0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Unique Repair&Recovery Cream

کرم ترمیم‌کننده و بهبود دهنده درمایونیک

شناسه کالا: 817301
شناسه کالا: 817301
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
601,680 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم ترمیم‌کننده و بهبود دهنده درمایونیک
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

یکی از محصولات عالی جهت ترمیم آسیب‌های پوستی و تسکین آنها، کرم ترمیم کننده و بهبود دهنده درمایونیک است. کرم ترمیم‌کننده درمایونیک Unique Repair & Recovery Cream تحت لیسانس سوئیس در کشور ایران تولید و به داروخانه و سایر مراکز فروشگاهی عرضه می‌شود. این کرم یک ترمیم و کننده و بازسازی کننده قوی پوست است می‌تواند جای آسیب‌های پوستی را بازسازی کند.

علاوه بر موارد بالا، این مدل از کرم ترمیم کننده، سنتز کلاژن را تقویت کرده و با آبرسانی قوی، از پوست در برابر خشکی و آسیب‌های دیگر نیز محافظت می‌کند.

بازسازی پوست آسیب دیده، جلوگیری از اگزما، خارش، التهابات پوستی، کلاژن‌سازی و حفاظت از پوست همگی از ویژگی‌های منحصر به فرد کرم ترمیم کننده درمایونیک هستند. شما برای خرید این کرم می‌توانید نمایندگی‌های فروش مجاز و همچنین داروخانه آنلاین اقدام کنید. در ادامه این مطلب اطلاعات مفید و جامع‌تری از این محصول را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 

 


 

کرم ترمیم کننده و بهبود دهنده چیست و چه کاربردی دارد؟

کرم ترمیم کننده و بهبود دهنده، یک نوع محصول آرایشی و بهداشتی است که برای رفع خشکی، ترک‌ها و التهابات پوست استفاده می‌شود. این کرم شامل عناصر مغذی، آنتی اکسیدان‌ها و مواد ضد التهاب هستند که باعث بهبود سلامت پوست شده و بازسازی سلول‌های پوست را تسریع می‌دهد.

هنگامی که پوست شما در برابر عوامل بیرونی آسیب‌زا مانند اجسام تیز، نور مستقیم و اشعه فرابنفش نور خورشید، سرما و گرمای زیاد قرار می‌گیرد، دچار آسیب‌هایی چون زخم، خراشیدگی، سوختگی، سوزش و... می‌شود. به همین دلیل ممکن است تا چند وقتی روی پوست احساس قرمزی، خارش، سوزش داشته باشید.

جهت ترمیم بافت آسیب دیده و التیام آسیب‌های پوستی بهترین کار بهره از کرم‌ ترمیم کننده است. کرم‌های ترمیم کننده و بازسازی کننده مانند کرم درمایونیک موجب احیا، بازسازی و ترمیم سلول‌های پوستی در ناحیه آسیب می‌شوند.

جهت خرید کرم ترمیم‌کننده درمایونیک شما می‌توانید از نمایندگی‌های مجاز و همچنین داروخانه آنلاین اقدام کنید. این کرم یکی از بهترین و اثربخش‌ترین کرم‌های موجود در بازار است که علاوه بر بازسازی، با افزایش سنتز کلاژن، از پوست نیز محافظت می‌کند.

 

 


 

نحوه اثرگذاری کرم ترمیم‌کننده و بهبود دهنده درمایونیک

کرم ترمیم کننده درمایونیک، دارای ترکیبات بازسازی کننده و التیام بخشی است. به همین منظور این کرم می‌تواند برای ترمیم آسیب‌های پوستی، تسکین اگزما و رفع التهاب، قرمزی و خارش پوست انتخاب مناسبی باشد. همچنین ترکیبات موجود در کرم بهبود دهنده درمایونیک موجب کاهش سوزش و ترمیم التهابات ناشی از لیزر تراپی، لایه‌برداری، اصلاح اپیلاسیون، بهبود ترک پا، خشکی‌های صورت، دست، لب و زانو می‌شود.

علاوه بر همه موارد بالا، کرم ترمیم کننده درمایونیک ساخت کلاژن را در پوست تقویت کرده و به آبرسانی قوی و رفع سوختگی سطحی پوست و آفتاب سوختگی کمک می‌کند. پس از مصرف این کرم خبری از سوزش، قرمزی و التهابات پوستی نخواهد بود.

 

 


 

ویژگی‌های کرم ترمیم کننده و بهبود دهنده درمایونیک

همانطور که در چندین سطر بالا مطالعه کردید، این محصول ویژگی‌های منحصر به فردی دارد. به همین منظور بسیاری از مصرف‌کنندگان پس از مصرف این کرم، رضایت خود را ثبت کرده‌اند. برخی از ویژگی‌های عالی و فوق‌العاده این کرم عبارتست از:

  • خاصیت ترمیم‌کننده اگزما، التهاب و سوزش
  • از بین بردن سوزش و قرمزی ناشی از سوختگی سطحی و آفتاب سوختگی
  • ترمیم کردن پوست بعد از اپیلاسیون، اصلاح، لیزر و لایه‌برداری
  • خاصیت رطوبت‌رسانی عمیق پوست و درمان خشکی و تحریکات پوست
  • حاوی ترکیبات ضدالتهاب، ضد قرمزی و التیام‌بخش

 


 

مزایای مصرف کرم ترمیم کننده و بهبود دهنده درمایونیک

کرم ترمیم کننده درمایونیک یکی از کرم‌های بازسازی‌کننده و بهبود دهنده قوی و با کیفیتی است که برای پوست خواص و فواید بسیار زیادی دارد. برخی از مزایای درمانی این کرم ترمیم کننده و بهبود دهنده عبارت است از:

  • درمان آکنه: کرم بهبود دهنده درمایونیک حاوی بابونه است. بابونه خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار قوی دارد که به درمان آکنه کمک می‌کند.
  • روشن کننده رنگ پوست: یکی از روشن‌کننده‌های طبیعی پوست، چای بابونه است. ترکیبات موجود در کرم ترمیم کننده درمایونیک نیز موجب بازتر شدن و روشن شدن پوست می‌شود. علاوه بر این مورد با مصرف این کرم، درخشش و طراوات پوست شما نیز بیشتر خواهد شد.
  • مبارزه با پیری پوست: -بابونه یک منبع عالی آنتی اکسیدان است. به همین منظور این ماده موثر در ترکیبات کرم درمایونیک با رادیکال‌های آزاد در بدن که به سلول‌های پوستی آسیب می‌زند، مبارزه و از بروز آن جلوگیری می‌کند. بابونه می‌تواند سرعت بازسازی بافت و سلول‌های آسیب دیده پوست را نیز افزایش دهد. در نتیجه این امر حفره‌های پوست بسته می‌شود و پروسه پیری کندتر پیش خواهد رفت.
  • لایه‌برداری پوست: بافت ریزدانه‌ای چای بابونه موجود در کرم ترمیم کننده درمایونیک یک لایه بردار طبیعی است. این ترکیب می‌تواند سلول‌های مرده و خشک شده را از روی پوست جدا کند و موجب نرمی و درخشانی آنها شود.
  • محو کردن حلقه‌های تیره دور یا زیر چشم: همانطور که در بالا نیز اشاره شد، عصاره بابونه رنگ پوست را شفاف و روشن‌تر می‌کند. بابونه دارای طبیعتی نرم و آرامشبخش است. به همین منظور می‌تواند تیرگی زیر پوست چشم را از بین ببرد و سلول‌های مرده و خشک شده را از روی پوست جدا کند. به همین منظور پس از یک دوره مصرف این کرم، تیرگی و پف زیر و دور چشمان شما از بین خواهد رفت.

نحوه مصرف کرم ترمیم کننده و بهبود دهنده درمایونیک

شما می‌توانید کرم ترمیم کننده و بهبود دهند درمایونیک را در صورت نیاز، بدون محدودیت روی پوست خشک، آسیب دیده و ملتهب بزنید. این کرم بهبود دهنده درمایونیک برای صورت، لب، دست و نواحی آسیب دیده مناسب است. برای این منظور مقداری از کرم را روی پوست آسیب دیده خود بزنید و به صورت دورانی بدون هیچ گونه فشاری روی پوست ماساژ دهید. پس از جذب شدن کرم به پوست نیازی به ماساژ و مالش بخش آسیب دیده نیست.

 

 


 

کرم ترمیم کننده و بهبود دهنده درمایونیک مناسب چه افرادی است؟

تسکین اگزما و رفع التهاب و قرمزی و خارش پوست، کاهش اسکار، کاهش سوزش و ترمیم التهابات ناشی از لیزر تراپی و لایه برداری و اصلاح و اپیلاسیون، بهبود ترک پا و خشکی های صورت و دست و لب و زانوها، آبرسانی قوی، محافظت از رطوبت پوست و تقویت عملکرد طبیعی آن از خشکی و آسیب پوست و رفع سوختگی سطحی پوست و آفتاب سوختگی از مزایای ویژه این محصول هستند. به همین منظور همه افراد بزرگسالی که این شرایط را دارند و نیازمند استفاده از این کرم هستند، می‌توانند از آن بهره بگیرند. به همین منظور می‌توان گفت کرم ترمیم کننده درمایونیک مناسب آقایان و خانم‌های بزرگسال است.

 


 

ترکیبات کرم ترمیم کننده و بهبود دهنده درمایونیک

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، ترکیبات موثر و مفیدی در کرم ترمیم کننده و بهبود دهنده درمایونیک موجود است. به همین منظور این کرم برای پوست خواص و فواید بسیار زیادی دارد. برخی از ترکیبات موثر در این کرم عبارت است از: هیالورونیک اسید، ویتامینB5 ، عصاره بابونه، شی باتر، روغن جوجوبا، ترکیبات آنتی باکتریال. هر یک از این ترکیبات برای پوست خواص منحصر به فردی دارند. در ادامه اطلاعات بیشتری درباره این ترکیبات در اختیار شما قرار دادیم.

  • عصاره جوجوبا

عصاره جوجوبا موجود در کرم ترمیم کننده و بهبود دهند درمایونیک، موجب افزایش لطافت و انعطاف‌پذیری پوست می‌شود. با مصرف این کرم شما روی پوست احساس نرمی می‌کنید. مرطوب‌کنندگی قوی و همچنین کاهش التهاب و تحریکات پوستی از دیگر خواص عصاره جوجوبا است. عصاره جوجوبا همچنین کشسانی پوست را بیشتر کرده و از پیری زودرس جلوگیری می‌کند.

  • هیالورونیک اسید

یکی از مهم‌ترین و پرخاصیت‌ترین ترکیب موثر در کرم ترمیم کننده و بازسازی کننده درمایونیک هیالورونیک اسید است. ترکیبات هیالورونیک اسید موجب نگهداری و جذب بیشتر آب توسط سلول‌های پوستی می‌شوند. همین عامل از پیری زودرس و همچنین چروک جلوگیری می‌کند. هیالورونیک اسیدها تقریبا بهترین نوع ماده آبرسان هستند. هر یک هیالورونیک اسید توانایی آن را دارد که تا 8 برابر وزن خود، آب درون خودش نگه دارد. بنابراین این ماده می‌تواند خشکی و بی‌آبی پوست را از بین ببرد و موجب طراوت و نشاط آن شود. در حقیقت با از بین رفتن آب زیر پوست خشکی و چین چروک روی پوست بیشتر می‌شود. در نتیجه این امر فرد پیرتر به نظر می‌رسد.

  • شی باتر

یکی دیگر از ترکیبات موثر در کرم ترمیم کننده و بهبود کننده درمایونیک، شی باتر است. شی باتر دارای خواص مرطوب‌کنندگی بسیار بالایی است و با ایجاد سد نفوذپذیری، از تبخیر آب از سطح پوست جلوگیری می‌کند. همچنین عصاره این گیاه دارای خاصیت ضد التهابی است و در روند بهبود زخم اگزما، خشکی پوست، لک‌های تیره و کاهش علائم پسوریازیس نیز مفید و موثر است.

  • عصاره بابونه

همانطور که در بخش مزایای محصول مطالعه کردید، عصاره بابونه در این کرم فواید و مزایای بسیار زیادی دارد. تحریک روند بهبود زخم، ضد عفونی‌کنندگی پوست، کاهش روند پیری، غنی از فلاونوئیدها و آنتی اکسیدان قوی از خواص فوق‌العاده عصاره بابونه است.

 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

کرم ترمیم‌کننده و بهبود دهنده درمایونیک
کرم ترمیم‌کننده و بهبود دهنده درمایونیک
قیمت:
601,680 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;