0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه

Pigma Cap Intense Whitening Gel Cream

ژل کرم روشن کننده کپیدرما مدل پیگما کپ

شناسه کالا: 822876
شناسه کالا: 822876
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: ژل کرم روشن کننده کپیدرما مدل پیگما کپ
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

امروزه با بالا رفتن تقاضای لوازم آرایشی و بهداشتی کمپانی‌های زیادی در ایران تاسیس شده‌اند که محصولات با کیفیتی ارائه می‌دهند. در همین راستا کپیدرما که یک برند موفق و محبوب ایرانی است تحت لیسانس کانادا فعالیت می‌کند.

این برند با توجه به نیاز‌های مختلف پوست محصولات متنوعی را با استفاده از تحقیقات روز دنیا و همکاری با متخصصان عالی رتبه در زمینه‌ محصولات مراقبت از پوست که شامل: کرم روشن کننده و ضد لک ، لوسیون‌های بدن، ضد آفتاب، ضد چروک و غیره عرضه می‌کند.

در ادامه قصد داریم یکی از پرطرفدارترین محصولات کپیدرما با نام  ژل کرم روشن کننده کپیدرما مدل پیگما کپ را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

 


 

کرم روشن کننده چیست و چه کاربردی دارد؟

همانطور که از نام کرم‌های روشن کننده پیداست، اساسا برای روشن کردن پوست طراحی شده‌اند. معمولا این محصول به عنوان یک پایه زیر آرایش استفاده می‌شود. کرم‌های روشن کننده به کاهش لک‌های پوستی، جلوگیری از تیرگی پوست وروشن‌تر شدن طبیعی پوست کمک شایانی می‌کنند.

 ژل کرم روشن کننده کپیدرما مدل پیگما کپ به سبب دارا بودن خاصیت ضد لک و ضد جوش موجب بهبود و زیبایی پوست می‌شود.

 


 

نحوه تاثیر گذاری ژل کرم روشن کننده کپیدرما روی پوست چگونه است؟

ژل کرم روشن کننده کپیدرما مدل Pigma Cap Intense به سبب برخورداری از مواد روشن کننده و تغذیه کننده پوست، باعث افزایش شفافیت و تقویت پوست شده و اثرات مطلوبی روی پوست شما ایجاد می‌کند.

این ژل کرم روشن کننده تاثیرات زیادی روی پوست دارد؛ به عنوان مثال، به رفع لک‌ها، ترک‌ها، خط‌های ریز، خشکی، ترمیم بافت و دفع سلول‌های مرده پوست کمک می‌کند و باعث بهسازی پوست می‌شود.

این نیز گفتنی است که این محصول سبب تعادل چربی پوست شده و علاوه بر روشن شدن پوست مو از بروز جوش و آکنه نیز پیشگیری می‌کند.

 


 

ترکیبات موجود در ژل کرم روشن کننده کپیدرما مدل Pigma Cap Intense

مواد اولیه موجود در ژل کرم روشن کننده کپیدرما مدل پیگما کپ عبارتند از:

سدیم آسکوربیل فسفات، آلفا آربوتین، سالیسیلیک اسید، بیزابولول، عصاره ریشه زنجبیل، دکسپانتنول شیرین بیان، جلبک تتراسلیمس، آلوئه ورا، عصاره گل ساعتی، عصاره جلبک، هیدروکینون، روغن جوجوبا، ویتامینE، سدیم آسکوربیل فسفات، توکوفریل استات، دکسپانتول (ویتامین ب 5)، آلانتوئین.

در ادامه توضیحی مختصر در مورد برخی مواد موثره موجود در این محصول را آورده‌ایم:

عصاره‌ شیرین بیان

از جمله خواص سرشار گیاه شیرین‌بیان ( Glycyrrhiza glabra) می‌توان به روشن کنندگی، از بین بردن لکه‌های تیره، خاصیت ضد التهابی و تسکین دهندگی پوست‌های حساس اشاره کرد.

عصاره‌ ریشه‌ زنجبیل

ریشه زنجبیل خاصیت لکه‌زدایی و آنتی اکسیدانی دارد و برای از بین بردن لکه‌های پوستی گزینه مناسبی است و نیز پیری پوست را به تعویق می‌اندازد.

آلفا آربوتین

آلفا آربوتین یک ترکیب طبیعی است که از برگ درخت بایرن (Bearberry) به دست می‌آید به عنوان یک ماده روشن کننده با اثر قوی و سریع در ژل کرم روشن کننده کپیدرما مدل پیگما کپ به کار می‌رود. این ماده با کاهش سطح ملانین (ماده‌ای که پوست را رنگی می‌کند) در پوست باعث روشن و صاف شدن پوست شده ولکه‌های تیره را کاهش می‌دهد.

سدیم آسکوربیل فسفات

سدیم آسکوربیل فسفات یک ترکیب شیمیایی است که باعث روشن شدن پوست و تولید کلاژن می‌شود. همچنین، قادر به حفظ رطوبت و جلوگیری از خشکی پوست است.

سالیسیلیک اسید

سالیسیلیک اسید حاوی ترکیباتی است که با لایه برداری ملایم از پوست موجب از بین رفتن جای جوش و آکنه و رفع سلول‌های مرده شده و مانع از به وجود آمدن مجدد جوش‌ می‌شود. همچنین به عنوان یک ماده ضد التهاب و جلوگیری از خارش و قرمزی پوست نیز شناخته شده است.

 


 

ویژگی‌های ژل کرم روشن کننده کپیدرما مدل پیگما کپ

  • دارای آنتی اکسیدان قوی برای خنثی سازی رادیکال‌های آزاد
  • جذب سریع بدون احساس چرب شدن پوست
  • دارای خاصیت مرطوب کنندگی عمیق
  • برطرف کننده‌ لک‌های پوستی
  • التیام بخش و ضد التهاب پوست
  • قابلیت روشن کنندگی پوست
  • افزایش الاستیسیته پوست

 


 

مزایای مصرف ژل کرم روشن کننده کپیدرما مدل پیگما کپ چیست؟

ژل کرم روشن کننده مدل Pigma Cap Intense به سبب برخورداری از ویژگی‌های خاص و ترکیبات معجزه‎آسا از محبوب‌ترین روشن‌کننده‌‎های داخلی به شمار می‌آید. مهم‌ترین مزیت ژل کرم روشن کننده کپیدرما این است که  پوست را از انواع لک‌ها و تیرگی‌ها خلاص کرده و با مواد رطوبت‌رسان قوی پوست موجب رفع خشکی و نرم کردن آن شده و پوستی شاداب و با طراوت را برای مصرف‌کننده به ارمغان می‌آورد.

نحوه مصرف ژل کرم روشن کننده کپیدرما مدل پیگما کپ

قبل از مصرف ژل کرم روشن کننده به نکات زیر توجه کنید:

  • ابتدا قسمت مورد نظر را با آب و شوینده مناسب پوست خود تمیز کنید
  • پیش از مصرف کرم روشن کننده، مقداری از آن را روی مچ دست خود مالیده تا اگر به آن حساسیت دارید متوجه شوید و از بروز حساسیت روی پوست صورت پیشگیری کنید
  • مقداری از ژل کرم روشن کننده را روی پوست تمیز صورت و گردن خود بمالید و به طور دقیق ماساژ دهید تا زمانی که به خوبی جذب پوست شود
  • بعد از هر بار مصرف ژل کرم روشن کننده، درب محصول را کاملا ببندید
  • در صورت بروز تغییرات ناگهانی و هر گونه حساسیت استفاده از فرآورده را قطع و به پزشک مراجعه کنید
  • از ژل کرم روشن کننده دور از نور مستقیم خورشید و در دمای زیر ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری کنید
  • ژل را دور از دسترس کودکان قرار دهید

 


 

استفاده از ژل کرم روشن کننده کپیدرما مدل پیگما کپ برای چه افرادی مناسب است؟

مصرف ژل کرم روشن کننده‌ به تمام افرادی که مشکل پوستی مانند لک‌های تیره، جای جوش، زخم‌های ناشی از آکنه یا ماتی پوست دارند پیشنهاد می‌شود.

این نکته نیز قابل ذکر است که محصول مورد بحث برای افرادی که پوستشان در معرض نور آفتاب دچار آسیب‌های شدید شده نیز گزینه‌ای مناسب است.

 


 

خرید ژل کرم روشن کننده کپیدرما مدل پیگما کپ

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 


 

یادداشت پایانی

روشن‌کننده‌ها از محصولات مراقبتی پوست هستند که با اکسیژن‌رسانی به آن موجب جوان و شاداب شدن پوست می‌شوند. ژل کرم روشن کننده کپیدرما مدل پیگما کپ که در این نوشتار به معرفی آن پرداختیم از بهترین محصولات داخلی در زمینه رفع لک و تیرگی پوست بوده که در داروخانه صبا نیز موجود است.

 

ژل کرم روشن کننده کپیدرما مدل پیگما کپ
ژل کرم روشن کننده کپیدرما مدل پیگما کپ
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;