0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه
برند:
دسته بندی: مرطوب کننده

Ultra Repair Hand & Nail Cream

کرم دست و ناخن نلی مدل یونیلاک

شناسه کالا: 820893
شناسه کالا: 820893
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم دست و ناخن نلی مدل یونیلاک
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

در فصل سرما به علت این که رطوبت هوا کم است و بادهای خشک می‌وزد، ممکن است پوست دست‌ها دچار خشکی و اگزما شود. بنابراین در این فصول سرد بهتر است از کرم‌های مرطوب کننده بر روی پوست خود استفاده کنیم و از ایجاد خشکی و ترک در پوست جلوگیری کنیم. یکی از کرم‌های مرطوب کننده موجود در بازار، کرم دست و ناخن نلی مدل یونیلاک است که با آبرسانی کردن پوست و ناخن، رطوبت مورد نیاز آن‌ها را تامین می‌کند و از آسیب‌های احتمالی به آن‌ها جلوگیری می‌کند. این محصول همچنین قابلیت ترمیم پوست را بر عهده دارد و از پوست در برابر ایجاد ترک در اثر سرما محافظت می‌کند.

برند نلی یک برند اسپانیایی است که در سال 1950 توسط خوان رومن بلوچ تاسیس شد. این برند که متعلق به لابراتور بلوچ است، در ابتدا لوسیون تولید می‌کرد که در همان موقع با استقبال زیادی روبرو شد. سپس این مجموعه تحقیقات خود را گسترده‌تر کرد و تجربیات زیادی به دست آورد. به طوریکه اکنون یکی از برندهای معتبر در تولید محصولات مراقبت از پوست و مو است که از مواد و ترکیبات پیشرفته‌ای استفاده می‌کند. با خیال راحت می‌توانید بر روی محصولات این شرکت حساب باز کنید و پوست و موی خود را به او بسپارید!

 


 

کرم مرطوب کننده چیست و چه کاربردی دارد؟

کرم مرطوب کننده یک محصول مراقبت از پوست است که یک عدد از آن همیشه باید در هر خانه و حتی در کیف یک خانم وجود داشته باشد. در واقع مرطوب کننده ترکیبی از آب و امولسیون است که وظیفه آبرسانی و محافظت از پوست را بر عهده دارد. این محصول با حفظ رطوبت در پوست، مانع ایجاد خشکی و در نتیجه اگزما و ترک می‌شود. معمولا مرطوب کننده‌ها جزو اولین مراحل یک روتین پوستی هستند تا آب مورد نیاز پوست را تامین کنند و پوست شما را برای هر نوع آرایش و کرم روزانه آماده کنند.

استفاده از کرم مرطوب کننده را در روتین پوستی خود قرار دهید. چه پوستتان چرب است و چه پوست خشکی دارید، از کرم رطوبت رسان نباید غافل شوید. در واقع در پوست دست و صورت غده‌های چربی وجود دارد که وظیفه نگهداری از پوست را بر عهده دارند؛ اما با گذشت زمان این غده‌ها ضعیف شده و عملکرد خوبی نخواهند داشت. هرچه زودتر به فکر استفاده از کرم مرطوب کننده باشید، کمتر به این غده‌ها آسیب و فشار وارد می‌شود و در نتیجه پوست سالم‌تر و جوان‌تری خواهید داشت.

کرم مرطوب کننده دست و ناخن نلی مدل یونیلاک یک پیشنهاد عالی است که با آبرسانی و حفظ رطوبت در پوست دست و ناخن، از ایجاد خشکی و ترک در پوست جلوگیری می‌کند و حالت کشسانی پوست را افزایش می‌دهد. در نتیجه دیرتر شاهد جمع شدن پوست دست و پیر شدن آن براثر بی آبی خواهید بود.

 


 

نحوه اثرگذاری کرم دست و ناخن نلی مدل یونیلاک

در ترکیبات کرم مرطوب کننده دست و ناخن Nelly از موادی استفاده شده است که به شدت آبرسان هستند و رطوبت زیادی در اختیار پوست قرار می‌دهند. این محصول، به راحتی در بافت پوست نفوذ می‌کند و با حفظ رطوبت مورد نیاز پوست، آن را نرم و لطیف می‌کند. اگر از مواد شوینده استفاده می‌کنید و یا دستتان با مواد شیمیایی سر و کار دارد، حتماً از کرم مرطوب کننده دست و ناخن نلی مدل یونیلاک استفاده کنید تا پوستی نرم و مرطوب داشته باشید و از خشکی و ایجاد ترک در آن جلوگیری کنید.

این محصول حاوی روغن جوانه گندم است که می‌تواند با تقویت سلول‌های پوستی، دست را شاداب کند و باعث تولید کلاژن شود. همچنین برای استحکام ناخن نیز مفید است. از ترکیبات دیگر این کرم می‌توانیم به آلانتوئین موجود در آن اشاره کنیم که حالت کشسانی و الاستیسیته پوست را افزایش می‌دهد و مانع پیری پوست و شکستن ناخن‌ها می‌شود.

 


 

ویژگی‌های کرم دست و ناخن نلی مدل یونیلاک

ویژگی‌های کرم مرطوب کننده دست و ناخن نلی مدل unilac عبارتند از:

  • ایجاد نرمی ‌و لطافت در پوست
  • مرطوب کننده و آبرسان پوست
  • جلوگیری از خشکی و ایجاد ترک در پوست دست
  • محافظ پوست در برابر سرما
  • آنتی اکسیدان و تغذیه کننده پوست
  • درمان ناراحتی‌های پوستی مثل اگزما و لک
  • تقویت ناخن و درمان مشکلات آن
  • افزایش استحکام ناخن

 


 

مزایای مصرف کرم دست و ناخن نلی مدل یونیلاک 

اگرچه کرم دست و ناخن Nelly مدل یونیلاک یک مرطوب کننده ساده است، اما ترکیباتی دارد که خواص و ویژگی‌های آن را شگفت انگیز کرده است و در همان یکبار استفاده متوجه کیفیت این محصول خواهید شد. وجود این کرم در کیف یا میز آرایش شما ضروری و مهم است و یکی از کرم‌های مورد علاقه تان خواهد شد!

نحوه مصرف کرم دست و ناخن نلی مدل یونیلاک

کافی است مقداری از کرم را بر روی پوست تمیز خود بزنید و آن را در همه نواحی پوست دست و ناخن‌ها پخش کنید تا جذب شود. استفاده روزانه از این کرم توصیه می‌شود.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا، یکی از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین و اینترنی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به فروش می‌رساند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید کرم دست و ناخن نلی مدل یونیلاک می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

 

 

 

کرم دست و ناخن نلی مدل یونیلاک
کرم دست و ناخن نلی مدل یونیلاک
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;