در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

کرم بازسازی کننده پوست بایومارین مدل آکوا ریپیر حاوی عصاره جلبک دریایی

Repair Cream

شناسه محصول: 823631
شناسه محصول: 823631
آماده ارسال
302,867 تومان
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • ناحیه مصرف : صورت و بدن
  • نوع پوست : انواع پوست
  • مناسب برای : خانم ها و آقایان
  • سن مصرف : بزرگسالان
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

اگر شما نیز از افرادی هستید که به مراقبت از پوست و حفظ سلامت آن اهمیت می‌دهید؛ قطعا نام برند ایرانی بایومارین را شنیده‌اید. بایومارین یک تولید کننده محصولات مراقبت از پوست ایرانی-فرانسوی است که محصولات خود را با همکاری لابراتوار بایوتک مارین فرانسه (Biotech Marine) و در لابراتوار پارس حیان تهیه می‌کند.

این برند ایرانی کار خود را در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی با شعار تجربه سبک جدید زندگی آغاز کرد و در ادامه با تولید انواع محصولات نظیر لایه بردار، روشن کننده، ترمیم کننده و  بازسازی‌کننده، ضد چروک و لیفتینگ، مرطوب کننده و آبرسان، شوینده و پاک کننده، کنترل چربی  ضد جوش، ضد آفتاب و غیره توانست نظرهای زیادی را به خود جلب کند.

محصولات بایومارین منشا گیاهی آن هم گیاهان دارویی دریای دارد که با تکیه بر علم روز دنیا و فرمولاسیونی منحصر به فرد تولید و عرضه می‌شوند.

از محصولات محبوب این برند که در سبد فروش داروخانه صبا موجود است کرم بازسازی کننده پوست بایومارین مدل آکوا ریپیر حاوی عصاره جلبک دریایی نام دارد که در ادامه قصد معرفی آن را داریم. با ما همراه شوید.


ترمیم و بازسازی کننده‌های پوست چه محصولاتی هستند چه کاربردی دارد؟

عوامل زیادی وجود دارد که پوست را دستخوش تغییر می‌کنند. این تغییرات می‌تواند به دلیل آفتاب سوختگی، بریدگی، تحریک و التهاب بعد از لیزر درمانی، تحریکات پوستی، ترک‌های ناشی از خشکی‌های شدید، سوزش و خارش باشد.

در این زمان است که استفاده از محصولات ترمیم کننده و بازسازی کننده جهت مراقبت از پوست‌های حساس و تحریک شده برای کمک به ترمیم بهتر و بهبود سریع‌تر و پیشگیری از آسیب‌های جدی‌تر ضروری می‌شود.

کرم بازسازی کننده پوست بایومارین مدل آکوا ریپیر حاوی عصاره جلبک دریایی به سبب برخورداری از ترکیبات موثر و گیاهی به خوبی روی پوست‌های آسیب دیده تاثیر می‌گذارد و موجب زیبایی پوست می‌شود.


نحوه تاثیرگذاری کرم بازسازی کننده پوست بایومارین مدل آکوا ریپیر روی پوست چگونه است؟

 کرم ترمیم کننده بایومارین مدل AQUA REPAIR  با برخورداری از ترکیبات عالی و مواد دارویی دریایی دارای اثرات ضد التهابی بوده و ضمن محافظت از زخم‌ها، تاثیر شگفتی در افزایش سرعت بازسازی پوست دارد.

 کرم بازسازی کننده پوست بایومارین مدل آکوا ریپیر التیام دهنده و تقویت کننده فوق‌العاده است که از پوست در برابر انواع آسیب‌ها محافظت می‌کند.


ترکیبات موجود در کرم بازسازی کننده پوست بایومارین مدل آکوا ریپیر

مواد اولیه به کار رفته در کرم ترمیم کننده بایومارین مدل AQUA REPAIR عبارتند از:

زینک، عصاره الیگوپین، سولفات مس، عصاره لوپین، عصاره هماملیس، آلانتوئین، عصاره بابونه، کره شی، اسکوالان، ویتامین E، پانتنول و عصاره میموسا، گلیسیرین، عصاره کاراگینان، فنوکسی اتانول، هیالورونیک اسید، عصاره دانه گیاه لوپینوس آلبوس.

در ادامه توضیحی مختصر از برخی مواد موثره موجود در این محصول را آورده‌ایم:

شی باتر

یکی از مواد به کار رفته در کرم بازسازی کننده پوست بایومارین مدل آکوا ریپیر شی باتر است. این ترکیب حاوی مقادیر زیادی اسید چرب و ویتامین بوده که در نرم کنندگی و رطوبت‌رسانی به پوست نقش بسزایی دارد. به علاوه این ترکیب خواص ضد التهابی و التیام بخشی نیز دارد و در رفع چین و چروک و لک پوستی نیز موثر است.

گلیسیرین

گلیسیرین از جمله ترکیباتی است که در چربی طبیعی پوست یافت می‌شود. این ماده روی پوست همچون فاکتورهای طبیعی مرطوب کننده پوست عمل می‌کند. برخورداری  از این ترکیب برای حفظ رطوبت طبیعی پوست بسیار ضروری است چرا که با افزایش سن، آسیب‌های محیطی و استفاده از مواد مضر ذخیره فاکتورهای طبیعی مرطوب‌کننده پوست دچار افت می‌شود.

ویتامین E

ترکیب بعدی موجود در کرم بازسازی کننده پوست بایومارین مدل آکوا ریپیر ویتامین ای است  که به عنوان آنتی‌اکسیدان و نرم‌کننده پوست در ساخت این محصول از آن استفاده شده است.

هیالورونیک اسید

از دیگر ترکیبات موجود در کرم ترمیم کننده بایومارین مدل AQUA REPAIR  هیالورونیک اسید است که به عنوان عامل ضد پیری قوی، برطرف‌کننده افتادگی و شل شدگی پوست در این محصول به کار رفته و استحکام از دست رفته را به پوست باز می‌گرداند.


ویژگی‌های کرم بازسازی کننده پوست بایومارین مدل آکوا ریپیر

  • تسریع روند ترمیم پوست آسیب دیده
  • افزایش سرعت بازسازی پوست
  • مناسب بدن، صورت و گردن
  • مناسب برای انواع پوست
  • التیام بخش، تقویت‌کننده
  • ضد التهاب و باکتری
  • محافظت از زخم‌ها

مزایای مصرف کرم بازسازی کننده پوست بایومارین مدل آکوا ریپیر

این محصول دارای ترکیبات منحصر به فردی است که ضمن کمک به ترمیم زخم‌ها و آسیب‌های وارد شده با رطوبت‌رسانی عمیق از پوست نیز مراقبت می‌کند.

نحوه مصرف کرم بازسازی کننده پوست بایومارین مدل آکوا ریپیر چگونه است؟

قبل از مصرف کرم ترمیم کننده بایومارین مدل AQUA REPAIR به نکات زیر توجه کنید:

  • پیش از مصرف مقداری از کرم را روی پوست دست یا گردن بمالید تا اگر احتمال بروز حساسیت وجود دارد، اطراف چشم و روی صورت نباشد
  • قبل از استفاده اصورت را با مواد شوینده مناسب بشویید
  •  این کرم را صبح و شب روی پوست روی پوست آسیب دیده و حساس به آرامی ماساژ دهید تا جذب شود
  • پس از مصرف درب آن را ببندید
  • دور از نور خورشید و دسترس اطفال نگهداری کنید

توجه داشته باشید که؛

  • در صورت مصرف مداوم و کافی این محصول (حداقل 15 روز) نتیجه مطلوب را دریافت می‎‌کنید بدیهی است که در زمانی کوتاه تاثیر چندانی دریافت نخواهید کرد
  • در صورت مشاهده هرگونه التهاب یا آلرژی مصرف را متوقف کرده و با پزشک مشورت کنید
  •  ازاستعمال به دور چشم‍ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز جدا خودداری کنید
  • در صورت تماس با چشم‌ها، آن‌ها را با آب فراوان بشویید

استفاده از کرم بازسازی کننده پوست بایومارین مدل آکوا ریپیر برای چه افرادی مناسب است؟

کرم ترمیم کننده بایومارین مدل AQUA REPAIR یک ترمیم کننده فوق العاده برای انواع پوست، انواع آسیب‌ها و زخم‌ها است.

استفاده از این محصول برای افرادی که تحت درمان‌های لیزری، پیلینگ و درم ابرژن هستند نیز گزینه‌ای مناسب است زیرا این محصول یک رطوبت رسان  عالی است که به کاهش قرمزی و علائم ناشی از این درمان‌ها کمک می‌کند.


خرید کرم بازسازی کننده پوست بایومارین مدل آکوا ریپیر حاوی عصاره جلبک دریایی

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

یادداشت پایانی

بایومارین با همکاری فرانسوی‌ها توانسته یک کرم ترمیم کننده با نام  کرم بازسازی کننده پوست بایومارین مدل آکوا ریپیر حاوی عصاره جلبک دریایی تولید و عر ضه کند که به ترمیم و مراقبت از آسیب‌ها و زخم‌های ایجاد شده روی پوست کمک می‌کند و با خاصیت ضد التهابی علائم پس از درمان‌های پوستی را کاهش داده و روند بهبود را تسریع می‌بخشد.


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس