0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه
برند:
دسته بندی: ضد آفتاب

C-Prime Invisible Sunblock Gel

ژل کرم ضد آفتاب بی رنگ پریم مدل سی پریم حاوی ویتامین سی مناسب برای انواع پوست با SPF50

شناسه کالا: 810218
شناسه کالا: 810218
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
589,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: ژل کرم ضد آفتاب بی رنگ پریم مدل سی پریم حاوی ویتامین سی مناسب برای انواع پوست با SPF50
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

پریم یک برند ایرانی و زیر مجموعه شرکت لابراتور دکتر اخوی است که سابقه بالایی در تولید محصولات مراقبتی دارد. این شرکت برندهای دیگری از جمله فریس (FRICE)، سی‌گل (SEAGULL)، فارمد (PHARMED) و دیپ‌سنس (Deep Sense) را هم به بازار عرضه می‌کند که به عنوان محصولات مراقبت از پوست در بازار فروخته می‌شوند. لاین پریم این شرکت، شامل محصولات مختلفی از جمله ضد آفتاب، کرم ترمیم کننده، کرم دور چشم، سرم ویتامین سی و... است که نتیجه سالیان طولانی تحقیق و پژوهش این برند در حوزه سلامت و مراقبت است. در این قسمت سعی داریم شما را با ژل کرم ضد آفتاب بی رنگ پریم مدل سی پریم حاوی ویتامین سی مناسب برای انواع پوست با SPF50 آشنا کنیم.

ضد آفتاب پریم بی رنگ برای انواع پوست مناسب است و با برخوردای از SPF50 به خوبی از پوست شما در برابر اشعه مضر خورشید محافظت می‌کند. ضد آفتاب بدون رنگ پریم، حاوی ویتامین سی است و به علت خواص آنتی اکسیدانی یک لایه محافظتی روی پوست ایجاد می‌کند. در نتیجه مانع ایجاد چین و چروک در اثر نور خورشید و اشعه UVA می‌شود. ژل کرم ضد آفتاب پریم به صورت بی‌رنگ و با بافت ژل مانند عرضه می‌شود که جذب بالایی دارد و حالتی نیمه مات روی پوست ایجاد می‌کند. این محصول، حاوی مواد غیر کومدون زا است که از ایجاد جوش جلوگیری می‌کند. در ادامه سعی کرده‌ایم خواص و ویژگی‌های این ضد آفتاب حاوی ویتامین سی را بیشتر شرح دهیم و شما را با مواد و ترکیبات بی‌نظیر آن آشنا کنیم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

 


 

ضد آفتاب چیست و چه کاربردی دارد؟

کرم ضد آفتاب محصولی است که بتواند از پوست شما در برابراشعه‌های مضر UVA و UVB  محافظت کند و مانع ایجاد جوش، چین و چروک و آفتاب سوختگی بر اثر تابش نور خورشید شود. همچنین این محصولات، اشعه خطرناک UV را بازتاب می‌کنند و با ممانعت از جذب آن‌ها در پوست، از سرطان پوست جلوگیری می‌کنند. ضد آفتاب‌ها انواع مختلفی دارند و به صورت فلوئید، ژل و کرم ساخته می‌شوند. ژل‌ها و فلوئیدها بیشتر بر پایه آب هستند و به همین دلیل سرعت جذب بالاتری نسبت به کرم‌ها دارند.

ضد آفتاب پریم یک ضد آفتاب عالی بر پایه اب است که بافت ابریشمی ‌و سبکی دارد و به سرعت جذب پوست می‌شود. این محصول، با ایجاد افکت نیمه مات روی پوست، یک سد محافظتی ایجاد می‌کند و از پوست صورت یا بدن در برابر اشعه‌های مخرب و خطرناک UV محافظت می‌کند. این ضد آفتاب با SPF50 عرضه می‌شود و قادر است تا 98درصد فوتون‌های نوری را بازتاب کند و از ورود آن‌ها به پوست جلوگیری کند. ضمن اینکه این محصول هیچ اثر سفیدی روی پوست باقی نمی‌گذارد، و به دلیل برخورداری از ویتامین سی پوست شما را شفاف و روشن می‌کند.

 


 

نحوه اثرگذاری ژل کرم ضد آفتاب بی رنگ پریم مدل سی پریم حاوی ویتامین سی بر پوست

در ساخت ضد آفتاب پریم بدون رنگ از فیلترهای شیمیایی اشعه آفتاب استفاده شده است که می‌توانند در برابر اشعه UV مقاومت کنند و مانع ورود آن‌ها به پوست شوند. این فیلترها شامل هوموسالات، اتیل هگزیل سالیسیلات، اکتوکرایلن و تینوسرب اس هستند که توانایی بالایی در جذب فوتون‌های پر انرژی اشعه UV دارند و می‌توانند آن‌ها را به بیرون بازتاب کنند. ضمن اینکه برخی از این فیلترها خاصیت مرطوب کنندگی دارند و برخی دیگر برای ساخت SPF بالا در ضد آفتاب به کار برده می‌شوند. در نتیجه از ایجاد چین و چروک، آفتاب سوختگی، لک و سرطان پوستی ناشی از اشعه‌های مضر UV جلوگیری می‌کنند.

از ترکیبات دیگری که در ژل کرم ضد آفتاب پریم به کار رفته است، ویتامین سی است. این ماده، خاصیت آنتی اکسیدان دارد و از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد و نور خورشید محافظت می‌کند. همچنین ویتامین سی موجب افزایش سنتز کلاژن می‌شود و با تحریک پوست به کلاژن سازی، پوست شما را جوان، روشن و شفاف جلوه می‌دهد. عصاره چای سبز، عصاره آلو کاکادو، روغن دانه گل مغربی و ویتامین E از دیگر مواد موجود در ژل کرم ضد آفتاب بی‌رنگ پریم است که از خواص بی‌نظیر آنتی اکسیدانی، ضد چروک، محافظت از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد و اشعه UV، پیشگیری از آکنه و بهبود لک برخوردار هستند.

 


 

ویژگی‌های ژل کرم ضد آفتاب بی رنگ پریم مدل سی پریم حاوی ویتامین سی

کرم ضد افتاب پریم بدون رنگ برای پوست چرب حاوی ویتامین سی بوده و ویژگی‌های منحصر به فردی دارد. به همین منظور در بازار به یکی از محصولات پرطرفدار و پرفروش تبدیل شده و بسیاری از مصرف‌کنندگان پس از خرید، از این کرم ضد آفتاب احساس رضایت کرده‌اند. برخی از ویژگی‌های کرم ضد آفتاب پریم بدون رنگ ژل ضد آفتاب پریم عبارت است از:

  • دارای بافت ابریشمی ‌با جذب بالا
  • ایجاد حالت نیمه مات روی صورت و مناسب برای زیرسازی میکاپ
  • بی رنگ و نیمه شفاف
  • محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر آفتاب و رادیکال‌های آزاد
  • آنتی اکسیدان و ضد باکتری
  • حاوی ویتامین سی و روشن کننده پوست
  • آبرسانی و مرطوب کننده
  • دارای خاصیت ضد پیری و ضد چروک
  • مناسب برای بهبد لک‌های ناشی از آفتاب در پشت دست
  • غیر کومدوژنیک (غیر جوش زا)
  • مقاوم در برابر آب و تعریق
  • بازسازی ملایم پوست

 


 

مزایای مصرف ژل کرم ضد آفتاب بی رنگ پریم مدل سی پریم حاوی ویتامین سی

مزیت استفاده از ژل کرم ضد آفتاب بی رنگ پریم حاوی ویتامین سی این است که با استفاده از این محصول، هم از پوست خود در برابر اشعه‌های خطرناک UV محافظت می‌کنید و هم پوست خود را جوان و شفاف می‌کنید. این محصول از لاین C-Prime است و با برخورداری از ویتامین سی مانند یک آنتی اکسیدان قوی عمل می‌کند و تا حد زیادی از ایجاد جوش، چین و چروک و خطوط ریز روی پوست شما بر اثر تابش خورشید جلوگیری می‌کند.

ضمن اینکه این محصول بافت نرم و ابریشمی ‌دارد و بر پایه آب است که علاوه بر جذب بالا، افکت نیمه ماتی روی پوست ایجاد می‌کند که می‌توانید از آن به عنوان پرایمر و زیرساز آرایش استفاده کنید.

 

نحوه مصرف ژل کرم ضد آفتاب بی رنگ پریم مدل سی پریم حاوی ویتامین سی

برای استفاده ضد آفتاب پریم بی رنگ مدل سی پریم به صورت زیر پیش بروید:

  • ابتدا صورت خود را با شوینده مناسب و آب ولرم بشویید.
  • سپس مقداری از ضد آفتاب را بر روی پوست خود بمالید و آن را در تمام نواحی صورت، گردن و دست‌ها پخش کنید.

توجه داشته باشید که:

  • کرم ضد آفتاب را 15 تا 20 دقیقه قبل از رفتن به بیرون از منزل استفاده کنید.
  • هر 2 ساعت یکبار استفاده از کرم را تکرار کنید.
  • در صورت بروز حساسیت مصرف محصول را متوقف کنید.
  • پس از هر بار استفاده درب آن را محکم ببندید.
  • محصول را در جای خشک و خنک و به دور از تابش مستقیم خورشید قرار دهید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.

 

ژل کرم ضد آفتاب بی رنگ پریم مدل سی پریم حاوی ویتامین سی برای چه کسانی مناسب است؟

این محصول برای انواع پوست فرموله شده است و همه افراد می‌توانند از این محصول برای محافظت پوست خود در برابر آفتاب استفاده کنند. ضمن اینکه این ضد آفتاب از نوع بی‌رنگ است و هیچ اثری بر روی پوست باقی نمی‌گذارد و کاملا جذب می‌شود.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا، یکی از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین و اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به فروش می‌رساند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است. با مراجعه به سایت داروخانه صبا می‌توانید محصول مورد نظر خود را جستجو کرده و پس از اطلاع از قیمت، جزئیات و اطلاعات محصول نسبت به خرید آن اقدام کنید.

برای خرید ژل کرم ضد آفتاب بی رنگ پریم حاوی ویتامین سی مدل سی پریم مناسب برای انواع پوست با SPF50 می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

جدول ترکیبات ژل کرم ضد آفتاب بی رنگ پریم مدل سی پریم حاوی ویتامین سی

ترکیبات

مقدار

هوموسالات

*

اکتوکرایلن

*

اتیل هگزیل سالیسیلات

*

تینوسرب اس

*

سیکلوپنتاسیلوکسان

*

ویتامین E

*

آسکوربیک اسید

*

اتیل هگزیل هیدروکسی استئارات

*

تتراهگزیل دسیل آسکوربات

*

دایمیتیکون

*

دایمیتیکون کراس پلیمر

*

عصاره آلو کاکادو

*

عصاره چای سبز

*

ایزودودکان

*

روغن دانه گل مغربی

*

 دایمتیکون PEG/PPG-18/18

*

عطر

*

 

 

 

ژل کرم ضد آفتاب بی رنگ پریم مدل سی پریم حاوی ویتامین سی مناسب برای انواع پوست با SPF50
ژل کرم ضد آفتاب بی رنگ پریم مدل سی پریم حاوی ویتامین سی مناسب برای انواع پوست با SPF50
قیمت:
589,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;