0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه

Lightening Cleansing Gel

ژل شوینده پوست درماتیپیک مدل روشن کننده

شناسه کالا: 823606
شناسه کالا: 823606
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
299,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: ژل شوینده پوست درماتیپیک مدل روشن کننده
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

درماتیپیک یکی از برندهای خوب ایرانی است که محصولات بی‌نظیر و پرکاربردی تولید می‌کند و با استقبال خوبی روبرو شده است. ترکیبات موجود در محصولات این شرکت تحت لیسانس فرانسه است و طیف وسیعی از انواع پوست‌ها را در بر می‌گیرد. یکی از محصولات خوب این برند، ژل شوینده پوست درماتیپیک مدل روشن کننده است که برای روشن کردن پوست و رفع لک و تیرگی‌ها فرموله شده است. علاوه بر این، در این محصول از ترکیبات و موادی استفاده شده است که می‌تواند آلودگی‌های سطح پوست را از بین ببرد و همچنین با کوچک کردن منافذ پوستی، ترشح چربی در پوست را کنترل کند. در ادامه بیشتر در رابطه با ویژگی‌ها و تاثیرات خوب این شوینده و پاک کننده صورت توضیح خواهیم داد.

 


 

کرم روشن کننده ضد لک چیست و چه کاربردی دارد؟

لک‌ها یکی از مزاحمان سرسخت روی پوست هستند که بر اثر استفاده از محصولات نامناسب، قرار گرفتن در معرض نور خورشید یا در دوران بارداری به وجود می‌آیند. وجود لک، باعث چند رنگ شدن پوست، کدر شدن و درنتیجه ظاهر آزار دهنده پوست می‌شود. درواقع لک‌ها حاصل رنگدانه‌هایی هستند که در یک ناحیه از پوست تجمع می‌کنند.

روشن کننده ضد لک، همانطور که از نامش پیداست، برای روشن کردن پوست و از بین بردن لک‌های صورت کاربرد دارد. این محصولات، تولید رنگدانه در پوست را متوقف می‌کنند و آن را به تعادل می‌رسانند، همچنین قابلیت لایه برداری دارند و سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برند، در نتیجه رنگ پوست را یک یا دو درجه روشن‌تر نشان می‌دهند.

یکی از بهترین کرم‌های روشن کننده و ضد لک پوست، ژل شوینده پوست درماتیپیک مدل lightening است که قادر است لک‌های صورت را از بین ببرد و تولید رنگ سازی در پوست را متوقف کند. همچنین این محصول، منافذ باز پوست را کوچک می‌کند و از ترشح بیش از حد چربی در پوست جلوگیری می‌کند. با مصرف این کرم، پوستی روشن و شفاف و همچنین بدون لک خواهید داشت که یکی از دغدغه‌های بسیاری از بانوان است.

 


 

نحوه اثرگذرای ژل شوینده پوست درماتیپیک مدل روشن کننده

همانطور که در بالا گفته شد، شوینده لایتنینگ پوست درماتیپیک قادر است از تجمع رنگدانه‌های پوست در یک ناحیه جلوگیری کند و مانع ایجاد لک شود. در این محصول، از مواد و ترکیبات موثری استفاده شده است که اثربخشی آن را فوق‌العاده کرده‌اند و در مدت زمان کم نتیجه مطلوبی بر روی پوست شما می‌گذارند. درواقع ژل شوینده پوست درماتیپیک، حاصل ترکیباتی نظیر عصاره شیرین بیان، آربوتین، BHA، آزلوگلیسینا، نیاسینامید، گلوکزید اسکوربیل، آلانتوئین و دکسپانتنول است که همگی با هم یک پک ضد لک و روشن کننده قوی را تشکیل داده‌اند.

عصاره شیرین بیان که در این محصول به کار رفته است، از تولید آنزیم تیروزیناز جلوگیری می‌کند و بنابراین مانعی برای تیره شدن پوست به شمار می‌آید. به طور کلی، این ماده باعث روشن شدن پوست هم می‌شود. نیاسینامید یک آنتی اکسیدان قوی است که به جلوگیری از التهاب پوستی کمک می‌کند و پوست را آبرسانی می‌کند. BHA یک لایه بردار قدرتمند است که به از بین بردن سلول‌های مرده پوست کمک می‌کند و با کنترل ترشح سبوم در درمان جوش و آکنه هم موثر است. ماده بعدی آزلوگلیسینا است که با مهار آنزیم تیروزیناز، باعث روشن شدن پوست می‌شود، همچنین به تنظیم ترشح چربی هم کمک می‌کند. آربوتین هم از تولید ملانین توسط آنزیم تیروزیناز جلوگیری می‌کند و اثرات روشن کنندگی بر روی پوست دارد. آلانتوئین و دکسپانتنول نیز خاصیت روشن کردن پوست، مرطوب کننده و لایه برداری را دارند.

 


 

ویژگی‌های ژل شوینده پوست درماتیپیک مدل روشن کننده

از ویژگی‌های ژل شوینده پوست درماتیپیک مدل روشن کننده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روشن کننده پوست
  • از بین بردن آلودگی‌های سطحی پوست
  • از بین بردن لک، کک و مک
  • شفاف و یکدست کردن رنگ پوست
  • کوچک کردن منافذ باز پوست
  • تنظیم ترشح چربی در پوست
  • مناسب برای صورت و بدن
  • غیر صابونی

 


 

مزایای مصرف ژل شوینده پوست درماتیپیک مدل روشن کننده

مزیت ژل شوینده پوست درماتیپیک این است که علاوه بر روشن کردن پوست و از بین بردن لک و تیرگی‌های روی آن، آلودگی‌های سطحی پوست را هم از بین می‌برد و با کوچک کردن منافذ مانع ایجاد جوش و آکنه می‌شود. همچنین این محصول، ترشح چربی در پوست را تنظیم می‌کند تا در هنگام تعریق، نگران براق شدن پوست در نواحی پیشانی و گوشه‌های بینی نباشید. ضمن این که ژل لایتنینگ درماتیپیک، رنگ پوستتان را شفاف و یکدست می‌کند.

نحوه مصرف ژل شوینده پوست درماتیپیک مدل روشن کننده

برای استفاده از این محصول، در هنگام روز یا شب مقداری از ژل را بر روی پوست خیس خود بمالید تا کف حاصل شود. حدود 2 دقیقه صبر کنید و سپس صورت را با آب ولرم بشویید.

توجه داشته باشید که:

  • از تماس این محصول با چشم‌ها و دهان خودداری کنید و در صورت بروز این مشکل، آن‌ها را با آب فراوان بشویید.
  • پس از هر بار استفاده، درب محصول را محکم ببندید.
  • محصول را در شرایط دمایی مناسب و به دور از تابش نور خورشید قرار دهید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.

 


 

یادداشت پایانی

امروزه با پیشرفت فناوری، مردم به سمت خرید اینترنتی روی آورده‌اند و محصولات مورد نظر خود را به صورت آنلاین خرید می‌کنند. این کار علاوه بر مشاهده قیمت و اطلاعات محصول، به شما کمک می‌کند جزئیات زیادی را در مورد محصول انتخابی خود مطالعه کنید و همواره بهترین تصمیم را متناسب با پوست خود بگیرید. داروخانه صبا، یک داروخانه آنلاین با انواع محصولات از جمله لوازم آرایشی، مکمل‌های دارویی، محصولات مراقبت از پوست و مکمل‌های ورزشی است که می‌تواند در خریدی بهتر به شما کمک کند.

برای خرید ژل شوینده پوست درماتیپیک مدل روشن کننده، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا محصول مورد نظر را انتخاب و خریداری کنید. یا اینکه با کارشناسان فروش ما از طریق شماره 02141971 تماس گرفته و ضمن مشاوره، سفارش مورد نظر خود را سفارش دهید.

 

ژل شوینده پوست درماتیپیک مدل روشن کننده
ژل شوینده پوست درماتیپیک مدل روشن کننده
قیمت:
299,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;