0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Hydralift Body Moisturizing Cream

کرم بدن نرم کننده درمالیفت مدل هیدرالیفت

شناسه کالا: 301619
شناسه کالا: 301619
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
177,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم بدن نرم کننده درمالیفت مدل هیدرالیفت
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

پوست بدن همانند پوست صورت به رسیدگی نیاز دارد و برای مراقبت از آن می‌توانید محصولات مختلفی را در روتین روزانه خود جای دهید. اگر پوست بدنتان خشک است و مدام خارش دارد، کرم بدن نرم کننده درمالیفت مدل هیدرالیفت را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این محصول نتیجه تلاش‌های مستمر برند درمالیفت در حوزه پوست و مو است که به راحتی می‌تواند خشکی پوست بدنتان را برطرف کند.

همانطورکه می‌دانید، خشکی پوست بر اثر کم آبی اتفاق می‌افتد و ممکن است خسارات جبران ناپذیری را به پوست وارد کند. اما این کرم با برخورداری از ترکیبات مرطوب‌کننده و آبرسان، کم آبی پوست را جبران می‌کند و در عوض نرمی‌ و لطافت خاصی به آن می‌بخشد.

 


 

 نحوه اثرگذاری کرم بدن نرم کننده درمالیفت مدل هیدرالیفت

خشکی پوست باعث پوسته پوسته شدن بدن، خارش و حتی ترک پوستی و اگزما می‌شود که با شروع فصول سرد نیز افزایش می‌یابد. همانطور که در بالا گفته شد، کرم بدن نرم کننده درمالیفت برای پوست خشک بدن ساخته شده است. وجود ترکیبات با فرمولاسیون قوی در این لوسیون و روغن، به پوست شما کمک می‌کند نرمی ‌و لطافت خود را بازگرداند و دیگر اثری از خارش و خشکی در بدن دیده نشود.

درواقع ترکیبات آبرسان و مرطوب‌کننده این محصول به صورت عمیق به لایه شاخی پوست نفوذ می‌کنند و باعث حفظ رطوبت 24 ساعته در این ناحیه می‌شوند. همچنین این ترکیبات با قفل کردن رطوبت در لایه‌های زیرین پوست، از تبخیر آن از طریق سطح پوست جلوگیری کرده و به این ترتیب در افزایش نرمی ‌و لطافت پوست موثر هستند.

از جمله ترکیباتی که در این کرم نرم کننده بدن به کار رفته باید به موارد زیر اشاره کنیم:

سدیم لاکتات

یکی از ترکیبات مرطوب‌کننده طبیعی NMF محسوب می‌شود که قدرت بالایی در جذب رطوبت دارد. بنابراین باعث مرطوب شدن طولانی مدت پوست تا 24 ساعت می‌شود.

روغن آووکادو

روغن آووکادو یک مرطوب‌کننده قوی دیگر است که در برطرف کردن خشکی پوست بسیار موثر است و می‌تواند التهاب ناشی از اگزما و پسوریازیس را درمان کند. این روغن خاصیت آنتی‌ اکسیدانی هم دارد و در کنار برخورداری از ویتامین‌ها، پوسته‌ریزی و تحریکات پوست خشک را بهبود می‌بخشد.

سولین

این ماده به افزایش چربی‌های طبیعی پوست کمک می‌کند و با اتصال به کورنئوسیت‌ها، از خروج آب در لایه شاخی پوست جلوگیری می‌کند. درنتیجه پوست شما نرم و لطیف باقی می‌ماند.

آسپارلین

آسپارلین از دیگر ترکیباتی است که در این کرم بدن به کار رفته است. این محصول انرژی سلول‌های پوستی را افزایش می‌دهد و از این طریق به شادابی پوست و افزایش طراوت آن کمک می‌کند.

UNIMOIST

این فرمول ترکیبی از دو ماده اوره و گلیسیرین است که خاصیت آبرسانی و مرطوب‌کنندگی فوق‌العاده‌ای دارند. البته ناگفته نماند که در این ترکیب اسیدهای آمینه نیز وجود دارند که باعث بهبود بافت و ارتقای سلامت پوست می‌شوند.

 


 

 ویژگی‌های کرم بدن نرم کننده درمالیفت مدل هیدرالیفت

  • حاوی ترکیبات آبرسان و مرطوب‌کننده قوی بدن
  • نرم‌کننده و ایجاد لطافت 24 ساعته در پوست
  • رفع خشکی و کم آبی پوست
  • جلوگیری از خارش و التهاب پوستی
  • رفع ترک، اگزما و قرمزی پوست بدن
  • کاهش پوسته‌ریزی ناشی از خشکی
  • بهبود سد دفاعی بدن
  • افزایش چربی طبیعی پوست جهت حفظ رطوبت در لایه‌های پوست
  • مناسب برای پوست بدن

 


 

مزایای مصرف کرم بدن نرم کننده درمالیفت مدل هیدرالیفت

یکی از معضلات افراد دارای پوست خشک به خصوص پوست بدن، این است که پس از استحمام، پوست آن‌ها به شدت خشک شده و با خارش، قرمزی و پوسته ریزی همراه است. استفاده از کرم بدن نرم کننده درمالیفت به این افراد کمک می‌کند پوست بدن خود را به صورت عمیق آبرسانی کنند و از نرمی ‌و لطافت 24 ساعته آن لذت ببرند.

با استفاده از این کرم بدن در کنار مرطوب نگه داشتن پوست بدن خود، از رایحه بی‌نظیر و عطر خوب بدن خود نیز لذت خواهید برد. برای خرید این محصول کاربردی جهت نرم شدن پوست خشک بدن خود می‌توانید به صورت آنلاین و بدون دردسر اقدام به خرید کنید. برای این کار تنها کافی است به سایت داروخانه صبا مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

نحوه مصرف کرم بدن نرم کننده درمالیفت مدل هیدرالیفت

هرگاه احساس خشکی در پوست بدن خود داشتید، کافی است مقداری از کرم بدن نرم کننده درمالیفت را روی بدن خود مالیده و به آرامی ‌ماساژ دهید تا جذب شود.

توجه داشته باشید که:

  • در کنار این محصول، از کرم ضد آفتاب و شوینده مناسب با نوع پوست خود نیز استفاده کنید.
  • از تماس محصول با چشم‌ها و دهان پرهیز کنید.
  • در صورت بروز حساسیت، از مصرف این کرم خودداری کنید.
  • محصول را در دمای مناسب و به دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کنید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.

 


 

کرم بدن نرم کننده درمالیفت مدل هیدرالیفت برای چه افرادی مناسب است؟

کرم بدن نرم کننده درمالیفت مدل هیدرالیفت برای انواع پوست از معمولی گرفته تا خشک مناسب است و از این محصول می‌توانید برای مرطوب کردن پوست بدن خود به صورت روزانه استفاده کنید.

 

 


 

ترکیبات کرم بدن نرم کننده درمالیفت مدل هیدرالیفت

آب دیونیزه، گلیسیرین، اوره، روغن آووکادو، پلی آکریلامید، سی ۱۳-۱۴ ایزو پارافین، لورت-۷، آراشیدیل گلوکوزاید، پالکمتیک / استئاریک تری گلیسیرید، ساکارید منیزیم آسپارتات، هیدرولیزات، گلایسین، آلانین، کراتین، سدیم لاکتات، اولیو گلایسرایدز، بایو ساکارید گام- ۱، روغن دانه سان فلاور، ایزو پروپیل میریاستات، یونیفن پی-۲۳، لیزین آسپارتات، اسانس مجاز آرایشی

کرم بدن نرم کننده درمالیفت مدل هیدرالیفت
کرم بدن نرم کننده درمالیفت مدل هیدرالیفت
قیمت:
177,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;