0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Smart Eye Contour Cream

کرم دور چشم لایسل مدل اسمارت

شناسه کالا: 815767
شناسه کالا: 815767
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
300,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم دور چشم لایسل مدل اسمارت
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

کرم دور چشم لایسل مدل اسمارت

پوست اطراف چشم‌های شما نه تنها نازک‌ترین پوست در صورت، بلکه در کل بدن است. پوست این ناحیه از صورت به شدت نازک و حساس است. به همین منظور با کوچکترین آسیب صدمه می‌بیند و ممکن است مشکلات بزرگتری را برای شما ایجاد کند. احتمالا شما هم بارها از سیاهی چشمان خود به شدت آزار دیده‌اید و همیشه در پی سفید کردن حلقه سیاه دور چشم خود بوده‌اید.

کرم دور چشم لایسل مدل اسمارت، به رفع خطوط پنجه کلاغی و تیرگی‌های اطراف چشم کمک می‌کند و سبب شفاف شدن پوست این ناحیه می‌شود. از سویی دیگر استفاده از کرم ضد چروک و لیفت نیز موجب افزایش کلاژن‌سازی در اطراف چشم شده و مانع از ایجاد افتادگی و شل شدن پوست اطراف چشم می‌شود.

بنابراین اگر شما هم به دنبال پوستی جوان در سنین بالاتر هستید، قبل از آنکه دیر شود، باید از این محصولات بهره بگیرید و روزانه آنها را در روتین پوستی خود قرار دهید. به طور کلی استفاده از کرم دور چشم به همه افراد پس از سن 30 سال توصیه می‌شود. اگر قصد داریم همه شما را در سن 60 سالگی یک فرد جوان ببینند و از دیدن صورت صاف و بدون چروک خود لذت ببرید، کرم دور چشم لایسل مدل اسمارت Liesel Smart Eye Contour Cream 20 ml بهترین انتخاب برای شماست.

در ادامه برای آشنایی بهتر شما با این محصول و خرید آسان آن از داروخانه آنلاین، مزایا و همچنین نحوه اثرگذاری کرم دور چشم لایسل را مورد بررسی قرار داده و برای شما شرح داده‌ایم. ما را تا انتها مطلب همراهی کنید.

 


 

 

ضدچروک و لیفتینگ چیست و چه کاربردی دارد؟

محصولات ضد چروک و لیفتینگ حاوی مواد فعالی هستند که برای جلوگیری یا کاهش علائم قابل مشاهده پیری به کار می‌روند. پوست اطراف چشم‌ها حساس‌تر و نازک‌تر از بقیه صورت و بدن است. غدد چربی کمی برای آبرسانی به این ناحیه وجود دارد و هر روز در معرض حرکات کوچک و حالات صورت قرار می‌گیرد. این ناحیه حساس به نگهداری خاصی نیاز دارد تا به بهترین شکل ظاهر شود. کرم دور چشم به حفظ سلامت پوست اطراف چشم کمک می‌کند.

کرم دور چشم لایسل مدل اسمارت، دارای ترکیبات فعالی است وبا تحریک تولید کلاژن، بهبود خاصیت ارتجاعی پوست و حفظ ساختار و عملکرد پوست، علائم قابل مشاهده پیری را هدف قرار می‌دهد. وجود کرم دور چشم در هر روتین مراقبت از پوستی لازم است و از پوست در برابر آسیب رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. شما می‌توانید کرم دور چشم لایسل را از داروخانه آنلاین خریداری و مصرف کنید.

 


 

 

نحوه اثرگذاری کرم دور چشم لایسل مدل اسمارت بر پوست

کرم دور چشم لایسل مدل اسمارت، مواد آنتی اکسیدانی دارد که اثرات مخرب رادیکال‌های آزاد و دیگر آلاینده‌های محیطی را کنترل می‌کنند و سبب روشن شدن رنگ پوست دور چشم می‌شوند. این کرم سرشار از مواد مغذی نظیر انواع ویتامین‌ها، آمینواسیدها، کلاژن، هیالورونیک اسید و... بوده و به رفع چین و چروک‌ها و آبرسانی پوست دور چشم کمک می‌کند. بنابراین شما پس از یک دوره مصرف از این کرم نتیجه مطلوب و روشن‌ شدن دور چشم را مشاهده خواهید کرد.

عصاره‌های گیاهی و ترکیباتی نظیر کافئین که در ترکیبات این محصول است، به بهبود گردش خون و تقویت خاصیت مویرگی پوست اطراف چشم کمک می‌کنند و در رفع تیرگی و پف زیر چشم نقش دارند.

 

 


 

 

ویژگی‌های کرم دور چشم لایسل مدل اسمارت

همانطور که در بالا مطالعه کردید کرم دور چشم لایسل مدل اسمارت مزایای بسیار زیادی برای پوست دارد. ویژگی‌های منحصر به فرد این کرم موجب شده تا افراد بسیار زیادی پس از مصرف آن احساس رضایت کنند. برخی از ویژگی‌های خاص در این محصول که آن را نسبت به سایر محصولات مشابه در بازار تمایز بخشیده، عبارت است از:

  • عملکرد سه گانه دارد و به رفع تیرگی پوست اطراف چشم، کاهش پف زیر چشم و چین و چروک‌های اطراف آن کمک می‌کند.
  • سرشار از مواد مغذی نظیر انواع ویتامین‌ها، کلاژن و هیالورونیک اسید است.
  • دارای کافئین است و به بهبود گردش خون و تقویت سیستم مویرگی کمک می‌کند.
  • سبب افزایش استحکام پوستئ می‌شود.
  • کلاژن‌سازی را در پوست تحریک می‌کند.
  • دارای مواد آنتی اکسیدانی است.
  • حاوی ترکیبات پپتایدی و آمینواسیدها است.
  • فاقد مواد مضر مانند پارابن است.

 


 

مزایای مصرف کرم دور چشم لایسل مدل اسمارت

همانطور که در بالاتر به آن اشاره کردیم، کرم دور چشم لایسل مدل اسمارت دارای فرمولاسیون مخصوصی است و کافئین موجود در آن سبب افزایش سرعت گردش خون می‌شود. در ادامه برخی دیگر از مزیت‌های استفاده از این محصول را برایتان آوردیم که به شرح زیر است:

  • پپتیدهای موجود در این کرم مانند بوتاکس عمل می‌کنند و مانع از انقباض عضلات می‌شوند.
  • ترکیبات ضد چروک این محصول به لایه درم پوست نفوذ پیدا می‌کنند و سبب بهبود خاصیت ارتجاعی در آن می‌شوند و چین و چروک‌های اطراف چشم را از بین می‌برند.
  • هیالورونیک اسید خاصیت آبرسانی دارد و روند پیری پوست را کندتر می‌کند.

نحوه مصرف کرم دور چشم لایسل مدل اسمارت

قبل از استفاده از کرم دور چشم لایسل مدل اسمارت، بایستی صورت خود را به طور کامل شسته و آلودگی‌های احتمالی موجود در سطح آن را پاکسازی کنید. برای انجام این کار در ابتدا پوست را با آب ولرم نمدار کرده و بعد از آن مقداری از شوینده مخصوص نوع پوستتان را کف دست ریخته و به تمام نواحی صورت بزنید و به آرامی ماساژ دهید تا کاملا کف کند.

در مرحله بعدی سطح پوست را با آب ولرم شسته تا زمانی که مطمئن شوید آثاری از کف روی صورت باقی نمانده است و در نهایت به کمک دستمال کاغذی یا پارچه کتان لطیف به طور کامل صورت خود را خشک کنید.

مقداری از کرم دور چشم لایسل را روی انگشت دست خود قرار داده و با ضربات آرام به ناحیه زیر چشم و اطراف آن زده تا به خوبی جذب پوست شود. توصیه می‌شود که روزانه دوبار از این محصول یکبار صبح و یکبار شب استفاده کنید تا بیشترین نتیجه را از آن دریافت نمایید.

کرم دور چشم لایسل مدل اسمارت برای چه کسانی مناسب است؟

کرم دور چشم لایسل مدل اسمارت، برای بانوان و آقایان با انواع پوست مناسب است و موجب آبرسانی در ناحیه اطراف چشم می‌شود و از ایجاد چین و چروک جلوگیری می‌کند.

 


 

ترکیبات کرم دور چشم لایسل مدل اسمارت

کرم دور چشم لایسل مدل اسمارت فرمولاسیون ویژه و مخصوص به خود را دارد که موجب شده است این کرم عملکرد سه گانه داشته باشد و به رفع تیرگی، پف زیر چشم و خطوط اطراف چشم کمک کند. در ادامه ترکیبات تشکیل‌دهنده این کرم را برایتان آوردیم که عبارتند از:

پلاسپرز کیو بی ای، پروپیل گالات ،گالیل گلکوزاید ،اپی گالوکاچین گالاتیل گلوکوزاید، فسفولیپیدز، ویتامین ای، آ، سی، ب۵ و ب۶،‌ دی، فنوکسی اتانل، کاپریلیل گلایکول، شی باتر، اکتیکپس آیز، استیل هگزاپپتید-۸، استیل تتراپپتید-۵، آمینو اسیدها، سدیم پی سی آ، هیالورونیک اسید، کافئین، بیزابولول، میتوکینیل، روغن جوجوبا، کلاژن، عصاره جوانه گندم و آب دیونیزه.


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

برای خرید کرم پرکننده خطوط و چروک صورت لایسل، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

 

 

 

 

کرم دور چشم  لایسل مدل اسمارت
کرم دور چشم لایسل مدل اسمارت
قیمت:
300,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;