0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Gel Py-Zn Cleanser

ژل پاک کننده پوست چرب و مختلط درماگور مدل متیدرم

شناسه کالا: 812978
شناسه کالا: 812978
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
749,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: ژل پاک کننده پوست چرب و مختلط درماگور مدل متیدرم
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

ژل شستشو مانند سایر محصولات پاک کننده صورت برای از بین بردن آلودگی‌های انباشته شده روی پوست صورت طراحی شده است. ژل پاک کننده پوست چرب و مختلط درماگور مدل متیدرم Gel Py-Zn Cleanser با خاصیت کنترل و تنظیم ترشح چربی پوست، جانشین مناسب صابون جهت شستشوی صورت است.

برند درماگور از تولیدات کشور فرانسه است؛ کشوری که از پرچمداران صنعت بهداشت و مراقبت پوست در جهان به شمار می‌آید و با هدف حفظ سلامتی پوست؛ محصولات متنوع و متناسب با هر نوع پوستی را روانه بازار جهانی کرده است. در ادامه قصد داریم تا به بررسی و توضیح در مورد ژل پاک کننده پوست چرب و مختلط درماگور بپردازیم که در داروخانه آنلاین صبا با قیمتی مناسب عرضه می‌شود. با ما همراه باشید.

 


 

نحوه اثرگذاری ژل پاک کننده درماگور مدل متیدرم بر پوست چگونه است؟

ژل پاک کننده پوست چرب و مختلط درماگور با داشتن فرمولاسیونی حاوی شوینده‌های بسیار ملایم بدون ایجاد آثار تحریک روی پوست، باعث زدودن کامل آلودگی‌ها و باقی مانده مواد آرایشی از روی پوست می‌شود. وجود مواد تنظیم کننده ترشح چربی پوست و مواد ضد باکتری، این فرآورده را جهت شستشوی پوست‌های چرب و آکنه‌دار ایده آل می‌سازد؛ علاوه بر اینکه مواد موجود در این محصول باعث تنظیم pH پوست و مرطوب شدن آن می‌شوند.

این فرآورده دارای آلومینیوم کلروهیدرات است به همین علت یک محصول ضد تعریق به شمار می‌آید؛ همچنین عصاره گریپ فروت به کار رفته در آن سبب می‌شود تا سطح چربی پوست را کنترل کرده و تجربه معجزه پوستی روشن و شفاف را برای مصرف کنندگان رقم بزند.

 


 

ترکیبات موجود در ژل پاک کننده درماگور مدل متیدرم

مواد اولیه به کار رفته در این ژل پاک کننده درماگور عبارت است از:

 آب، سدیم لورت سولفات، لوریل گلوکوزید، عصاره گریپ‌فروت، دی سدیم کاپریل، زینک پریتیون، کاپریل گلیکوزید، گلیسیرین، کوکو گلوکوزید، اسید سیتریک گلیسیریل اولئات 1، 2-هگزاندیول ، بنزوات سدیم،  پروپیلن گلیکول، مشتقات روغن نارگیل، زینک گلوکونات، آلومینیوم کلروهیدرات، گلوکونات مس سیترات سدیم، پیریدوکسین، توکوفرول، لیپو آمینو اسید، سیترات گلیسریدهای هیدروژنه پالم، لسیتین، آسکوربیل پالمیتات.

در ادامه به بررسی برخی مواد موثره در ژل پاک کننده پوست چرب و مختلط درماگور پرداخته‌ایم:

عصاره گریپ فروت

گریپ فروت حاوی مقدار قابل توجهی  سالیسیلیک اسید است. سالیسیلیک اسید منافذ را به‌ صورت عمقی تمیز می‌کند و در بهبود بافت پوست بسیار موثر است.

روغن نارگیل

روغن نارگیل حاوی اسیدهای چرب مغذی است که به آبرسانی و محافظت از پوست کمک می‌کند. مهم‌ترین این اسیدهای چرب عبارتند از لینولئیک اسید (ویتامین F) و  اسید لوریک، که به حفظ رطوبت پوست کمک می‌کنند و خاصیت ضد باکتریایی دارند.

زینک گلوکونات

زینک گلوکونات علاوه بر خاصیت آنتی اکسیدانی قوی که دارد، دارای عملکرد مثبتی بر درمان آکنه نیز هست. این ماده به عنوان یک عامل ضد پیری و خنثی کننده استرس‌های اکسیداتیو پوست نیز شناخته می‌شود.

لوریل گلوکوزید

لوریل گلوکوزید از روغن هسته خرما، گلوکز ذرت یا نارگیل گرفته می‌شود و برای بهبود توانایی پاک‌کنندگی مواد پاک‌کننده‌ها استفاده می‌شود.

 توکوفرول

 توکوفرول، یک آنتی‌اکسیدان بسیار قوی است که با رادیکال‌های آزاد مبارزه و تاثیرات منفی آن‌ها را خنثی می‌کند. در نتیجه می‌تواند روند پیری پوست را به تعویق انداخته و پوست را جوان و شاداب نگه دارد.

آلومینیوم کلروهیدرات

آلومینیوم کلروهیدرات یکی از بهترین ترکیباتی است که جهت کنترل کردن تعریق بیش از اندازه در محصولات آرایشی بهداشتی به کار می‌رود.

 


 

ویژگی‌‌های ژل پاک کننده درماگور مدل متیدرم

  • پاک کننده انواع آلودگی و مواد آرایشی از سطح پوست
  • تنظیم ترشح چربی پوست و جلوگیری از ایجاد جوش
  • حاوی گریپ فروت برای پاکسازی عمیق پوست
  • حاوی روغن نارگیل برای کمک به آبرسانی
  • پیشگیری از بروز آکنه و کک و مک
  • مناسب برای پوست چرب و مختلط
  • شوینده ملایم و فاقد مواد صابونی
  • مناسب برای استفاده روزانه
  • ضد باکتری و ضد قارچ
  • ضد تعریق

 


 

مزایای استفاده از ژل پاک کننده درماگور مدل متیدرم چیست؟

پاکسازی عمیق پوست از موارد مهم و اساسی برای سلامت پوست و پیشگیری از بروز آکنه یا کک و مک است چرا که آلودگی‌های انباشته شده در زیر پوست با گذشت زمان سبب مسدود شدن راه تنفس پوست شده و در نهایت زمینه‌ای برای نمایان شدن و بروز نازیبایی‌هایی همچون جوش، لک، تیرگی و غیره فراهم می‌آید.

ژل پاک کننده پوست چرب و مختلط درماگور برای پیشگیری از اینگونه عوارض طراحی شده تا با ترکیبات ملایم خود به شستشوی کامل و نرمی پوست کمک کند.

همچنین با استفاده مداوم از این شوینده و پاک کننده صورت می‌توانید معجزه شادابی و جوانی پوست خود را تجربه کنید که این احیای مجدد پوست تنها با استفاده مرتب و روزانه از ژل پاک کننده درماگور مدل متیدرم رقم می‌خورد.

نحوه مصرف ژل پاک کننده درماگور مدل متیدرم

قبل از استفاده از محصول به نکات زیر توجه کنید:

  • ابتدا پوست صورت خود را با مقداری آب خیس کنید
  • مقداری از ژل را روی پوست خود ماساژ دهید تا آلودگی‌ها را پاک کند
  • پس از اطمینان از پاکسازی، مجدد با مقداری آب، ژل را از روی صورت خود بشویید
  • در صورت بروز هر نوع حساسیت مصرف آن را قطع کنید
  • از تماس این محصول با چشم خودداری کنید
  •  دور از دسترس کودکان و نور آفتاب قرار دهید

 


 

استفاده از ژل پاک کننده درماگور مدل متیدرم برای چه افرادی مناسب است؟

شستشوی کامل و پاکسازی پوست از آلودگی‌ها نیازمند استفاده از محصولات شوینده مناسب است. افراد با پوست چرب که بیشتر از دیگران مستعد جوش و آکنه هستند باید برای مراقبت از سلامت پوست خود دقت نظر بیشتری داشته باشند. پیشنهاد ما برای یک شستشوی بی‌نقص و حفاظت از سلامت پوستی شمایی که پوستی مستعد آکنه دارید؛ ژل پاک کننده پوست چرب و مختلط درماگور مدل متیدرم Gel Py-Zn Cleanser است که با کنترل و تنظیم سبوم و چربی پوست؛ یک محصول بی‌نظیر برای تمام افراد با نوع پوست چرب محسوب می‌شود.

 

 

 

 

 

ژل پاک کننده پوست چرب و مختلط درماگور مدل متیدرم
ژل پاک کننده پوست چرب و مختلط درماگور مدل متیدرم
قیمت:
749,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;