0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Cover Up

کانسیلر مایع کالیستا مدل کاور آپ

شناسه کالا:
شناسه کالا:
انتخاب شماره رنگ:
مشخصات برجسته بیشتر
  • کشور مبدأ برند : ایران
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
208,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کانسیلر مایع کالیستا مدل کاور آپ
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

امروزه اکثر بانوان برای رفع تیرگی دور چشم، لک‌های صورت و جای جوش، از کانسیلر استفاده می‌کنند. کانسیلرها پوشانندگی بیشتری نسبت به کرم پودرها دارند و به زاویه‌سازی صورت نیز کمک می‌کنند. شما می‌توانید از این محصولات برای نواحی مختلف صورت به ویژه اطراف چشم استفاده کنید و حلقه‌های سیاه دور آن را بپوشانید. در حقیقت به جای فیلر و هزینه‌های به نسبت سنگین آن می‌توانید از کانسیلرها برای کاور تیرگی دور چشم‌ها در مهمانی یا حتی روزهای کاری مهم استفاده کنید.

کانسیلر مایع کالیستا (Callista) در سه طیف رنگی متفاوت وارد بازار شده و قدرت پوشانندگی و مات‌کنندگی بالایی دارد. برند کالیستا، ایرانی است و انواع محصولات آرایشی از قبیل کانسیلر، ریمل، کرم پودر و... به بازار عرضه ‌می‌کند. به همین منظور شما به راحتی آن را از فروشگاه‌های معتبر و حتی داروخانه‌ها می‌توانید تهیه کنید.

کانسیلرها انواع مختلفی دارند که براساس پوست خود می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. کانسیلر مایع کالیستا مدل کاور آپ یکی از محصولات فوق‌العاده و با کیفیتی است که کار را برای شما راحت‌ کرده و می‌توانید با هر نوع پوستی از آن بهره بگیرید.

در ادامه برای شناخت هر چه بهتر شما نسبت به کانسیلر مایع کالیستا و همچنین آشنایی با مزایا و ویژگی‌های متعدد آن، این محصول را مورد بررسی قرار داریم. چنانچه قصد خرید انواع محصولات آرایشی از داروخانه آنلاین را دارید، تا پایان این متن همراه ما باشید.

 


 

کانسیلر چیست و چه کاربردی دارد؟

کانسیلر یک فرمول رنگدانه‌ای است که برای پوشاندن عیوب و لکه روی پوست از آن استفاده می‌شود. کانسیلرها معمولا بافت سنگین (ضخیم‌تری) نسبت به کرم‌ پودرها دارند. به همین منظور شما از آنها می‌توانید جهت تغییر رنگ پوست و همچنین کاهش سیاهی یا لک‌های دور چشم از آنها بهره بگیرید.

از کانسیلر استفاده‌های فراوانی می‌توان کرد، اما بیشتر برای پوشاندن سیاهی دور چشم، لکه‌ها، جای زخم، لکه‌های پیری و همچنین تغییر رنگ پوست از آن استفاده می‌شود. همچنین از کانسیلر می‌توان برای کانتورکردن صورت نیز استفاده کنید. حتی می‌توانید آن را برای برجسته کردن استخوان‌های زیر ابرو، پل بینی و گونه نیز به کار بگیرید.

در حقیقت اگر به دنبال یک آرایش بی‌عیب و نقص هستید، نقش کانسیلر را اصلا نادیده نگیرید. چرا که تنها در این صورت می‌توانید بهترین و تمیزترین آرایش را داشته باشید. بسیاری تصور می‌کنند، کانسیلر تنها در برخی آرایش‌های غلیظ کاربرد دارد. اما در واقع اینگونه نیست و شما در طی روز برای رفتن به سرکار، دانشگاه، قرار دوستانه و... از کانسیلر نیز استفاده کنید. بنابراین کاربرد مشخص و خاصی نمی‌توان برای این محصول تعریف کرد. البته ناگفته نماند که شما در خرید کانسیلر باید دقت کنید. چرا که تنوع برندهای تولید کننده بسیار زیاد و امکان آسیب به پوست شما وجود خواهد داشت.

به همین منظور سعی کنید از بهترین و با کیفیت‌ترین برندهای موجود در بازار محصول را خریداری کنید. کانسیلر مایع کالیستا مدل کاور آپ یکی از باکیفیت‌ترین و فوق‌العاده‌ترین محصول موجود در بازار است.  زیرا این محصول دارای فرمولاسیون سبکی است و به خوبی سطح پوست را کاور می‌کند و هیچگونه احساس چربی و سنگینی به آن نمی‌دهد.

شما می‌توانید انواع کانسیلرها و محصولات آرایشی را از داروخانه آنلاین خریداری و مصرف کنید. به طور کلی این محصول نسبت به سایر محصولات رقیب قیمت مقرون به صرفه‌تر و ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که در ادامه به طور کامل به این ویژگی‌ها اشاره خواهیم کرد.

 

 


 

ویژگی‌های کانسیلر مایع کالیستا مدل کاور آپ

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، کانسیلر مایع کالیستا مدل کاور آپ یکی از محصولات بسیار فوق‌العاده و با کیفیت است. این محصول دارای ویژگی‌های منحصر به فردی بوده که آن را نسبت به سایر محصولات رقیب و هم رده برتری بخشیده است. برخی از این ویژگی‌های منحصر به فرد عبارتند از:

  • کانسیلر کالیستا سیاهی دور چشم را به خوبی برطرف می‌کند.
  • علائم خستگی در صورت را کاهش می‌دهد.
  • قدرت پوشانندگی بالایی داشته و به خوبی سطح پوست را یکدست می‌کند.
  • عیوب چهره را به خوبی رفع کرده و موجب زیبایی پوست می‌شود.
  • در سه طیف رنگی خیلی روشن، روشن و متوسط تولید شده است.
  • برای انواع پوست‌ها مناسب است.
  • ماندگاری بسیار بالایی دارد.

 


 

مزایای مصرف کانسیلر مایع کالیستا مدل کاور آپ

شاید بپرسید چرا باید از کانسیلر مایع کالیستا مدل کاور آپ استفاده کرد؟ آیا مزیت‌ خاصی دارد؟ همانطور که در بالا بیان شد، این محصول بسیار با کیفیت و فوق‌العاده است که دارای ویژگی‌های منحصر به فرد و خاصی است. کانسیلر مایع کالیستا (Callista) دارای فرمولاسیون مخصوصی بوده و پوشانندگی بسیار بالایی دارد. در ادامه برخی دیگر از مزیت‌های استفاده از کانسیلر کالیستا را برای شما شرح می‌دهیم که عبارتند از:

  • کانسیلر کالیستا بافت سبک و نرمی دارد و می‌توان از آن برای زیر سایه چشم نیز استفاده کرد، چرا که این محصول با پیگمنت‌های فراوانی که دارد، دور چشم را مرطوب کرده و برای کسانی که چشم‌های حساسی دارند مناسب است. به همین منظور کمتر کسی از مصرف این کانسیلر احساس ناراحتی و قرمزی در اطراف چشم می‌کند.
  • این محصول روی صورت حالتی کاملا مات داشته و تحت هیچ عنوان ماسیده نمی‌شود. به همین منظور با خیالی آسوده و راحت می‌توانید از آن برای یکدست کردن سطح پوستتان استفاده کنید.
  • دارای سه طیف رنگی متفاوت خیلی روشن، روشن و متوسط بوده و برای استفاده افراد با انواع پوست مناسب است.

نحوه مصرف کانسیلر مایع کالیستا مدل کاور آپ

برای استفاده از کانسیلر مایع کالیستا، ابتدا لازم است که پوست خود را به خوبی با مایع مخصوص شستشوی صورت شسته و پس از آن از مرطوب‌کننده استفاده کنید. بعد از گذشت 10 دقیقه، کانسیلر کالیستا را روی پوست زده و به کمک پد یا نوک انگشتان دست خود به آرامی به آن ضربه زده تا در تمامی نواحی صورت پخش شود.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 

کانسیلر مایع کالیستا مدل کاور آپ
کانسیلر مایع کالیستا مدل کاور آپ
قیمت:
208,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;