0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Eyelift Eye Contour Cream

کرم دور چشم درمالیفت مدل آی لیفت

شناسه کالا: 301614
شناسه کالا: 301614
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
155,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم دور چشم درمالیفت مدل آی لیفت
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

هرچقدر پوست نازک‌تر باشد، بیشتر در معرض چین‌وچروک و پیری پوست قرار می‌گیرد. پوست اطراف چشم نیز از این قاعده مستثنی نیست، به‌طوریکه با افزایش سن شاهد خطوط زیادی در اطراف چشم‌های خود هستیم. بهترین روش برای جلوگیری از این عارضه و جوان ماندن این ناحیه، استفاده از محصولات مراقبتی و در عین حال ضد چروک است.

کرم دور چشم درمالیفت مدل آی لیفت یکی از بهترین محصولات برند درمالیفت Dermalift است که به صورت تخصصی برای رفع چین‌وچروک اطراف چشم ساخته شده است. این محصول قدرت ضد چروک بالایی دارد و دلیل آن برخورداری از ترکیبات با فرمولاسیون قدرتمند است. در ادامه، بیشتر به این موضوع پرداخته‌ایم.

 


 

 نحوه اثرگذاری کرم دور چشم درمالیفت مدل آی لیفت

از عارضه‌هایی که بر اثر افزایش سن یا مراقبت اشتباه در پوست اطراف چشم به وجود می‌آید، باید به خطوط پنجه‌کلاغی گوشه چشم، تیرگی و سیاهی زیر چشم و همچنین شل شدن پوست این ناحیه اشاره کنیم. کرم دور چشم درمالیفت (Eyelift Eye Contour)، از آن دسته محصولاتی است که همه این عارضه‌ها را درمان می‌کند و در نهایت پوستی صاف و شفاف در اطراف چشم ایجاد می‌کند.

در واقع این محصول، به موجب ترکیبات آبرسان و مرطوب‌کننده‌ای که دارد، باعث افزایش رطوبت در پوست و به دنبال آن موجب افزایش خاصیت کشسانی و الاستیسیته در پوست اطراف چشم می‌شود. در نهایت علائم پیری مانند چین‌وچروک و خطوط ریز و درشت را محو می‌کند.

از دیگر ترکیبات این کرم ضد پف و ضد تیرگی، ترکیبات کلاژن‌ساز هستند که رشته‌های کلاژن و الاستین را در پوست افزایش داده و باعث بهبود استحکام آن در برابر چین‌وچروک می‌شوند. همچنین این محصول حاوی ترکیبات آنتی‌اکسیدان است که از پوست شما در برابر عوامل محیطی مانند نور مضر خورشید و رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند.

ترکیباتی که در این کرم دور چشم به کار رفته عبارتند از:

افی پالپ (Effipulp)

افی پالپ از روغن آووکادو گرفته می‌شود که پوست را به ساخت هیالورونیک اسید تحریک می‌کند. درنتیجه باعث حفظ رطوبت در پوست، افزایش گردش خون، تغذیه بهتر سلول‌ها، ترمیم و تقویت آن‌ها می‌شود. همچنین این ماده باعث بازسازی لایه‌های زیرین پوست می‌شود و با این عمل از افتادگی و شل شدن پوست بر اثر افزایش سن جلوگیری می‌کند.

اسکینرژیوم (Skinergium)

اسکینرژیوم موجود در این کرم نیز از عصاره ماکا گرفته می‌شود. این ماده هم در کاهش چین‌وچروک پوستی موثر است و باعث محو شدن خطوط پنجه‌کلاغی در اطراف چشم می‌شود. از ویژگی‌های این ماده باید به تقویت پوست و تحریک آن به ساخت رشته‌های کلاژن و الاستین اشاره کنیم که در نتیجه آن بافت پوست مستحکم‌تر شده و کمتر در معرض چین‌وچروک قرار می‌گیرد.

آسپارلین

آسپارلین یک ماده محرک برای سلول‌های پوستی محسوب می‌شود که متابولیسم و عملکرد آن‌ها را افزایش می‌دهد که در نتیجه این امر، پوست شما شاداب و با طراوت خواهد شد.

کلاژنر

کلاژنر از پروتئین لوپین گرفته می‌شود و یکی دیگر از ترکیبات قدرتمند موجود در این کرم به شمار می‌آید. این ماده ساخت رشته‌های کلاژن و الاستین را در پوست افزایش می‌دهد و یک ماده ضد چروک و ضد پیری پوست محسوب می‌شود.

فوکوژل

فوکوژل یک ترکیب مرطوب‌کننده است که با حفظ رطوبت در اطراف چشم، مانع افتادگی پوست و ایجاد چین‌وچروک می‌شود.

 


 

 ویژگی‌های کرم دور چشم درمالیفت مدل آی لیفت

  • مرطوب‌کننده و افزایش خاصیت کشسانی پوست
  • موثر در رفع چروک‌های اطراف چشم مانند خطوط پنجه‌ کلاغی
  • جلوگیری از افتادگی و شل شدن پوست زیر چشم
  • موثر در رفع پف و سیاهی زیر چشم
  • لیفت و جوانسازی دور چشم
  • حاوی ویتامین C با خاصیت روشن‌کنندگی و رفع سیاهی زیر چشم
  • سازگار با انواع پوست

 


 

مزایای مصرف کرم دور چشم درمالیفت مدل آی لیفت

از مزیت‌های کرم دور چشم درمالیفت که باید به آن اشاره کنیم، برخورداری این محصول از ویتامین‌های مفید در سلامت پوست است. ویتامین‌هایی که در این کرم به کار رفته است، ویتامین‌های A، E و B5 هستند که باعث تولید کلاژن در پوست شده و با حفظ رطوبت مورد نیاز اطراف چشم، علائم پیری و افتادگی پلک تحتانی را درمان می‌کنند.

ویتامین C از دیگر ترکیبات موجود در این کرم ضد چروک چشم است که خاصیت روشن‌کنندگی دارد و باعث رفع تیرگی و سیاهی زیر چشم می‌شود. در نهایت با استفاده از این کرم دور چشم درمالیفت می‌توانید پوست دور چشم خود را صاف و درخشان کرده و از شر خطوط پنجه کلاغی خلاص شوید.

برای خرید این محصول می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا اقدام به خرید کنید. این داروخانه معتبر به صورت آنلاین فعالیت می‌کند، بنابراین مشکلات مربوط به هزینه و رفت‌وآمد را نخواهید داشت.

نحوه مصرف کرم دور چشم درمالیفت مدل آی لیفت

برای استفاده از کرم دور چشم درمالیفت ابتدا پوست خود را با یک شوینده مناسب بشویید. سپس روزی 2 مرتبه مقداری از کرم را روی پوست اطراف چشم به صورت ضربه‌ای بزنید تا جذب شود.

توجه داشته باشید که:

  • در هنگام استفاده از کرم، به هیچ وجه دست خود را روی پوست نمالید؛ زیرا باعث سیاه شدن پوست زیر چشم می‌شود.
  • دوره مصرف این محصول حداقل 6 ماه است.
  • از تماس کرم با چشم‌ها و دهان خودداری کنید.
  • محصول را دور از دسترس کودکان و تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کنید.

 


 

کرم دور چشم درمالیفت مدل آی لیفت برای چه افرادی مناسب است؟

کرم دور چشم درمالیفت با انواع پوست سازگاری دارد و جهت رفع چین‌وچروک، افتادگی و سیاهی دور چشم کاربرد دارد.

ترکیبات کرم دور چشم درمالیفت مدل آی لیفت

روغن آووکادو، توکوفرول استات (ویتامین E)، گلیسیرین، پانتوتنیک اسید (پیش‌ساز ویتامین B5)، پلی آکریلامیدوسی ۱۳-۱۴ ایزوپارافین لورت-۷، آراشیدیل الکل و بهنیل الکل آراشیدیل گلوکوزاید، پالمتیک/ استئاریک تری گلیسرید، اولیو گلایسریدز، فسفولیپیدز، رتینیل پالمیتات، اسکوربیل پارمیتات، ستیل الکل، ایزوپروپیل میریستات، بایو ساکارید گام -۱، فنوکسی اتانول، یونیفن پی-۲۳، لیزین آسپارتات، ریشه لیپیدیوم مینی هیدرولیزه آووکادو و مالتو دکسترین، ا.د.ت.ا، سدیم هیدروکسید، آب دیونیزه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کرم دور چشم درمالیفت مدل آی لیفت
کرم دور چشم درمالیفت مدل آی لیفت
قیمت:
155,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;