0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Mineral Clay Gel Cleanser

ژل شستشو صورت رویوال مدل پروبیوتیک مناسب برای پوست چرب

شناسه کالا: 824576
شناسه کالا: 824576
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
274,900 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: ژل شستشو صورت رویوال مدل پروبیوتیک مناسب برای پوست چرب
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

شستشو صورت یکی از اقداماتی است که در روتین روزانه پوستی وجود دارد و باعث پاکسازی عمقی منافذ از چربی اضافه، مواد آرایشی و آلودگی‌های محیط می‌شود. شوینده‌ها انواع مختلفی دارند و متناسب با پوست خشک یا چرب شما عرضه می‌شوند. ژل شستشو صورت رویوال مدل پروبیوتیک مناسب برای پوست چرب یکی از محصولات خوب برند رویوال است که قدرت پاک‌کنندگی بالایی دارد.

این محصول، علاوه بر شستشو صورت، پوست شما را آبرسانی و مرطوب می‌کند و مانع خشکی و کشیدگی آن می‌شود. همچنین با تنظیم ترشح چربی پوست، از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می‌کند. در ادامه به طور مفصل در رابطه با این محصول توضیح داده‌ایم.

 


 

 نحوه اثرگذاری ژل شستشو صورت رویوال مدل پروبیوتیک

همانطور که در بالا گفته شد، ژل شستشو صورت رویوال مدل پروبیوتیک برای پوست چرب فرموله شده است. بنابراین حاوی ترکیباتی است که موجب تنظیم ترشح چربی و متعادل کردن PH پوست می‌شود تا از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری کند.

در این شوینده و پاک کننده صورت، از ترکیبات ویژه همانند سدیم هیالورونات، پروبیوتیک، نیاسینامید، اوره، عصاره فندق افسونگر، پانتنول، آلانتوئین و فاکتورهای طبیعی مرطوب کننده (NMF) استفاده شده است که در کنار پاک کردن صورت خواص مراقبتی دیگری نیز ارائه می‌دهد.

سدیم هیالورونات

سدیم هیالورونات یک ترکیب جاذب رطوبت است که می‌تواند تا 1000 برابر وزن خود آب جذب کند. بنابراین، این ماده سبب حفظ رطوبت مورد نیاز پوست می‌شود و با جلوگیری از تبخیر سطحی آب پوست، خشکی و کشیدگی پوست را برطرف می‌کند و در عین حال نرمی ‌و لطافت خاصی به آن می‌بخشد.

آلانتوئین

آلانتوئین از دیگر ترکیبات آبرسان پوست است که باعث تسکین پوست می‌شود. ناگفته نماند که این ماده خاصیت ترمیم‌کنندگی و نرم‌کنندگی هم دارد.

پروبیوتیک لاکتوباسیلوس

پروبیوتیک موجود در این شوینده از مخمر لاکتوباسیلوس گرفته شده است که باعث تقویت سد دفاعی و تنظیم فلور میکروبی پوست می‌شوند؛ درنتیجه مقاومت پوست را در برابر رادیکال‌های آزاد افزایش می‌دهند. همچنین این ماده خاصیت ضدالتهاب و ضد میکروبی دارد و از ایجاد جوش و آکنه روی پوست چرب شما جلوگیری می‌کند.

نیاسینامید

نیاسینامید یک نوع ویتامین گروه B است که باعث تحریک پوست به ساخت کلاژن و کاهش چین‌وچروک می‌شود. همچنین این ماده خاصیت ضد میکروبی و ضدآکنه دارد و با ایجاد یک سد دفاعی، از پوست در برابر آسیب ناشی از رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. همچنین ترشح چربی پوست را تنظیم می‌کند و التهاب و قرمزی را نیز کاهش می‌دهد.

عصاره فندق افسونگر

این ماده خاصیت آنتی اکسیدانی قوی دارد و و از سلول‌های پوستی در برابر رادیکال‌های آزاد و نور خورشید محافظت می‌کند. مرطوب‌کنندگی، کوچک کردن منافذ و کاهش التهاب پوست از دیگر خواص این ماده محسوب می‌شوند.

فاکتورهای طبیعی مرطوب کننده NMF

NMF حاوی چندین ترکیب آبرسان و مرطوب‌کننده است که رطوبت مورد نیاز پوست را تا مدت‌های طولانی حفظ می‌کنند و از این طریق باعث نرمی ‌پوست و کاهش علائم پیری پوست می‌شوند.

 


 

 ویژگی‌های ژل شستشو صورت رویوال مدل پروبیوتیک

  • شستشو صورت و پاکسازی منافذ از آلودگی
  •  تنظیم چربی پوست و کوچک کردن منافذ
  • حاوی ترکیبات آنتی اکسیدان و محافظت از پوست در برابر عوامل محیطی
  • حاوی ترکیبات ضد میکروب و ضدآکنه
  • آبرسانی و مرطوب‌کننده عمقی پوست
  • کاهش علائم پیری پوست
  • حاوی ترکیبات ضد التهاب جهت کاهش قرمزی و لک جای جوش
  • تقویت فلور میکروبی پوست
  • تحریک پوست به ساخت کلاژن
  • مناسب برای پوست چرب

 


 

مزایای مصرف ژل شستشو صورت رویوال مدل پروبیوتیک

بسیاری از شوینده‌ها، تنها کار پاکسازی پوست را انجام می‌دهند و منافذ را از چربی و آلودگی پاک می‌کنند. اما ژل شستشو صورت رویوال مدل پروبیوتیک مناسب برای پوست چرب علاوه بر پاکسازی صورت از آلودگی، باعث کوچک‌تر شدن منافذ می‌شود تا از تجمع چربی اضافه در منافذ که خود باعث ایجاد جوش و آکنه می‌شوند جلوگیری کند.

مزیت دیگر این شوینده، برخورداری از ترکیبات آنتی اکسیدان و مرطوب‌کننده است که اجازه نمی‌دهد پوست شما در برابر عوامل محیطی آسیب ببیند یا دچار کم‌آبی ناشی از نور خورشید و شستشو با مواد صابونی شود. برای خرید این محصول و سایر شوینده‌های مناسب پوست خود می‌توانید از طریق سایت داروخانه آنلاین صبا با خیال راحت و به‌ صورت آنلاین ثبت سفارش کنید.

 

نحوه مصرف ژل شستشو صورت رویوال مدل پروبیوتیک

برای استفاده از ژل شستشو صورت رویوال مدل پروبیوتیک برای پوست چرب خود، تنها کافی است مقداری از شوینده را روی پوست خود ماساژ دهید و سپس آبکشی نمایید.

توجه داشته باشید که:

  • از تماس محصول با چشم‌ها و دهان خود بپرهیزید.
  • محصول را دور از دسترس کودکان قرار دهید.
  • در محیط خشک و به دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کنید.

 


 

 ژل شستشو صورت رویوال مدل پروبیوتیک برای چه افرادی مناسب است؟

اگر پوست چرب و مختلط دارید که مستعد جوش است، می‌توانید از ژل شستشو صورت رویوال به صورت روزانه برای شستشو صورت و پاک کردن مواد آرایشی استفاده کنید.

ترکیبات ژل شستشو صورت رویوال مدل پروبیوتیک

آراشیدیل الکل، کاپریلیک/ کاپریک تری گلیسیرید، بهنیل الکل، آراشیدیل گلوکوزاید، پروبیوتیک مخمر لاکتوباسیلوس، بوتیلن گلایکول، نیاسینامید، عصاره گیاه‌هاماملیس یا فندق افسونگر، فاکتورهای طبیعی مرطوب کننده پوست (NMF)، گلیسیرین، پنتیلن گلیکول، فروکتوز، اوره، مالتوز، سدیم PCA، سدیم لاکتات، فنوکسی اتانول، Trehalose، آلانتوئین، سدیم هیالورونات، اتیل هگزیل گلیسیرین، زینک PCA، پانتنول.

 

 

 

ژل شستشو صورت رویوال مدل پروبیوتیک مناسب برای پوست چرب
ژل شستشو صورت رویوال مدل پروبیوتیک مناسب برای پوست چرب
قیمت:
274,900 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;