0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Eyebrow Fixing Gel

ژل فیکساتور ابرو سریتا

شناسه کالا: 822053
شناسه کالا: 822053
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
195,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: ژل فیکساتور ابرو سریتا
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

ژل و ریمل ابرو از جمله لوازم آرایشی هستند که برای فرم دادن و آرایش ابرو مورد استفاده قرار می‌گیرند. این محصولات بدون آسیب و ریزش تار ابرو، باعث تثبیت آرایش ابروهای شما شده و حالت آن را زیباتر می‌کنند.

ژل فیکساتور ابرو سریتا یکی از انواع محصولات آرایشی برند سریتا (Cerita) است که با مواد و ترکیبات عالی ساخته شده است. این محصول، باعث حجم دهی و حالت دادن ابروهای شما می‌شود و با ماندگاری 24 ساعته، از تغییر فرم ابرو و خراب شدن آرایش آن بر اثر حرکات عضلات و تعریق جلوگیری می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های این فیکساتور ابرو باید به قابلیت لیفت آن اشاره کنیم که به دنبال آن موجب نرم و مرطوب شدن تار ابرو می‌شود و هیچ آسیبی به تار ابرو وارد نمی‌کند. برای خرید این محصول می‌توانید از طریق داروخانه آنلاین صبا اقدام کنید.

 


 

ترکیب اصلی ژل فیکساتور ابرو سریتا چیست و چه کاربردی دارد؟

همانطور که می‌دانید، کیفیت خوب یک محصول، به مواد و ترکیباتی که در آن به کار رفته است بستگی دارد. در واقع این ساختار و ترکیبات محصول هستند که باعث تقویت و تغذیه مو یا پوست می‌شوند. سه فاکتور اصلی که در ساخت و تولید ژل فیکساتور ابرو سریتا Cerita مورد استفاده قرار گرفته‌اند، عبارتند از ویتامین E، پرو ویتامین B5 و عصاره آلوئه ورا.

این سه ماده، خواص بی‌نظیری به این محصول بخشیده‌اند و توانایی آن را در حالت دهی ابرو و ماندگاری خوب آن افزایش داده‌اند. در ادامه به توضیح و بررسی خواص این مواد روی ابروها خواهیم پرداخت:

ویتامین E

ویتامین E یکی از مواد موثر در رشد و تقویت ابرو است. این ویتامین نه تنها باعث تغذیه و تقویت ابرو می‌شود، بلکه از ریزش آن نیز جلوگیری می‌کند. در واقع این ماده به صورت ریشه‌ای، تارهای ابرو را تقویت می‌کند و باعث بهبود و درخشندگی آن‌ها می‌شود. همچنین با خاصیت آنتی اکسیدانی خود از ابروهای شما در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند.

پرو ویتامین B5

پرو ویتامین B5 یکی دیگر از مواد موثری است که برای تقویت مو در این محصول استفاده شده است. این ماده باعث بهبود سنتز لیپیدهای ضروری در پوست می‌شود و از این طریق باعث نرم تر شدن ابروها و افزایش انعطاف پذیری آن‌ها می‌شود. همچنین با خاصیت مرطوب کنندگی که دارد، ابروهای شما را تغذیه می‌کند و از ریزش و پوسته پوسته شدن آن‌ها نیز جلوگیری می‌کند.

عصاره آلوئه ورا

خواص این ماده شگفت انگیز بر هیچ کسی پوشیده نیست. آلوئه ورا باعث تغذیه و آبرسانی عمیق ابروها می‌شود که به موجب آن، ابروهای شما بلند و پرپشت شده و رشد خوبی خواهند داشت. این ماده ابروها را بسیار نرم و ضخامت آن‌ها را افزایش می‌دهد. در نتیجه از ریزش آن‌ها جلوگیری می‌کند.

 


 

نحوه اثرگذاری ژل فیکساتور ابرو سریتا Cerita

در بخش بالا به خواص بی نظیر ژل ابرو سریتا پرداختیم و اشاره کردیم که این محصول برای تقویت و تغذیه ابرو بسیار مفید است. در این بخش نیز به خاصیت فیکس کننده و حالت دهنده بودن این محصول می‌پردازیم؛ قابلیتی که اکثر شما عاشق آن هستید و ممکن است این محصول را به همین دلیل خریداری کنید!

در واقع این ژل ابرو، به خاطر برخورداری از ژل آلوئه ورا یک حالت دهنده عالی برای ابروها محسوب می‌شود. این محصول قادر است فرم و آرایش ابروهای شما را تا 24 ساعت زیبا نگه دارد و با لیفت کردن تار به تار ابرو به سمت بالا، جذابیت چهره شما را دو چندان کند.

از دیگر اثرات این محصول، نرم کردن و افزایش ضخامت ابرو است. به موجب این خاصیت، ابروها انعطاف پذیری بیشتری خواهند داشت. همچنین به دلیل آبرسانی به پوست ابرو، باعث مرطوب شدن این ناحیه و جلوگیری از ایجاد پوسته در ریشه ابرو می‌شود.

 


 

ویژگی‌های ژل فیکساتور ابرو سریتا

  • فرم دهی و حالت دهی ابرو
  • لیفت ابرو
  • ماندگاری 24 ساعته و حفظ حالت ابرو
  • تثبیت آرایش ابرو
  • حجم دهنده و افزایش ضخامت ابرو
  • افزایش انعطاف پذیری تار ابرو
  • حاوی ویتامین و موثر در رشد ابرو
  • آبرسانی و مرطوب کننده
  • نرم کننده و تغذیه تار ابرو
  • ضد حساسیت و ضد التهاب
  • بدون ایجاد پوسته در ابرو
  • جلوگیری از ریزش ابرو
  • تقویت فولیکول‌ها و تار ابرو

 


 

مزایای مصرف ژل فیکساتور ابرو سریتا Cerita

چه مزیتی بهتر از این که با استفاده از ژل ابرو سریتا می‌توانید هم حالت ابروهای خود را زیباتر کنید و هم آن‌ها را تقویت کنید؟!

این محصول، به دلیل برخورداری از مواد و ترکیبات عالی برای رشد و تقویت ابرو بسیار موثر است و باعث رویش و پرپشت تر شدن ابرو نیز می‌شود. با استفاده از این فیکساتور روی آرایش ابروهای خود می‌توانید ساعت‌ها از زیبایی آن لذت ببرید و نگران ریزش آرایش خود نباشید.

 

نحوه مصرف ژل فیکساتور ابرو سریتا

پس از تمام شدن آرایش ابرو خود، برس تعبیه شده در ژل ابرو سریتا Cerita را روی آرایش خود بمالید و با فرم دادن به ابرو، حالت آن را فیکس کنید. سپس منتظر بمانید تا ژل خشک شود.

توجه داشته باشید که:

  • از تماس محصول با چشم‌ها خودداری کنید.
  • در صورت قرمزی و التهاب در پوست ابرو، مصرف را متوقف کنید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.
  • محصول را در جای خشک و خنک و به دور از تابش مستقیم خورشید نگهداری کنید.

 


 

 ژل فیکساتور ابرو سریتا برای چه افرادی مناسب است؟

ژل فیکساتور ابرو سریتا به صورت ژل فرموله شده است و برای فیکس کردن آرایش ابرو و همچنین تقویت آن‌ها استفاده می‌شود. بنابراین همه افراد به خصوص آرایشگران می‌توانند از این محصول برای فرم دادن به ابروها استفاده کنند.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه‌ آنلاین صبا، از بزرگترین داروخانه‌های اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به مشتریان خود عرضه می‌کند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید ژل فیکساتور ابرو سریتا، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

 


 

جدول ترکیبات ژل فیکساتور ابرو سریتا

ترکیبات

مقدار

عصاره آلوئه ورا

*

پرو ویتامین B5

*

ویتامین E

*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ژل فیکساتور ابرو سریتا
ژل فیکساتور ابرو سریتا
قیمت:
195,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;