاقد سولفات و ترکیبات صابونی است و بنابراین هیچ آسیبی به بافت پوست وارد نمی‌کند. این محصول، علاوه بر شستشو روزانه پوست، به دلیل برخورداری از ترکیبات ‌مرطوب‌کننده و اسیدهای چرب، یک لایه چربی روی لایه بیرونی پوست ایجاد می‌کند و از این طریق مانع تبخیر و خارج شدن آب موجود در پوست می‌شود. درنتیجه خشکی و زبری پوست درمان می‌شود.

از دیگر مزایای این شوینده صورت و بدن باید به این اشاره کنیم که پوسته ریزی پوست بر اثر خشکی را برطرف می‌کند و حتی در درمان پسوریازیس و اگزما هم موثر است. به طوریکه التهاب و قرمزی پوست را کاهش می‌دهد و باعث تسکین صورت از خارش و سوزش می‌شود.

برای خرید این شوینده مخصوص پوست‌های خشک می‌توانید به صورت انلاین از طریق سایت داروخانه صبا اقدام کنید تا در اسرع وقت درب منزل به دستتان برسد.

نحوه مصرف ژل شستشوی غیر صابونی کرمدار درمالیفت مدل آکوالیفت

برای استفاده از ژل شستشوی غیر صابونی کرمدار درمالیفت مدل آکوالیفت تنها کافی است صورت خود را مرطوب کنید، سپس مقداری از محصول را روی پوست صورت یا بدن خود بمالید و ماساژ دهید تا مواد موثر آن جذب پوست شوند. در انتها کف حاصل را با آب ولرم بشویید.

توجه داشته باشید که:

  • مراقب باشید این محصول به داخل چشم‌ها و دهانتان نفوذ نکند.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.
  • محصول را در جای مناسب و به دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کنید.

 


 

ژل شستشوی غیر صابونی کرمدار درمالیفت مدل آکوالیفت برای چه افرادی مناسب است؟

ژل شستشوی غیر صابونی کرمدار درمالیفت مدل آکوالیفت برای پوست‌های خشک و خیلی خشک تولید شده است و به صورت روزانه برای شستشو صورت و پاک کردن آلودگی و مواد آرایشی کاربرد دارد.

 

 


 

ترکیبات ژل شستشوی غیر صابونی کرمدار درمالیفت مدل آکوالیفت

آب دیونیزه، دی سدیم کوکوئیل گلوتامات، منیزیم اسپارتات، کوکامیدوپروپیل بتائین، گلیسرین، اوره، سدیم لاکتات، ساخارین هیدرولیسات،  گلایسین، آلانین، کراتین، استایرن آکریلات کوپلیمر، پی ای جی ۱۵۰ دی استئارات، لوریل گلوکوزاید، سی ۱۲-۱۳ آلکیل لاکتات، روغن دانه هلیانتوس آنوس، روغن آووکادو، دکسپانتنول، شی باتر، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، ادت ا، متیل ایزوتیازولینون، متیل کلروایزوتیازولینون.

ژل شستشوی غیر صابونی کرمداردرمالیفت مدل آکوالیفت
ژل شستشوی غیر صابونی کرمداردرمالیفت مدل آکوالیفت
قیمت:
128,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;