در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

کرم دور چشم بایومارین مدل آکوا لوسنت مناسب برای بالای 40 سال

Age Defying Eye Contour Cream

شناسه محصول: 823636
شناسه محصول: 823636
دسته بندی: ضد چروک و لیفت
آماده ارسال
597,000 تومان
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • ناحیه مصرف : دور چشم
  • نوع پوست : انواع پوست
  • مناسب برای : خانم ها و آقایان
  • سن مصرف : بزرگسالان
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

در سال‌های اخیر رسیدگی به زیبایی و سلامت پوست به مسئله‌ای مهم برای همگان تبدیل شده است؛ به طوری که روش‌های زیادی برای حفظ زیبایی ظاهری و به تعویق انداختن پیری پوست به وجود آمده‌اند.

در پی همین امر کمپانی‌های زیادی نیز در سراسر دنیا وارد کار شده‌اند تا با عرضه محصولات مراقبت از پوست؛ حس خوب را به زندگی مردم جویای زیبایی تزریق کنند.

بایومارین یک برند معروف ایرانی در زمینه تولید محصولات آرایشی بهداشتی است. این کمپانی مواد اولیه محصولات خود را از فرانسه وارد کرده و دارای مجوزهای لازم از سازمان‌های مختلف بهداشت جهان برای تولید و عرضه محصولات طبیعی است.

بایومارین با استفاده از تکنولوژی  نوین و تحقیقات پیشرفته محصولاتی با کیفیت و اثربخشی بالا

تولید می‌کند. این برند محصولات متنوعی را در زمینه‌های آرایشی، بهداشتی و مراقبت از پوست که شامل کرم‌های مرطوب کننده و آبرسان پوست، لوسیون‌های بدن، ضد آفتاب، ضد چروک و لیفتینگ، صابون‌های طبیعی و غیره دارد.

دلیل محبوبیت روزافزون این برند استفاده از گیاهان دارویی دریایی در محصولات خود است. در ادامه قصد داریم یکی از بهترین محصولات بایومارین را با نام کرم دور چشم بایومارین مدل آکوا لوسنت مناسب برای بالای 40 سال معرفی کنیم. با ما همراه باشید.


کرم ضد چروک و لیفتینگ چیست و چه کاربردی دارد؟

محصولات ضد چروک و لیفتینگ صورت از جمله محصولاتی هستند که در ترکیبات آن‌ها از موادی استفاده شده است که با استفاده مداوم از آن‌ها ضمن حفظ سلامت پوست می‌توان از روند پیری زودرس و بروز مشکلات پوستی نیز پیشگیری کرد.

عوامل مختلفی نظیر افزایش سن، آب و هوا، آلودگی‌های محیطی، بیماری‌های خاص و سبک زندگی نادرست می‌توانند بر پوست تاثیر منفی بگذارند و موجب بروز چین و چروک و ایجاد لک روی آن شوند. اما در این میان استفاده مرتب از محصولات مراقبت از پوست می‌تواند این اثرات منفی را خنثی کند.

کرم دور چشم بایومارین مدل آکوا لوسنت مناسب برای بالای 40 با برخورداری از ترکیباتی خاص به جنگ چروک، سیاهی و پف زیر چشم رفته و چشمانی زیبا را برای مصرف کننده به ارمغان می‌آورد.


نحوه تاثیرگذاری کرم دور چشم بایومارین مدل آکوا لوسنت روی پوست چگونه است؟

کرم دور چشم بایومارین مدل آکوا لوسنت دارای ترکیباتی ملایم است که منشائی دریایی دارند. جلبک‌های دریایی موجود در این کرم سبب بهبود تیرگی و پف زیر چشم و کاهش خطوط، چروک و لک‌های قهوه‌ای اطراف آن می‌شود.

مصرف مداوم از این محصول مدل آکوا لوسنت ضمن حفظ رطوبت پوست اطراف چشم موجب افزایش استحکام و بازسازی بافت دور آن شده و در نهایت به کاهش افتادگی پلک‌ها کمک می‌کند.


ترکیبات موجود در کرم دور چشم بایومارین مدل آکوا لوسنت

مواد اولیه موجود در کرم دور چشم بایومارین عبارتند از:

اسید هیالورونیک، کلاژن دریایی، کره شی،، جوونس، آکوافیکول LD، فیلتر کشت پینه کریتموم ماریتیموم، الیگوپپتید پالمیتویل، اسکوالان، بیوفیتکس، گلوکونات روی، کافئین، سدیم PCA، سدیم اسکوربیل فسفاته، اوست رتینی پالمیتات، روغن جوانه گندم.

در ادامه توضیحی مختصر از برخی مواد موثره موجود در این محصول را آورده‌ایم:

 گلوکونات روی (Zinc Gluconate)

وجود این ماده از بروز لکه‌های ناشی از پارگی عروق خونی در زیر پوست جلوگیری کرده و با کمک و عملکرد اسیدهای چرب مورد نیاز برای پوست موجب بازسازی، ترمیم سریع‌تر پوست اطراف چشم می‌شود.

هیالورونیک اسید

از دیگر ترکیبات موجود در این محصول هیالورونیک اسید است که به عنوان عامل ضد پیری قوی، برطرف‌کننده افتادگی و شل شدگی پوست در این محصول به کار رفته و استحکام از دست رفته را به پوست باز می‌گرداند.

 سدیم PCA

این ماده  یکی از اسید آمینه‌های طبیعی موجود در بسیاری از پروتئین‌های بدن است و با دارا بودن قدرت جذب و نفوذ پذیری بالای رطوبت، به عنوان یکی از عوامل طبیعی مرطوب کننده پوست شناخته شده که با نگهداری رطوبت موجود در لایه شاخی و کاهش سرعت تبخیر آب سبب افزایش نرمی و لطافت آن می‌شود.

 روغن آووکادو

این ترکیب از جذب پوستی بسیار خوبی برخوردار بوده و به حفظ رطوبت، نرمی و شادابی پوست کمک می‌کند. ضمن اینکه در تقویت، افزایش تولید سلول‌های جدید، تسکین و التیام پوست اطراف چشم نیز تاثیرگذار است.

 روغن جوانه گندم

 این روغن منبع سرشار از ویتامین‌های e و a بوده که ضمن خنثی سازی رادیکال‌های آزاد پوست با کلاژن سازی به حفظ طراوت و شادابی پوست کمک می‌کند.

رتینیل پالمیتات

وجود این ماده در کرم دور چشم بایومارین عوارض پوستی همچون التهاب، قرمزی و پوسته ریزی را به میزان قابل توجهی  کاهش می‌دهد. این ترکیب با کمک به ترمیم و بازسازی پوست ضمن رفع چروک‌های سطحی در از بین بردن چروک‌های عمیق نیز تاثیرگذار است.

 سدیم آسکوربیل فسفات

وجود این ترکیب در محصول مورد بحث ضمن برخورداری از خاصیت آنتی اکسیدانی ومبارزه با رادیکال‌های آزاد، موجب مهار پیگمانتاسیون ناشی از افزایش سن، روشن شدن پوست اطراف چشم خنثی سازی عوامل آسیب رسان به پوست می‌شود.

ویتامین E

ترکیب بعدی موجود در این کرم ویتامین ای است که به عنوان آنتی‌اکسیدان و نرم‌کننده پوست در ساخت این محصول از آن استفاده شده است.


ویژگی‌های  کرم دور چشم بایومارین مدل آکوا لوسنت

  • تامین رطوبت مورد نیاز پوست دور چشم
  • کاهش پف زیر چشم و چین و چروک
  • تقویت و ترمیم کننده پوست دور چشم
  • کمک به کاهش افتادگی پلک‌ها
  • برطرف کننده تیرگی دور چشم
  • مناسب سنین بالای 40 سال
  • استحکام بخش
  • فاقد تست حیوانی

مزایای مصرف  کرم دور چشم بایومارین مدل آکوا لوسنت

کرم دور چشم بایومارین مدل آکوا لوسنت یک ضد چروک و لیفتینگ قوی است که سبب کاهش خطوط و چروک‌های اطراف چشم، تیرگی و پف دور چشم می‌شود. ترکیبات بی نظیر این محصول به ترمیم، بازسازی و استحکام بافت اطراف چشم کمک می‌کند.

از دیگر مزایای مصرف مداوم این محصول کمک به کاهش افتادگی پلک و علائم ناشی از پیری پوست است.

این نیز گفتنی است که به همراه این کرم یک رولر ماساژ استنلس استیل تقدیم مصرف کننده می‌شود تا به وسیله آن اطراف چشم را به خوبی ماساژ داده و کرم به خوبی جذب پوست شود.

نحوه مصرف  کرم دور چشم بایومارین مدل آکوا لوسنت چگونه است؟

قبل از مصرف به نکات زیر توجه کنید:

  • پیش از مصرف مقداری از کرم را روی پوست دست یا گردن بمالید تا اگر احتمال بروز حساسیت وجود دارد، اطراف چشم و روی صورت نباشد
  • قبل از استفاده از صورت را با مواد شوینده مناسب بشویید و خشک کنید
  •  این کرم را صبح و شب روی پوست ناحیه دور چشم به آرامی ماساژ دهید تا جذب شود
  • پس از مصرف درب آن را ببندید
  • دور از نور خورشید و دسترس اطفال نگهداری کنید

توجه داشته باشید که؛

  • در صورت مصرف مداوم و کافی این محصول نتیجه مطلوب را دریافت می‎‌کنید بدیهی است که در زمانی کوتاه تاثیر چندانی دریافت نخواهید کرد
  • در صورت مشاهده هرگونه التهاب یا آلرژی مصرف را متوقف کرده و با پزشک مشورت کنید
  • از استعمال داخل چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز جدا خودداری کنید
  • در صورت تماس با چشم‌ها، آن‌ها را با آب فراوان بشویید

استفاده از  کرم دور چشم بایومارین مدل آکوا لوسنت برای چه افرادی مناسب است؟

مصرف این محصول برای تمامی افراد بالای 40 سال با انواع پوست مناسب است. ترکیبات شگفت‌انگیز آن به جنگ علائم پیری و چروک‌های آزاردهنده اطراف چشم رفته و جلوه چشمان مصرف کننده را دو چندان می‌کند.


خرید کرم دور چشم بایومارین مدل آکوا لوسنت مناسب برای بالای 40 سال

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

یادداشت پایانی

پوست صورت به ویژه پوست اطراف چشم بافتی بسیار حساس دارد که عوامل زیادی می‌تواند باعث آسیب و تخریب این بافت ضعیف شود. در این میان افزایش سن یکی از تاثیرگذارترین عواملی است که موجب بروز چین و چروک و سیاهی دور چشم می‌شود.

برند ایرانی-فرانسوی بایومارین با تولید و عرضه‌ محصولی برای رفع افتادگی، تیرگی و چروک اطراف چشم راه حل مناسبی برای جنگ با پیری ارائه کرده است. این محصول با نام کرم دور چشم بایومارین مدل آکوا لوسنت مناسب برای بالای 40 سال که در این نوشتار به معرفی آن پرداختیم؛ در سبد فروش داروخانه صبا موجود است. می‌توانید با تهیه و مصرف آن گرد جوانی و زیبایی را به چهره خود بپاشید.


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس