0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: ضد چروک و لیفت

Active Retinol Eye Contour Gel Cream

ژل کرم دور چشم آردن مدل اکتیو رتینول

شناسه کالا: 815993
شناسه کالا: 815993
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
230,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: ژل کرم دور چشم آردن مدل اکتیو رتینول
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

ژل کرم دور چشم محصولی برای مراقبت از پوست ظریف اطراف چشم است که قابلیت کاهش چین و چروک، تیرگی و پف نواحی دور چشم را دارد.

کمپانی ایرانی آردن در لاین‌های مختلفی مشغول تولید محصولات بهداشتی و مراقبتی پوست است. یکی از این لاین‌ها، لاین ضد چروک است که معمولا این محصولات به دلیل ساختاری که دارند، تولید سلول‌های جدید پوستی را افزایش می‌دهند که این امر، تسریع سنتز کلاژن را موجب می‌شود که در نتیجه آن سبب کاهش زبری، چین و چروک، لک و تیرگی‌های پوستی می‌شود. در ادامه قصد داریم تا به بررسی و توضیح در مورد ژل کرم دور چشم آردن مدل اکتیو رتینول Active Retinol Eye Contour Gel Cream بپردازیم؛ لازم به ذکر است این محصول با قیمتی مقرون به صرفه در داروخانه آنلاین صبا موجود است. با ما همراه باشید.

 


 

نحوه اثرگذاری ژل کرم دور چشم آردن بر پوست چگونه است؟

پوست دور چشم که از پوست سایر نواحی بدن ظریف‌تر بوده، به سهولت به واسطه عوامل درونی و بیرونی تحت تأثیر قرار می‌گیرد و جزء قسمت‌هایی از صورت است که اولین نشانه‌های پیری را نمایان می‌کند. به همین دلیل باید مراقبت‌های خاصی برای این ناحیه در نظر گرفته شود. ژل کرم دور چشم آردن با آبرسانی و تغذیه کامل پوست دور چشم باعث روشن شدن، شاداب شدن و شفاف شدن پوست دور چشم می‌شود. این محصول که بافت ژلی و بسیار زود جذبی دارد، در سریع ترین زمان ممکن رطوبت پوست را تأمین می‌کند و از بروز چین و چروک و خطوط ظریف ناحیه دور چشم جلوگیری می‌نماید.

 


 

ترکیبات ژل کرم دور چشم آردن

مواد اولیه به کار رفته در این محصول عبارتند از:

روغن هویج، عصاره بابونه، عصاره پرتغال، عصاره روغن بادام شیرین، روغن دانه انگور، شی باتر، ویتامین C، رتینول

در ادامه به بررسی برخی عصاره‌های موثر در  ژل کرم دور چشم آردن پرداخته‌ایم:

روغن هویج

روغن هویج سرشار از آنتی اکسیدان است و از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید محافظت می‌کند. از سوی دیگر ویتامین ث موجود در روغن هویج لکه‌های پوستی را برطرف کرده و به تقویت و جوانسازی پوست نیز کمک می‌کند.

 عصاره بابونه

بابونه به کاهش لک‌ها و روشن شدن و یکدست سازی رنگ پوست کمک فوق‌العاده‌ای می‌کند. بابونه از طریق رفع التهاب‌ها و آرام کردن پوست می‌تواند به روشنایی پوست کمک کند. علاوه بر این، بابونه دارای خواص آنتی‌باکتریال است و درمانی برای کاهش عفونت‌ها، لکه‌های قرمز و جوش‌های پوستی است بنابراین موجب روشنی پوست می‌شود.

 عصاره پرتقال

اکسیدان های موجود در پوست پرتقال در برابر آسیب رادیکال‌های آزاد، مقاومت کرده، در نتیجه از پیری زودرس جلوگیری می‌کند. همچنین، وجود ویتامین ث، ویتامین‌های ب و ویتامین آ موجود در آن به تقویت پوست بدن کمک می‌کنند.

  روغن بادام شیرین

روغن بادام شیرین علاوه بر نرم کردن پوست توانایی بهبود و همسان کردن رنگ پوست را هم دارد. این روغن یک امولوسیون فوق‌العاده است که به آب‌رسانی پوست کمک می‌کند و رطوبت از دست رفته را به آن برمی‌گرداند. به علت وجود ویتامین A و خواص آنتی‌باکتریال این روغن توانایی درمان آکنه و جوش را هم دارد. حجم بالای ویتامین E موجود در آن علائم پیری را کاهش می‌دهد و جای زخم را کم‌رنگ می‌کند.

 

 

 روغن دانه انگور

روغن هسته انگور حاوی مقدار قابل توجهی امگا6 است. این روغن خواص ضد التهابی و ضد میکروبی دارد و یک آنتی‌اکسیدان قوی است. روغن هسته انگور به دلیل اینکه مقدار زیادی اسیدهای چرب زنجیره امگا و ویتامین E دارد یک روغن فوق‌العاده موثر برای درمان عوارض پوستی است. همچنین این روغن یک آب‌رسان قوی است که برای همه پوست‌ها بسیار مفید و موثر است.

 شی باتر

شی باتر یا روغن شی از دانه‌های روغنی درخت شی در آفریقا گرفته می‌شود که برای درمان بیماری‌های پوست و مو کاربرد فراوانی دارد. این ترکیب حاوی مقادیر زیادی اسید چرب و ویتامین بوده که در نرم کنندگی و رطوبت‌رسانی به پوست نقش بسزایی دارد. به علاوه این ترکیب خواص ضد التهابی و التیام بخشی نیز دارد و در رفع چین و چروک و لک پوستی نیز موثر است.

رتینول

این ترکیب باعث تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست می شود در نتیجه کمک به سلامت ساختار پوست و کاهش ظاهر چین و چروک های پوست می شود.

 


 

 ویژگی‌های ژل کرم دور چشم آردن

  • تحریک سنتز کلاژن و افزایش بازسازی سلولی پوست دور چشم
  • افزایش میکروسیرکولاسیون در ناحیه دور چشم
  • آنتی اکسیدان قوی و بازسازی کننده پوست دور چشم
  • افزایش انرژی سلولی و جوانسازی پوست دور چشم
  • افزایش میکروسیرکولاسیون در ناحیه دور چشم
  • تسکین دهنده و آرامش بخش پوست دور چشم
  • آبرسانی و مرطوب کنندگی پوست دور چشم
  • جذب سریع و اثربخشی طولانی
  • ضد تیرگی و ضد پف دور چشم
  • ضد چروک قوی دور چشم

 


 

مزایای استفاده از ژل کرم دور چشم آردن چیست؟

 از آنجایی که چشم‌ها در طول روز بسیار حرکت دارند، باعث زودتر پیر شدن پوست این ناحیه می‌شوند. علاوه بر این عواملی از جمله ژنتیک، اشعه فرابنفش، استرس و سبک زندگی فرد می‌تواند موجب بروز زودرس چین و چروک پوست دور چشم شوند. ژل کرم دور چشم آردن  یک محصول چند منظوره ضدچروک و لیفت بوده و به واسطه فرمولاسیون پیشرفته با به کارگیری دانش نانوبیوتکنولوژی و ترکیبات منحصر به فرد به میزان چشمگیری چروک‌ها، سیاهی و پف زیر چشم را برطرف کرده و حداکثر محافظت را از پوست ظریف و حساس ناحیه دور چشم به عمل می‌آورد.

نحوه مصرف ژل کرم دور چشم آردن

قبل از مصرف به نکات زیر توجه کنید:

  • ابتدا قسمت مورد نظر را با آب و شوینده مناسب پوست خود تمیز کنید
  • پیش از مصرف، مقداری از آن را روی مچ دست خود مالیده تا اگر به آن حساسیت دارید متوجه شوید و از بروز حساسیت روی پوست صورت پیشگیری کنید
  • مقداری از کرم ضد چروک را دور چشم خود بمالید و خوب ماساژ دهید تا زمانی که به خوبی جذب پوست شود
  • بعد از هر بار مصرف کرم ضد چروک دور چشم ، درب محصول را کاملا ببندید
  •  کرم ضد چروک را  دور از نور مستقیم خورشید و در دمای زیر ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری کنید
  • کرم  را دور از دسترس کودکان قرار دهید

 


 

استفاده از ژل کرم دور چشم آردن برای چه افرادی مناسب است؟

 مصرف این  ژل کرم دور چشم آردن مدل اکتیو رتینول Active Retinol Eye Contour Gel Cream  برای افرادی که علائم پیری مانند چروک‌ها، خطوط ریز پنجه کلاغی، پف و تیرگی زیر چشم و ترک‌های پوستی دارند گزینه مناسبی است. همچنین استفاده از این کرم ضد چروک و لیفتینگ به افرادی که در معرض عوامل زیست محیطی مضر مانند اشعه‌های نور خورشید، آلودگی هوا، مصرف دخانیات و استرس قرار دارند نیز توصیه می‌شود.

ژل کرم دور چشم آردن مدل اکتیو رتینول
ژل کرم دور چشم آردن مدل اکتیو رتینول
قیمت:
230,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;