در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

ژل ضد چروک لاکویینتا حاوی هیالورونیک اسید مناسب برای بالای 45 سال

Absolute Firmness Gel +45

شناسه محصول: 822418
شناسه محصول: 822418
آماده ارسال
1,117,000 تومان
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • ناحیه مصرف : صورت
  • نوع پوست : انواع پوست
  • مناسب برای : خانم ها و آقایان
  • سن مصرف : بالای 45 سال
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

پیری یک بخش طبیعی و اجتناب ناپذیر در زندگی تمام افراد بوده و همه ما به طور طبیعی دچار آن خواهیم شد. اما با این وجود، بسیاری از ما منتظر از دست دادن ظاهر جوان خود نیستیم. با افزایش سن، پوست ما شروع به از دست دادن درخشش طبیعی خود می‌کند و در نهایت دچار کدری، چین و چروک و افتادگی می‌شود. در کنار تغذیه سالم و کمتر قرار گرفتن در معرض نور خورشید بدون استفاده از کرم‌های ضد آفتاب، سرم‌های ضد پیری نیز می‌توانند در کند کردن این روند نقش داشته باشند.

از طریق استفاده از مواد فعال مانند رتینوئیدها یا اسید هیالورونیک، برخی از سرم‌ها می‌توانند به بهبود بافت و رنگ پوست شما کمک کرده و از آن در برابر عوامل استرس‌زای محیطی محافظت کنند. ژل ضد چروک لاکویینتا حاوی هیالورونیک اسید مناسب برای بالای 45 سال، با فرمولاسیون به خصوصی که در آن به کار گرفته شده است، نقش موثری در افزایش میزان کلاژن‌سازی در پوست داشته و از این طریق مانع از افتادگی و شل شدن پوست صورت شما می‌شود.

 در ادامه به بررسی تخصصی این محصول و نحوه اثرگذاری آن بر پوست خواهیم پرداخت. اگر شما هم قصد آشنایی با ژل ضد چروک لاکویینتا را دارید، ما را تا انتهای این مطلب همراهی فرمایید.


ضد چروک و لیفتینگ چیست و چه کاربردی دارد؟

محصولات ضد چروک و لیفتینگ به کاهش علائم قابل مشاهده پیری کمک می‌کند و پوستی سالم‌تر و درخشان‌تر به شما هدیه می‌دهد. سرم‌ها و کرم‌های صورت به روش‌های مختلف از پوست ما حمایت می‌کنند. سرم‌ها معمولاً محصولی سبک‌تر و از کرم‌ها هستند و وظایف مختلفی دارند که برای انجام آن‌ها فرموله شده‌اند. این مواد یک درمان فشرده با غلظت بالایی از مواد فعال هستند که برای بهبود ظاهر پوست به روشی خاص طراحی شده‌اند. از آن جایی که سرم‌ها به طور کلی خواص مرطوب‌کنندگی خود را از دست می‌دهند، این مواد فعال در آن‌ها باقی مانده و منجر به اثر ضد پیری بیشتر می‌شود.

بدون رقیق‌سازی یک مرطوب‌کننده، سرم‌ها می‌توانند عمیق‌تر و راحت‌تر به پوست نفوذ کنند و نگرانی‌های خاص پوست از پرپیگمانتاسیون و آسیب‌های ناشی از نور خورشید تا خطوط و چین و چروک‌ها را هدف قرار دهند. سرم‌ها بر خلاف روغن، فاقد چربی هستند و از مولکول‌های کوچک‌تری تشکیل شده‌اند که به راحتی توسط پوست جذب می‌شوند. ژل ضد چروک لاکویینتا حاوی هیالورونیک اسید و دیگر ترکیبات موثر بوده و از افتادگی پوست و بروز روند پیری در آن جلوگیری می‌کند.


نحوه اثرگذاری ژل ضد چروک لاکویینتا حاوی هیالورونیک اسید مناسب برای بالای 45 سال بر پوست

ژل ضد چروک لاکویینتا حاوی هیالورونیک اسید مناسب برای بالای 45 سال، با فرمولاسیون مخصوصی که دارد، نقش موثری در کاهش چین و چروک در صورت داشته و روند پیری را به تاخیر می‌اندازد. این محصول دارای ترکیبات گیاهی موثری بوده که به لایه‌های زیرین پوست نفوذ کرده و آبرسانی را به صورت عمقی انجام می‌دهد. همچنین زمانی که افراد وارد دوره میانسالی می‌شوند، فرآیند ساخت کلاژن در پوست آن‌ها کاهش پیدا کرده و سبب بروز علائم پیری در صورت می‌شود. از این رو ژل لاکویینتا، میزان کلاژن‌سازی را در پوست افزایش داده و مانع از افتادگی آن می‌شود. هیالورونیک اسید موجود در ژل ضد چروک لاکویینتا، سبب جوانسازی پوست می‌شود و از ایجاد چین و چروک در آن جلوگیری می‌کند.


ویژگی‌های ژل ضد چروک لاکویینتا حاوی هیالورونیک اسید مناسب برای بالای 45 سال

  • دارای خواص جوان‌کننده پوست است.
  • از افتادگی پوست در سنین بالای 45 سال جلوگیری می‌کند.
  • آبرسانی به پوست را به صورت عمقی انجام می‌دهد.
  • دارای مقادیر مناسبی هیالورونیک اسید در ترکیبات خود است.
  • میزان کلاژن‌سازی را در پوست تا حد چشمگیری افزایش می‎دهد.
  • استفاده از آن برای افراد بالای 45 سال مفید است.
  • از ایجاد چین و چروک در پوست جلوگیری کرده و خاصیت لیفت‌کنندگی قوی دارد.
  • خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می‌دهد.


مزایای مصرف ژل ضد چروک لاکویینتا حاوی هیالورونیک اسید

همانطور که در بخش‌های بالایی نیز به آن اشاره کردیم، ژل ضد چروک لاکویینتا حاوی هیالورونیک اسید دارای ترکیبات ویژه‌ای است که نقش موثری در جوانسازی پوست داشته و سبب تغذیه‌رسانی به آن می‌شود. در ادامه دیگر مزایای استفاده از این محصول را برای شما شرح خواهیم داد تا شناخت کاملی از آن پیدا نمایید.

  • ژل ضد چروک لاکویینتا غنی از هیالورونیک اسید بوده و باعث کاهش چین و چروک در پوست می‌شود.
  • استفاده از آن برای انواع پوست مناسب بوده و کلاژن‌سازی در پوست را افزایش می‌دهد.
  • دارای ترکیبات گیاهی موثری بوده که به لایه‌های زیرین پوست نفوذ کرده و آبرسانی را به صورت عمقی انجام می‎دهد.
  • هیالورونیک اسید موجود در این محصول همچنین در جوانسازی پوست نقش داشته و خاصیت ارتجاعی آن را افزایش می‌دهد.

نحوه مصرف ژل ضد چروک لاکویینتا حاوی هیالورونیک اسید مناسب برای بالای 45 سال

پیش از استفاده از ژل ضد چروک لاکویینتا حاوی هیالورونیک اسید، بایستی صورت خود را بشویید. برای انجام این کار در ابتدا صورت خود را همراه با آب ولرم نمدار کرده و پس از آن مقداری از شوینده مخصوص نوع پوستتان را کف دست ریخته و به آرامی روی صورت ماساژ دهید تا کاملا کف کنید. بعد از گذشت 1 دقیقه با آب ولرم آبکشی کرده و به کمک دستمال کاغذی یا حوله لطیف، خیسی صورتتان را پاک کنید. در مرحله بعدی مقدار مشخصی از ژل ضد چروک لاکویینتا حاوی هیالورونیک اسید را روی انگشت دست خود قرار داده و به تمامی نواحی صورت و گردن زده و به صورت دورانی ماساژ دهید تا به خوبی جذب پوست شود. برای دریافت نتیجه بهتر از این محصول، روزانه دوبار، یک نوبت در صبح و یک نوبت در شب از آن استفاده نمایید.

ژل ضد چروک لاکویینتا حاوی هیالورونیک اسید برای چه کسانی مناسب است؟

ژل ضد چروک لاکویینتا حاوی هیالورونیک اسید، برای خانم‌ها و آقایان بالای 45 سال مناسب بوده و خاصیت جوانسازی دارد. این محصول با ترکیباتی که دارد پوست را تغذیه کرده و از آن محافظت می‌کند.


ترکیبات ژل ضد چروک لاکویینتا حاوی هیالورونیک اسید مناسب برای بالای 45 سال

ژل ضد چروک لاکویینتا حاوی هیالورونیک اسید مناسب برای بالای 45 سال، از بهترین مواد اولیه ساخته شده است و با ترکیبات ویژه‌ای که دارد، به صورت عمقی به لایه‌های زیرین پوست نفوذ پیدا کرده و سبب آبرسانی عمقی پوست می‌شود.


یادداشت پایانی

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس