0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Anti Wrinkle & Anti Age Less than 40 Years Eye Cream

کرم دور چشم ضد چروک عمیق لافارر مناسب برای زیر 40 سال

شناسه کالا: 821904
شناسه کالا: 821904
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
639,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم دور چشم ضد چروک عمیق لافارر مناسب برای زیر 40 سال
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

پیشگیری از ایجاد ‌چین‌وچروک در اطراف چشم، از درمان آن راحت‌تر است و پروسه کوتاه‌تری را هم طی می‌کند. اگر فردی زیر 40 سال هستید که در آستانه افتادگی و شل شدن پوست اطراف چشم به سر می‌برید، یا این نواحی از صورتتان دچار تیرگی، سیاهی و خطوط ریز شده است، به شما پیشنهاد می‌کنیم استفاده از کرم دور چشم را آغاز کنید.

کرم دور چشم ضد چروک عمیق لافارر مناسب برای زیر 40 سال می‌تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد. این محصول، حاوی ترکیبات مرطوب‌کننده و جوانساز است که از پیری دور چشم جلوگیری می‌کند و با وجود ترکیبات کلاژن سازی که دارد، پوست اطراف چشم را به ساخت کلاژن تحریک می‌کند تا خطوط پنجه کلاغی برطرف شده و جوان‌تر به نظر برسید.

 


 

نحوه اثرگذاری کرم دور چشم ضد چروک عمیق لافارر مناسب برای زیر 40 سال

یکی از عواملی که در جلوگیری از ایجاد ‌چین‌وچروک و خطوط ریز و درشت در پوست اهمیت دارد، کلاژن و الاستین است. این ماده به صورت طبیعی در پوست همه ما وجود دارد و وظیفه اصلی آن، استقامت و محکم نگه داشتن پوست است. اما به مرور و با افزایش سن، میزان کلاژن پوست کم شده و در کنار حرکات بیش از حد ماهیچه‌ها، به ایجاد ‌چین‌وچروک و افتادگی پوست منجر می‌شود.

پوست اطراف چشم نیز از این قضیه مستثنی نیست و به دلیل اینکه نازک‌تر از سایر نقاط صورت است، بیشتر در معرض افتادگی و ‌چین‌وچروک قرار می‌گیرد. در این شرایط، استفاده از کرم دور چشم ضد چروک لافارر می‌تواند خطوط ایجاد شده را برطرف کند و از عمیق شدن آن‌ها جلوگیری کند. زیرا تولید کلاژن و الاستین را افزایش می‌دهد و از این طریق به کاهش علائم پیری در اطراف چشم کمک می‌کند.

یکی از ویژگی‌های خوب این کرم ضد چروک و لیفت این است که حاوی ترکیبات آبرسان و مرطوب‌کننده است. این ویژگی باعث می‌شود گردش خون در اطراف چشم افزایش یابد و اکسیژن رسانی به سلول‌ها و درنتیجه انرژی آن‌ها بیشتر شود. که این امر در جوانسازی و تولید کلاژن اثرگذاری عالی دارد. بنابراین پوست اطراف چشم لیفت و محکم می‌شود و جوان‌تر و روشن‌تر دیده می‌شود.

ترکیباتی که در این کرم دور چشم ب کار رفته‌اند، شامل روغن زیتون، روغن بادام شیرین، پپتیدها، هیالورونیک اسید، اوره و آلانتوئین است. اوره و هیالورونیک اسید از ترکیبات آبرسان و مرطوب‌کننده به شمار می‌آیند که موجب حفظ رطوبت و آبرسانی پوست اطراف چشم می‌شوند. روغن‌های زیتون و بادام شیرین نیز به افزایش چربی مفید در پوست اطراف چشم کمک می‌کنند و از این طریق مانع خشکی و افتادگی پوست این نواحی می‌شوند.

پپتیدها نیز نقش مهمی ‌در ساخت کلاژن پوست دارند و این امکان را فراهم می‌کنند که پوست با تولید الاستین و کلاژن بیشتر، قدرت ترمیم و بازسازی بهتری داشته باشد. درنتیجه رفع ‌چین‌وچروک و خطوط پنجه کلاغی به راحتی انجام می‌شود. آلانتوئین نیز خاصیت ضدالتهاب و ضد حساسیت دارد و مانع ایجاد قرمزی و سوزش در پوست نازک اطراف چشم می‌شود.

 


 

ویژگی‌های کرم دور چشم ضد چروک عمیق لافارر مناسب برای زیر 40 سال

  • آبرسان و مرطوب‌کننده
  • جوانسازی و لیفت پوست اطراف چشم
  • رفع تیرگی و سیاهی زیر چشم
  • افزایش شادابی و کاهش خستگی چشم‌ها
  • کاهش پف و ورم زیر چشم
  • رفع خطوط پنجه کلاغی و ‌چین‌وچروک دور چشم
  • پیشگیری از علائم پیری و ایجاد ‌چین‌وچروک عمیق
  • جلوگیری از افتادگی و شل شدن پوست دور چشم
  • موثر در افزایش تولید کلاژن و الاستین توسط پوست
  • ضد حساسیت
  • مناسب افراد زیر 40 سال

 


 

مزایای استفاده از کرم دور چشم ضد چروک عمیق لافارر مناسب برای زیر 40 سال

چه مزیتی بهتر از اینکه به جنگ پیری بروید و ‌چین‌وچروک‌های دور چشم خود را برطرف کنید! کرم دور چشم ضد چروک لافارر با ترکیبات قوی و فرمولاسیون فوق‌العاده‌ای که دارد، ‌چین‌وچروک‌های خفیف و شدید دور چشم را برطرف می‌کند و با ایجاد بستری مناسب، از بروز مجدد آن‌ها نیز جلوگیری می‌کند.

درواقع این محصول، پوست اطراف چشم را به ساخت الاستین و کلاژن بیشتر تحریک می‌کند تا استقامت بالاتری در برابر حرکات ماهیچه‌ها و جلوگیری از چین‌وچروک داشته باشد. ضمن اینکه موجب حفظ رطوبت در این نواحی می‌شود و پوست شل شده و افتاده دور چشم را که باعث می‌شود چهره شما خسته به نظر برسد، سفت و محکم می‌کند.

 

نحوه مصرف کرم دور چشم ضد چروک عمیق لافارر مناسب برای زیر 40 سال

برای استفاده از کرم دور چشم ضد چروک لافارر، ابتدا صورت و دور چشم خود را با شوینده مناسب بشویید تا آلودگی و چربی اضافه از روی پوست پاک شود. سپس مقدار مناسبی از کرم را بردارید و دور چشم‌ها بمالید. در نهایت، کرم را با نوک انگشتان و به صورت ضربه‌ای دور چشم پخش کنید.

توجه داشته باشید که:

  • یک بار صبح و یک بار شب از این محصول دور چشم خود استفاده کنید.
  • از تماس محصول با چشم‌ها خودداری کنید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.
  • محصول را در دمای مناسب و دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کنید.

برای خرید این محصول کاربردی جهت جوانسازی دور چشم خود می‌توانید به سایت داروخانه صبا مراجعه کنید و پس از بررسی‌های لازم، سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید.

 


 

ترکیبات کرم دور چشم ضد چروک عمیق لافارر مناسب برای زیر 40 سال

آب دیونیزه، روغن زیتون، سیکلوپنتاسیلوکسان، روغن بادام شیرین، گلیسیرین، بوتیلن گلیکول، کربومر، پلی سوربات ۲۰، پپتیدها، فیتواسترول، سیتریک اسید، سیترات الکل، هیالورونیک اسید، سدیم ایزواستئارات، دایمتیکون، سدیم لاکتات، اوره، آلانتوئین، فنوکسی اتانول.

 

کرم دور چشم ضد چروک عمیق لافارر مناسب برای زیر 40 سال
کرم دور چشم ضد چروک عمیق لافارر مناسب برای زیر 40 سال
قیمت:
639,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;