در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

کرم ترمیم کننده درماتیپیک حاوی B5

Repair B5 Cream

شناسه محصول: 819902
شناسه محصول: 819902
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
به من اطلاع بده ناموجود - به من اطلاع بده
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • ناحیه مصرف : صورت و بدن
  • نوع پوست : انواع پوست
  • مناسب برای : خانم ها و آقایان
  • سن مصرف : بزرگسالان
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

برند درماتیپیک (Dermatypique) یک برند ایرانی معروف در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست و مو است که در ایران با استقبال بی‌نظیری روبه‌رو شده است. این برند با شعار "پوستی بهتر شایسته شماست" شروع به تولید محصولات خود کرد. درماتیپیک همواره سعی کرده است نیاز‌های پوستی مشتریان خود را بشناسد و با استفاده از تازه‌ترین دستاوردهای علمی ‌و تکنولوژی‌های روز دنیا محصولات با کیفیت و ‌ظیری تولید کند. از محصولات خوب این برند می‌توان به کرم دور چشم، کرم ترمیم کننده، ضد آفتاب، میسلار واتر، لوسیون، شوینده و... اشاره کرد که کیفیت فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهند.

کرم ترمیم کننده درماتیپیک حاوی B5 یکی دیگر از محصولات خوب برند درماتیپیک است که برای ترمیم پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این کرم می‌توانید در مواقع سوختگی یا بعد از میکرونیدلینگ، میکروبلیدینگ، آر اف و کرایوتراپی استفاده کنید و روند بهبود پوست خود را افزایش دهید. این کرم، ترمیم کننده و بازسازی کننده جای جوش و زخم است و همچنین التهاب و خارش ناشی از خشکی پوست و جای زخم را کاهش می‌دهد.


کرم ترمیم کننده و بازسازی کننده پوست چیست و چه کاربردی دارد؟

کرم ترمیم کننده و بازسازی کننده در دسته محصولات مراقبت از پوست قرار دارد و برای ترمیم بافت و لایه‌های پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. همانطور که می‌دانید، زخم، بخیه، جوش، سوختگی، لیزر و ... به بافت پوست آسیب می‌زنند و باعث ایجاد لک و ناهمواری بر روی پوست می‌شوند. با کمک کرم ترمیم کننده می‌توان اثرات و عارضه‌های ناشی از آسیب به بافت پوست را ترمیم کرد و آن را دوباره به حالت قبل خود بازگرداند.

ناگفته نماند که کرم‌های ترمیم کننده حاوی مواد آبرسان هم هستند که باعث حفظ رطوبت در لایه‌های زیرین پوست می‌شوند و بنابراین خاصیت کشسانی و ارتجاعی پوست را حفظ می‌کنند. کرم ترمیم کننده درماتیپیک حاوی B5 یک ترمیم کننده پوست قدرتمند است که بافت آسیب دیده پوست را ترمیم می‌کند، التهاب و قرمزی پوست را کاهش می‌دهد و با آبرسانی کردن پوست از شل شدن آن جلوگیری می‌کند.


نحوه اثرگذاری کرم ترمیم کننده درماتیپیک حاوی B5

کرم ترمیم کننده درماتیپیک، حاوی ویتامین B5 است. این ماده سلول‌های موجود در پوست را تقویت می‌کند و با تحریک آن‌ها برای کلاژن سازی باعث می‌شود رطوبت موجود در پوست حفظ شود و در نتیجه خارش و سوزش ناشی از جای زخم بهبود پیدا کند. همچنین گفتنی است که این محصول، یک تسکین دهنده و التیام بخش است که قرمزی و التهاب به وجود آمده در اثر زخم، سوختگی و ... را کاهش می‌دهد و هیچ اثری از لک بر روی پوست باقی نمی‌گذارد.  درواقع این محصول باعث افزایش تولید گلوتاتین در پوست می‌شود و به این ترتیب ملانین پوست را کاهش داده و مانع ایجاد لک و تیرگی بعد از سوختگی، زخم، جوش و آفتاب سوختگی می‌شود.


ترکیبات و مواد به کار رفته در کرم ترمیم کننده درماتیپیک حاوی B5

از جمله موادی که در ترکیب این محصول به کار رفته است عبارتند از:

روغن کالاندولا، شی باتر، عصاره میموزاء بیزابولول، روغن جوجوبا، روغن هسته میوه گل ساعتی (پشن فروت)، روغن آرگان، ویتامین F و E، عصاره آلوئه ورا، سدیم PCA، پروویتامین/ دکسپانتنول/ B5، آلانتونین، کمپلکس ترمیمی‌سرامید و فیتواسترول.

روغن کالاندولا، شی باتر، روغن جوجوبا و روغن میوه پشن فروت خاصیت کشسانی پوست را ترمیم می‌کنند و باعث ایجاد نرمی ‌و لطافت و همچنین جلوگیری از چین و چروک می‌شوند.

روغن آرگان و عصاره آلوئه ورا خاصیت آبرسانی به پوست را دارند و از التهاب پوست جلوگیری می‌کنند.

ویتامین F و E هر دو آنتی اکسیدان هستند و از قرمزی و التهاب ناشی از زخم جلوگیری کرده و با رادیکال آزاد پوست مبارزه می‌کنند. همچنین باعث ترمیم بافت پوست و شفاف شدن آن می‌شوند.


ویژگی‌های کرم ترمیم کننده درماتیپیک حاوی B5

  • برطرف کردن سوزش و خارش پوست
  • ترمیم بافت آسیب دیده پوست
  • جلوگیری از ایجاد لک و تیرگی ناشی از زخم و سوختگی
  • کاهش قرمزی و التهاب پوست
  • جلوگیری از خشکی و دهیدراته شدن پوست
  • آبرسان و مرطوب کننده پوست
  • ضد آلرژی و حساسیت
  • آنتی اکسیدان


مزایای مصرف کرم ترمیم کننده درماتیپیک حاوی B5

مزیت استفاده از کرم ترمیم کننده درماتیپیک حاوی B5 این است که بافت آسیب دیده پوستتان سریع‌تر بهبود می‌یابد و اثری از آن باقی نمی‌ماند. در هنگام سوختگی و ایجاد زخم می‌توانید از این کرم به صورت موضعی استفاده کنید تا دیگر ردی از لک ناشی از سوختگی یا جمع شدن و چروک شدن پوست در اثر زخم بر جای نماند. همچنین این محصول، قرمزی و التهاب پوستی بر اثر لیزر و میکرو را کاهش می‌دهد و روند بهبود پوست را تسریع می‌کند.

نحوه مصرف کرم ترمیم کننده درماتیپیک حاوی B5

برای استفاده از کرم ترمیم کننده Dermatypique حاوی B5 به نکات زیر توجه کنید:

  • روزانه دو یا سه بار از کرم ترمیم کننده درماتیپیک بر روی پوست آسیب دیده خود بمالید و با آرامی ‌آن را پخش کنید.
  • دقت کنید که از این محصول بر روی زخم باز استفاده نکنید.
  • تا بهبود نهایی جای زخم، استفاده از محصول را متوقف نکنید.
  • پس از استفاده درب محصول را محکم ببندید.
  • محصول را در شرایط محیطی مناسب و به دور از تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.


یادداشت پایانی

داروخانه صبا، یکی از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین و اینترنی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به فروش می‌رساند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است. با مراجعه به سایت داروخانه صبا می‌توانید محصول مورد نظر خود را جستجو کرده و پس از اطلاع از قیمت، جزئیات و اطلاعات محصول نسبت به خرید آن اقدام کنید.

همچنین برای خرید کرم ترمیم کننده درماتیپیک حاوی B5، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس