0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه

Combination To Oily Skin Light Moisturizer Gel Cream

کرم ژل مرطوب کننده اسکین وان مدل هیال مناسب پوست مختلط تا چرب

شناسه کالا: 821649
شناسه کالا: 821649
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
199,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم ژل مرطوب کننده اسکین وان مدل هیال مناسب پوست مختلط تا چرب
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

محصولات برند دکتر ژِیلا از جمله محصولات آرایشی بهداشتی است که در مدت زمانی کوتاه موفق به کسب رضایت بالای مشتری شد و همان ضمن ورود به بازار نامش بر سر زبان‌ها افتاد.

این برند شناخته شده ایرانی زیر مجموعه شرکت ایران آوندفر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات دارویی، آرایشی و بهداشتی کشور است که موفق به کسب گواهینامه سامانه مدیریت کیفیت، الگوی ISO 9000 در صنایع آرایشی، بهداشتی و شوینده شده است.

محصـولات تخصصی دکتر ژیلا تحت نظر بهترین متخصصان پوست طراحی شده و مورد تایید بسیاری از پزشکان و متخصصان حاذق برای پیشگیری و درمان انواع مشکلات پوستی هستند.

در سبد فروش محصولات این برند ضد آفتاب‌، مرطوب کننده‌ و نرم کننده، پاک کننده‌ و محصولات تخصصی پوست وجود دارد. در ادامه قصد معرفی یکی از پرفروش‌ترین محصولات این برند معروف، با نام کرم مرطوب کننده دکتر ژیلا حاوی کلاژن را داریم. با ما همراه شوید.

 


 

کرم مرطوب کننده چه کاربردی دارد؟

عوامل زیادی وجود دارد که باعث بروز پیری زودرس پوست می‌شوند. عواملی همچون: دود مضر سیگار، پرتوهای فرابنفش نور خورشید، ژنتیک، خواب نامطلوب، رژیم غذایی نامطلوب، استرس و اضطراب، آلودگی هوا و مصرف قهوه و الکل باعث اختلال در تعادل رادیکال‌های آزاد بدن و آنتی‌اکسیدان‌ها شده و خشکی، چین و چروک و پیری زودرس پوست را به همراه دارد.

افزایش مقاومت پوست یکی از بهترین روش‌ها برای جلوگیری از وقوع عوارض ذکر شده است.

ساده‌ترین راه برای داشتن پوستی مقاوم استفاده از کرم مرطوب کننده و آبرسان است. کرم مرطوب کننده کلاژن دکتر ژیلا موجب حفظ رطوبت پوست، رفع التهابات و چین و چروکی پوست می‎شود.

 


 

کرم مرطوب کننده دکتر ژیلا حاوی کلاژن چه تاثیری روی پوست می‌گذارد؟

کرم مرطوب کننده دکتر ژیلا حاوی کلاژن با برخورداری از آلانتوئین و فاکتورهای طبیعی مرطوب‎کننده (NMF) سبب ایجاد رطوبت در پوست شده و به دلیل دارا بودن نرم کننده و ویتامین موجب حفظ شادابی و طراوت پوست می‌شود.

این محصول دکتر ژیلا به سبب برخورداری از فرمولاسیون منحصر به فرد، دارای خاصیت التیام بخش، ضد التهاب و ترمیم کننده بوده و با خاصیت آنتی اکسیدانی خود موجب پیشگیری از بروز پیری زودرس می‌شود.

 


 

ترکیبات تشکیل دهنده کرم مرطوب کننده دکتر ژیلا حاوی کلاژن

ترکیبات موجود در کرم مرطوب کننده کلاژن دکتر ژیلا عبارتند از:

آب دیونیزه، ستئاریل اولیوات سوربیتان اولیوات، اوسرین، سدیم لاکتات، سدیم PCA، اوره، نیاسین آمید، اینوزیتول، عصاره چای سبز و کریزانتليس، ژلاتین هیدرولیزات، روغن آوکادوو، د- پانتنول، پلی گلیسریل ۳ متیل گلوکز دی استئارات، سدیم آسکوربیل فسفات، عصاره مارین گلیکوزآمینوگلیکان، الانتوئین، موم زنبور عسل، اسانس، آلفا تو کوفریل استات، تری اتانول آمین، متیل پارابن ، پروپیل پارابن، EDTA، مخلوط کلرومتيل ایزوتیازولینون و متیل ایزوتیازولینون (1.5 درصد)، BTH

در ادامه توضیحی در مورد برخی مواد موثره موجود در کرم مرطوب کننده کلاژن دکتر ژیلا را آورده‌ایم:

کمپلکس لاکتیل

ترکیبات NMF از مهم‌ترین ترکیبات طبیعی تنظیم کننده رطوبت در پوست محسوب می‌شوند که از اجزای مهمی مانند لاکتات، سدیم pca، اوره، نیاسین آمید، اسید لاکتیک و ... تشکیل شده است. این ترکیبات در کمپلکسی به نام لاکتیل جمع آوری شده و در کرم مرطوب کننده کلاژن دکتر ژیلا جهت افزایش ظرفیت نگهداری رطوبت به کار رفته است.

کلاژن هیدرولیز شده

کلاژن هیدرولیز شده از ترکیبات مهم تشکیل دهنده پوست بوده و موجب استحکام و انعطاف آن می‌شود. عوامل زیادی همچون افزایش سن و اکسیداسیون سلول‌های پوست، انعطاف پوست را کاهش داده و سبب بروز چین و چروک و در نهایت پیری پوست می‌شود.

این ماده به دلیل دارا بودن بار الکتریکی دارای خاصیت جاذب رطوبت بوده و با توان نگهداری بالای رطوبت موجب رفع خشکی پوست می‌شود.

کمپلکس MDI

کمپلکس MDI مانند یک سد عمل کرده و با مهار آنزیم MMP و کاهش تخریب شبکه کلاژن موجب پیشگیری از چروک و پیری زودرس پوست می‌شود.

سدیم PCA

از دیگر مواد موجود در کرم مرطوب کننده کلاژن دکتر ژیلا سدیم PCA است. این ترکیب موجب ترمیم و بازسازی چسب داخل سلولی که سلول‌ها را در کنار هم نگه می‌دارد، می‌شود و در واقع با این کار از هدر‌رفت رطوبت و همچنین رشد باکتری‌ها و مواد حساسیت‌زا روی پوست جلوگیری می‌کند.

اینوزیتول

یکی دیگر از ترکیبات NMF که در کرم مرطوب کننده دکتر ژیلا وجود دارد، اینوزیتول است. این ترکیب قادر است آب را به لایه‌های زیرین پوست جذب کند. با وجود این ماده استفاده از این کرم موجب کاهش التهابات ناشی از خشکی و اگزما در پوست‌های حساس و آسیب پذیر خواهد شد.

 


 

ویژگی‌های کرم مرطوب کننده دکتر ژیلا حاوی کلاژن

  • دارای خاصیت نرم کنندگی و ترمیم کنندگی فوق العاده
  • دارای خاصیت آنتی اکسیدان و پیشگیری از چین و چروک
  • دارای جذب فوق‌العاده و آبرسانی طولانی مدت
  • مغذی و بازسازی کننده پوست
  • ضد التهاب، ضد چروک

 


 

مزایای مصرف کرم مرطوب کننده دکتر ژیلا حاوی کلاژن

 

کرم مرطوب کننده دکتر ژیلا حاوی کلاژن حاوی ترکیبات مرطوب کننده، ویتامین های C، A، E  F، H و ترمیم کننده بوده که موجب نرمی و تقویت پوست می‌شود.

این محصول دکتر ژیلا با برخورداری از آنتی اکسیدان‌های طبیعی عملکرد ضد چروک داشته و از پیری زودرس پیشگیری می‌کند.

 


 

نحوه مصرف کرم مرطوب کننده دکتر ژیلا حاوی کلاژن

قبل از استفاده از این محصول حتما به نکات زیر توجه کنید:

  • قبل از استفاده از این کرم موضع مورد نظر را با شوینده مناسب شسته و خشک کنید
  • می‌توانید این کرم را روزی دوبار استفاده کنید
  • بعد از هر بار مصرف مرطوب کننده و آبرسان، درب محصول را کاملا ببندید
  • از این کرم دور از دسترس کودکان، نور مستقیم خورشید و در دمای زیر ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری کنید
  • در صورت بروز هرگونه تغییر ناگهانی و حساسیت، مصرف آن را قطع کنید
  • از تماس این محصول با چشم خودداری کنید

 


 

استفاده از کرم مرطوب کننده دکتر ژیلا برای چه افرادی مناسب است؟

این کرم در رفع التهابات و چروکی پوست عملکرد بسیار مناسبی دارد و رطوبت پوست را نیز حفظ می‌کند. بنابراین گزینه مناسبی برای  پوست‌های تحت درمان پس از لیزر و پیلینگ است.

محصول مذکور حاوی ویتامین‌های مختلفی مثل E ، C ،H ،B5 است که ضمن افزایش خاصیت کشسانی سبب محکم شدن پوست نیز می‌شود. با توجه به این برای هر نوع پوستی به ویژه پوست‌های خشک و حساس مناسب است.

 


 

خرید کرم مرطوب کننده دکتر ژیلا حاوی کلاژن

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

اگر در پی استفاده از محصولات مراقبت از پوست داخلی هستید؛ برند دکتر ژیلا یکی از بهترین‌ها است. کرم مرطوب کننده دکتر ژیلا حاوی کلاژن در رفع التهابات و پیری پوست اثر بی‌نظیری داشته و ضمن حفظ رطوبت پوست، در درمان التهابات پوستی نیز بسیار تاثیر گذار است.

 

 

 

کرم ژل مرطوب کننده اسکین وان مدل هیال مناسب پوست مختلط تا چرب
کرم ژل مرطوب کننده اسکین وان مدل هیال مناسب پوست مختلط تا چرب
قیمت:
199,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;