در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

ژل شستشو صورت دلبستو مناسب برای پوست چرب و آکنه ای

Oily & Acne Prone Skin Cleanser Gel

شناسه محصول: 822435
شناسه محصول: 822435
تولید کننده: دلبستو - Delbesto دلبستو - Delbesto
آماده ارسال
300,000 تومان
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • ناحیه مصرف : صورت
  • نوع پوست : پوست چرب و مختلط
  • مناسب برای : خانم ها و آقایان
  • سن مصرف : بزرگسالان
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

همیشه پاک کردن محصولات آرایشی به خصوص لوازم آرایشی ضد آب برای تمامی بانوان دغدغه ایجاد کرده است، از این رو همواره به دنبال محصولی برای رفع این مشکل هستند. ژل شستشو صورت دلبستو مناسب برای پوست چرب و آکنه ‌ای، به دلیل ترکیبات ویژه‌ای که دارد، سطح پوست را به صورت عمقی پاکسازی کرده و اغلب عوامل آسیب‌زننده به پوست نظیر میکروب‌های باکتریایی را از بین می‌برد. این ژل شستشو فاقد هرگونه مواد حساسیت‌زا نظیر الکل، پارابن و عطر بوده و به همین جهت از بروز حساسیت، خارش و قرمزی در پوست جلوگیری می‌کند. عصاره لیمو ترش موجود در این ژل شستشو صورت خاصیت آنتی اکسیدانی داشته و رادیکال‌های آزاد را از بین می‌برد. در ادامه ویژگی‌ها و نحوه مصرف این محصول را برای شما به طور کامل شرح داده‌ایم. برای شناخت هر چه بهتر این محصول، ما را تا انتهای این مطلب همراهی فرمایید.


ژل شستشو صورت چیست و چه کاربردی دارد؟

استفاده از ژل شستشوی صورت در روتین روزانه افراد بسیار ضروری است. ژل شستشوی صورت در دسته محصولات مراقبتی و بهداشتی قرار داشته و سطح پوست را از وجود مواد میکروبی، قارچی و همچنین عوامل آسیب‌زننده به آن به طور کامل پاکسازی می‌کند. این محصولات به طور معمول در ترکیبات خود هیالورونیک اسید، انواع روغن‌های گیاهی و مواد آنتی اکسیدانی را داشته و موجب ترمیم سلول‌های پوستی می‌شوند. از سویی دیگر این مواد میزان ترشح غدد چربی را کنترل کرده و از ایجاد جوش‌های سر سیاه، جوش‌های چرکی و آکنه جلوگیری می‌کنند.

متاسفانه این باور غلط در میان عموم مردم جای افتاده است که شستشوی صورت تنها با آب و صابون کافی بوده و تمامی آلودگی‌های روی سطح پوست را از بین می‌برد. اما شایان ذکر است که استفاده از صابون‌های معمولی، میزان PH پوست را تغییر داده و موجب ایجاد جوش‌های زیر پوستی و همچنین خشکی و دهیدراته شدن پوست می‌شود. از سویی دیگر آب به تنهایی پاکسازی پوست را به صورت عمقی انجام نداده و سلول‌های مرده‌ی پوست را از بین نمی‌برد. از این رو استفاده از ژل‌های شستشوی صورت نظیر ژل دلبستو را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این محصول شوینده و پاک کننده صورت با فرمولاسیون خاص خود، پوست صورت شما را به خوبی پاکسازی کرده و موجب طراوت و شادابی آن می‌شود.


نحوه اثرگذاری ژل شستشو صورت دلبستو مناسب برای پوست چرب و آکنه ‌ای

ژل شستشو صورت دلبستو برای افراد دارای پوست چرب و آکنه ای مناسب بوده و میزان ترشح چربی از غدد چربی را به خوبی کنترل می‌کند. این محصول خاصیت ضد قارچی و ضد باکتریایی داشته و سطح پوست را عاری از هرگونه عوامل آسیب‌زننده به آن می‌کند. از سویی دیگر به دلیل ترکیبات ویژه‌ی خود، قدرت پاک‌کنندگی بالایی داشته و مواد آرایشی ضد آب را به آسانی از روی پوست پاک می‌کند. مواد آنتی اکسیدانی موجود در این محصول به اعماق پوست نفوذ کرده و عوامل ایجادکننده التهابات پوستی را از بین می‌برد و به رفع قرمزی کمک بسزایی می‌کند.


ویژگی‌های ژل شستشو صورت دلبستو مناسب برای پوست چرب و آکنه ‌ای

  • مناسب برای افرادی است که پوست چرب و مستعد جوش دارند.
  • میزان ترشح غدد چربی را کنترل کرده و مانع از ایجاد جوش می‌شود.
  • سطح پوست را از وجود آلودگی‌های محیطی پاکسازی می‌کند.
  • مناسب برای استفاده در پوست دور چشم و دور لب که از دیگر نقاط حساس‌تر هستند.
  • داری خاصیت ضد قارچی و ضد باکتریایی است.
  • مناسب برای پاک کردن آرایش و محصولات آرایشی ضد آب است.
  • باعث ایجاد نرمی و لطافت پوست می‌شود.
  • فاقد هرگونه مواد حساسیت‌زا نظیر الکل، پارابن و عطر است.


مزایای مصرف ژل شستشو صورت دلبستو مناسب برای پوست چرب و آکنه ‌ای

ژل شستشو صورت دلبستو مناسب برای پوست چرب و آکنه ‌ای دارای ویژگی‌های منحصر به فردی بوده که در بالا نیز به آن اشاره نمودیم. این محصول به پاکسازی سطح پوست به صورت عمقی کمک کرده و تمامی ذرات آسیب‌زننده و همچنین میکروب‌های باکتریایی را از بین می‌برد. در ادامه برخی از مزیت‌های استفاده از این محصول را برای شما آورده‌ایم که عبارتند از:

  • عصاره لیمو ترش موجود در این محصول خاصیت آنتی اکسیدانی داشته و رادیکال‌های آزاد را از بین می‎‌برد و در نتیجه باعث بالا رفتن ظرفیت بازسازی سلول‌های پوستی می‌شود.
  • آربوتین  خاصیت روشن‌کنندگی داشته و به مرور زمان باعث روشن شدن رنگ پوست و همچنین از بین رفتن لکه‌های پوستی شما می‌شود.
  • آنتی اکسیدان‌های موجود در این محصول به لایه‌های عمقی پوست نفوذ کرده و عواملی که باعث ایجاد التهاب در پوست می‌شوند را از بین می‌برند، بنابراین به کاهش قرمزی ناشی از التهابات پوستی کمک بسزایی می‌کنند.

نحوه مصرف ژل شستشو صورت دلبستو مناسب برای پوست چرب و آکنه ‌ای

پیش از استفاده از این محصول ابتدا پوست صورت خود را همراه با آب ولرم نم‌دار کنید. سپس مقدار از ژل شستشو صورت دلبستو مناسب برای پوست چرب و آکنه ‌ای را کف دست خود ریخته و به صورت بزنید و به مدت 1 دقیقه به صورت دورانی ماساژ دهید تا به خوبی کف کرده و آلودگی‌های سطح پوست را به طور کامل از بین ببرد. در مرحله بعدی با آب ولرم پوست را به خوبی آبکشی کرده تا اثراتی از کف روی آن باقی نماند. در نهایت صورت خود را همراه با دستمال کاغذی یا یک حوله لطیف خشک نمایید.

ژل شستشو صورت دلبستو برای چه کسانی مناسب است؟

ژل شستشو صورت دلبستو برای بانوان و آقایان بزرگسالی که پوست چرب و آکنه‌ای دارند مناسب بوده و به صورت روزانه قابل استفاده است. شما می‌توانید از این محصول در روتین پوستی صبح و شب خود استفاده کرده و از اثرات فوق‌العاده آن بهره‌مند شوید.


ترکیبات ژل شستشو صورت دلبستو مناسب برای پوست چرب و آکنه ‌ای

ژل شستشو صورت دلبستو مناسب برای پوست چرب و آکنه ‌ای، از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه تولید شده است و استفاده از آن به تنظیم میزان چربی پوست شما کمک کرده و از ایجاد جوش و آکنه در سطح پوست جلوگیری می‌کند. در ادامه برخی از مواد تشکیل‌دهنده این محصول را برای شما شرح داده‌ایم که عبارتند از:

  • عصاره شیرین بیان
  • عصاره لیمو
  • آربوتین


یادداشت پایانی

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس