0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Seborich Purifying Oily & Combination Skin Cleansing Gel

ژل شستشو بایو ریچ مدل سبوریچ مناسب برای پوست چرب و مختلط

شناسه کالا: 824045
شناسه کالا: 824045
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
278,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: ژل شستشو بایو ریچ مدل سبوریچ مناسب برای پوست چرب و مختلط
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

ژل شستشو بایو ریچ مدل سبوریچ مناسب برای پوست چرب و مختلط

ژل شستشو بایو ریچ مخصوص پوست‌های چرب و مختلط با پاک کردن صورت از هر گونه آرایش و آلودگی، روی سلامت و زیبایی پوست تاثیرگذار است. شستشوی صورت با مواد حاوی صابون، موجب خشک شدن پوست شده و تاثیرات ناخوشایند و گاهی آزاردهنده‌ای روی پوست بر جای می‌گذارد. 

ژل شستشوی بایو ریچ مدل سبوریچ یک انتخاب عالی و منحصر به فرد جهت شستشوی صورت است. این محصول یک پاک کننده و شوینده صورت بسیار قوی بوده و فاقد هرگونه مواد صابونی است. به همین منظور چربی پوست را تنظیم و از خشکی و کشیدگی آن جلوگیری می‌کند. 

ژل شستشوی برند بایو ریچ Seborich Purifying Oily & Combination Skin Cleansing Gel با دارا بودن بافت سبک، برای پوست‌های مستعد جوش نیز مناسب بوده و فرمولاسیون آن توسط شرکت بایو ریچ آلمان تنظیم و طراحی شده است. به همین منظور این ژل نقش مهمی را در زیبایی و سلامت پوست ایفا می‌کند.

این ژل حاوی ترکیبات موثر و تنظیم‌کننده ترشح پوست و مواد ضد باکتریایی است. این ترکیبات موثر برگفته از روغن درخت چای بوده و تاثیر شگرفی در درمان آکنه، اثرات ضد باکتریایی، ضد قارچ و رطوبت‌رسانی دارد. این محصول علاوه بر جلوگیری از جوش و آکنه، با تنظیم کردن PH پوست موجب مرطوب شدن آن می‌شود. همچنین بدون ایجاد تحریک و التهاب روی پوست، آلاینده‌ها، آلودگی‌ها و ناخالصی‌های مواد آرایشی را نیز از بین می‌‎برد و از ایجاد جوش‌های سرسیاه و آکنه روی پوست صورت جلوگیری می‌کند. 

اثر ضد باکتریایی بودن این ژل شستشو توسط تست‌های کلینیکی به اثبات رسیده است. این محصول پرطرفدار و محبوب در حجم 200 میلی‌ لیتر تولید و به بازار عرضه شده و شما می‌توانید آن را از یک داروخانه آنلاین یا فروشگاه‌های معتبر آرایشی و بهداشتی تهیه کنید. 

 


 

شوینده و پاک کننده چیست و چه کاربردی دارد؟

پوست یکی از اجزای بسیار مهم بدن انسان است و زیبایی و سلامت را تحت تاثیر قرار می‌دهد. به همین منظور رسیدگی و داشتن یک روتین پوستی در طول روز امری کاملا مهم و حائز اهمیت است. برای از بین بردن آلودگی‌ها، چربی مضر، ناخالصی‌ها و... از روی پوست باید حتما از یک شوینده و پاک کننده مناسب بهره بگیرید. شوینده‌ها و پاک‌کننده چربی اضافی، آلودگی‌ها و همچنین آثار لوازم و آرایش را از روی پوست زدوده و موجب تمیزی و سلامت هر چه بیشتر پوست می‌شوند. این محصولات با شستشوی عمقی به سلامت منافذ و روشن شدن پوست شما کمک بسیار زیادی می‌کنند. 

ژل‌های شستشوی یکی از انواع مختلف شوینده‌ها و پاک‌کننده‌های صورت هستند که با ایجاد کف، صورت را از هر گونه آلودگی پاک و تمیز می‌کنند. ژل شستشوی برند بایو ریچ یک محصول با کیفیت موجود در بازار است که بسیاری از مصرف‌کنندگان رضایت خودشان را از این محصول اعلام کرده‌اند. جهت خرید ژل شستشوی بایو ریچ می‌توانید از طریق فروشگاه‌های معتبر لوازم آرایشی و یک داروخانه آنلاین اقدام کنید. 

 


 

نحوه اثرگذاری ژل شستشو بایو ریچ مدل سبوریچ 

ژل شستشوی پوست چرب و مختلط بایو ریچ یک شوینده قوی و پاک کننده فوق‌العاده عالی برای پوست صورت است. این محصول بدون ایجاد تحریک و التهاب به راحتی آلودگی‌ها و مواد آرایشی باقی مانده را از روی سطح پوست پاک و از خشکی و کشیدگی پوست جلوگیری می‌کند.

ژل شستشوی برند بایو ریچ با دارا بودن مواد تنظیم‌کننده PH، چربی پوست و مواد ضد باکتری علاوه بر پاکسازی عمقی، تاثیر بسزایی روی کیفیت پوست گذاشته و موجب لطافت، نرمی و زیبایی هر چه بیشتر آن می‌شود. همانطور که در بالا نیز اشاره شد، این محصول فاقد هر گونه مواد صابونی بوده و از خشکی و کشیدگی پوست نیز جلوگیری می‌کند. 

یکی از ترکیبات مهم به کار گرفته شده در این محصول، روغن درخت چای است. روغن درخت چای برای پوست صورت بسیار مفید بوده و با دارا بودن خاصیت ضد باکتری، ضد قارچ و مرطوب‌کنندگی بالا نقش بسزایی در درمان آکنه دارد. 

ژل شستشوی برند بایو ریچ با تنظیم PH پوست در دراز مدت می‌تواند نقش مهمی در درمان آکنه و جوش داشته باشد. بنابراین می‌توان گفت این محصول علاوه بر سلامت پوست، روی زیبایی آن نیز تاثیرگذار است.

 


 

ویژگی‌های ژل شستشو بایو ریچ مدل سبوریچ 

ژل شستشو برند بایو ریچ مدل سبوریچ یک انتخاب عالی برای افراد با پوست چرب و مخلتط است. چرا که این محصول دارای برخی ویژگی‌های منحصر به فرد بوده که به سلامت پوست این افراد کمک بسیار زیادی می‌کند. برخی از این ویژگی‌ها عبارت است از:

  • پاک کردن عمیق پوست و جلوگیری از تجمع چربی‌ها و سلول‌های مرده
  • حاوی روغن درخت چای با خواص ضد باکتری و ضد قارچ
  • مناسب شستشوی روزانه پوست صورت با PH مناسب
  • مناسب برای پوست‌های چرب و آکنه‌ای
  • درمان و رفع جوش‌های سرسیاه و سرسفید
  • فاقد مواد صابونی
  • کاهش ترشح چربی پوست
  • پیشگیری از ایجاد جوش

 


 

مزایای مصرف ژل شستشو بایو ریچ مدل سبوریچ 

این محصول فواید و مزایای بسیار زیادی دارد که برخی از آنها به شرح زیر است:

  • شستشوی صورت
  • لایه‌بردار و تنظیم‌کننده ترشح غدد چربی
  • پاک‌کننده آلودگی‌های محیطی
  • رطوبت‌رسان عالی با  PHسازگار

نحوه مصرف ژل شستشو بایو ریچ مدل سبوریچ 

برای استفاده از ژل شستشوی برند بایو ریچ ابتدا باید صورت را با کمی آب مرطوب کنید. کمی از ژل را روی دست بریزید و آن را  با حرکات دورانی روی صورت ماساژ دهید و کاملا با آب بشویید. پس از شستن کامل با ژل شستشو با یک حوله یا دستمال صورت خود را کامل خشک کنید. ژل شستشو برند بایو ریچ را در جایی خنک و به دور از دسترس کودکان نگه دارید. 

 


 

ژل شستشو بایو ریچ مدل سبوریچ برای چه کسانی مناسب است؟

ژل شستشوی برند بایو ریچ مدل سبورریچ برای خانم‌ها و آقایان بزرگسالی که پوست چرب و مختلط دارند، مناسب است. بنابراین اگر به دنبال مراقبت از پوست و سلامت آن هستید، محصولات بایو ریچ می‌توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند.

 


 

ترکیبات ژل شستشو برند بایو ریچ مدل سبوریچ برای پوست چرب و مختلط

این ژل از ترکیبات موثر و مفیدی برای پوست ساخته شده است که برخی از آنها به شرح زیر است:

  • درخت چای
  • نخل
  • زینک پی سی ای
  • مریم گلی
  • بیزابولول
  • سالیسیلیک اسید
  • عصاره درخت چای
  • آلوئه ورا

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید. شما برای خرید ژل شستشو برند بایو ریچ مدل سبوریچ برای پوست چرب و مختلط می‌توانید از طریق داروخانه صبا اقدام و آن را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.



 

ژل شستشو بایو ریچ مدل سبوریچ مناسب برای پوست چرب و مختلط
ژل شستشو بایو ریچ مدل سبوریچ مناسب برای پوست چرب و مختلط
قیمت:
278,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;