0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه

Cica Cap Repair Cream

کرم احیا کننده کپیدرما مدل سیکا کپ

شناسه کالا: 822872
شناسه کالا: 822872
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
249,900 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم احیا کننده کپیدرما مدل سیکا کپ
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

کپیدرما (Capiderma) یک برند معتبر و پرطرفدار ایرانی است که تحت لیسانس کانادا در زمینه آرایشی و بهداشتی محصولات با کیفیتی ارائه می‌دهد. این کمپانی با در نظر گرفتن نیاز‌ها و تقاضای مردم  و با استفاده از تحقیقات روز دنیا و همکاری با متخصصان عالی رتبه  تحت استانداردهای ساخت و کیفیت جهانی در زمینه‌ مراقبت از پوست که شامل: کرم روشن کننده، کرم احیا کننده، لوسیون‌های بدن، ضد آفتاب، ضد لک، ترمیم کننده و بازسازی کننده، ضد چروک و غیره عرضه می‌کند.

در ادامه قصد داریم یکی از پرطرفدارترین محصولات کپیدرما با نام کرم احیا کننده کپیدرما مدل سیکا کپ را که در داروخانه آنلاین صبا نیز موجود است؛ معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

 


 

کرم احیا کننده چیست وچه کاربردی دارد؟

کرم احیا کننده معمولا به عنوان یک محصول پوستی استفاده می‌شود که جهت تغذیه، نرم کردن و بازسازی پوست کاربرد دارد این کرم‌ها با داشتن ترکیبات غنی از عناصر ضروری برای پوست مانند ویتامین‌ها، آنتی اکسیدان‌ها و اسید‌های چرب به بازسازی سلول‌های پوستی  کمک کرده و خشکی، التهاب، جوش و آکنه را کاهش می‌دهد.

از دیگر کاربردهای کرم‎های احیا کننده، ترمیم کننده و بازسازی کننده درمان پس از زخم‌ها، سوختگی‌ها و جراحات جراحی پوست است. کرم احیا کننده کپیدرما مدل سیکا کپ از بهترین احیاکننده‌های موجود در بازار است که به خوبی به بازسازی پوست کمک می‌کند.

 


 

نحوه تاثیرگذاری کرم احیا کننده Capiderma مدل سیکا کپ روی پوست چگونه است؟

کرم احیا کننده کپیدرما از مرغوب‌ترین محصولات ترمیم کننده است که به بهترین شکل به احیا و التیام بخشی پوست‌های آسیب دیده کمک می‌کند.

این کرم به روند بهبود زخم و اسکار سرعت بخشیده ضمن اینکه بازسازی‌کننده سد دفاعی پوست و محافظ آن در برابر آسیب رادیکال‌های آزاد است.

از دیگر تاثیرات کرم بازسازی کننده کپیدرما بر پوست؛ پیشگیری از ایجاد باکتری‌ها و قارچ‌ها و رفع التهاب، خشکی، قرمزی، سوزش و خارش است.

 


 

ترکیبات کرم احیا کننده کپیدرما مدل سیکا کپ

ترکیبات موجود در کرم احیا کننده کپیدرما مدل Cica Cap عبارتند از:

گلیسرین، پلی آکریلامید، سی ۱۳-۱۴ ایزوپارافین، لورت-۷، سیلیکون الاستومر ژل، آراشیدیل الکل، بهنیل الکل، آراشیدیل گلوکوزاید، پالمتیک/استئاریک تری گلیسرید، اولایوگلیسرایدز، ستیل الکل، ایزوپروپیل میریستات، بایوساکاریدگام-۱، یونیفن پی -۲۳، لیزین آسپارتات، عصاره میموزا، عصاره پیاز، آلانتویین، هگزیل دکانل، بیزابولول، ستیل هیدروکسی پرولین پالمیتامید، استئاریک اسید، براسیکا کامپستریس استرول، پاسیفلورا ادولیس سید اویل، بتا گلوکان، عصاره آلوئه ورا عصاره کالاندولا، عصاره سنتلا آسیاتیکا، ا.د.ت.ا، آب دیونیزه.

در ادامه توضیحی مختصر در مورد برخی مواد موثره موجود در این محصول را آورده‌ایم:

عصاره میموزا

 از عصاره میموزا در کرم‌های احیا کننده برای پوست به دلیل آنتی اکسیدانی و ضد التهابی آن استفاده می‌شود و با داشتن ترکیباتی مانند فلاونوئید‌ها، فنل‌ها و تانین‌ها می‌تواند به بهبود سلامت پوست کمک کند و علاوه بر احیای بافت‌های پوست، باعث تقویت سلول‌های پوستی شود.

عصاره گل همیشه بهار

عصاره گل همیشه بهار یا کالاندولا(Calekdula) یک گیاه دارویی است با توجه به تحقیقات صورت گرفته این ترکیب دارای خواص ضد التهابی، آنتی باکتریال و آنتی اکسیدانی است.

عصاره آلوئه ورا

آلوئه ورا به سبب برخورداری از خواص ضد التهابی، آرامبخشی و مرطوب کنندگی در این کرم به کار رفته و همچنین در ترمیم سریع زخم موثر بوده و ایجاد اسکار پوست را کاهش می‌دهد.

عصاره پیاز

عصاره پیاز حاوی فلاوانوئید‌ها و آنتی اکسیدان است که برای جلوگیری از آسیب‌های اکسیداتیو و آسیب‌های ناشی از نور خورشید بسیار مفید است همچنین فلاوانوئید‌ها در درمان زخم و بازسازی پوست موثر هستند به همین دلیل از این عصاره در تولید کرم احیا کننده استفاده شده است.

بیزابولول

این ترکیب در کرم احیا کننده کپیدرما، باعث بهبود رنگ پوست می‌شود و همچنین در بهبود لک‌های پوستی موثر است و لکه‌های پوستی را کمرنگ می‌کند.

عصاره سنتلا آسیاتیکا

عصاره سنتلا آسیاتیکا( Centella asiatica)به عنوان یک گیاه دارویی دارای اهمیت زیادی است. از عصاره به دلیل داشتن ترپنوئیدها و ساپونین‌ها در درمان طیف وسیعی از بیماری‌ها از جمله بیماری‌های پوستی مانند لوپوس، اگزما، پسوریازیس، درمان جای زخم، درمان سوختگی استفاده می‌شود.

 


 

ویژگی‌های کرم احیا کننده کپیدرما مدل Cica Cap

  • بازسازی و ترمیم سلول‌های پوست
  • تسکین التهابات پوستی
  • بالا بردن رطوبت پوست
  • افزایش تولید سلول جدید
  • مناسب برای انواع پوست
  • تقویت ساختار پوست
  • تسریع بهبود زخم

 


 

مزایای مصرف کرم احیا کننده Capiderma مدل سیکا کپ چیست؟

کرم احیا کننده کپیدرما  مدل سیکا کپ به دلیل ترکیبات عالی  یکی از پرطرفدارترین کرم‌های احیا کننده به شمار می‌آید. مهم‌ترین مزیت کرم احیا کننده کیپدرما این است که مراقبتی قوی در ترمیم و احیا پوست‌های آسیب دیده دارد همچنین در روند بهبود زخم و اسکار موثر است. این نیز قابل ذکر است که این کرم  به سادگی روی پوست پخش شده و سریع جذب می‌شود.

نحوه مصرف کرم احیا کننده کپیدرما مدل سیکا کپ

قبل از مصرف کرم احیا کننده به نکات زیر توجه کنید:

  • پیش از مصرف کرم احیا کننده، مقداری از آن را روی مچ دست خود مالیده تا اگر به آن حساسیت دارید متوجه شوید و از بروز حساسیت روی پوست صورت پیشگیری کنید
  •  مقداری از کرم احیا کننده را روی نواحی آسیب دیده بمالید و به آرامی  ماساژ دهید تا به خوبی جذب شود
  • بعد از مصرف کرم احیا کننده، درب محصول را کاملا ببندید
  • حداقل ۳ بار در طول شبانه روز از کرم احیا کننده کپیدرما استفاده کنید
  • در صورت بروز تغییرات ناگهانی و هر گونه حساسیت استفاده از فرآورده را قطع و به پزشک مراجعه کنید
  • از تماس کرم با چشم‌ها پرهیز شود. در صورت تماس، چشم ها را با آب فراوان شستشو دهید
  •  دور از نور مستقیم خورشید و در دمای زیر ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری کنید
  • کرم احیا کننده را دور از دسترس کودکان قرار دهید

 


 

استفاده از کرم احیا کننده کپیدرما مدل سیکا کپ برای چه افرادی مناسب است؟

مصرف کرم احیا کننده Cica Cap بیشتر برای افرادی مناسب است که پوست خشک، آسیب دیده و حساس  دارند. همچنین برای مراقبت‌های قبل و بعد از لیزر درمانی، پیلینگ، فتو تراپی وانواع جراحی‌های زیبایی لازم است تا از زخم، اسکار، لک، قرمزی، التهاب و عفونت جلوگیری کند.

 

 


 

خرید کرم احیا کننده کپیدرما مدل سیکا کپ

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 


 

یادداشت پایانی

کرم‌های احیا کننده به عنوان یک روش درمانی برای نرم کردن، ترمیم و بازسازی پوست کاربرد دارند و به حفظ سلامت پوست کمک می‌کنند. کرم احیا کننده کپیدرما مدل سیکا کپ که در این نوشتار به معرفی آن پرداختیم از بهترین محصولات داخلی در زمینه احیای پوست بوده که در داروخانه صبا نیز موجود است.

 

 

کرم احیا کننده کپیدرما مدل سیکا کپ
کرم احیا کننده کپیدرما مدل سیکا کپ
قیمت:
249,900 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;