0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Anti Wrinkle & Anti Age Over 40 Years Eye Cream

کرم دور چشم ضد چروک عمیق لافارر مناسب برای بالای 40 سال

شناسه کالا: 821905
شناسه کالا: 821905
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم دور چشم ضد چروک عمیق لافارر مناسب برای بالای 40 سال
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

از آنجاییکه پوست دور چشم نازک‌تر از سایر نقاط صورت است، بنابراین زودتر دچار افتادگی می‌شود. همین امر سبب می‌شود چهره شما همیشه خسته و پیر نشان داده شود و حتی با خطوط ریز اطراف چشم مواجه شوید. کرم‌های دور چشم محصولاتی هستند که در چند دهه اخیر وارد بازار شده‌اند و به شما امکان می‌دهند پوست اطراف چشم خود را شاداب و جوان‌تر نشان دهید.

اگر بالای 40 سال سن دارید و دور چشم شما چروک و افتاده است، به شما پیشنهاد می‌کنیم از کرم دور چشم ضد چروک عمیق لافارر مناسب برای بالای 40 سال استفاده کنید. این کرم یکی از محصولات جدید برند لافارر است که به صورت تخصصی برای پیری و تیرگی پوست اطراف چشم ساخته شده است و قادر است این نواحی را جوانسازی و لیفت کند.

 


 

 نحوه اثرگذاری کرم دور چشم ضد چروک عمیق لافارر مناسب برای بالای 40 سال

افزایش سن، با کاهش کلاژن پوست همراه است و همین امر سبب می‌شود پوست شما شل و افتاده به نظر برسد. علاوه بر این، خطوط ریز و پنجه کلاغی اطراف چشم‌ها بیشتر دیده می‌شود و زیر چشم‌هایتان نیز تیره‌تر و خسته‌تر به نظر می‌رسد. این روند در افراد سن بالا بیشتر مشاهده می‌شود و آغاز آن از سن 40 سالگی است.

بنابراین برند لافارر، 2 کرم دور چشم برای افراد بالای 40 سال و افراد زیر 40 سال تولید کرده است تا بهتر بتواند مشکلات این ناحیه را برطرف کند. کرم دور چشم ضد چروک لافارر بالای 40 سال که در این صفحه به توضیح آن پرداخته‌ایم، قادر است علائم پیری و افتادگی دور چشم را برطرف کند و این نواحی را کاملا جوان و شاداب نشان دهد.

درواقع این کرم خاصیت ضد چروک و لیفت قوی دارد که چین‌وچروک‌های عمیق اطراف چشم را کاملا برطرف می‌کند. همانطور که در بالا گفته شد، افزایش سن با کاهش کلاژن پوست همراه است. این محصول با تحریک پوست به ساخت کلاژن بیشتر، الاستیسیته و خاصیت کشسانی پوست را افزایش می‌دهد و موجب استقامت و پایداری بیشتر پوست اطراف چشم می‌شود.

همچنین این محصول حاوی ترکیبات آبرسان و مرطوب‌کننده است که لایه‌های زیرین را به صورت عمقی آبرسانی می‌کند و با قفل کردن رطوبت در پوست، به سفت شدن پوستی که شل و افتاده است کمک می‌کند. درنتیجه پوست اطراف چشم‌ها جمع شده و در اصطلاح لیفت می‌شود. این امر، ظاهر خسته و خواب‌آلود چشم‌ها را نیز برطرف می‌کند.

در این کرم دور چشم از ترکیبات قدرتمند همچون پپتیدها، پروتئین و ویتامین A استفاده شده است که همگی در ساخت کلاژن پوست نقش مهمی ‌را ایفا می‌کنند. این ترکیبات در کنار فسفولیپید و اورنیتین به ترمیم و بازسازی دور چشم کمک می‌کنند و با جلوگیری از تخریب کلاژن پوست و همچنین افزایش تولید چربی توسط سلول‌ها، چروک‌های ناشی از کم آبی و کمبود چربی پوست را برطرف می‌کنند.

 


 

ویژگی‌های کرم دور چشم ضد چروک عمیق لافارر مناسب برای بالای 40 سال

  • آبرسانی عمیق دور چشم و تامین رطوبت مورد نیاز پوست
  • جوان‌کننده و لیفت پوست دور چشم
  • کاهش تیرگی و سیاهی زیر چشم
  • رفع چروک‌های عمیق و خطوط پنجه کلاغی
  • تحریک پوست به ساخت کلاژن و الاستین
  • افزایش خاصیت ارتجاعی و کشسانی پوست اطراف چشم
  • ترمیم و بازسازی بافت تخریب شده پوست
  • یکنواخت کردن پوست دور چشم
  • محافظت از پوست چشم در برابر رادیکال‌های آزاد
  • افزایش استقامت در پوست نازک دور چشم

 


 

مزایای استفاده از کرم دور چشم ضد چروک عمیق لافارر مناسب برای بالای 40 سال

با استفاده از کرم دور چشم ضد چروک لافارر دیگر نگران ظاهر خسته و پیر دور چشم خود نخواهید بود. این محصول قادر است پوست اطراف چشم را کاملا جوان و زیبا نشان دهد و علائم پیری مانند چین‌وچروک، خطوط پنجه کلاغی و همچنین تیرگی و میلیا را به مرور برطرف کند. پس با مصرف مداوم این محصول، می‌توانید از روشن شدن و جوانسازی پوست اطراف چشم خود لذت ببرید!

از دیگر مزیت‌های این محصول باید به ترکیبات آبرسان آن اشاره کنیم. در ساختار این دور چشم لافارر از هیالورونیک اسید استفاده شده است که قادر است 1000 برابر وزن خود، آب جذب کند و از این طریق رطوبت مورد نیاز پوست دور چشم را تامین کند.  درنتیجه پوست این نواحی سفت‌تر شده و ضمن استحکام و استقامت بیشتر، دیگر شل و افتاده به نظر نمی‌رسد.

برای خرید این کرم فوق‌العاده برای رفع چین و چروک‌های عمیق دور چشم خود می‌توانید به سایت داروخانه صبا مراجعه کنید و محصول موردنظر خود را به صورت اینترنتی و کاملا امن سفارش دهید.

 

نحوه مصرف کرم دور چشم ضد چروک عمیق لافارر مناسب برای بالای 40 سال

استفاده صحیح و اصولی از کرم دور چشم ضد چروک لافارر به صورت زیر است:

  • ابتدا صورت و دور چشم خود را با شوینده مناسب بشویید تا آلودگی و چربی اضافه از روی پوست پاک شود.
  • سپس مقداری از کرم را روی پوست دور چشم قرار دهید و با نوک انگشتان به صورت ضربه‌ای، کرم را در همه نقاط دور چشم پخش کنید.
  • برای اثرگذاری بهتر، یک بار صبح و یک بار شب‌ها از این محصول استفاده کنید.

توجه داشته باشید که:

  • از تماس محصول با چشم‌ها خودداری کنید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.
  • محصول را در دمای مناسب و دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کنید.

 


 

ترکیبات کرم دور چشم ضد چروک عمیق لافارر مناسب برای بالای 40 سال

آب دیونیزه، روغن زیتون، بوتیلن گلایکول پلی سوربات ۲۰، سیکلوپنتاسیلوکسان، روغن پرونوس آمیگدالوس دولسیس، گلیسرین، هسپریدین متیل چالکون، استئارت-۲۰، دی پپتید-۲، پالمیتول تتراپپتید-۱و ۷، پروپاندیول اورنیتین، فسفولیپید، گلیکولیپید، رتینیل پالمیتات، پرولیل پالمیتوئیل تری پپتید-۵۶ استات، پروتئین هیدرولیز شده، اتیل هگزیل استئارات، سدیم هیالورونات کراس پلیمر، پلی گلیسرین-۴، دیسوترات پلی هیدروکسی استارات سباسات، سدیم ایزواستئارات، سیتریک اسید، کافئین، استئاریک اسید، ستئاریل الکل، پی‌سی‌ای، کربومر، دایمتیکون، تریتانولامین، سدیم لاکتات، اوره، آلانتوئین، فنوکسی تانول، هیالورونیک اسید هیدرولیز شده.

 

 

کرم دور چشم ضد چروک عمیق لافارر مناسب برای بالای 40 سال
کرم دور چشم ضد چروک عمیق لافارر مناسب برای بالای 40 سال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;